%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 43 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C SONY LED Smart 43W800G %7C W800G %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 43 اینچ سونی SONY LED Smart 43W800G | W800G

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+100,000 تومان) 
تلویزیون هوشمند سونی 49w800g بانه خرید تلویزیون هوشمند سونی 49w800g بانه
قیمت تلویزیون 49 اینچ سونی 49W800G بانه


نگاه اجمالی به تلویزیون 43 اینچ سونی 43W800G

تلویزیون 43 اینچ 43W800G ساخت کمپانی ژاپنی سونی در سال 2019 عرضه شده و در جدول براویا قرار گرفته است. نمایشگر فول اچ دی این تلویزیون به صورت تخت و شیک بر بدنه اصلی قرار دارد. از قابلیتها و ویژگیهای تصویری این تلویزیون می توان به نور پس زمینه Edge LED، پنل IPS نمایشگر، کیفیت تصویر FullHD، موتور ارتقاء کیفیت تصویر X-Reality™ PRO، پشتیبانی از استاندارد HDR و تکنولوژی رنگ های زنده Live Colour اشاره نمود. همچنین نرخ تازه سازی یا رفرش تصویر در این تلویزیون 50 هرتز است. این قابلیتها به کمک هم تصویری با کیفیت بالا، دقیق و طبیعی عرضه می کنند. در زمینه صوتی هم می توان موتور پردازش صدای ClearAudio و توان صدای خروجی 10 وات را نام برد. دو عدد بلند گوی Bass Reflex  با مجموع توان خروجی 10 وات صدایی رسا و باکیفیت پخش می کنند. این تلویزیون هوشمند-Smart از سیستم عامل پرکاربرد اندروید بهره می برد. همچنین شما می توانید به اینترنت وصل شده و وب گردی نمایید. می توانید از طریق Chromecast داده های خود را به شکلی هوشمند به اشتراک گذارید. امکان کنترل صوتی هم در این تلویزیون برای شما فراهم شده است. طراحی ظاهری این تلویزیون به شما امکان می دهد کابلهای پشتی را پنهان نماید. در زمینه درگاههای ورودی/خروجی هم می توان به چهار عدد پورت HDMI، سه عدد پورت USB، ورودی آنتن(RF)، خروجی هدفون و ورودی اترنت-LAN را نام برد. بلوتوث، وای فای، گیرنده های DVB-T و DVB-T2، تله تکست و 16 گیگابایت حافظه داخلی دیگر قابلیتهای این تلویزیون پیشرفته و کاربردی هستند. این تلویزیون با قابلیت هوشمندی در کنار بستر نرم افزاری قدرتمند می تواند بخشهای کاربردی و متنوعی را به کاربر عرضه کند. شما می توانید این تلویزیون شیک را با قیمت مناسب از سایت بانه 24 تهیه کرده و از خدمات و امتیازات ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون43W800G
سال تولید2019
سری 8 از سری W
شرکت سازندهSONY
کشور سازندهژاپن - سونی(قطعات ژاپن/ مونتاژ مالزی)
رنگمشکی
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
نور پس زمینه: Edge LED
اندازه و سایز صفحه"43
نوع صفحهتخت
سایرپنل IPS نمایشگر
تصویر
کیفیت تصویرFull HD
رزولوشن تصویر1920 * 1080 پیکسل
نرخ تازه سازی50 هرتز
موتور پردازنده تصویرفناوری X-Reality PRO
حالت تصویر
Cinema Home, Cinema Pro, استاندارد (Standard), انیمیشن (Animation), بازی (Game), زنده (Vivid), سفارشی (Custom), عکس استاندارد (Photo-Standard), عکس رنگی (Photo-Vivid), عکس سفارشی (Photo-Custom), ورزش (Sports), گرافیک (Graphics)
سایرفناوری HDR
ارتقاء تصویر به 4K
حسگر اکو-Eco
صدا
سیستم بلندگو2 کانال
نوع بلندگوها: Bass Reflex Speaker
تعداد بلندگو و ساب ووفر2 عدد بلندگوی 5 واتی
قدرت خروجی صدا10 وات 
بهینه ساز صدا3 حالت(Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
حالتهای صدااستاندارد (Standard), سینما (Cinema), موسیقی (Music), ورزش (Sport), گفتگو (Dialog)
سایر
  • قابلیت Clear Phase
  • فناوری پاک سازی صدا-Clear Audio
  • فناوری Cinematic S-Force Front Surround
  • بازیابی جزئیات با فناوری DSEE
  • فناوری Full Range x2
  • پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital و Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
 4 هسته ای
سیستم عامل
تلویزیون اسمارت(Smart TV) با سیستم عامل اندروید
فضای ذخیره سازی16 گیگابایت
مرورگر وب 
وای فای-WiFi 
گیرنده آنالوگ/دیجیتال
 
تیونر
گیرنده دیجیتال زمینی DVB-T2
گیرنده DVB-T
CI +
سایربلوتوث
تله تکست
فرمان صوتی Google Assistant
عملکرد سازگار با براویا
نرم افزار تلویزیون هوشمند
لیست برنامه ها(EPG)
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 4 عدد
تعداد پورت USB3 عدد
کامپوننت Componentندارد - فاقد این قابلیت
کامپوزیت Composite1 عدد
پورت اترنت(LAN)
 
سایر
  • ورودی آنتن(RF)
  • خروجی صدای دیجیتال
  • خروجی هدفون
سایر مشخصات
نوع قابباریک
نوع پایه2 عدد پایه دو شاخه ای
ابعاد نصب بر روی دیوار(vesa) 200 * 200
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
FAT16/FAT32/exFAT/NTFS
فرمت های ورودی ویدئو(vss)
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
سایر
  • منو فارسی
  • OSD Language
  • مدیریت کابل ها
  • قابلیت Chromecast
  • حالت نور پس زمینه خاموش
  • طراحی شیک و مدرن
  • کیفیت بالای تصاویر
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • اقلام همراه: پایه, پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل, دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرفکم مصرف
مصرف برق52.0 وات در حالت عادی
0.5 وات در حالت آماده به کار
سایرصرفه جویی در مصرف
وزن و ابعاد
ابعاد دستگاهبا پایه: 
بدون پایه: 1101 * 545 * 50 میلی‌ متر
وزن دستگاهبا پایه: 
بدون پایه: 8.8 کیلوگرم
بسته بندیابعاد: 1190 * 650 * 130 میلی‌ متر
وزن: 11 کیلوگرم


طراحی تلویزیون لوکس و جذاب سونی W800G: 

طراحی پیشرفته تلویزیون 43W800G سونی، جلوه ای لوکس و شیک در هر محیطی به آن می دهد. لبه های آن از طراحی باریک و ظریفی برخوردار هستند و شیک بودن تلویزیون را دو چندان نموده اند. از جنبه های برجسته در طراحی این تلویزیون که نگاه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند، قاب باریک آن است. این قاب خوش ساخت با لبه های تیزی در چهار طرف همراه شده است. نمایشگر این تلویزیون از نوع صاف و تخت است. این نمایشگر با فاصله کمی از قاب بر روی صفحه تلویزیون تعبیه شده است. طراحی ویژه این قاب باریک کمک می کند که نمایشگر بزرگتر از آنچه که هست دیده شده و چشم کاربر بر روی صفحه نمایش متمرکز گردد. این تلویزیون از دو عدد پایه دو شاخه ای در طرفین خود بهره می برد. از ویژگیهای طراحی این پایه ها قابلیت پنها سازی کابلهای تلویزیون در داخل آن است. این امر شما را از پراکندگی کابلهای دست و پا گیر و نمایی زشت نجات می دهد. در واقع شما می توانید سیمهای متصل شده به درگاههای پشتی را از درون شیارهای این پایه ها رد کرده و در نتیجه مانع از پراکندگی و بهم ریختگی آنها در پشت و اطراف تلویزیون شوید. 


تلویزیون هوشمند سونی 49w800g بانه کالا


کیفیت تصویر در تلویزیون Full HD سونی 43W800G: 

قابلیتهای تصویری بیشماری در تلویزیون 43W800G سونی به کار رفته اند تا آن را از هر نظر بی نقص سازد. این تلویزیون با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل، کیفیت تصویر فول اچ دی-Full HD را عرضه می کند. قابلیت X-Reality™ PRO(موتور ارتقای کیفیت تصویر سونی) باعث افزایش فوق العاده وضوح و جزییات تصویر می شود و هیجان خاصی از تماشای این تلویزیون به شما می بخشد. این قابلیت به تجزیه و تحلیل مستقل هر پیکسل با یک پایگاه داده بصری ویژه می پردازد. این قابلیت سبب می شود هر پیکسل به شکل مجزا بافت و کنتراست و رنگ ویژه خود را عرضه کند. این امر با افزایش کیفیت تصاویر و محتواهای بصری سبب می شود برنامه های ولو با کیفیت پایین را با کیفیت فوق العاده 4K ناظر باشید. به علاوه پشتیبانی از استاندارد HDR امکان مشاهده رنگها و تصاویری زنده و طبیعی را برای شما فراهم می کند. این قابلیت وسعت رنگ و کنتراست را به میزان زیادی افزایش می دهد. این قابلیت رنگها را از یکدیگر تفکیک می کند و هر رنگ را به شکلی طبیعی عرضه می نماید تا تصاویری زنده و پویا خلق شوند. استانداردارد تصویر HDR از بیشتر فرمت های تصویری از قبیل HDR10 و Hybrid Log-Gamma پشتیبامی می کند. این قابلیتها با هم سبب ایجاد فضایی سینمایی درون خانه شما خواهند شد. در واقع استاندارد HDR به نسبت HDR معمولی تصاویری با رنگهای غنی تر و بازده رنگ بیشتر عرضه می کند. این تلویزیون با نرخ 50 هرتز تصاویر را رفرش می نماید. این سرعت تازه سازی بالا سبب می شود صحنه های سریع هم صاف نمایش داده شده و هیچ گونه تاری و نویزی در آنها ایجاد نشود. به عبارتی این قابلیت با حذف فریمهای اضافه، سبب نمایش سریعترین صحنه ها بدون نویز و تاری خواهد شد. 

تلویزیون هوشمند سونی 49w800g بانه


سیستم صوتی تلویزیون سونی 43W800G: 

کیفیت تصویر عالی تلویزیون 43W800G سونی در کنار صدایی رسا و دقیق ترکیبی بی نقص ایجاد می کنند. 2 عدد بلندگوی 5 واتی Bass Reflex این تلویزیون صدا را از دو کانال مجزا پخش کرده که در مجموع 10 وات توان صوتی خروجی عرضه می کنند. فناوری Cinematic S-Force Front Surround موجود در این سیستم صوتی سبب خلق صدایی فراگیر خواهد شد. این فناوری به کمک بلندگوهای چپ و راست شما را با گستره موج صدا رو به رو کرده و صدایی سه بعدی ارایه می دهد. برای پردازش صدا هم از قابلیت Clear Phase استفاده می شود. این فناوری صداهای زاید و غیر طبیعی را حذف کرده و خلوص و رسایی صدا را چند برابر می سازد و صدایی طبیعی به گوش کاربر می رساند. در صورت دانلود موسیقی از اینترنت هم ممکن است بخشی از اطلاعات از بین برود. بنابراین در این تلویزیون برای بازگشت جزییات صدا و فرکانسها و دادهای از بین رفته، قابلیت DSEE به کار گرفته می شود. همچنین این سیستم صوتی از فرمت های صوتی Dolby™ Digital و Dolby™ Digital Plus و Dolby™ Pulse پشتیبانی می کند. به علاوه فناوری پاکسازی صدای ClearAudio سبب خلق صدایی واقعی، واضح، فراگیر و جذاب خواهد شد. 

مشخصات تلویزیون هوشمند سونی 49W800G بانه


سیستم عامل و قابلیتهای اسمارت تلویزیون 43W800G سونی: 

تلویزیون سری 8 سونی 43W800G به کمک سیستم عامل کاربردی اندروید برنامه ها و قابلیتهای کاربردی و متنوعی ارایه می دهد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت  وب گردی را هم فراهم نموده است. شما می توانید محتواهای مورد علاقه خود را جست و جو و دانلود نماید. می توانید به کمک قابلیت Chromecast به شکلی هوشمند به اشتراک گذاری داده ها بپردازید. شما به کمک این قابلیت می توانید برنامهای مورد علاقه از قبیل Netflix  و یوتیوب را از دستگاهی مختلف مانند تبلت و گوشی و ...، بر روی تلویزیون خود پخش کرده و با مکیفیت عالی مشاهده نمایید. همچنین می توانید بازیهای هیجان انگیز مانن PlayStation را بر روی تلویزیون خود با کیفیت فوق العاده 4K HDR مشاهده کنید. 

تلویزیون اسمارت سونی 49w800g بانه

تلویزیون اسمارت سونی 49W800G خرید از بانه



برچسب محصولتلویزیون LED صفحه تخت سونی, تلویزیون سونی SONY 43W800G, تلویزیون 43اینچ بانه, خرید تلویزیون 43W800G از بانه 24, خرید تلویزیون سونی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی از بانه

تلویزیون 43 اینچ سونی SONY LED Smart 43W800G | W800G


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید