تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4K SK9500 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4K SK9500

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+200,000 تومان)

تلویزیون ال جی مدل sk9500 بانه قیمت
قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل sk9500 بانه
تلویزیون ال جی مدل sk9500 قیمت بانه 24

معرفی اجمالی

این تلویزیون یکی از جدیدترین تلویزیون های ساخته شده کمپانی الجی بوده که در سال 2018 عرضه شده است. این مدل انتخابی عالی برای اتاق نشیمن بوده که در آن تمامی استانداردهای HDR برای بردن لذت بیشتر از محتواهای صوتی و تصویری بکار رفته است. این تلویزیون با ریموت جادویی همراه شده و با اشارات بدنی، حرکات و همچنین فرامین صوتی کنترل تلویزیون را بسیار راحت کرده است. وضوح تصویر Ultra HD 4K،معادل 2160×3840 است. نام گذاری سوپر یو اچ بودن این تلویزیون به این سبب است که کیفیت تصویر یو اچ دی با قابلیت HDR ادغام شده است و این نکته یک ویژگی خارق العاده موجود در تلویزیونهای الجی است.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

سیستم عامل WebOS قابلیتی هوشمند به تلویزیون داده است و دیدتان را به روی دنیای جدیدی از محتواهای جذاب اینترنتی و سرویس های بازی باز می کند. سوپر یو اچ دی تکنولوژی دالبی ویژن را پشتیبانی کرده و در نتیجه از تصاویری روشن تر، عمیق تر با کنتراست بالا و کیفیت رنگ عالی بهره خواهید برد. در کنار آن با فناوری Nano Cell، نهایت کیفیت رنگ در پنل تلویزیون ایجاد می‌شود و شما می توانید از تماشای رنگ‌هایی دقیق بدون نوسان یا اعوجاج رنگ لذت ببرید.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

از مهم ترین درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون می‌توان به سه درگاه USB و چهار پورت HDMI اشاره کرد. این تلویزیون دارای نرخ به روزرسانی 200 هرتز است. همچنین دارای گیرنده‌ی جهانی DVB-S2  و به علاوه گیرنده‌های داخلی DVB-T2/C است، از این رو نیاز به خرید گیرنده‌های جداگانه نخواهید داشت .
قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

مشخصات کلی
مدل تلویزیون 65 SK9500
سال تولید 2019
شرکت سازنده LG
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده کره
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون LED
اندازه و سایز صفحه "65 
نوع صفحه تخت
رنگ قاب مشکی
تصویر
کیفیت تصویر 4K UHD
رزولوشن تصویر 3840 * 2160
موتور پردازشگر تصویر α7 Intelligent Processor
سرعت رفرش تصویر 200Hz
قابلیت ارتقا کیفیت
تقویت کنتراست تصویر
HDR10+
حالتهای تصویر Vivid, Standard, Technicolor,
APS, Cinema, Cricket, Game,
HDR Effect, ISF Bright Room, ISF Dark Room

سایر فناوری ULTRA Luminance، قابلیت Dolby Vision،
فناوری Wide Colour Gamut

صدا
سیستم بلندگو دو کاناله
تعداد بلندگو 2
قدرت خروجی صدا 40 وات در مجموع
حالتهای صدا Standard, Cinema,
Clear Voice III, Cricket, Music, Game
سایر فناوری Clear Voice III(سیستم کاهنده نویز)،
 فناوری Dolby Atmos، قابلیت Sound Sync Wireless

امکانات
پردازنده
رابط هوشمند
نوع سیستم عامل webOS
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال

گیرنده دیجیتال(DVB-T2)
سیستم پخش تلویزیوندریافت تلویزیون شبکه های خارجی(DVB-S)
سایرپشتیبانی از هوش مصنوعی ThinQ⁷
دسترسی به شبکه شبکه های یوتیوب
قابلیت 4K UHD Streaming،
قابلیت اشتراک گذاری Miracast

درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت 4
USB تعداد پورت 3
کامپوننتComponent 1
کامپوزیتComposite 1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط ها رابط RF، رابط ARC
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلهوشمند
نوع پایه رومیزی هلالی
ابعاد تلویزیون بدون پایه 1452mm x 62.5mm x 833mm
ابعاد با پایه 1452mm x 282.5mm x 904mm
وزن تلویزیون 28 کیلوگرم
خاموش شدن خودکار
قفل کودک
قابلیت اتصال به دیوار
اقلام همراه کابل برق، پایه ها و پیچ های اتصال دهنده، ریموت کنترل، باتری

کیفیت SUHD، تصاویری طبیعی و شفاف با فناوریHDR

سوپر UHD در بازسازی رنگ های ترد، زنده و جزئیات سایه های تصویر نقش دارد. برای اینکه اینچنین دیدی را علنا ببینید باید تلویزیونتان سازگار با چندین فرمت مجزای HDR باشد. مدل SUHD ال جی، غیر از پشتیبانی کردن از فرمت عمومی HDR10 از فرمت دالبی ویژن (DOLBY VISION) هم پشتیبانی می کند کهالبته این فرمت، ورژن پیشرفته ی HDR  بوده و خیال شما را بابت پخش تصاویر خیره کننده تضمین می کند.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

رنگ پردازی عالی با بهره گیری از فناوری نانو سل

نمایشگرهای نانو سل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها قابل مشاهده است. تلویزیون‌های نانو سل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

نمایشگر نانو سل که متشکل از ذرات نانو ادغام شده در پنل است هرگونه اختلال رنگ را جذب می‌کند و خلوص رنگ روی صفحه را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد. همچنین رنگهای بیشتر با جزییات بهتری را ارایه می دهد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

هوشمندی در کنار سیستم عامل webOS

سیستم عامل webOS دارای سادگی و جذابیت منحصر به فردی بوده و با آن ها به سطح وسیع تری از سرگرمی ها خواهید رسید. بنابراین شما جزو اولین نفراتی خواهید بود که بلافاصله در فضای جذاب فیلم ها قرار میگیرید.تلویزین هوشمند webOS ال جی با اپلیکیشن Freeview Play دسترسیتان را به کانال ها و فیلم های آنلاین، بدون نیاز به ثبت نام و یا ابزارهای جداگانه ممکن می سازد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

تجربه سینمایی عالی

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. این تلویزیون با قابلیت‌هایی نظیرDolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.

اهمیت فناوری Dolby Vision: این فناوری نمایش تصاویر با وضوح و شفافیت بالا و کنتراست عالی همراه با رنگ‌های بهبود یافته را امکان پذیر کرده است. با موج جدیدی از ویدئوهایی که درساخت آن‌ها از فناوری Dolby Vision  استفاده شده، می‌توانید مطمئن باشید که سرگرمی شما به بهترین شکل ممکن به نمایش در خواهد آمد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

ارایه صدایی سینمایی با فناوری Dolby Atmos

این فناوری صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش کرده و حس فراگیری ایجاد می کند. یک سیستم صوتی فراگیر است که در آن صداها مطابق با اجسام درون ویدئو حرکت می‌کنند. با تلویزیون جدید ال‌جی، صداها به‌گونه‌ای به نظر می‌رسند که گویی در همه جهات حرکت می‌کنند و  تجربه صدای 360 درجه‌ای را فراهم می‌سازد.

rdlj تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 fhki
پردازنده هوشمند A7

پردازنده هوشمند α7 مخصوص دستگاه های متصل شده در منزل با کنترل صوتی هوشمند و دستیار صوتی گوگل ساخته شده و همچنین با امازون اکو هم سازگار هستند. با این پردازنده از یک تصویر واقعی با عمق بیشتر ، کیفیت بیشتر ، تیزی و رنگ ی طبیعی لذت ببرید.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

صحنه های واقعی با فناوری HDR

HDR استاندارد جدیدی برای کیفیت تصویر است. این استاندارد، جزئیات دقیق و رنگ واقعی را با طیف وسیعی از کنتراست فراهم می کند. تلویزیون ال جیSUPER UHD  از چندین فرمت HDR از جمله HDR10 و HLG و HDR Effect پشتیبانی می کند. توسط قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR با فرمت‌های جدید HLG و HDR Effect وHDR10، رنگ‌‌ها غلظت و تراکم بیشتر خواهند داشت و در نهایت بسیار طبیعی و زنده نمایش داده خواهند شد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

درخشندگی عالی با فناوری ULTRA Luminance

تکنولوژی ULTRA Luminance به تقویت کنتراست از طریق توازن رنگ سیاه و سفید می پردازد. این تلویزیون توانایی ارائه ی عالی کنتراست عالی را با حفظ تعادل بین رنگ روشن و سیاه دارد و تصاویری تیز و شفاف به وجود می اورد. این قابلیت، صحنه های روشن را درخشنده تر و سایه های تاریک را واضح تر و زنده تر میکند.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

قابلیت ارتقای تصویر به 4K

 قابلیت 4K Upscaler دراین تلویزیون به کمک نوعی فناوری بسیار پیشرفته پردازش تصویر، میزان وضوح را تا نزدیک به کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه


قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

پنل Full Array Dimming

این نوع از پنل ها در حال حاضر بهترین پنل LED ها به شمار می روند. لامپ های ال ای دی در این نوع از تلویزیون ها به صورت یک نواخت در پشت پنل چیده شده اند. تلویزیون SUPER UHD الجی به طور جداگانه نورهای پس زمینه را کنترل می کند. در واقع به دلیل داشتن خاصیت تاریکی موضعی، شدت تاریکی یا روشنایی به صورت نقطه به نقطه قابل کنترل است . این امر سبب افزایش وضوح و کیفیت تصویر با کنتراست عالی می شود.فناوری Full Array Dimming دارای الگوریتم های منحصر به فرد Local Dimming الجی است.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه

ریموت کنترل کارامد و جادویی

در این تلویزیون از ریموت کنترل هوشمند استفاده می شود. می توانید کنترل کامل تلویزیون را با این کنترل جادویی Magic Remote به دست بگیرید. به آسانی به اشاره، کلیک و چرخش در بین برنامه ها بپردازید. کار با آن کنترل مثل کار با ماوس است. این کنترل چند جانبه برای تمامی تنظیمات صوتی و تصویری پرکاربرد است. هیچ شیوه ای آسان تر از کار با این کنترل نبوده است. فقط کافی است بنشینید و از این کنترل برای کار با تلویزیون استفاده کنید.

قیمت تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 بانه


مشاهده محصول در سایت اصلی شرکت ال جی

برچسب محصول :   تلویزیون 4K ال جی سری SK9500 با صفحه 65 اینچ ،تلویزیون 65 اینچ ال جی 2019 مدل SK9500 4K UHD ، خرید تلویزویون بانه ، قیمت تلویزیون 2019 بانه ، خرید تلویزیون SK9500 جدید مدل 2019 از بانه ، تلویزیون 65 اینچ بانه، تلویزیون 65 اینچ الجی مدل SK9500 ، قیمت تلویزیون SK9500  65 اینچ ، تلویزیون سایز بزرگ بانه، SK9500 بانه کالا هور

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4K SK9500


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید