%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 55 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87 %D8%AA%D8%AE%D8%AA %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF Samsung QLED 4K HDR Q60R %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 55 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 4K HDR Q60R

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+150,000 تومان) 

خرید از بانه - خرید تلویزیون سامسونگ از بازرگانی هورhoor baneh24 - baneh kala - samsung led
مشخصات و قیمت خرید تلویزیون در بانه - خرید تلویزیون - samsung 55q60خرید از بانه - بازرگانی هور - خرید تلویزیون ال ای دی


نگاه اجمالی به تلویزیون  QLED سامسونگ Q60R: 

تلویزیون 55 اینچ Q60R سامسونگ با کیفیت 4K محصول سال 2019 تصاویری با کیفیت و شفافیفت بسیار بالا را به کمک پنل QLED خود ارایه می دهد. پنل QLED تجربه جدید و شگفت انگیزی از رنگها عرضه می کند. در این تلویزیون تصاویری زنده و واقعی با عمق مطلوب از ادغام رنگ‌ های طبیعی با کنتراست بالای تصویر حاصل می شود. در این تلویزیون تصاویری با میلیاردها رنگ به کمک قابلیت Quantum Dot خلق می شوند. پردازنده‌ی قدرتمند تصویر Quantum Processor 4K رنگهایی با وضوح و شفافیت فوق العاده و صحنه های غنی و بسیار با کیفیت ایجاد می نماید تا جایی که صحنه های با کیفیت پایین را هم ارتقا داده و می توان آنها را با وضوح و کیفیت باور نکردنی نگاه کرد. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون به کمک دو عدد بلندگوی 10 واتی در مجموع 20 وات توان خروجی صوتی با صدایی بسار واضح و فراگیر عرضه می کند. می توان به کمک رابط Smart Hub و هوش مصنوعی موجود در این تلویزیون از قابلیتهای متنوع و پیشرفته اسمارت بهره برد. قابلیت Ambient Mode به شما امکان می دهد زمانی که از تلویزیون خود استفاده نمی کنید به جای یک صفحه مشکی بی فایده بتوانید آن را همانند یک قاب تصویر استفاده کرده و با پخش محتوای مناسب از طربق آن نمای منزل خود را متناسب با احساسات خود شکل دهید. همچنین قابلیت بسیار کاربردی AirPlay 2 به منظور اتصال این تلویزیون با انواع لوازم هوشمند اپل جهت انتقال داده های متنی و صوتی و تصویری به کار می رود. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیونQ60
سال تولید 2019
شرکت سازنده SAMSUNG
کشور سازنده کره - سامسونگ
کشور مونتاژ کنندهمجارستان
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون QLED
اندازه و سایز صفحه55 اینچ
نوع صفحه تخت
رنگ قابمشکی
تصویر
کیفیت تصویرUHD 4K
رزولوشن تصویر3140×2160
موتور پردازنده تصویر Quantum Processor 4K
قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 
سایرBillion Colors, Direct Full Array, HDR 10+,
HLG, Natural Mode Support, Quantum HDR 1000, Supreme UHD Dimming, Wide Viewing Angle,
 تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ), حالت فیلم, حجم رنگی 100% توسط Quantum Dot, زاویه دید گسترده
صدا
سیستم بلندگو2.0 کاناله
تعداد بلندگو2 عدد بلند گوی 10 واتی
قدرت خروجی صدا 20 وات
سایرAudio Pre-selection Descriptor, Bluetooth Audio, Dolby Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
امکانات
رابط هوشمندSmart Hub
پردازنده 4 هسته ای
سیستم عاملTizen
مرورگر وب 
وای فای-WiFi  
بلوتوث 
گیرنده دیجیتال 
تیونرDVB-C
DVB-T
DVB-T2(دیجیتال زمینی)
سایرAmbient Mode, حالت Gallery, Moblie to TV Mirroring, Screen Mirroring, SmartThings App Support,
Sound Mirroring, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, دستیار صوتی Google Assistant,
قابلیت DLNA, پخش کننده ویدئویی 360 درجه ( 360 Video Player )
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI  4 عدد
تعداد پورت USB 2 عدد
کامپوننت Component 1 عدد
کامپوزیت Composite 1 عدد
LAN 
سایر
  • RF
  • ورودی آنتن
  • اپتیکال
سایر مشخصات
ریموت کنترل 
نوع پایه رومیزی2 عدد پایه دو شاخه ای
اندازه قاببسیار باریک
سایر
  • زبان و منوی فارسی
  • اشتراک گذاری هوشمند
  • نرم افزار هوشمند
  • تلتکست
  • پخش USB
  • فرمان صوتی
  • قابلیت HDR
  • Micro Dimming
  • پایه
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • پیچ های اتصال
  • کابل برق
  • راهنما
برق
منبع تغذیهAC 220/240 V --- 50/60 Hz
مصرف برق111 وات
توان مصرفی - حالت ذخیره انرژی0.5 وات
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه1237x713x58 میلی متر
وزن بدون پایه18.6 کیلوگرم
ابعاد با پایه1237x790x263 میلی متر
وزن با پایه18.9 کیلوگرم


کیفیت تصویر در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60R: 

امکانات متنوع و پیشرفته موجود در این تلویزیون گواه اهمیت ویژه ای است که به کیفیت تصویر به عنوان ملاک اول داده، شده است. فناوری AI Upscale از طریق هوش مصنوعی کیفیت تصویر را افزایش می دهد و صحنه هایی واضح و با جزییات بسیار و در نتیجه زنده و طبیعی عرضه می کند. همچنین به کمک قابلیت Digital Clean View ناخالصی ها و نویزهای موجود در تصویر از میان رفته و تصاویری با شفافیت بالا ایجاد می شود. نمایشگر QLED به کار رفته در این تلویزیون 4K تصاویری با روشنایی فوق العاده حتی قابل رقابت با پنل های OLED ارایه می دهد. این نمایشگر همچنین قادر است کنتراست تصویر را به مقدار زیادی ارتقا داده و تصاویری با عمق بالا خلق نماید. این نمایشگر مشکل پیکسل سوختگی را نداشته و به این شکل می توان تصاویر ثابت را هم مشاهده کرد بدون آنکه این امر بر روی نمایشگر تاثیر مخرب و منفی داشته باشد. نقاط کوانتومی موجود در این نمایشگر تصاویری با وضوح بالا ایجاد کرده و شما قادر به مشاهده صحنه های واقعی و زنده و طبیعی خواهید بود. 


امکانات بیشتر، تصاویر کاملتر در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60: 

سامسونگ در این تلویزیون خود امکانات بیشماری قرار داده است تا این تلویزیون QLED را قابل رقابت با نمونه های OLED سازد. به کمک پردازنده تصویر قدرتمند Quantum Processor 4K از طریق هوش مصنوعی و الگوریتمهای بهینه سازی شده مربوطه تصاویری با وضوح و شفافیت باور نکردنی و روشنایی مطلوب ایجاد می شود. به کمک این پردازنده‌ ی قدرتمند روشنایی تصویر متناسب با میزان روشنایی فضا و حجم سالن تنظیم شده و به این طریق تصاویری با جزییات بسیار به همراه یک تجربه بصری کامل به شما عرضه می نماید. به دلیل سرعت رفرش بالای تصویر در این تلویزیون صحنه ها بدون تاخیر و بسیار روان نمایش داده شده که به همراه وضوح بالا و رنگهای فوق العاده از مشاهده محتواهای مورد علاقه خود لذت و هیجان دو چندان خواهید برد. قابلیت Quantum HDR موجود در این تلویزیون سامسونگ Q60 تاریکترین رنگ مشکی را هم قابل مشاهده کرده و وضوح و شفافیت رنگها را به میزان زیادی افزایش می دهد و با برسی دقیق صحنه ها تصاویری واقعی و عمیق تولید می کند. این تلویزیون تصاویر را با ابعادی بزرگتر از ابعاد نمایشگر نشان داده و شما تصور خواهید کرد که از نمایشگر بزرگتری در حال دنبال کردن صحنه ها هستید. 

تلویزیون سامسونگ با پردازنده کوانتوم پروسسور فور کی - خرید از بانه


سیستم صوتی در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60: 

سیستم صوتی 2 کاناله این تلویزیون به کمک دو اسپیکر موجود صدایی واضح و همه جانبه با مجموع توان 20 وات تولید می کند. ممکن است این مقدار توان برای سالنهای بزرگ کافی نباشد، اما در کل قابلیتهای صوتی پیشرفته موجود در این محصول با ایجاد صدایی با کیفیت عالی سبب رضایت شما می شوند. همچنین سیستم صوتی مورد نظر خود را می توانید از طریق قابلیتهای اتصالی موجود در این تلویزیون به آن وصل نمایید تا از صدایی با قدرت و کیفیت بالا برخوردار گردید. اتصال بی سیم بلوتوث از طریق قابلیت Bluetooth Audio موجود در این دستگاه برقرار می شود. ویژگی Wireless Audio System Compatibility این تلویزیون بیانگر این است که سیستمهای صوتی متنوعی را بدون افت وضوح صدا، می توانید به آن وصل نمایید. همچنین امکان ارایه صدایی فراگیر و با جزییات بالا از طریق فناوری Dolby Digital Plus فراهم شده است. برای افزایش وضوح صدای مکلمات هم قابلیت Dialog Enhancement در این تلویزیون به کار رفته است. 


سیسم عامل تایزن در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60: 

قابلیتهای اسمارت از قبیل مرورگر وب و اتصال به اینترنت از طریق وای فای-WiFi در تلویزیون 55Q60R سامسونگ فراهم شده است. همچنین از طریق اشتراک گذاری بی‌ سیم می توان تمامی محصولات هوشمند(در صورت قابلیت پشتیبانی از امکان مربوطه) را به تلویزیون وصل نموده تا محتواهای موجود در آنها را با کیفیت بالای تلویزیون خود مشاهده کنید. به کمک حالت Gallery می توانید از تلویزیون خود به عنوان قاب عکس استفاده نمایید. همچنین اپلیکیشن SmartThings در این تلویزیون QLED به کار رفته است. با توجه به انکه این اپلیکشن در برخی دیگر از لوازم خانگی هم استفاده شده است، به شما امکان می دهد که از طریق تلویزیون خود کنترل آنها را هم در اختیار بگیرید. ریموت کنترل اسمارت این تلویزیون سهولت در انجام این امر را برای شما به ارمغان آورده است. 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55q60 - خرید از بانه کالا


پشتیبانی از فرمانهای صوتی در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60: 

از قابلیتهای کاربردی موجود در این تلویزیون پشتیبانی از فرمانهای صوتی برای در اختیار گرفتن امکانات و قابلیتهای آن در کوتاهترین زمان ممکن، است. اسپیکرهای هوشمند این تلویزیون به همراه دستیار صوتی امکان تعامل صوتی را به شما می دهند. پرسش و پاسخهای مطرح شده با دستیار صوتی Bixby(قابلیت پشتیبانی از 6 زبان مختلف من جمله انگلیسی با امکانات متفاوت) شما را به نتیجه درخواستتان خواهد رساند. همچنین از طریق دستیار صوتی Google Assistant می توانید اموراتی از قبیل شدت صدا، کانال در حال پخش و … را با فرمانهای صوتی اعمال کنید. اسپیکر هوشمند Amazon Alexa در کنار پخش صدا با برخورداری از قابلیت ارتباط صوتی به شما امکان می دهد تا با صدای خود تغییرات را اعمال کنید. 


طراحی تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q60: 

این تلویزیون از امکانات متنوعی جهت هماهنگی با دکور و ظاهر منزل شما بهره می برد. به کمک فناوری Ambient Mode می توانید دکور و ظاهر منزل خود را متناسب با احساسات و علایق خودتان تنظیم کنید. شما می توانید از میان مجموعه قابلیتهای مختلف و متوع این فناوری یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید. مثلا برای الگو برداری از طرح دیوار می توانید از حالت Decor آن استفاده کنید. در این حالت طرح دیوار بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده شده و تلویزیون ظاهری هماهنگ با منزل شما پیدا خواهد کرد. همچنین برای نمایش تصاویر هنری و یا خاطره انگیز بر روی تلویزیون خود با کیفیت عالی می توانید از حالت My Album موجود در این مجموعه استفاده کنید. حالت Works of art هم برای نمایش عکسهای حرفه ایی خاص استفاده می شود(بعد باید موضوع را انتخاب کنید). برای نمایش ساعت و تاریخ بر روی نمایشگر هم از حالت information استفاده کنید. نکته جالب آنکه این امکان حتی زمان خاموش بودن تلویزیون هم فعال می ماند. 

تلویزیون سامسونگ با طراحی بی نظیر - بانه بازرگانی هور - baneh24




برچسب محصول: تلویزیون QLED صفحه تخت سامسونگ, تلویزیون سامسونگ Q60R LED, تلویزیون 55 اینچ بانه, خرید تلویزیون Q60R از بانه 24, خرید تلویزیون سامسونگ LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24 , بهترین تلویزیون Q60 سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی از بانه


تلویزیون 55 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 4K HDR Q60R


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید