%09%D9%84%D9%BE %D8%AA%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%88%DA%A9 %D8%A7%DA%86 %D9%BE%DB%8C %D9%85%D8%AF%D9%84 HP ZBook 14 G1 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP ZBook 14 G1

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

10 روز مهلت تست و ضمانت برگشت کالا در صورت داشتن هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری 

لپ تاپ استوک اچ پی zbook 14 g1 بانهلپ تاپ استوک اچ پی zbook 14 g1 بانه 24
لپ تاپ استوک اچ پی zbook 14 g1 بانه کالالپ تاپ استوک اچ پی zbook 14 g1, خرید از baneh24


نگاه اجمالی به لپ تاپ اچ پی HP ZBook 14 G1 : 

ورک استیشن-WorkStation یا به تعبیر دیگر ایستگاه کاری به سستمهای کامپیوتری تک کاربره مشتمل بر پردازنده قدرتمند، امکانات گرافیکی پیشرو در کنار ظرفیت بالای حافظه اطلاق می شود که در مجموع یک سیستم کامپیوتری کارامد و حرفه ای را تعریف می کنند. از نمونه های قابل حمل این سیستمها که توسط شرکت پرآوازه HP عرضه شده است، می توان به سری ZBook این کمپانی آمریکایی پیشرو اشاره کرد. قبلتر این شرکت سری EliteBook را در این رده معرفی کرده بود که با نوع ZBook جایگزین شدند. این رده از لپ تاپها به سهولت قادر به انجام کاراهای سنگین گرافیکی-پردازشی هستند و کاربر قادر است مطابق با نیاز خود به پیکربندی کارت گرافیک از میان گزینه های مختلف بپردازد. از این رده می توان به سری ThinkPad P شرکت لنوو و سری Precision شرکت دل قابل رقابت با سری ZBook اچ پی، اشاره کرد. مدل HP ZBook 14 G1  در اصل اولین ایستگاه کاری بوده که یک الترابوک محسوب می شود. این دستگاه قابل حمل با گرافیک سه بعدی و نمایشگر 14 اینچی به نوعی سبکترین ایستگاه کاری در حال حاضر بوده و از ضخامت باریکی برخوردر است. با وجود سبکی و نازکی اطمینان و استجکام بالایی دارد و در هنگام کار قدرتمند و پر توان ظاهر می شود و از هر جهت بی نظیر و بهترین است. این لپ تاپ در زمینه امنیت هم فوق العاده عمل می کند. با پردازنده Core i7 و گرافیک صنعتی AMD FirePro به راحتی از پس پردازشهای سنگین و شبیه سازیهای سبک و کاراهای گرافیکی 2D و شبیه سازیهای حرفه ای متوسط بر می آید. علاوه بر گرافیک قوی، رم و هارد بالا هم به نوبه خود سبب می شوند این دستگاه به راحتی و کارایی هر چه تمامتر قادر به شبیه سازیها و کارهای گرافیکی 2D و ... بوده و جایگزین خوبی برای سیستمهای دسکتاپ باشد. این قابلیتها در کنار نمایشگر بسیار باکیفیت 14 اینچی این محصول سبب شده اند هنگام انجام پردازشهای مربوط به یک ویدیو هم عملکردی عالی از خود نشان داده و برای این دسته از کارها هم گزینه مناسب و قابل توصیه ایی محسوب گردد. برخورداری از پورت USB 3.0(به تعداد 3 عدد) و درگاه DisplayPort این امکان را فراهم نموده اند که این لپ تاپ باکیفیت در انتقال اطلاعات بسیار سریع و کارا عمل نماید. ابعاد کوچک این دستگاه حمل آن را ممکن و بسیار سهل نموده است. همچنین تعداد 14 مرحله تست نظامی بر روی این محصول با موفقیت انجام شده که خود گویای مقاومت و استحکام بالای این محصول است و از این بابت شما را مطمین می گرداند. شما عزیزان می توانید این لپ تاپ را با قیمتی بسیار مناسب و مزایای پس از فروش ویژه از سایت بانه 24 خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست. سپاسگزار این اعتماد هستیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 
لپ تاپ الترابوک نازک اچ پی zbook 14 g1 بانه ککالالپ تاپ الترابوک نازک اچ پی zbook 14 g1 بانه


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلHP ZBook 14 G1
ورک استیشن(صنعتی)-WorkStation
شرکت سازنده اچ پی - hp
 مشخصات فیزیکی
وزن1.62 کیلوگرم
ابعاد339mmx237mmx21mm
پردازنده مرکزی - CPU
سازندهاینتل - Intel
سریCore i7
مدلIntel Core i7 4600u Processor 4th-Gen
2 هسته ای-2Cores
4 رشته ای-4Thread
نسل Haswell 4th Gen
محدوده سرعت 2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
کش - Cache4 مگابایت
رم - RAM
ظرفیت 4 گیگابایت(قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)
نوعDDR3L
1600 MHz
2 SODIMMs
حافظه داخلی(هارد - HARD)
ظرفیت500 گیگابایت
نوعHDD
توضیحاتقابلیت ارتقا به SSD و هارد بالاتر
گرافیک
سازندهAMD
مدل AMD FirePro M4100
ظرفیت حافظه1 گیگابایت
GDDR5
128-Bit Mars Series
Intel® HD Graphics 4400
نمایشگر
اندازه14.1 اینچ / HD+
نوعLED Backlight
کیفیت 1600×900 پیکسل
نسبت تصویر16:9
قابلیت مات
سایرdiagonal LED-backlit HD+ SVA eDP anti-glare
باطری
نوعلیتیوم یونی / 3 سلولی
ظرفیت50 وات ساعت
امکانات
درایو نوریندارد-فاقد این قابلیت
وبکم
کیبورد  (فاقد نور پس زمینه)
اسپیکربلندگوهای استریو داخلی
تاچ  - با قابلیت پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی
حسگر اثر انگشت
وای فای - WiFi - 802.11a/b/g/n
بلوتوث داخلی - نسخه 4.0
پورت Ethernet(LAN)-10/100/1000
پورت USB 3.03 عدد
1 عدد USB 3.0 charging

سایر
  • جک مشترک هدفون/میکروفون
  • VGA
  • side docking connector
  • Power
  • RJ 45
  • DisplayPort
  • Secure Digital
  • Smart Card Reader
سایر مشخصات
گرید استوک گرید +A , گرید A
ویژگیهارنگ مشکی متالیک
کاربریطراحی، رندرینگ گرافیکی متوسط و مالتی‌مدیا
سیستم عاملویندوز
اقلام همراهشارژر - کابل برق


پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ اچ پی ZBook 14 G1: 

در مدل ZBook 14 G1 شرکت اچ پی معمولا یکی از دو مدل پردازنده اینتل یعنی Intel® Core™ i5u/i7u استفاده شده است. این نوع از پردازنده های نسل چهارم بسیار کم مصرف و پرتوان هستند. این پردازنده 2 هسته ای برای انجام امورات روزانه و برنامه های Multi Threads گزینه مناسبی محسوب می شود و تجربه ی یک دستگاه بسیار کم مصرف با کارایی متنوع را به معنای واقعی کلمه برای کاربران خود به ارمغان می آورد. در زیر لیستی از پردازنده های مناسب این مدل ذکر شده است: 

Intel® Core™ i7-4600U with Intel HD Graphics 4400 2.1 GHz, 4 MB cache, 2 cores
Intel® Core™ i5-4300U with Intel HD Graphics 4400 1.9 GHz, 3 MB cache, 2 cores
Intel® Core™ i5-4200U with Intel HD Graphics 4400 1.6 GHz, 3 MB cache, 2 cores
Intel® Core™ i5 with vPro technology select models
Intel® Core™ i7 with vPro technology select models

همچنین برخورداری از کارت گرافیک سه بعدی با قابلیتهای حرفه ایی این لپ تاپ را برای پردازشهای سنگین و رندرینگ گرافیکی بسیار مناسب و ایده ال ساخته است. به عبارت دقیقتر کارت گرافیک بی نظیر AMD FirePro در این محصول به کار رفته است که آن را به یک لپ تاپ حرفه ایی با توان بالا در انجام طرحهای گرافیی و رندرینگ تصاویر تبدیل نموده است. طراحی ویژه این دسته از کارتهای گرافیکی، هنگام انجام نرم افزارهای حرفه ایی و پردازشهای سنگین پایداری بهینه ایی را ایجاد می کند و سبب می شود دستگاه برای مدتهای طولانی قادر به حفظ بیشینه توانایی و کارایی خود باشد و در نتیجه می توانید در تایم لاین بالا کارهای گرافیکی سنگینی را با این دستگاه حرفه ای انجام دهید بدون آنکه دستگاه هنگ کند و یا مشکل دیگری روی دهد. در زیر لیستی از کارتهای گرافیکی مناسب این مدل ذکر شده است: 
Integrated: Intel® HD Graphics 4400
Discrete: AMD FirePro M4100 1GB GDDR5 dedicated
AMD Dynamic Switchable Graphics supported

در کل کارتهای گرافیکی حرفه ای و قدرتمند AMD FirePro و یا Nvidia Quadro در سری ایستگاه کاری HP ZBook استفاده می شود. از ویژگیهای آنها می توان به برخورداری از اتصالات نسلهای مختلف Thunderbolt و داشتن مجوز ISV بیشتر از 200 نرم افزار حرفه ایی مختلف، اشاره کرد. 

لپ تاپ الترابوک نازک اچ پی zbook 14 g1 بانه 24


نمایشگر فوق العاده لپ تاپ اچ پی hp zbook 14 g1: 

نمایشگر 14 اینچی به کار رفته در لپ تاپ اچ پی zbook 14 g1 از ویژگیهای برجسته ایی برخوردار بوده و قادر به نمایش یک میلیارد رنگ مختلف است. از ویژگیهای این نمایشگر می توان به پنل HP DreamColor، قابلیت مات(ضد انعکاس نورهای محیطی)، قابلیت 100% sRGB 93% و AdobeRGB اشاره نمود، که همگی سبب شده اند این نمایشگر به بهترین نمایشگر لپ تاپ ویژه امورات حرفه ایی(عکاسی و چاپ، طراحی و ارائه) تبدیل شود. این مدل با 4 نوع نماییشگر مختلف با کیفیتهای HD/HD+/FHD عرضه شده است. نوع رایجتر HD+ از تعداد 1600×900 پیکسل و حداقل روشنایی 200cd/m² با کنتراست نسبت 300:1 برخوردار است. دو نوع نمایشگر Full HD با رزولوشن 1920×1080 هم برای این محصول ارایه شده است. یکی از آنها که ارزانتر بوده از روشنایی 300cd/m² با نسبت کنتراست 500:1 و زاویه دید عالی برخوردار است. قابلیت مات تمامی نمایشگرهای ارایه شده برای این مدل سبب می گردد از انعکاس نورهای محیطی ممانعت شده و در نتیجه دید بهتری هنگام کار حتی در روشنایی روز حاصل شود و شما قادر باشید مدت طولانی تری بدون خستگی چشم از این دستگاه استفاده کنید. این نمایشگر همچنین مجهز به حسگر نور محیط است تا به صورت خودکار شدت نور صفحه را متناسب با نور محیط تنظیم نماید. همچنین امکان نمایش یک میلیارد رنگ متنوع با جزییات ملموس توسط پنل IPS 30-bit این دستگاه را قادر به نمایش تصاویر واقعی تر و جذابتر نموده است. در واقع با توجه به قابلیت چشم در مشاهده و تشخیص بیش از یک میلیارد رنگ، این دستگاه تناسب بیشتری با چشم ایجاد کرده و با خلق طیف غنی و گسترده ای از رنگها سبب واقعی تر شدن تصاویر و رنگها می گردد(صرف نظر از محیط). 

لپ تاپ الترابوک نازک اچ پی zbook 14 g1, خرید از baneh24


امنیت، RAM و هارد لپ تاپ اچ پی zbook 14 g1: 

در لپ تاپ اچ پی zbook 14 g1 قادر هستید تنها با فشار یک دکمه سیستم HP Client Security دستگاه را فعال نموده و پس از آن در محیطهای باز هم بدون هیچ نگرانی و در کمال امنیت به فعالیت بپردازید. این دستگاه به عنوان امن ترین ورک استیشن-Workstation دنیا با اطمینان بالا از شما در مقابل هکرها محافظت می نماید. همچنین برای ایجاد مصونیت در برابر دستریسهای غیر مجاز از قابلیت سخت افزاری از پیش نصب شده حسگر اثر انگشت-HP Fingerprint Sensor می توانید استفاده کنید. به علاوه قابلیت ذخیره یک نسخه پشتیبان از دادها هم شما را از حذفهای ناخواسته و یا اشتباهی داده هایتان ایمن می سازد. 
شما با استفاده از دو اسلات RAM یا به عبارتی 16 گیگابایت حافظه رم(8 گیگابایت در هر اسلات) قادر خواهید بود چند برنامه متوسط را به صورت همزمان-Real Time بر رویی کامپیوتر خود بدون هیچ مشکلی اجرا نمایید. این دستگاه از ظرفیت نهایی رم 16 گیگابایت برخوردار بوده و از حافظه DDR3L 1.35V SDRAM 1600MHz در حجمهای 2 گیگابایت، 4 گیگابایت و ۸GB SODIMMs می تواند بهره ببرد. 
این دستگاه از دو جای هارد برخوردار بوده و قادر به پشتیبانی از 2 ترابایت HDD/SSD  در اندازه 2.5 اینچی است. همچنین می تواند از سیستم ذخیره سازی M.2 Solid State Drive با ظرفیت 120 گیگابایت بهره ببرد. این امر سبب افزایش چند برابری سرعت این مدل ZBook به نسبت استفاده از هاردهای استاندارد HDD شده است. 
hp zbook 14 g1 mobile workstation, خرید از baneh24


بدنه، سیستم خنک کننده و قابلیت ارتقای لپ تاپ اچ پی hp zbook 14 g1: 

شاسی hp zbook 14 g1 با وجود نازکی و ظرافت ظاهری استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین از مونتاز دقیق و وزنی بسیار سبک برخوردار بوده و در کل سبب شده است این محصول یک موفقیت بزرگ محسوب گردد. لولاها محکم بوده و قابلیت جابه جایی راحتی ایجاد می کنند. با وجود راحتی در باز و بسته شدن، ثبات بالایی در نگهداری نمایشگر دارند و مانع از پیچ خوردن آن هنگام کار می شوند و در کل ثبات و تحرک عالی را به این محصول می بخشند. برای تست مقاومت بدنه و لولاها 115000 ساعت بر روی این محصول آزمایش ویژه HP Total Test انجام شده و گواهی مربوطه را دریافت نموده است. سطوح فلزی جلوه ای شیک و بسیار زیبا به دستگاه می بخشند. در کل نهایت کیفیت طراحی در این محصول لحاظ شده است. 

سیستم خنک کننده خاص این دستگاه از فنهای بزرگتر بهره می برد. فنهای قدرتمند هوای سرد را در حجم بالایی وارد دستگاه می کنند و آن را در میان باله های حرارتی به آرامی و در نهایت کم صدایی به گردش در می آورند و خنک کنندگی بیشتری ایجاد می کنند تا واحدهای پردازنده مرکزی و کارت گرافیک دستگاه عملکردی بهتر از خود نشان دهند. 
می توان این دستگاه را به راحتی به میزان بالایی ارتقا بخشید و متناسب با نیاز کانفیگهای مختلف را در آن پیاده سازی کرد. درب پشتی به راحتی باز شده و قادر خواهید بود رم و یا هارد با ظرفیت بالاتر(یا کمتر) را در کوتاهترین زمان ممکن در محلهای مربوطه جاسازی نمایید. 


دیگر ویژگیهای لپ تاپ اچ پی zbook 14 g1: 

صفحه کلید و تاچ پد: صفحه کلید لپ تاپ hp zbook 14 g1 از اندازه کامل با ابعاد استاندارد و مناسب مشتمل بر کلیدهای کنترل برخوردار است. البته به دلیل سایز کوچکی که الترابوکها دارند، این مدل از بخش کلیدهای عددی مجزا بهره نمی برد. این محصول زیبا از یک تاچ پد لمسی با سه دکمه همراه و امکان پیمایش دو طرفه برخوردار بوده و به تمامی قابلیتهای به روز لپ تاپها مجهز شده است. 
باتری: برای این مدل حرفه ایی کارامد سه نوع باتری عرضه شده است که همگی از عمر طولانی با ظرفیت مناسب برخوردار هستند. دو عدد باتری سه سلولی با ظرفیتهای 25 و 50 وات ساعت و یک عدد باتری شش سلولی با ظرفیت 60 وات ساعت باتریهای مذکور بوده  که همگی از نوع پلیمری هستند. البته عمر باتریها به عوامل و ویژگیهایی از قبیل مدل دستگاه، نوع پیکربندی، برنامه هایی لود شده، خصوصیات، نوع استفاده و قابلیتهای بی سیم بستگی دارد. باتریها از قابلیت شارژ سریع برخوردار هستند. عواملی از قبیل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک، ظرفیت حافظه و تراشه شبکه بر عمر آماده به کار لپ تاپها تاثیر قابل توجهی می گذارند. طبیعتا حداکثر ظرفیت باتریها با گذشت زمان کاهش می یابد. 

صدا: سیستم صوتی این دستگاه با کیفیت صدای HD طراحی شده و از بلندگوهای دوگانه استریو DTS Studio Sound HD audio بهره می برد. این دستگاه طوری طراحی شده است که شنیدن صدایی عمیق با باس غنی، رسا و شفاف، بدون نویز و اعوجات و در نهایت صدایی فراگیر و همه جانبه را برای شما ممکن سازد. 

درگاههای ورودی/خروجی: در این محصول اتصالات و درگاه های مختلف و متنوعی به شکل خلاقانه گنجانده شده است تا از این نظر هم از بقیه سرتر باشد. از جمله این درگاههای پیشترفه می توان به درگاه DisplayPort، سه عدد پورت UBB 3.0، کارت خوان هوشمند، شارژر USB 3.0 و docking connector اشاره کرد. به کمک این ویژگی ها دیگر نیازی به هیچ گونه دانگل و واسطی نخواهید داشت. سری جدید Ultra Slim HP با وزنی کمتر و ابعاد کوچکتر و امکانات به روزتر، قابلیت docking station  را هم در اختیار شما می گذارد. این سری همچنین درگاههای بیشتری را در مقایسه با داک استیشنهای قدیمی و بزرگ دارد. از جمله درگاههای مدل hp zbook 14 g1 می توان به موارد زیر اشاره کرد: جک مشترک هدفون/میکروفون-stereo microphone-in/headphone-out combo، کارت خوان هوشمند-Smart Card Reader، ورودی برق-AC power، درگاه VGA، کانکتور side docking connector، درگاه RJ-45 و Secure Digital اشاره نمود. 


hp zbook 14 g1 mobile workstation بانه
hp zbook 14 g1 mobile workstation بانه کالا


ابعاد و وزن لپ تاپ اچ پی zbook 14 g1: 

لپ تاپ 14 اینچی hp zbook 14 g1 با وزن 1.62 کیلوگرم و اندازه 339mmx237mmx21mm بسیار سبک و کوچک بوده و به راحتی قابل حمل است. وزن و ابعاد آن برای یک Workstation همراه بسیار مناسب است و کاملا متناسب با نمایشگر 14 اینچی این دستگاه است. با وجود وزن کم و اندازه کوچک بسیار پرتوان و سرعتی عمل کرده و امورات حرفه ایی و کارهای گرافیکی سنگین و پردازشهای حجیم را به سهولت انجام می دهد و از امکانات امنیتی متعدد و کارامدی هم برخوردار است و در حد یک ورک استیشن ظاهر می شود نه صرفا یک الترابوک لاکچرری معمولی. 
لازم به ذکر است که شرکت hp با تلفیق ایستگاه های کاری به کمک نرم افزار HP Remote Graphics یا به اختصار RGS این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که از هر مکانی و با هر رایانه ایی بتوان اتصال لازم را برقرار کرده و با همکاران به تعامل و همکاری بپردازید و از قدرت بالای سرورها و سیستمهای ایستگاه کاری مرکزی و دفتری بهره مند گردید. 




برچسب محصول: لپ تاپ 14.1 اینچ اچ پی مدل zbook 14 g1, لپ تاپ اچ پی hp ارزان بانه, قیمت لپ تاپ hp zbook 14 g1, خرید لپ تاپ از بانه 24, بانه کالاهور لپ تاپ مدل zbook 14 g1, لپ تاپ hp عرضه در بانه 24 BANEH24 خرید لپ تاپ استوک ZBOOK 15 G2 ,  لپ تاپ استوک HP Zbook 14 G3 

لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP ZBook 14 G1


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید