%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF %D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%84%DB%8C %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C (34 %D9%81%D9%88%D8%AA) %D9%85%D8%AF%D9%84 GR J327 %D9%88 GR J337 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید بنتلی ال جی (34 فوت) مدل GR-J327 و GR-J337

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)


 یخچال 327 بنتلی ال جی بانه 24یخچال ساید بنتلی ال جی (34 فوت) مدل gr-j327 , gr-j337  بانه

یخچال ساید j337

نگاه اجمالی به یخچال 34 فوت ال جی LG Side By Side j337 

 یخچال فریزر ال جی J337 ساید بای ساید، از محصولات مجبوب و پرفروش در میان مدل‌های دیگر ال جی و همچنین محصولی قابل رقابت با همۀ همتایان خود در برندهای مختلف این محصول است. شرکت ال جی علاوه بر محصولات متنوع دیگرش، به طور خاص برای محصول یخچال فریزر، یک برند شناخته شده و در صدر رقابت‌های جهانی قرار گرفته است؛ چرا که تمامی مشخصات کارکردی و ظاهری یخچال‌هایش از جمله یخچال فریز ساید بای سایدj337با تبحری بسیار بالا طراحی و ساخته شده‌اند. در محصول یخچال فریزرها، ظرفیت فاکتوری مهم است که در درجۀ اول کاربر این محصول به آن توجه می‌کند و با توجه به نوع استفاده و تعداد اعضای خانواده و میزان کاری که از آن انتظار دارد در انتخاب میزان ظرفیت یک یخچال تصمیم گیری می کند. یخچال فریزر ساید بای سایدj337 ال‌جی  34 فوت یعنی معادل 874 لیتر ظریفیت دارد که 512 لیتر آن یخچال است و 283 لیتر، بخش فریزر آن است. کم صدا بودن یخچال فریزر، بخصوص در دکراسیون‌های امروزی که مرز و فاصله‌ای بین آشپزخانه با محیطی که افراد خانواده در آن می‌نشینند وجود ندارد نیز از فاکتورهای مورد توجه کاربران یخچال فریزر است. کمپرسور اینوتر خطی در یخچال فریزرLG مدلJ337 با صدای 40 دسی‌بل کار می‌کند. Multi Air flow در یخچالLG مدلJ337 باجریان دادن هوای سرد در همه‌ی بخش‌های یخچال و فریزر سلامت مواد غذایی را تضمین می‌کند و از فاسد شدن آنها جلوگیری می‌کند. قابلیت فیلتر بهداشتیHygiene cresper در یخچال ال جیj337 میکروب و بوهای نامطبوع، مواد غذایی را از بین می‌برد. کشو Moist Balance crisper رطوبت داخل یخچال را تنظیم می‌کند و مانع از خراب شدن زود هنگام مواد غذایی می‌شود. آب سرد‌کن و یخ‌ساز اتوماتیک روی درب فریزر علاوه بر زیبایی خاصی که به ظاهر یخچال می‌بخشد و آپشنی جذاب بخصوص برای کاربران جوان و کودکان است، آب سرد و یخ‌های قطعه قطعه را در سریع در اختیار کاربر قرار می‌دهد.فناوری smart Diagnosis از قابلیت‌هایی است که شرکت ال جی با لحاظ کردن اینکه گوشی هوشمند شدیداً با زندگی و نیازهای کاربران گره خورده است، در یخچالj337به کار برده است تا با دانلود اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند خود بتوانند به راحتی از عیب یخچال خود آگاه شوند. قابلیت قفل کودک و هشدار بازماندن درب و قابلیت اتصال به Wi-Fiاز دیگر امکاناتی است که شرکت ال جی برای منطبق بودن محصول خود با سبک مدرن امروز کاربران لحاظ کرده است. یخچالj337 قابلبت اتصال به آب شهری را نیز دارد.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGR-J337
کشور سازنده قطعات کره مونتاژ چین
شرکت سازنده ال جی - LG
سال تولید 2020
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر بالا پایین اینستاویو/
یخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 3 درب(2 درب اصلی + قابلیت درب تو درب)/
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگنقره‌ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A
 گنجایش - ابعاد
حجمکل: 889 لیتر/ 34 فوت
ارتفاع1797 میلیمتر
عمق 912 میلیمتر
پهنا 758 میلیمتر
 یخچال
طبقات 3 عدد(طبقات بزرگ)
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد(طبقات کوچک)
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • تولید یخ حبه ای و خرد
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل با رنگ دودی
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Hygiene Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی‌ها
  • بدنه استیل دودی رنگ
  • قابلیت درب تو درب InstaView Door In Door
  • طراحی InstaView برای مشاهده داخل یخچال بدون باز کردن درب یخچال
  • قابلیت درب در درب (Door-in-Door) برای دسترسی به برخی مواد غذایی بدون باز کردن درب اصلی یخچال و جلوگیری از هدر رفت سرما
  • دارای وای فای (Wi-Fi) برای اتصال به اینترنت
  • هوش مصنوعی SmartThinQ برای مدیریت از راه دور
  • برنامه LG ThinQ مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS
  • مجهز به عیب یاب هوشمند
  • صفحه نمایش لمسی
  • تکنولوژی Hygiene Fresh+ با فیلتر 5 لایه برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد مواد غذایی
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • فیلتر تصفیه آب
  • مجهز به یخ ساز اتوماتیک با سیستم Slim SpacePlus برای اشغال نکردن فضای یخچال
  • یخریز
  • آبریز
  • مجهز به شیشه حرارت دیده مستحکم
  • دارای قفسه مخصوص بطری و نوشیدنی
  • دارای قفسه مخصوص تنقلات
  • قفسه Extra Space برای نگهداری موارد غذایی با ابعاد کوچک
  • سبد قابل تنظیم (Moving Basket) در InstaView
  • سیستم Smart storage برای ذخیره و نگهداری هوشمند مواد غذایی
  • قفسه قابل تنظیم (تاشو)
  • دستگیره مخفی و شیک
  • استفاده از طراحی جدید در درب یخچال فریزر (New Door Design)
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف

طراحی شیک یخچال فریزر LG مدل J337 سایز 34 فوت

یکی از زیبایی‌های یخچال فریزر ال جی مدلJ337 رنگ نقره‌ای آن و سه درب دار بودن آن و متناسب بودن این رنگ با یک دکوراسیون مدرن است. کاربران امروز مثل گذشته تنها کارکرد اصلی یخچال برایشان اهمیت ندارد و رقابت سازندگان محصولات خانگی از جمله یخچال فریزر بر سر امکانات جانبی و طراحی زیبای آن است. طراحی یخچال فریزر ال جیJ337 در نگاه اول به دل مشتریان می‌نشیند.  رنگ نقره‌ای به پر طرفدارترین رنگ‌ برای محصولات خانگی تبدیل شده است. بدنۀ یخچالLG مدلJ337  از جنس استیل ضد زنگ است و دوام و کیفیت این جنس زیبایی ظاهری و نو بودن آن را حفظ می‌کند، بدون اینکه کوچکترین پوسیدیگی در آن ایجاد شود. طراحی پایه‌های یخچال طوری است که جایجایی آن بسیار راحت است. صفحه نمایشLED بر روی درب یخچال یکی از زیبایی‌های یخچال ساید بای سایدj337  است چون مدرن بودن آن را بیشتر با دکوراسیون های امروزی متناسب کرده است. این صفحه نمایش درجه و سایز و بعضی اطلاعات دیکر را به صورت روتین نمایش می‌دهد. با دکمه‌هایی هم که درپنل قرار گرفته‌اند می‌توان تنظیمات و عملکرد دستگاه را تنظیم کرد. آب سردکن و یخ ساز یخچالj337 در پایین این پنل قرار گرفته اند و علاوه بر اینکه بخصوص برای کودکان و کاربران جوان در فصول گرم آپشنی بسیار جذاب است در زیباتر کردن ظاهر آن نیز نقش مهمی دارد. یخچال ساید بای سایدj337 سه درب دارد، یکی درب یخچال و دیگری متعلق به فریزر است و درب کهDoor in Door نام که به طور مخقی طراحی شده است و خوراکی‌های پرکاربرد را می‌توان در آن قرار داد و از اتلاف انژی جلوگیری کرد بر چسپ روی بدنۀ یخچال هم کم مصرف بودن آن را نشان می‌دهد.

خرید یخچال فریزر ال جی ساید از بسایت بانه 24


فیلتر بهداشتی Hygiene fresh در یخپال فریزر ال جی J337 34FOOT 

فیلتر hygiene fresh بوهای نامطبوع پخش شده از گوشت و ماهی‌ها، بوهای قلیایی و اسیدی موجود در فضای داخلی یخچال را می‌گیرد و درنتیجه کیفیت و تازگی و طعم واقعی مواد غذایی حفظ می‌شود. شیوۀ عملکرد این فیلتر به این ترتیب است که در 5 مرحله هوای یخچال را پاکسازی می‌کند و طی فرآیندی مواد باکتریائی و میکروب‌های داخل یخچال را از بین می‌برد. در نتیجه هوای بهداشتی و تصفیه شده در داخل یخچال جریان پیدا می‌کند.


یخچال دارای آب سرد کن و یخ ساز ال جی در سایت بانه 24

کشو حفظ رطوبت یخچال LG مدل j337

فناوری Moist Balance Crisper در یخچال Door in Door ال جی j337 برای این است که مواد غذایی را در کشو مخصوص قرار دهید و از فاسد شدن آنها جلوگیری کنید. این فناوری با تعادل‌سازی میزان رطوبت از خشک شدن میوه‌ها و سبزی‌ها جلوگیری می‌کن حفظ کنند.

قیمت و مشخصات یخچال فریزر ال جی در بانه 24

لامپ LED و روشنایی مطلوب در تلویزیون ال جی j337 

لامپ LED به کار رفته در تلویزیون ال جی  J33 در مقایسه با لامپ‌های معمولی هم روشنایی بیشتری نسب به محصولات همتای دیگرش دارد هماین لامپ مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. مصرف انرژی کمتری و هم طول عمر بیشتری دارند. این لامپ‌ها فضای داخل یخچال را به طور کامل روشن می‌سازد بنابراین پیدا کردن خوراکی ها در تاریکی شب برایتان آسانتر می‌باشد. از مزیت‌های دیگر این لامپ گرمای تولید شده کم است، که از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند‌. نا گفته نماند که این لامپ‌ها با توجه به اندازه‌ی جمع و جوری که دارند، فضای کمی را اشغال می‌کند.


قیمت یخچال فریزر ال جی و شرح کیفیت در سایت بانه 24

آب سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک در یخچال ال جی j337 34foot

یخچال فریز ال جی ساید بای ساید j337 در قسمت درب فریزر بدنۀ یخچال یک آب سردکن و یک یخ‌ساز دارد. این قسمت درست در وسط یخچال قرار گرفته است و این علاوه بر زیبا کردن یخچال، طوری طراحی شده است که همۀ افراد بتوانند به آن درسترسی داشته باشند. این امکان، آپشنی پرطرفدار است؛ چرا که در دماهای خیلی بالا، در کمترین زمان ممکن، آبی سرد و قطعه‌های آماده را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.



آب سردکن در یخچال ال جی سایز 34 و قیمت در بانه 24


سیستم هوای چندگانه و کمپرسور اینورتر خطی یخچال ال جی j337

با سیستم هوای چندگانهMulti Air flowدر یخچال ال جیJ337t  هوایی سرد در همۀ طبقات و قسمت‌های یخچال و فریزر جریان می‌یابد؛ این قابلیت در قسمت فریزر هم به کار ذفته است. کمپرسور خطی این یخچال فریزر محصولLGعلاوه بر قدرت فوق العاده‌ای که دارد صدایی بسیار کم معادل 40 دسی‌بل تولید می‌کند و این مزیتی قابل توجه برای کاربران یخچال است که یخچالشان در محیط خانه صدا نداشته باشد. قدرتمندی کمرسور اینورتر در یخچالLGمدلJ337 باعث می‌شود که در صورت از دست دادن سرما در زمان خاموش شدن و یا نبود برق به سرعت همانند یک شتاب‌دهنده سرمای از دست رفته را حتی با دو برابر بیشتر به محیط برگرداند. همچنین این کمپرسور با ایجاد کمترین سایش ممکن عمر دستگاه را بالا می‌برد . مزیت دیگر اینورتر خطی این است که یخچال را به محصولی خانگی بسیار کم مصرف در حد کلاس انرژیA+ تبدیل کرده است. 

قیمت یخچال فریزر ال جی و خرید آن ار بانه24

سیستم عیب‌یابی هوشمند در یخچال LG مدل J337 سایز

به طور کلی امکان اتصال وسایل خانگی به گوشی هوشمند به یکی از امکانات ضروری و در کنار آن آپشنی جذاب برای مشتران تبدیل شده است. با استفاده از سیستم عیب‌یابی هوشمند smart diagnosis کاربر می‌تواند اپلیکیشن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کند و در صورت ایرادات جزئی گوشی را به دستگاه نزدیک کند تا از مشکل ایجادشده برای یخچال مطلع شود و اقدامات لازم را انجام دهد یا از راه دور یخچال خود را تنظیم و کنترل کند. یخچال j337 به هشدار باز ماندن درب مجهز شده است که در صورت فعال کردن این برنامه، در هنگام باز ماندن درب  یخچال آژیر می‌کشد.
  
        نقاط قوت
  • طراحی لوکس 
  • جادار بودن
  • درب DOOR IN DOOR
  •  فیلتر بو زدا

برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل  side by side j337 , یخچال فریزر بالا پایین اینستاویو ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG j337, خرید یخچال فریزر Door in Door از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 34 فوت LG side by side, یخچال فریزر 5 درب ال جی LG عرضه در بانه کالا,یخچال بنتلی الجی 34 فوت مدل GR-J337 ، خرید یخچال از بانهGR-J327 ، قیمت یخچال ساید J337 بانه ، خرید ساید DOOR-IN-DOOR بانه 34 فوت کره ای ، ساید مونتاژ کره J337، یخچال ساید بای ساید ال جی مدل 337 ، یخچال ساید الجی مدل 327 ، قیمت یخچال 337


یخچال ساید بنتلی ال جی (34 فوت) مدل GR-J327 و GR-J337


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید