تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4k SM9000 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4k SM9000

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+300,000 تومان) 

خرید از بانه - خرید تلویزیون - ال جی sm9000بازرگانی هور - خرید تلویزیون از بانه کالا - baneh
hoor baneh24 - baneh kala - lg sm9000مشخصات و قیمت خرید تلویزیون - بانه کالا - lg sm9000


نگاه اجمالی به تلویزیون LED نانوسل 4K ال جی مدل SM9000: 

در ساخت نمایشگر این تلویزیون از فناوری نانوسل-Nano Cell استفاده شده است، به طوری که در آن ذراتی ریزتر از موی انسان به کار می رود و منجر به ساخت بهترین و پیشرفته ترین نوع ال ای دی-LED شده است. در این تلویزیون طیف بسیار گسترده ای از رنگها با دقت بالا به کمک فناوری به کار گیری رنگهای RGB خالص تولید می شود، که خلق تصاویر بسیار طبیعی و واقعی با جزییات بی نظیر را به همراه دارد. Nano Black(ویژه تولید رنگ سیاه) به کمک این ذرات ریز-نانو طیف بسیار وسیعی از رنگها را ایجاد می کند، به طوری که هر رنگ با رنگ بعدی اختلاف بسیار ناچیز داشته و در مجموع سبب می شوند بخشهای تاریک تصویر عمق پیدا کنند. فناوری 4K Cinema HDR با ارایه صحنه های واقع گرایانه این حس را به شما القا می کند که انگار خودتان همانند کارگردان و فیلم بردار و ... در صحنه واقعی حضور دارید. پردازنده ارتقا یافته نسل جدید The 2nd generation α7 با توجه به محتوای صحنه و صدا آنها را پردازش کرده تا متناسب با محتوا خروجی مورد نیاز را تولید نماید. تلویزیون ال جی sm9000 همچنین در زمینه هوشمندی ThinQ دست بالایی داشته و بنا بر ادعای Google Assistant و ALEXA هوش مصنوعی به کار رفته در این تلویزیون جزء بهترینها است. همچنین این تلویزیون از قابلیت درجه بندی طیفهای رنگی-CalMAN(از جمله پیشرفتهای جدید ال جی) برخوردار است. HDMI 2.1 با ساپورت ALLM و VRR سبب اجرای بازیها با سرعت حداکثری و اختلال و گیر حداقلی شده است. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیونSM9000
سال تولید 2019 - سری 9
شرکت سازنده LG
کشور سازنده کره - ال جی
کشور مونتاژ کنندهکره
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED با پنل IPS
اندازه و سایز صفحه "65 اینچ
نوع صفحه تخت
رنگ قابمشکی + پایه های نقره ای
تصویر
کیفیت تصویرSUHD 4K
رزولوشن تصویر3840 × 2160
نرخ تازه سازی100 هرتز
موتور پردازنده تصویرα7 Gen 2 Intelligent
محدوده دینامیکی بالا-HDR  - 4K Cinema HDR
قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (به 4K یا Upscaler 4K)
سایرفناوری Full Array Dimming/ نمایشگر نانوسل/ زاویه دید گسترده نمایشگر/ فناوری Nano Cell ColoR Pro(طیف گسترده رنگها)/ یک بیلیون رنگ زنده و طبیعی/ فناوری Ultra Luminance Pro/ روشنایی بسیار بالا/ پشتیبانی از HLG  و HDR10 Pro/ فناوری HDR Dynamic Tone Mapping/ قابلیت Dolby Vision/ کاهنده نویز 4 مرحله ای/ بهبود و افزایش دقت رنگهای تولید شده/ کاهش زمان پاسخگویی تصویر(بهبود عملکرد در بازی)/ پشتیبانی از کدک های تصویری HEVC و VP9/ تنظیم عمق تصویر با هوش مصنوعی/ تقویت کننده رنگ
صدا
سیستم بلندگو 2.2 کاناله
تعداد بلندگو 2 عدد
قدرت خروجی صدا 40 وات(2 عدد بلندگوی 10 واتی + ساب ووفر 20 واتی)
سایرDOLBY ATMOS, Dolby Digital, Dolby DTS, Dolby Digital Plus
تکنولوژی افزایش شفافیت صدا یا Clear Voice III
قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث
همگام سازی صدای ال جی
امکانات
پردازنده 4 هسته ای
سیستم عاملWebOS 4.5 Smart TV(تلویزیون هوشمند)
مرورگر وب 
وای فای-WiFi 
گیرنده آنالوگ/دیجیتال
 
تیونر
DVB-T/T2
DVB-S/S2
DVB-C
سایربلوتوث نسخه 5.0
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI  4 عدد
تعداد پورت USB 3 عدد
کامپوننت Component 1 عدد
کامپوزیت Composite 1 عدد
LAN 
سایر
  • RS-232C
  • HDMI CEC
  • eARC
  • اسلات CI
  • RF
  • ورودی S-Video
  • خروجی Video
  • خروجی Audio
  • خروجی هدفون
  • اپتیکال
سایر مشخصات
زاویه دید افقی180 درجه
قابلیت اتصال به دیواردارد
 ریموت کنترلهوشمند مدل MR19
نوع پایه رومیزیتک پایه مرکزی
سایر
  • پشتیبانی از هوش مصنوعی ThinQ و اینترنت اشیاء
  • رابط کاربری اسمارت با هوش مصنوعی
  • قابلیت تشخیص صدای هوشمند
  • پشتیبانی از دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال به موبایل هوشمند
  • اپلیکیشن های Smart ThinQ App و LG TV Plus App مخصوص موبایل های هوشمند
  • قابلیت دانلود و نصب برنامه از فروشگاه ال جی
  • دارای قابلیت Screen Share
  • دارای حالت هتل یا Hotel Mode
  • قابلیت DIAL
  • تلتکست
  • Apple Air Play 2
  • قابلیت Home Dashboard
  • قابلیت چرخش 360 درجه با کنترل هوشمند
  • ماشین زمان
  • کابل برق
  • باتری ریموت
  • پایه رومیزی
  • دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100/240 ولت - 50/60 هرتز
رده مصرفA+
مصرف95 وات(139 کیلو وات سالیانه)
توان مصرفی - حالت ذخیره انرژی0.5 وات
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه1455x835x63 میلی متر
وزن بدون پایه26.4 کیلو گرم
ابعاد با پایه1455x906x324 میلی متر
وزن با پایه28.1 کیلو گرم
خرید محصولات خانگی ال جی - خرید از بانه - مشخصات و قیمت خرید تلویزیون از بازرگانی هور

بهترین LED 4K با فناوری نانو سل-Nano Cell در تلویزیون ال جی مدل SM9000:
 
در این تلویزیون با پیشرفته ترین نوع LED به کمک فناوری نانوسل خلوص رنگهای RGB ارتقا یافته و در نتیجه آن تصویر با بالاترین کیفیت ارایه می شود. 
Nano Calour: 
نانوکالر-Nano Calour با بهینه کردن و ارتقای خلوص رنگها و وضوح نمایش آنها تصاویری خیره کننده خلق می کند و تجربه بصری جدید بی نظیری به شما می دهد. این امر با کوچک کردن ذرات تولید کننده رنگ در حد نانو متر میسر شده است. رنگهای ناخالص و نامناسب به کمک ذرات نانو با ویژگی فیلترینگ و تصفیه رنگها، تصفیه شده و باز تولید می شوند و در نهایت تصاویری زنده و با جزییات دقیق ایجاد می کنند. برای ایجاد تصاویر طبیعی با کیفیت بالا نیاز به ایجاد رنگهای RGB یکدست و خالص است. برای دست یافتن به این مهم به کمک ذرات نانو رنگها(فناوری نانو سل) رنگهای خسته کننده فیلتر شده و طیف RGB خالص شده و در نهایت رنگهای تمیز، با کیفیت بالا و شفاف عرضه می شود. 
Nano Black: 
سیستم تیره کننده ی منظم، کنتراست بالایی ایجاد کرده و با افزایش عمق بخشهای تیره تصویر به همه رنگها عمق می بخشد. واحدهای تیره با نور کم به شکل بسیار دقیقی کنترل شده که این امر منجر به تولید تصاویری عمیق با جزییات زیاد می شود. به کمک فناوری پیشرفته نانو با اجرایی دقیق در حد نانو متر، حجم رنگها یکدست شده و تصاویری با کیفیت برجسته و واقعگرایانه ایجاد می شود، به طوری که شما تفاوت میان اعماق مختلف تصویر را حتی در زوایایی دورتر از مرکز هم به خوبی مشاهده می کنید. 

تلویزیون نانوسل ال جی با تصویر فوق العاده - خرید از بانه


دقت نانو-Nano accuracy در تلویزیون ال جی مدل SM9000: 

این تلویزیون قادر است رنگهای غنی و باکیفیت ذکر شده را در میدان دید گسترده ای نشان دهد. در تلویزیونهای قدیمی فقط در زوایه دید محدودی رنگها از وضوح و دقت کافی برخوردار بودند و خارج از آن رنگها کیفیت خود را از دست داده و تحریف می شدند، اما در این تلویزیون در هر زاویه ایی که نسبت به آن قرار گرفته باشید شما تصویری کامل، دقیق، غنی، باکیفیت و بدون هیچ تحریفی بر روی صفحه بزرگ این تلویزیون مشاهده می کنید. 

خرید از بانه - تلویزیون ال جی با رنگهای غنی و زاویه دید گسترده


محدوده دینامیکی-HDR در تلویزیون ال جی مدل SM9000: 

این تلویزیون از فرمتهای HDR پشتیبانی کرده و شما را در محتواهای تولید شده با این فرمت غوطه ور می سازد و با القای حس واقعگرایانه ایی در شما انگار که شما همانند خود کارگردان و فیلم بردار و ... در صحنه واقعی حضور دارید. 
Dolby vision: 
توسط این قابلیت اختلالات و نویزهای تصویر رفع شده و حالت سینمایی هیجان انگیزی به منزل شما می بخشد. شما به سهولت با فشردن یک دکمه و فعال کردن حالت پخش صدا و تصویر سینمایی-HDR یک سینمای شخصی در اختیار خواهید داشت. 


پردازنده پیشرفته و قدرتمند The 2nd generation α7 Processor

پردازنده پیشرفته و ارتقا یافته 2nd generation α7 Processor، تقویت شده با الگوریتم یادگیری دقیق و هوشمند، با توجه به نوع محتوا و کیفیت مورد نظر صداها و تصاویر را پردازش نموده و بهینه می کند. 

تلویزیون ال جی sm9000 با پردازنده قدرتمند a7 - بازرگانی هور - بانه


قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی مدل SM9000: 

قابلیتهای هوشمند متنوع و پیشرفته و شگفت انگیزی در این تلویزیون گنجانده شده است. قابلیت AI SMART امکان برقرای ارتباط صوتی را برای شما فراهم می کند. این قابلیت صدای شما را به شکل هوشمندانه ای تشخیص می دهد. هوش مصنوعی LG ThniQ AI از قابلیت یادگیری عادتهای دیداری شما برخوردار بوده و به کمک آن متناسب با سلیقه و عادات شما محتواها را به شما عرضه می کند. همچنین قابلیت Home Dashboard امکان برقراری ارتباط با دیگر وسایل هوشمند منزلتان و مدیریت آنها را فراهم می نماید. سایتهای مشهور Alexa و Google Assistant این هوش مصنوعی را جزء بهترین های جهان برشمرده اند.
 
تلویزیون هوشمند ال جی - خرید از بانه baneh24


پاکسازی خودکار در تلویزیون ال جی مدل SM9000: 

فناوری بی نظیر CalMAN به صورت خودکار رنگهای صحیح را از رنگهای ناخالص و بی کیفیت پاکسازی نموده و به این شکل رنگهای دقیق و با ثباتی تولید کرده و حفظ می نماید و اجرای منظم رنگها را به همراه می آورد. 


امکان بازی کردن در تلویزیون ال جی مدل SM9000: 

در این تلویزیون هنگام بازی کردن بازیهای پلی استیشن و ایکس باکس و ... به دلیل زاویه دید وسیع در کنار رنگهای طبیعی و دقیق، حرکات به شکل واقعی عرضه می شوند. همچنین به لطف فناوری 5.1 Virtual Surround Sound هر حرکت تصویری با صدایی فراگیر هماهنگ شده و شما را غرق در میدان بازی می سازد و خود را شخصیتی درون بازی خواهید یافت. حرکات روان در کنار پاسخ سریع، کیفیت تصاویر بازی را ارتقا می بخشد. پشتیبانی HDMI 2.1 از فناوریهای ALLM و VRR سبب ارایه گرافیکی عالی و بی نظیر با کمترین اختلال و بالاترین سرعت خواهد شد. همچنین تعداد کم پورتهای ورودی آزادی و سرعت عمل شما را هنگام بازی به میزان چشمگیری افزایش می دهد. 

تلویزیون ال جی 65sm9000 با قابلیت بازی - بانه - هور - بانه کالا




برچسب محصولتلویزیون LED صفحه تخت ال جی, تلویزیون ال جی 65SM9000 LED, تلویزیون 65 اینچ بانه, خرید تلویزیون SM9000 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی از بانه

تلویزیون 65 اینچ ال جی LG LED SUHD 4k SM9000


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید