%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C 13 %D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87 %D8%B3%D8%B1%DB%8C 8 %D8%A8%D9%88%D8%B4 SMS88TI36E %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

ظرفشویی 13 نفره سری 8 بوش SMS88TI36E

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+100,000 تومان) 

ظرفشویی 13 نفره بوش مدل sms88ti36 بانه, baneh
خرید ظرفشویی 13 نفره بوش مدل sms88ti36 بانه, بازرگانی هور
خرید ارزان ظرفشویی 13 نفره بوش مدل sms88ti36 بانه, بانه کالا


نگاه اجمالی به ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI36E: 

 از جمله جدیدترین ظرفشویی های کارامد و باکیفیت بوش که یکی از بهترینهای بازار بانه و ایران هم به حساب می آید، مدل SMS88TI36E است. ابعاد استاندارد این ظرفشویی مبله 13 نفره سبب شده است که به سهولت و بدون هیچ مشکلی درون کابینتها جا شود. همچنین رنگ نقره ای پر طرفدار، زیبایی و جذابیت آن را دو چندان کرده است. این دستگاه سه طبقه شما را قادر می سازد در هر بار حجم زیادی از ظروف کثیف در انواع و اندازه های مختلف را به سهولت درون آن قرار دهید.

همچنین قابلیتهایی مانند سنسور تشخیص بار-LoadSensor، فناوری ActiveWater و سنسور آب مصرفی-AquaSensor سبب شده اند این دستگاه مصرف آب پایینی داشته باشد. برای کاهش مصرف برق هم موتور اکو سایلنس درایو-EcoSilence Drive در این دستگاه به کار رفته است که علاوه بر کاهش مصرف انرژی، صدای بسیار ناچیز، کارایی بالا و دوام طولانی هم دارد.

  برای خشک کردن ظروف از ماده معدنی زئولیت-Zeolith استفاده می شود که خود نقش بسزایی در کاهش مصرف برق دارد. برنامه های متنوع شستشو(8 برنامه و 5 تابع اضافه) به شما امکان می دهد تا با انتخاب برنامه مناسب بهترین نتیجه را حاصل کنید. از جمله ی این ویژگیها می توان به شستشوی سریع و قوی-VarioSpeedPlus، شستشوی شدید-IntensiveZone، شستشوی بهداشتی-HygienePlus، هوم کانکت-HomeConnect و خشک کن 100 درصد-Extra Dry اشاره کرد. در قابلیت IntensiveZone دمای سبد پایینی افزایش پیدا کرده و شما قادر خواهید بود ظروف بسیار کثیف را در کنار ظروف شیشه ایی بشویید. شستشوی سریع هم بسیار مناسب مواقعی است که عجله دارید. از قابلیتهای دیگر این دستگاه کارامد می توان به قابلیت ضد نشت آب-Aqua Stop و نمایشگر دیجیتال اشاره نمود. 


 مشخصات کلی
مدل SMS88TI36E
سری 8
کشور سازنده آلمان - بوش
شرکت سازنده BOSCH
کشور مونتاژکننده آلمان
نوع مبله
ظرفیت  13 نفره
رنگاستیل(نقره ای)
موتور موتور کم صدا و کم مصرف اکو سایلنس BLDC
مشخصات انرژی و مصرف
برچسب انرژیA+++
مصرف برق در هر چرخه0.73 کیلو وات ساعت(211 کیلو وات ساعت سالیانه)
مصرف آب در هر چرخه 7.5 لیتر در دمای 50 درجه(2100 لیتر در سال)
قفسه
تعداد سبد 3 سبد
قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها
سینی کارد و چنگال
 شستشو
تعداد برنامه ها 8 برنامه
برنامه های شستشو اقتصادی/ سریع/ بهداشتی/ خودکار/ کم صدا-Silence(دمای 50 درجه)/ شدید-Intensiv(دمای 70 درجه)/ 1.5 ساعته(دمای 60 درجه)/ ویژه ظروف حساس و شیشه ای-Glass(دمای 40 درجه)
توابع اضافی5 تابع
 مشخصات فنی
شدت صدا
42 دسی بل
دما40 تا 70 درجه سانتی گراد
ابعاد - وزن
ارتفاع 845 میلیمتر
عمق 600 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
وزن 55 کیلو گرم

ویژگیها و امکانات
جهت باز شدن درببه سمت پایین
نوع باز شدن دربدستگیره
نمایشگرLED
طول لوله آب ورودی
165 سانتیمتر
طول لوله آب خروجی
190 سانتیمتر
طول سیم175 سانتیمتر
جنس محفظه داخلیاستیل ضد زنگ
سایر
  • موتور کم صدا و کم مصرف اکو سایلنس
  • چراغ داخلی
  • مجهز به بدنه ضد لک اثر انگشت
  • مبدل حرارتی
  • سبد هوشمند
  • سبد پایینی و بالایی دارای دستگیره
  • ظروف تا 31 سانتی متر در سبد پایینی
  • ظروف تا 21 سانتیمتر در سبد بالایی
  • شستشوی سریع و دقیق-VarioSpeedPlus
  • خشک کن 100 درصد
  • شستشوی بهداشتی
  • پیش شستشو
  • قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها
  • سیستم آب هیدرولیک-Active Water
  • ضد نشت آب-Aqua Stop
  • سنسور حجم آب مصرفی-Aqua Sensor
  • سنسور اندازه گیری میزان بار
  • نشانگر کمبود درخشان کننده
  • نشانگر کمبود نمک شستشو
  • نمایشگر دما
  • شروع با تاخیر(1 تا 24 ساعت)
  • شاخص زمان باقی مانده
  • قابلیت HomeConnect
  • قفل کودک
  • کم مصرف و بی صدا
  • اقلام همراه: دفترچه راهنما, لوله های اتصال آب, قفسه ها و طبقات داخلی, پایه ها و پیچ های اتصال


طراحی ظرفشویی بوش SMS88TI36E

این دستگاه مبله ایستاده 13 نفره با ابعاد استاندارد به راحتی درون کابینت جا شده و با طراحی لوکس و رنگ نقره ای با دکور آشپزخانه شما همانگ می شود و زیبایی ان را دو چندان می نماید. ظاهر آن بسیار ساده و یکدست بوده و در نگاه اول فقط نمایشگر دیجیتالی مشکی آن(در حالت نمایش زمان) واقع در بالای بدنه، بیشتر به چشم می آید و دیگر اثری از کنترل پنل نیست. اما در واقع کنترل پنل گسترده این دستگاه بر لبه بالایی درب قرار دارد و هنگام بستن درب کاملا از دید مخفی می شود. با باز کردن درب به سمت خود شاهد کنترل پنلی گسترده خواهید بود. این دستگاه سه طبقه از سبدهای هوشمند با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است و به راحتی می توانید انواع ظروف در ابعاد مختلف را درون آن بچینید. سبدها و محفظه داخلی از استیل ضد زنگ و بسیار بادوام طراحی شده اند. 


قیمت ظرفشویی 13 نفره بوش مدل sms88ti36 بانه, baneh24

قابلیت Heat exchanger در ظرفشویی بوش SMS88TI36E: 

قابلیت Heat exchanger ویژه ظرفشوییهای بوش، انرژی حرارتی تولید شده در دوره اصلی شستشو را برای گرم کردن آب لازم در مرحله آبکشی به کار می برد. این امر علاوه بر افزایش کیفیت شستشو به میزان زیادی مصرف انرژی را هم کاهش می دهد. به علاوه به دلیل دمای بالای این آب گرم که در مرحله ی آبکشی و دقیقا بعد از اتمام دوره ی اصلی بر روی ظروف ریخته می شود، مانع از ترک برداشتن و شکستن ظروف خواهد شد(شکستن حاصل از تغییرات دما-تماس ظروف گرم با آب سرد). 

ظرفشویی 13 نفره بوش با قابلیت Heat exchanger, خرید ارزان از بانه




برنامه شستشوی دوستانه با مصرف تنها 6 لیتر آب: 

به کمک برنامه مدیریت منابع و شستشوی دوستانه مصرف آب دستگاه تا 6 لیتر کاهش پیدا کرده و تنها با 6 لیتر آب شستشوی کاملا بهداشتی و تمیز داشته باشید. 

مشخصات ظرفشویی 13 نفره بوش مدل sms88ti36 بانه, hoor baneh


قابلیت تشخیص شدت کثیفی به کمک سنسور Aqua Sensor: 

این قابلیت با توجه به شدت کثیفی آب شدت کثیفی ظروف را تشخیص می دهد. با توجه به شدت کثیفی هم میزان آب ورودی و ... را تعیین می نماید. در واقع در مرحله اول آب کشی شدت کثیفی و میزان املاح و ذرات باقی مانده غذا در آب را می سنجد و با توجه به این اندازه گیری تعیین می کند که آیا آب کثیف و غیره قابل استفاده شده و لازم است که خارج شود، یا اینکه هنوز هم می توان از این آب در آب کشی نهایی استفاده کرد. در صورت کثیف بودن آب از آب تازه در مرحله دوم آبکشی استفاده می کند. این قابلیت مصرف آب را تا 20 درصد کم می کند. 


موتور اقتصادی EcoSilence Drive ظرفشویی بوش SMS88TI36E

موتور این دستگاه بسیار کم مصرف و کم صدا بوده و در عین حال از عملکرد و دوام بالایی برخوردار است. این دستگاه رده بالا و حرفه ایی بهترین ماشین ظرفشویی موجود در حال حاضر است. هیچ شکی در کیفیت و کارایی محصولات بوش وجود ندارد. 


ظرفشویی بوش مدل sms88ti36 بانه, سه طبقه, baneh
قابلیت IntensivZone در ظرفشویی بوش SMS88TI36E

به کمک این قابلیت قابلمه ها و ظروف بزرگ و کثیف در سبد پایینی جای گرفته و تحت تاثیر آب با دما و فشار زیاد کاملا تمیز می شوند و شستشوی بهینه و کارامدی عرضه شده و تمامی الودگیها از بین خواهند رفت. در این حالت اگر قاشق و لیوان و استکان در سبد بالایی وجود داشته باشد، فشار و دمای آب در این سبد کمتر از سبد پایینی بوده که این امر سبب شستشوی ملایم ظروف حساس می شود. 




شستشوی خودکار متناسب با نوع ظروف در ظرفشویی بوش SMS88TI36E: 

برنامه شستشوی خودکار زمان شستشو، میزان آب، دمای آب و ... را با توجه به نوع ظروف و شدت کثیفی آنها تعیین می کند تا با کمترین مصرف آب و برق و زمان ظروفی تمیز و بهداشتی تحویل بگیرید و بهترین نتیجه از شستشو حاصل شود. 



روشنایی داخلی ظرفشویی بوش SMS88TI36E: 

دو عدد لامپ واقع بر بالای بخش داخلی ظرفشویی هیجان زیادی به فضای درونی دستگاه می دهد و روشنایی و زیبایی درون دستگاه را چند برابر کرده است. به کمک این لامپها می توانید راحت تر و با دید وسیعتر ظروف را بارگیری کرده و یا خارج سازید. 




سبدهای هوشمند و انعطاف پذیر در ظرفشویی بوش SMS88TI36E: 

قابلیت هوشمندی و انعطاف پذیری این سبدها فضای بیشتری برای چیدمان ظروف فراهم می کنند. در این دستگاه سبد ویژه قاشق و چنگال و امثال این ظروف کوچک تعبیه شده است. این سبدهای هوشمند از قابلیت تغییر ارتفاع و اندازه برخوردار هستند. می توان شکل و مکان قرارگیری ظروف را از طریق دکمه های قرمز رنگ واقع در طرفین این سبد، تغییر داد. 


قابلیت شروع با تاخیر در ظرفشویی بوش SMS88TI36E

به کمک این قابلیت شما می توانید شروع به کار دستگاه را برای مدتی قابل تنظیم(1 تا 24 ساعت) به تاخیر بیندازید تا دستگاه سر ساعتی معین شستشو را آغاز کند. ظرفهایتان را داخل دستگاه بارگذاری کنید، برنامه شستشو را انتخاب کرده، سپس زمان شروع به کار دستگاه را چند ساعت به عقب بیندازید. شما به کمک این قابلیت می توانید زمان شروع به کار دستگاه را به نصفه های شب که هزینه مصرف برق پایین است، موکول کنید. 


سنسور تشخیص وزن ظروف بارگیری شده در ظرفشویی بوش SMS88TI36E

به کمک سنسور تشخیص بار، وزن ظروف اندازه گیری شده و متناسب با آن حجم آب مصرفی کنترل و تعیین می شود و در نتیجه مانع از اتلاف آب خواهد شد. به کمک این قابلیت دیگر نیازی نیست که صبر کنید تا ظرفیت دستگاه پر شود و یا نگران مصرف بی خود آب در نتیجه شستن میزان کم ظروف باشید، چون در این حالت متناسب با میزان ظروف مصرف آب هم تنظیم خواهد شد و هر تعدادی از ظروف را می توانید بشویید، در حالی که از اتلاف آب و برق هم جلوگیری می شود. 


خشک کردن با ماده معدنی زئولیت در ظرفشویی بوش SMS88TI36E

ساختار ویژه زئولیت، خشک کردن 100 درصد ظروف را تضمین کرده و در مصرف برق هم صرفه جویی می کند(تا 15 درصد). ماده زئولیت رطوبت را کاملا جذب کرده و به انرژی حرارتی تبدیل می کند و در مدت کمی ظروف را کملا خشک می نماید در حالی که هیچ اثری از لکه را هم بر روی آنها بر جای نخواهد گذاشت. سرعت زیاد خشک کردن ظروف مدت چرخه شستشو را کاهش خواهد داد. این ماده معدنی زمان خشک شدن هر نوع ظرفی حتی ظروف پلاستیک را کاهش می دهد. 


سیستم ضد نشت آب با ضمانت 100 درصد-AquaStop: 

به کمک این قابلیت از طریق سنسورهای کف دستگاه هر گونه نشت آب تشخیص داده شده و با قطع ورودی آب نشتی رفع می شود. این امر مانع از اتلاف آب و خیس شدن منزل خواهد شد. 
ظرفشویی بوش ضد نشت آب, hoor baneh24


مشاهده محصول در سایت اصلی بوش Bosch


برچسب محصول: ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS88TI36E, قیمت ظرفشویی بوش در بانه, خرید ظرفشویی BOSCH SMS88TI36E بانه, خرید آنلاین از فروشگاه بانه 24, قیمت ماشین ظرفشویی در بانه, خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره  بوش BOSCH بخارشوردار بانه, بازرگانی هور, baneh24, خرید ظرفشویی بوش SMS88TI36E


ظرفشویی 13 نفره سری 8 بوش SMS88TI36E


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید