یخچال ساید اینستاویو X274 ال جی LG GRX 274DPB قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید اینستاویو X274 ال جی LG GRX-274DPB

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)

یخچال فریزر 30 فوت ساید بای ساید ال جی x274 بانهیخچال فریزر 30 فوت ساید بای ساید ال جی x274 بانه کالا
یخچال فریزر 30 فوت ساید بای ساید ال جی x274 بانه 24یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 بانه
یخچال فریزر 30 فوت ساید بای ساید ال جی x274 خرید از baneh24یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 بانه کالا


یخچال فریزر اینستاویو X274 ال جی مدل LG GRX-274DPB: 

برند جهانی LG یخچال فریزر ساید بای ساید اینستاویوو X274 را با ظرفیت 30 فوت و کیفیت و کارایی فوق العاده و امکانات پیشرفته و زیبایی خیره کننده ارایه نموده است. این یخچال با ظرفیت 30 فوت مناسب خانوده های پر جمعیت بوده و به شما امکان می دهد حجم بالایی از مواد غذایی را درون ان ذخیره کنید. موتور به کار رفته در این دستگاه از نوع پیشرفته کمپرسور اینورتر خطی است که از بازدهی و دوام بسیار بالا و مصرف و صدای پایین برخوردار بوده و کارایی یخچال را چند برابر نموده است. به کمک قابلیت اینستاویوو شما می توانید بدون نیاز به باز کردن درب به سرعت و راحتی اقلام موجود را مشاهده کنید. همچنین به کمک قابلیت درب تو درب می توانید بدون نیاز به باز کردن درب اصلی به سهولت به اقلام پر کاربرد دسترسی پیدا کنید و به علاوه در مصرف انرژی هم صرفه جویی نمایید. قابلیت بهداشتی پیشرفته Hygiene Fresh+ در این یخچال هوا را تصفیه نموده و با حذف بوهای بد و ذرات موجود هوایی مطبوع و تمیز را درون یخچال به جریان در می آورد که این امر کمک بسیاری به حفظ سلامتی و طروات و دوام طولانی تر مواد غذایی می کند. از قابلیتهای هوشمند این دستگاه می توان به قابلیت عیب یابی هوشمند و همچنین قابلیت Smart Thinq اشاره نمود. شما به کمک قابلیتهای هوشمند موجود می توانید در هر زمان و مکانی یخچال خود را کنترل نمایید و تنظیمات لازم را اعمال کنید. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نموده تا بیشتر با یخچال ال جی X274 اینستاویوو آشنایی پیدا کنید: 

یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 بانه 24


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلX274
GRX-274DPB
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده کره
سال ساخت 2019- 2020
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید
یخچال 4 درب + قابلیت اینستاویو Door In Door
تعداد درب4 عدد(دو درب یخچال + دو درب فریزر) + قابلیت درب تو درب
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی
رنگمشکی
نور دهیال ای دی-LED
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت کل705 لیتر / 32 فوت
ظرفیت خالص571 لیتر
وزن155 کیلوگرم
ارتفاع1797 میلیمتر
عمق 759 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر
طول سیم240 سانتی متر
 یخچال
طبقات 3 عدد
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت یخچال391 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب)
لامپLED
قابلیت بدون برفک
سایرFolding Shelf, Hygiene FRESH+™, Slim SpacePlus™ Ice System

موتور اینورتر، قفسه های شیشه ای مقاوم، سرمایش سریع، 2 عدد کشوی Big Fresh Zone، طبقه بسیار بزرگ Extra Space در یخچال، 3 طبقه تمام عرض با قابلیت تنظیم ارتفاع
 فریزر
طبقات3 عدد
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر180 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایریخساز خودکار بیرونی(آب شهری)، دو عدد کشو شفاف، انجماد سریع، 
 مشخصات فنی
جنس بدنهفولاد ضد زنگ
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
حالت خروجی آبسرد کن آب خنک، یخ مکعبی، یخ خرد شده
فیلتر بهداشتی هواHygiene Fresh+
سایر ویژگی ها
  • قابلیت هوشمند-Smart Thinq(کنترل با گوشی از هر جا و هر زمان)
  • عیب یابی هوشمند-Smart Diagnosis
  • نمایشگر دیجیتال با کنترل پنل لمسی
  • اینستاویو-instaview
  • ذخیره سازی هوشمند
  • کشو با قابلیت حفظ رطوبت
  • سبد متحرک-Moving Basket
  • قابلیت Extra Space
  • قفسه تاشو
  • آبسرد کن
  • کمپرسور خطی
  • فناوری Hygiene FRESH+™
  • هشدار باز ماندن درب
  • آبریز
  • تنظیمات مستقل دمای یخچال و فریزر
  • طبقات شیشه ای ایمن با قابلیت تنظیم
  • دستگیره پاکتی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع پایه های جلویی
  • محفظه ویژه تخم مرغ
  • قفل کودک
  • صدای پایین


طراحی شیک و خیره کننده یخچال ساید بای ساید X274 ال جی: 

شرکت پر آوازه ال جی همواره سعی کرده است در تمامی جنبه های محصولات خود بهترین عملکرد و کارایی را از خود نشان دهد. در زمینه طراحی هم همیشه سنگ تمام گذاشته و محصولات لوکس و مدرن و چشم نوازی را عرضه کرده است. در این میان یخچال فریزر اینستاویوو ال جی مدل X274 با طراحی شیک و جذاب خود می تواند زینت بخش دکور آشپزخانه شما گردد. این یخچال 4 درب و با قابلیت درب تو درب، از دو بخش یخچال در بالا و فریزر در پایین تشکیل شده است. هر کدام از این بخشها دارای دو درب بوده و دید و دسترسی کامل و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. دستگیره های این دستگاه از نوع پاکتی بوده که خود جلوه خاص و شیکی به دستگاه بخشیده است و از سبکهای سنتی دستگیره های عمودی یا افقی روکار فاصله گرفته است. این یخچال همچنین به سهولت در آشپزخانه شما و در میان کابینتها جا می شود. 


یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 خرید از baneh24

قابلیت اینستاویوو-insta view: 


یخچال فریزر 30 فوت ال جی مدل X274 به کمک قابلیت اینستاویوو به شما امکان می دهد که بدون نیاز به باز کردن درب و به سهولت و راحتی از محتویات درون یخچال با خبر گردید. این پنل شیشه ایی که در سمت راست یخچال قرار دارد، علاوه بر کارایی همچنین زیبایی خاص و جلوه مدرنی به یخچال بخشیده است و در کل سبب می شود این یخچال پیشرفته نظر هر خریداری را به خود جلب نماید. برای دیدن محتویات یخچال بدون نیاز به باز کردن درب اصلی، کافیست که به این پنل شیشه ای دو با ضربه بزنید. همچنین شما می توانید اقلام پر مصرف(نوشیدنی ها و میان وعده ها و ...) را در این بخش فرعی قرار دهید تا بدون نیاز به باز کردن درب اصلی به سهولت و سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. این امر علاوه بر راحتی و سرعت از هدر رفت سرما و اتلاف انرژی هم به میزان قابل توجهی می کاهد. به علاوه به دلیل جلوگیری از بیرون امدن سرمای درون یخچال، دمای درون یخچال کمتر دچار نوسان شده که خود سبب حفظ بهتر سلامتی و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی می گردد. 


یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 بانه

طراحی داخلی: 


این یخچال علاوه بر امکانات و قابلیتهای کاربردی بسیار از ظرفیت 30 فوت بهره می برد. ظرفیت بالای یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X274 به شما امکان ذخیره حجم بالایی از انواع مواد غذایی را می بخشد. در این یخچال 4 درب دو قسمتی، بخش بالایی مخصوص یخچال(دو درب + قابلیت درب تو درب اینستاویوو) و بخش پایین مخصوص فریزر(دو درب) طراحی شده است. علاوه بر داخل این بخشها، بر روی هر 4 درب هم طبقات متعددی با قفسه های شیشه ای تعبیه شده اند. شما می توانید بطریهای آب و شربت و ... را به راحتی داخل این قسه ها جاسازی نمایید. همچنین داخل هر کدام از این بخشها هم قفسه های شیشه ایی متعددی جای گرفته اند. این قفسه ها در برابر فشار بسیار مقاوم هستند. در هر کدام از بخشهای یخچال و فریزر دو عدد کشو شیشه ای در پایین هر بخش و در کنار هم تعبیه گشته اند. این امر به چیدمان راحت تر و جلوگیری از به هم ریختگی و همچنین ساماندهی و مدیریت بهتر چیدمان مواد غذایی کمک قابلی می نماید و سبب می شود از فضای درونی نهایت استفاده را ببرید. شما می توانید گوشت، سبزی و میوهای خود را در این قسمت جای دهید. 


کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ال جی X274: 

شرکت خلاق ال جی بهترین موتورها را برای دستگاههای یخچال تولید و عرضه نموده که سبب افزایش کیفت و کارایی و دوام محصولات این شرکت به مقدار قابل توجهی، شده است. یخچال فریزر ال جی مدل X274 از کمپرسور اینورتر خطی بهره می برد. در کمپرسورهای اینورتر خطی تسمه و بسیاری از قطعات دیگر حذف شده که این امر سبب کاهش اصطکاک و استهلاک دستگاه و در نتیجه کاهش نویز و صدای دستگاه و مصرف انرزی می شود و در عوض بازدهی و کارایی و دوام محصول را افزایش می دهد. موتور قدرتمند این محصول به جای روش/خاموش های مکرر، دایما در حال فعالیت بوده که این امر سبب حفظ بهتر مواد غذایی می گردد. گارانتی ده ساله ال جی برای موتور این دستگاه خود گواه کیفیت و کارایی و دوام طولانی این محصول است. 

یخچال فریزر اینستاویوو ال جی lg x274 بانه 24


قابلیت بهداشتی فوق العاده Hygiene Fresh+ در یخچال X274 ال جی: 

فیلتر بهداشتی پیشرفته Hygiene Fresh+ در یخچال ال جی X274  توسط یک فن مکنده هوای درون یخچال را در خود مکیده، سپس در 5 مرحله مختلف انواع بوهای نامطبوع و باکتریها و میکروبها و مواد الرژی زای مضر و ... را از بین برده و هوای تمیز و مطبوعی را با خلوص عالی 99.999 درصد، درون یخچال به جریان در می آورذ. این امر سبب حفظ بهتر سلامتی و تازگی و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی می شود. این قابلیت بوهای بد حاصل از گوشت و ماهی و مواد منجمد را می گیرد تا بر دیگر مواد خوراکی اثر منفی نگذارند. 


قابلیتهای دیگر یخچال فریزر ال جی مدل X274 اینستاویوو: 

وجود قفسه های تاشو به شما امکان می دهند بتوانید پارچهای آب و قابلمه های بزرگ و ... را به راحتی درون یخچال قرار دهید و نگرانی از بابت اندازه آنها نداشته باشید. به کمک ویژگی Folding Shelf(تغییر اندازه قفسه ها) می توانید مطابق با نیاز خود اندازه طبقات(ارتفاع و عرض آنها) را تنظیم کرده و ظروف بزرگ را هم به راحتی درون یخچال جای دهید و از فضای درونی بیشترین استفاده را ببرید. برای مواد غذایی از قبیل تنقلات و کیک و ... هم می توانید از محفظه ویژه Extra Space استفاده کنید. این محفظه سبب می شود که شما و کودکان راحتر و سریعتر به این اقلام دسترسی داشته باشید. در سمت چپ بخش یخچال و در پشت درب آن سیستم یخ ساز-Slime Space Plus جای دارد. این سیستم با قابلیت اتصال به آب شهری، قادر است یخ را به شکلهای گواگون به شما تحویل دهد. شما می توانید به کمک قابلیتهای هوشمند پیشرفته-Smart Thinq موجود در یخچال فریزر حرفه ای و مدرن ال حی X274 آن را در هر زمان و مکانی کنترل کرده(از طریق موبایل و ...) و به اعمال تنظیمات مورد نیاز بر روی آن بپردازید(از چنین امکاناتی مسلما ذوق زده خواهید شد). قابلیت توانمند هوش مصنوعی-Smart Thinq جذابیت و کارایی این دستگاه را چند برابر نموده است. چنین قابلیتهای پیشرفته ایی در محصولات ال جی آنها را نسبت به بقیه خاص کرده و به این شکل هر خریداری را مجذوب خود می سازند. 


یخچال فریزر هوشمند ال جی lg x274 خرید از baneh24

یخچال فریزر هوشمند ال جی lg x274 بانه کالا


مشاهده محصول در سایت اصلی ال جی LG


برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X274, یخچال فریزر ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG GRX-274DPB, خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر اینستاویو LG X274, یخچال فریزر Door In Door ال جی LG مدل GRX-274DPB عرضه در بانه 24


یخچال ساید اینستاویو X274 ال جی LG GRX-274DPB


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید