%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C %D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF %DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1 %D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%DB%8C %D9%88 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF %D8%A8%D8%A7%DB%8C %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

راهنمای جامع خرید یخچال فریزر معمولی و ساید بای ساید

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه



راهنمای جامع خرید یخچال فریزر از بانه

شاید گمان کنید با پرداخت هزینه بیشتر محصول بهتری هم گیرتان خواهد آمد. البته این امر در موارد زیادی ممکن است درست باشد، اما در مورد وسیله ایی چون یخچال فریزر چندان صحیح نیست. یخچال فریزرها از تنوع و امکانات و ویژگیهای متعدد و مختلفی بر خوردا هستند. ضروری است به اندازه کافی در مورد این محصول اطلاعاتی کسب کنید تا با آگاهی محصولی مناسب خود انتخاب نمایید. قبل از هر چیزی نیازها و شرایط خود را با دقت سنجیده، سپس محصولی متناسب با آن انتخاب کنید. ممکن است شما پول زیادی برای خرید یک یخچال عالی خرج کنید، اما وقتی در فضای آشپزخانه شما جا نشود و شما را دچار دردسر و مشکلاتی سازد، بی فایده خواهد بود. همچنین قابلیت هوشمندی یک یخچال فریزر برای خیلی از افراد مسن کاربرد چندانی نداشته و فقط یک هزینه اضافی را روی دست آنها می گذارد. بنابراین سعی کنید قبل از خرید اطلاعاتی درباره ویژگی ها و قابلیتهای به روز و کاربردی یخچال فریزها کسب کنید. سپس همه جوانب مربوط به خود را سنجیده و بر اساس آنها یخچالی متناسب با بودجه خود خریداری نمایید. قبل از تهیه یک یخچال کاربردی باید دو مولفه بسیار مهم را در نظر بگیرید: یک، ابعاد فضای آشپزخانه و محل قرار گیری یخچال و دو، عادات خرید. 


1- ابعاد: 
قبل از خرید، ابعاد فضای آزاد آشپزخانه خود را جهت قرار دادن یخچال، با دقت بسنجید. با توجه به متفاوت بودن ابعاد یخچال فریزرها ضروری است در این رابطه نکاتی را در نظر داشته باشید. 

ورودی یخچال فریزر: 

ورودی یخچال - خرید یخچال از بانه 24

دانستن ابعاد ورودی یخچال از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید مطمین شوید که در فضای انتخابی شما واقع در اشپزخانه، جا می گیرد. در صورت محدود بودن اطراف فضای انتخابی شما، قبل از اقدام به خرید حتما ابعاد(عرض، عمق و ارتفاع) این محدوده را اندازه گیری کنید. در این اندازه گیری برای هر طرف دو سانتی متر جهت تنفس دستگاه تخصیص می یاید تا دستگاه داغ نکند. 

فضای مورد نیاز جهت باز شدن کامل درب دستگاه: 

اگر فضای انتخابی شما جهت قرار گیری یخچال در کنار دیوار است، لازم است به این نکته مهم توجه کنید که جهت باز شدن درب یخچال به سمت دیوار نباشد تا بتوانید آن را راحت و کامل باز کنید. اگر محل قرار گیری یخچال نزدیک دیوار یا مابین کابینتها باشد، لازم است برای امکان گردش لولاهای درب حداقل 5 سانتی متر فضا اختصاص دهید(البته در مدلهای جدید معمولا لولاها از کناره های یخچال بیرون زدگی ندارند). 

ابعاد درب ورودی آشپزخانه: 

مسلما ابعاد درب ورودی آشپزخانه نباید کوچکتر از ابعاد یخچال باشد، طوری که داخل بردن یخچال ممکن نبوده یا با دردسر همراه شود. اگر آشپزخانه شما اپن نیست و داری درب ورودی است، پس قبل از اقدام به خرید حتما ابعاد آن را با دقت اندازه بگیرید و متناسب با آن یخچال خود را انتخاب نمایید. 

2- در نظر گرفتن عادات خرید و آشپزی: 

در نظر گرفتن عادات خرید و آشپزی - بازرگانی هور

ظرفیت دستگاه انتخابی شما باید متناسب با عادات خرید و آشپزی شما باشد. در صورت عدم عادت و علاقه به ذخیره مواد غذایی، یک یخچال بزرگ تنها برق اضافی مصرف کرده و فضای آشپزخانه شما را بی جهت تنگ می کند. پس دستگاه را متناسب با سبک زندگی خود انتخاب کنید. اگر عادت به خرید روزانه دارید یک یخچال کوچک برای شما کافی است، اما در صورتی که به شکل هفتگی و به مقدار زیاد خرید می کنید نیازمند یک یخچال بزرگ هستید. برای افرادی که زیاد نوشیدن مصرف می کنند، یخچال انتخابی آنها باید از فضای کافی ویژه نگهداری نوشیدنی ها و بطریهای آنها برخوردار باشد، پس این نکته را هم فراموش نکنید. همچنین مدیریت و چیدمان صحیح و اصولی مواد غذایی درون یخچال از اهمیت زیادی برخوردار است. شما با مدیریت و طبقه بندی درست علاوه بر استفاده حداکثری از فضای داخلی یخچال، ورود و خروج مواد از یخچال را هم برای خودتان آسانتر می سازید. مثلا ممکن است یک زمانی بخواهید یک پیتزا را به صورت کامل داخل فریزر قرار دهید در حالی که از فضای بزرگ و وسیعی هم برخوردار است، اما به دلیل طبقه بندی غلط با مشکل روبه رو شوید. 

فضای داخلی یخچال: 

واحد معمول اندازه گیری ظرفیت یخچال فوت مکعب است. هر فوت برابر با 0/028 متر مکعب و به عبارتی 28/3 لیتر است. ظرفیت یخچالها از 2 تا 42 فوت متغیر است. ظرفیت 18 تا 22 فوت برای نیازهای یک خانواده 4 نفره کفایت می کند. برای نیازهای عمومی یک آپارتمان یخچالی با ظرفیت 14 تا 16 فوت لازم است. برای خنک نگه داشتن نوشیدنیها یک یخچال از نوع مینی با ظرفیت متوسط 5 تا 7 فوت نیاز است. البته ظرفیت ارایه شده برای یک یخچال ظرفیت قابل استفاده برای کاربر نیست. طبیعتا فضای کاربردی و قابل استفاده برای کاربر به دلایلی(مثلا وجود کشوها و طبقه ها) کمتر از این عدد ارایه شده خواهد بود. 

فضای داخلی یخچال - مشخصات و قیمت خرید یخچال از بانه

معیار اندازه گیری حجم یخچال های تولید خارج از کشور

قبل از هر چیز این نکته را باید بدانید که هیچ کدام از یخچال های خارجی با معیار فوت اندازه گیری نخواهند شد.

معیار اندازه گیری حجم در یخچال های خارجی #لیتر است، به همین دلیل تبدیل لیتر به فوت در بسیاری از سایت ها متفاوت و یا نادرست بیان میشود، و شما بهتر است برای درک اندازه ی یخچال معیارتان عرض، ارتفاع و عمق آن باشد.

 

  1. اندازه ی یخچال های سایدبای سایدی که به اصطلاح ۲۸ ، ۲۹ و یا ۳۰ فوت نام برده میشوند به شرح زیر است:
    عرض : ۸۹ تا ۹۱ سانتیمتر
    ارتفاع : ۱۷۹ تا ۱۸۱ سانتیمتر
    عمق : ۶۹ تا ۷۳ سانتیمتر
  2. اندازه ی یخچال های سایدی که اصطلاحا ۳۲ یا ۳۴ و یا گاها ۳۶ فوت نامگذاری شده اند به شرح زیر است:
    عرض : ۸۹ تا ۹۱ سانتیمتر
    ارتفاع: ۱۷۹ تا ۱۸۱ سانتیمتر
    عمق : ۸۷ تا ۹۱ سانتیمتر

نتیجه گیری: عرض و ارتفاع تمامی یخچال های ساید تولید خارج از کشور تقریبا یک اندازه است و تنها #عمق آنها متفاوت است ، یخچال های بزرگ عمق ۸۷ تا ۹۱ سانتیمتر دارند، یخچال های کوچکتر عمق ۶۹ تا ۷۳ سانتیمتر دارند.

 


3- انواع یخچال فریزر: 

یخچال فریزرهای مستقل و عمیق: 

یخچال فریزرهای مستقل و عمیق - بازرگانی هور - خرید یخچال فریزر

این نوع از هر جهت طراحی زیبا و شیکی داشته و در هر جایی صرف نظر از این که در اطراف آن کابینتی باشد یا نه، قرار می گیرد و به همین دلیل هم به آن مستقل گفته می شود. این یخچالها معمولا عمق زیادی دارند به طوری که اگر در میان کابینتها قرار بگیرند، جلو آنها چیزی در حدود 15 سانتی متر از ردیف کابینتها جلو زده و بیرون می آید. این امر ظاهر زشتی به دکور آشپزخانه داده و چندان مطلوب نیست. 

یخچالهای یکپارچه شده با پیشخوان آشپزخانه: 

یخچالهای یکپارچه با پیشخوان - خرید - خرید یخچال از baneh24

با توجه به آنکه اندازه استاندارد جهانی عمق کابیت 61 سانتی متر است، در نتیجه اندازه عمق این نوع از یخچالها هم معمولا 61 سانتی متر در نظر گرفته می شود(البته بدون محاسبه درب). در این صورت یخچال کاملا با کابینتهای اطراف هم ردیف بوده و دکوری یکپارچه تشکیل می دهند(البته درها بیرون قرار می گیرند). 

مدلهای فریزر بالا: 

مدلهای فریزر بالا - خرید یخچال فریزر از بانه - hoor baneh

در طراحی این مدل از یخچال فریزرها، بخش فریز در بالا و بخش یخچال در پایین آن واقع است. این نوع از جمله رایج ترین و قدیمی ترین مدلهای یخچال فریزر است. با توجه به آنکه مراجعه به بخش یخچال بیشتر است، خم شدنهای مداوم روزانه برای دسترسی به محتوای بخش یخچال از معایب این نوع از یخچال فریزرها است. البته در کل این نوع فضای وسیعی در اختیار کاربر قرار می دهد. 

مدلهای فریزر پایین: 
مدل فریز پایین - یخچال بانه - بانه کالا - مشخصات و قیمت یخچال

در طراحی این مدل از یخچال فریزرها، بخش فریزر در پایین و بخش یخچال در بالای آن واقع است. بالا بودن بخش یخچال نیاز به خم شدنهای مداوم(به منظور دسترسی به محتویات درون یخچال) را رفع کرده و همچنین کاربر دید خوبی از محتویات درون یخچال دارد و به سهولت می تواند به آنها دسترسی داشته باشد. این مدل همچنین از ظرفیت و فضای کافی برای موارد حجیم برخوردار است. این نوع در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و تولید کنندگان هم بر روی توسعه و ساخت این مدل تمرکز کرده اند. به دلیل برخورداری از طراحی جدید معمولا گرانتر از نوع قبلی هستند. 

مدلهای فریزر پایین به سبک فرانسوی:
 
سبک فرانسوی فریز پایین - فروشگاه هور - محصولات خانگی - فروش یخچال فریزر

در این مدل هم فریزر در پایین بوده و یخچال بالای آن واقع است. بخش یخچال دارای دو درب است که از وسط به سمت چپ و راست باز می شوند. این مدل در قسمت فریزر از فضای خوب و کاربردی جهت نگهداری مواد حجیم برخوردار است. این مدل جزو جادارترین محصولات بوده و مناسب مواقعی است که کمبود جای ذخیره دارید. البته فضای بیشتری از آشپزخانه شما را هم می گیرد. 

مدلهای ساید بای ساید: 

محصولات خانگی بانه - baneh24

در این نوع از یخچال فریزرها، دستگاه به شکل عمودی از وسط دو نیم شده است به طوری که بخشهای فریزر و یخچال کنار هم قرار دارند. البته این امر باعث باریک شدن پهنای هر دو بخش فریزر و یخچال شده که در نتیجه زیاد مناسب نگهداری موارد حجیم نیست. این مدل مناسب حالاتی است که یکسان از مواد فریزری و مواد تازه استفاده می کنید. این نوع طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد، اما معمولا فضای وسیعی در اختیار کاربر قرار نمی دهد. 

یخچال فریزر دو قلو: 

خرید یخچال فریزر دو قلو - فروش یخچال در بانه کالا

این نوع از دو بخش مستقل و بزرگ یخچال و فریزر تشکیل شده و به نوعی نمونه حجیم شده یخچالهای ساید بای ساید هستند. این مدل دو قلو مناسب خانواده های پر جمعیت و ذخیره ی موارد با حجم زیاد بوده و مشکل کم حجم بودن نوع مشابه ساید بای ساید به ویژه در بخش فریزر آن را رفع کرده اند. با توجه به آنکه هر بخش آن از نوع ساید بای ساید کوچکتر است، حمل و نقل آسانتری هم دارند. نیاز داشتن به فضای وسیع جهت قرارگیری از مشکلات اصلی این نوع به شمار می آید. با توجه به آنکه در طراحی امروزی آشپزخانه ها معمولا یخچال بین کابینتها قرار می گیرد، در نتیجه عموما مدل ساید بای ساید در طراحی در نظر گرفته می شود نه مدل دقلو. 

سرد کننده های ستونی: 
یخچال - فروش یخچال فریزر - بانه بازرگانی هور - سرد کننده ستونی

این نوع یا کاملا فریزر هستند یا کاملا یخچال. همچنین این نوع قابلیت سفارشی سازی و ترکیب دارند. 

سردکن های زیر پیشخوانی(کامپکت): 

کامپکت - خرید یخچال فریزر - محصولات خانگی بانه

این نوع از سردکن ها بسیار کارامد و جمع و جور هستند. این مدل برای خنک کردن خوراکی های کوچک و نوشیدنیها در مکانهایی چون سالنهای نمایش، ادارات و پیشخوان منزل کاربرد دارند. مدل کامپکت(یخچال، فریزر، یخ ساز و مخزن نوشیدنی) با یخچالهای مستقل تفاوت داشته و از عملکرد کاملا متفاوتی هم بهره می برند. این مدل به راحتی قابلیت جای گیری در بین کابینتها را دارند، بدون آنکه موتورشان با مشکل روبه رو شود. 

کشوهای زیرپیشخوانی با قابلیت سرد کنندگی: 

کشو سرد کننده زیر پیشخوان - خرید از بانه کالا - baneh 24 - خرید یخچال فریزر

این نوع از طراحی شیک و زیبایی برخوردار بوده و به شکل کشوهای دو تایی سرد کننده در زیر پیش خوان جای می گیرند. این مدل برای خنک نگه داشتن نوشیدنیها و اسنکهای پر مصرف گزینه ای عالی به حساب می آیند. از جنبه های مثبت این مدل از سردکنها می توان به سهولت دسترسی کودکان به آن و همچنین امکان قرارگیری در بین کابینتهای با ابعاد استاندارد اشاره کرد. 

جمعبندی ابعاد و طراحی: 

انتخاب از میان مدلهای فوق به بودجه و سلیقه و دکوراسیون خانه شما وابسته است. در کل یک یخچال فریز سبک فرانسوی(یخچال دو درب در بالا، فریز با یک یا دو کشو در پایین) جوابگوی نیازهای اکثر خانواده ها و کاربران است. از نکات مثبت این محصول هم سطح بودن بخش یخچال با دید انسان است که سبب می شود کاربر دید خوبی به درون یخچال داشته و اقلام و مواد غذایی به سهولت در دسترس او باشند و نیازی به خم شدن برای مشاهده و برداشت چیزی نباشد. همچنین طراحی کشویی بخش فریزر این مدل سبب می شود از بالا هم اشراف کامل بر درون آن داشته باشید. در هر صورت باید به ابعاد و اندازه یخچال اهمیت ویژه ایی بدهید. طراحی بیش از 95 درصد یخچالها با کابنتهای سنتی متناسب و هماهنگ است(اندازه کابینتها از 76 تا 122 سانت متغییر است). با توجه به جدول زیر می توانید متناسب با فضای خود یخچال مورد نظر را انتخاب کنید: 
خرید یخچال فریزر - محصولات خانگی بانه کالا - بانه 24


4- برخی از امکانات و ویژگیهای یخچال فریزرهای امروزی: 

کمپرسور اینورتر خطی: 
کمپرسور خطی اینورتر - بانه
خرید یخچال از بانه - بازرگانی هور فروش یخچال فریزر

موتور یخچالهای مدرن نسبت به مدلهای قبلی تغییرات و پیشرفتهای قابل توجهی داشته اند به طوری که عملکردی کاملا متفاوت از آنها دارند. این امر از جمله مهمترین تغییرات و پیشرفتهای یخچالهای امروزی به شمار می آید. این نوع از موتورها با فرکانس مورد نیاز و جریان متناوب کار می کنند. عملکرد موتورهای قدیمی با قطع و وصل مداوم همراه هست که استهلاک و مصرف انرژی را بالا می برد. در موتورهای خطی اینورتر به جای قطع و وصل مداوم دور موتور کم و زیاد می شود. این فرایند مصرف انرژی و استهلاک موتور را به میزان قابل توجهی پایین می آورد. این امر مهمترین مزیت و برتری این نوع از موتورها نسبت به مدلهای پیشین به شمار می آید. کاهش قابل توجه مصرف انرژی در یخچالهای برخوردار از این نوع موتور یک نکته ی مثبت و مزیت عالی در این یخچالها محسوب می شود که هنگام خرید باید به آن توجه نمود. همچنین راه اندازی این موتور با امپر پایین و بسیار نرم بوده که مانع از وارد شدن ضربه به سایر قطعات می شود و استهلاک و صداهای اضافه ی بسیار کمتری ایجاد می کند. 

بدنه از جنس استیل: 
خرید یخچال با بدنه استیل - hoor baneh24

بدنه اکثر یخچالهای پیشرفته از جنس استیل ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری فوق العاده و القای حس محصولی شیک و لوکس و باکیفیت به کاربر، نقش مهمی در ایزوله کردن دستگاه از محیط و جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. بدنه استیل یخچال را در برابر رطوبت و زنگ زدگی حفظ کرده، در حالی که هزینه کمی به قیمت یخچال می افزاید. از نقاط ضعف این نوع بدنه علاوه بر قیمت بیشتر می توان به بر جای ماندن اثر انگشت و چربیها بر روی آن اشاره کرد. همچنین بدنه استیل جذب مغناطیسی بسیار ضعیفی دارد و تزیینات مگنتی بر روی آن نمی چسبد. 
می توان به جای استیل گران و باکیفیت با به کارگیری فولاد کربن که سطح آن با رنگ، لمینت و یا لایه ایی شبه استیل پوشانده شده است، مشکلات فوق را رفع کرد. در این صورت شما با هزینه ای کمتر می توانید یخچالی داشته باشید که علاوه بر برخورداری از ظاهری استیلی شبیه یخچالهای گران قیمت، قابلیت جذب تزیینات مگنتی(مغناطیسی) و کاربردهای مشابه آن را هم دارد. البته این نوع بدنه(فولاد کربن پوشش دار) به راحتی توسط اجسامی تیز مانند مداد و چاقو خط می افتد، پس لازم است مراقبتهای ویژه را به عمل آورید. 
محصولات خانگی بانه کالا - بازرگانی هور - خرید یخچال فریزر

نورپردازی یخچال: 
یخچال ارزان از بانه - baneh24

از نیازهای یک یخچال خوب نورپردازی مناسب فضای داخلی آن است که توسط چراخهای داخل دستگاه انجام می شود. ضعف در نورپردازی اصولی می تواند شما را در پیدا کردن محتویات درون یخچال دچار مشکل و دردسر نمایید. نور لطیف لامپهای LED جلوه ی زیبایی به محتویات درون یخچال می دهد. عمده یخچالها از یک عدد لامپ در بخش فوقانی برای نورپردازی استفاده می کنند. در برخی از مدلها هم در کناره های دستگاه لامپهایی تعبیه شده است که باعث می شود هر طبقه از نورپردازی مستقلی برخوردار گردد. نوعی از نورپردازی هم به نورپردازی تئاتری معروف است. در این نوع از نورپردازی که برخی از یخچالها به آن مجهز هستند، شدت نور داخل یخچال ابتدا کم بوده و به تدریج زیاد می شود. 

محفظه های واقع بر درب و قفسه های تنظیم شونده: 
از جمله راهکارهای افزایش ظرفیت کاربردی یخچال و جلوگیری از اتلاف فضای درونی آن، تعبیه محفظه هایی بر روی درب یخچال و همچنین قابل تنظیم بودن فضای قفسه ها است. این امر همچنین امکان شخصی سازی فضای درونی یخچال را به کاربر می دهد تا آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کند. 

بخش یخساز یخچال: 
قابلیت یخساز در بیشتر یخچالهای مدرن در داخل دستگاه قرار دارد. البته بعضی از یخسازها از نوع خارجی بوده و بر روی درب واقع می شوند. این قابلیت نیازمند لوله کشی آب است. 

یخساز و آبریز: 
خرید - فروش یخچال در بانه - خرید یخچال با یخساز و آبریز

چنانچه می خواهید یخچال شما از قابلیت یخساز و آبریز بیرونی برخوردار باشد، مصرف روزانه خود را در نظر داشته و متناسب با آن خرید خود را انجام دهید. همچنین جنبه زیبایی این قضیه را هم بسنجید(وجود قابلیتی بر روی درب یخچال!). همچنین دقت کنید که آب مورد نیاز این بخش به چه شکلی تامین می شود. در برخی از مدلها آبریز دارای مخزن آب بوده که این امر نیاز به لوله کشی را مرتفع می کند، البته باید تقریبا به صورت روزانه پر گردد. 

قابلیت پر کردن اتوماتیک: 
چنین قابلیتی به شما امکان می دهد ظرف خود را زیر آبریز قرار داده و بدون نگرانی از سرریز شدن آن به دنبال کار خود بروید، چون دستگاه به شکل خودکار قبل از سرریز شدن جریان آب را قطع می کند. 

فیلتر ویژه تصفیه آب: 
در یخچالهای پیشرفته آب ورودی به آبریز ابتدا توسط فیلتر ویژه تصفیه شده و کیفیت و سلامتی آن افزایش می یابد. چنین قابلیتهایی مسلما باعث می شود فضای بیشتری از درب یخچال آشغال شده و در نتیجه فضای کمتری برای کاربردهای دیگر باقی بماند. 

فیلتر ویژه تصفیه هوا با قابلیت ضد باکتری: 
فروش فیلتر تصفیه هوای یخچال در بانه - خرید از بانه24 - بانه کالا

فیلتر تصفیه هوا از انتشار بوی بد حاصل از مواد غذایی و سرایت آن به محتویات دیگر درون یخچال ممانعت می کند. این فیلترهای عموما کربنی در کنار بو زدایی از رشد و تکثیر باکتریها هم جلوگیری می کنند که این امر سبب افزایش ماندگاری مواد غذایی درون یخچال می شود. 

قابلیت آبریز آب داغ: 
این قابلیت معمولا در سیستمهایی که از آبریز بیرونی برخوردار هستند، وجود دارد. به کمک این قابلیت می توانید همیشه آبی داغ با دمای دلخواه و قابل تنظیم در اختیار داشته باشید. 

قابلیت سرمای انحصاری: 
این قابلیت اکثرا در یخچال فریزرهای مدرن که از دو کمپرسور برخودار هستند، به کار می رود. با برخورداری از این قابلیت بخشهای مختلف یخچال از دمای ویژه خود برخوردار بوده و دمای این بخشها بر روی هم تاثیر نمی گذارند. قابلیت تنظیم جداگانه دمای هر بخش بهترین شرایط نگهداری از مواد غذایی را فراهم می کند. به کمک این قابلیت هوای سرد بخش فریزر هیچ تاثیری بر مواد غذایی درون یخچال نمی گذارد. همچنین این قابلیت رطوبت را در بخش فریز کاهش داده و مقدار آن را در یخچال افزایش می دهد. این عوامل در کل سبب افزایش ماندگاری موا غذایی خواهد شد. 

قابلیت درب دوگانه(Door in Door): 

محصولات خانگی بانه - بازرگانی هور - یخچال فریزر و سرد کن

در این قابلیت بر روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر قرار می گیرد. شما می توانید موارد پر مصرفی مثل بطریهای نوشیدنی را در این بخش فرعی و خارجی قرار دهید. در این صورت هنگام نیاز به آنها بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال با باز کردن این در خارجی سریع به این موارد دسترسی پیدا می کنید. این امر از خروج هوای سرد بخش اصلی یخچال و در نتیجه اتلاف انرژی برق و هزینه های مربوطه ممانعت می کند. 


5- یخچالهای هوشمند: 
بانه - بازرگانی هور - فروشگاه بانه کالا - فروش یخچال - قیمت یخچال فریزر

یخچالهای هوشمند پیشرفتهای قابل توجهی در زمینه فناوری داشته اند. دستیار صوتی، اینترنت، دوربین و ... از جمله قابلیتهای کاربردی است که جذابیتهای این دسته از یخچالها را خصوصا برای قشر جوان چند برابر کرده اند. برخی از قابلیتهای هوشمند این یخچالها در زیر بیان می شوند: 

مرکز پیام خانواده: 
شما می توانید یادداشتهای ضروری را برای افراد خانواده بر روی نمایشگر یخچال قرار دهید. همچنین می توانید رویدادهایی که در تقویم موبایل خود ثبت کرده ایید، به یخچال منتقل کنید(همگام سازی نمایید) و به این شکل افراد خانواده از جلسات و قرارهای شما آگاهی پیدا می کنند. 

سرگرمی: 
می توانید موزیک یا فیلم را از موبایل خود یا دستگاههای دیگر به یخچال منتقل کرده و از طریق بلندگوها و امکانات دیگر یخچال به آن گوش دهید یا نگاه کنید. 

تماشای سریع: 
hoor baneh24 - baneh kala

این قابلیت به شما امکان می دهد که به کمک دوربین داخل یخچال و از طریق نمایشگر از محتویات درون یخچال آگاهی پیدا کنید، بدون آنکه نیازی به باز کردن درب یخچال باشد. 

سیستم عامل: 
خرید یخچال - محصولات خانگی بانه - بانه24

سیسم عامل از نیازمندیهای یک سیستم هوشمند است. سیستم عاملهای متعارف یخچالهای هوشمند عموما اندروید و WebOS هستند. این سستم عاملها امکان نصب برنامه های کاربردی متعددی را به کاربر بر روی این دستگاهها می دهند. 

دستیار صوتی: 
دستیارهای صوتی قابلیت اجرای فرمانهای صوتی کاربر را فراهم می کنند. دستیارهای صوتی متعارف عبارتند از گوگل، الکسا و بیکسبی. در این حالت به عنوان مثال قادر خواهید بود هنگام آشپزی فقط با فرمان صوتی از دستگاه بخواهید که برایتان موسیقی پخش نماید. در صورت اتصال به وای فای و اینترنت کاربرد این قابلیت چند برابر خواهد شد. 

اتصال به وای فای و اینترنت: 
از طریق اتصال به وای فای و اینترنت اشیاء می توانید به قابلیتها و امکانات بیشماری دسترسی داشته باشید، مثلا سفارش انلاین غذا از طریق یخچال و یا جستجو و مشاهده دستور پخت غذاهای مختلف بر روی یخچال. قابلیتهای وای فای و اینترنت اشیاء به شما امکان می دهند که بین وسایل هوشمند خود ارتباط برقرار کنید، مثلا آنها را از طریق دستیار صوتی یخچال خود کنترل نمایید. 

آگاهی از محتویات درون یخچال: 
یخچال فریزر - خرید از بانه کالا - بازرگانی هور

قابلیت هوشمندی در رابطه با محتویات درون یخچال به دو شل کاربرد دارد: هنگامی که یک ماده غذایی خاص درون یخچال در حال تمام شدن است، این موضوع را به کاربر اطلاع می دهد. در ثانی از طریق دوربین پانورامای داخل یخچال و اتصال آن به اینترنت در هر جایی و هر زمانی می توانیم محتویات درون دیخچال خود را از طریق گوشی هوشمند مشاهده و بررسی کنیم و چنانچه چیزی کمبود داشت مطلع شویم. 


6- نکات مربوط به نگهداری یخچال: 

نگهداری یخچال - بانه - baneh

برای افزایش طول عمر دستگاه خود و حفظ سلامتی آن و جلوگیری از افت کیفیت ظاهری و کارایی آن، نکات زیر را رعایت نمایید: 
  • هر چند وقت یکبار کویلها و فشرده سازهای واقع در پشت یخچال را تمیز کرده و غبار روبی کنید. 
  • جمع شدن جرم بر روی نوار دور درب یخچال، مانع از بسته شدن کامل درب شده که در نتیجه آن هوا و رطوبت اتاق وارد یخچال می شود. این امر سبب افزایش فعالیت موتور و اتلاف انرژی خواهد شد. لازم است هر سال یک یا دو بار این نوارها را تمیز و جرم گیری کنید. 
  • فیلترهای ویژه تصفیه آب را هر 3 الی 6 ماه(با توجه به میزان آب مصرفی) یکبار عوض نمایید. 
  • فیلترهای ویژه تصفیه هوا را معمولا هر 6 ماه یکبار باید عوض کنید تا هوای درون یخچال همیشه سالم و تمیز باشد. 


7- گارانتی و برچسب انرژی: 

خرید یخچال - مشخصات و قیمت خرید یخچال از بانه - یخچال با گارانتی

مصرف بهینه از فاکتورهای مهم در انتخاب یک محصول برای خرید است. بنابراین حتما به اطلاعات موجود در برچسب انرژی دستگاه توجه کنید. یخچالهای پیشرفته امروزی از مصرف بسیار بهینه و پربازدهی برخوردار هستند. میزان مصرف برق یخچالهای با برچسب جهانی انرژی استار-Energy Star تا 20 درصد پایینتر از دستگاههای دیگر است. با توجه به آنکه معمولا 15 درصد از مصرف برق خانگی مربوط به یخچال است، پس صرفه جویی 20 درصدی مقدار قابل توجهی بوده و هزینه برق مصرفی شما را به میزان زیادی کاهش می دهد. جدای از برچسب جهانی Energy Star همچنین سازمانهای داخلی هر کشور برای محصولات مصرف کننده انرژی برچسب انرژی صادر می کنند. بالا بودن رتبه یک دستگاه در برچسب انرژی به معنای عملکرد بهینه و بازدهی بالای محصول است که در نتیجه آن اتلاف انرژی و هزینه های مربوطه کمتر خواهد بود. 
همچنین شرکت سازنده محصول ممکن است برای آن برگه گارانتی(ضمانت کالا) صادر کند. معمولا یخچالها از گارانتی یکساله و همچنین سه سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. البته دستگاهای داری موتور خطی اینورتر به دلیل کیفیت بسیار عالی و استهلاک پایین مدت گارانتی طولانی تری دارند. همچنین ممکن است موتور دستگاه از گارانتی جداگانه ای برخوردار باشد، که معمولا مدت اعتبار آن از گارانتی خود یخچال خیلی بیشتر است. معمولا هر چه مدت اعتبار گارانتی محصول طولانی تر باشد، یعنی شرکت سازنده از کیفیت بالای محصول خود اطمینان بیشتری دارد. 
در کل دو فاکتور برچسب انرژی و گارانتی بیانگر کیفیت دستگاه هستند که باید مورد توجه و اهمیت ویژه قرار گیرند. 

راهنمای جامع خرید یخچال فریزر معمولی و ساید بای ساید


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید