%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 43 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C LG LED FULL HD LM5000 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 43 اینچ ال جی LG LED FULL HD LM5000

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان) 

خرید تلویزیون ال جی 43lm5000 از بانهخرید تلویزیون ال جی از بانه 24
تلویزیون led ال جی بانه 24بانه 24 محصولات خانگی ارزان


نگاه اجمالی به تلویزیون 43 اینچ FHD ال جی LM5000: 

از تولیدات شرکت پر آوازه ال حی در سال 2019 می توان به تلویزیون LM5000 سری 5 اشاره نمود. این تلویزیون LED از اندازه 43 اینچ و کیفیت Full HD(دو میلیون پیکسل) بهره می برد. با این حجم بالا از پیکسل قادر به مشاهده جزییات دقیق و کامل تصاویر با طیف گسترده ایی از رنگهای جذاب و طبیعی خواهید بود. از جمله فناوریهای تصویری موجود در این تلویزیون می توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler، نمایش رنگهای پویا Dynamic Color و فناوری از بین برنده نویز اشاره نمود. فناوری Noise Reduction(از بین برنده نویز) سبب خلق تصاویری شفاف، واضح و بدور از هر گونه نویز و اعوجات می شود. همچنین این تلویزیون حالتهای تصویری مختلفی را در اختیار کاربر می گذارد.  سیستم صوتی این تلویزیون هم از دو عدد بلندگوی 5 واتی با طراحی Down Firing تشکیل شده است و در مجموع 10 وات توان خروجی صوتی دارد. صدای رسایی از این سیستم صوتی پخش خواهد شد. پردازنده تک هسته ای موجود در این تلویزیون تاثیر زیادی بر عملکرد تلویزیون و افزایش کیفیت صدا و تصویر می گذارد. در پشت تلویزیون هم تعداد زیاد و متنوعی از درگاههای ارتباطی از جمله دو عدد درگاه HDMI، یک عدد درگاه USB، کامپوننت و ... وجود دارند. از قابلیتهای دیگر این تلویزیون می توان به تله تکست، لیست برنامه ها EPG(تا 8 روز)، گیرنده دیجیتال و پشتیبانی از زیرنویس فارسی را می توان نام برد. رنگ این محصول مشکی بوده و از قاب باریکی برخوردار است. این تلویزیون به کمک دو عدد پایه هشتی شکل بر روی میز قرار می گیرد. طراحی محصول زیبا و کاربر پسند بوده و می تواند با هر دکوری ست شود و بر زیبایی آن بیفزاید. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه مطلب آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید: 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون43LM5000
سری 5
سال تولید2019
شرکت سازندهال جی - LG
کشور سازندهکره / مونتاژ چین
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابباریک
رنگ بدنهمشکی
نوع پایهدو عدد پایه هشتی(دو شاخه) شکل
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
اندازه و سایز صفحه"43 اینچ
نوع صفحهتخت
نوع پنلIPS
نور پس زمینهDirect LED
تصویر
کیفیت تصویرFull HD
1920×1080 پیکسل
نرخ تازه سازی60 هرتز
نسبت تصویر16:9
سایرقابلیت ارتقای کیفیت تصویر resolution upscaler, از بین رفتن نویز تصاویر با فناوری Noise Reduction, نمایش رنگ‌های پویا توسط فناوری Dynamic Color, پشتیبانی از حالت‌های مختلف تصویر,
صدا
سیستم بلندگو2.0 کاناله
تعداد بلندگو و ساب ووفر2 عدد بلندگوی 5 واتی
قدرت خروجی صدا10 وات
فرمتهای صوتیMPEG1/2/2.5 Layer3, AC3, AAC, FLAC, PCM
سایر بلندگوهای Doown Firing,
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
تک هسته ای
سیستم عامل
ندارد
مرورگر وبندارد
وای فای-WiFiندارد
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال
تیونر
DVB-T (دارای ویژگیهای ATSC و Clear QAM)
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
سایرتله تکست
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 2 عدد
تعداد پورت USB1 عدد
کامپوننت Componentدارد
کامپوزیت Compositeدارد
پورت اترنت(LAN)ندارد
سایر
  • ورودی آنتن RF
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلL-con
سایر
  • لیست برنامه ها EPG(تا 8 روز)
  • تله تکست
  • دارای تیونر های ATSC و Clear QAM
  • اقلام همراه: ریموت کنترل استاندارد، باتری ریموت، کابلهای اتصال، پایه، پیچهای اتصال پایه، دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرفA
مصرفA++
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه969x569x82 میلی‌متر
وزن بدون پایه6.9 کیلوگرم
ابعاد با پایه969x626x217 میلی‌متر
وزن با پایه7.1 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی1055x645x170 میلی‌متر
وزن بسته بندی10.6 کیلوگرم
مشخصات ال جی 43lm5000بانه کالا تلویزیون فول اچ دی

کیفیت تصویر تلویزیون 43 اینچ FHD ال جی 43LM5000: 

تلویزیونهای FHD(با دو میلیون پیکسل) به لحاظ کیفیت بعد از تلویزیونهای 4K(با هشت میلیون پیکسل) و قبل از تلویزیونهای HD  قرار دارند. تلویزیون Full HD ال جی 43lm5000 از محصولات سال 2019 و سری 5(سری LM) این شرکت است. به کمک دو میلیون پیکسل در کنار تعداد زیادی رنگ غنی و شاد قادر به دیدن تصاویر پویا و طبیعی با جزییات دقیق و کامل خواهید بود و لذت چند برابر را از دیدن محتواهای مورد علاقه خود حس خواهید کرد. برای از بین رفتن نویز و تاری موجود در تصاویر فناوری Noise Reduction به خدمت گرفته می شود تا تصاویری واضح، شفاف و روان به کاربر عرضه گردد و مخاطب از مشاهده تصاویر پیوسته و غنی لذت چند برابر را احساس نماید. همچنین قابلیت Dynamic Color به خلق طیف گسترده ای از رنگهای پویا می انجامد تا با تقویت رنگها تصاویر بیش از پیش واقعی، غنی، متنوع و شاداب جلوه کنند. علاوه بر اینها قابلیتهای پیشرفته تصویری دیگر هم در این تلویزیون گنجانده شده است تا نهایت کیفیت حاصل گردد. این تلویزیون با نرخ رفرش 50 هرتز قادر است صحنه های سریع همانند مسابقات ورزشی را بدون تاری و تاخیر و کاملا پیوسته، روان و شفاف نمایش دهد. همچنین حالتهای تصویری مختلفی را به کاربر عرضه می کند تا تجربه های بصری متفاوتی داشته باشد. این تلویزیون به قابلیت ارتقای Resolution Upscaler مجهز است. به کمک این قابلیت صحنه های با کیفیت پایین ارتقا داده شده و کیفیت آنها به مقدار قابل توجهی بهبود می یابد و به سطح فول اچ دی Full HD نزدیک می گردد. به این طریق کاربر می تواند از مشاهده هر صحنه ای با کیفیت عالی(صرف نظر از کیفیت اولیه) لذت چند برابر را احساس و تجربه نماید. این قابلیت تصاویر را پردازش کرده تا تصاویری طبیعی، غنی و تقویت شده به چشمان کاربر برسد. 


baneh24 تلویزیون 43 اینچ ال جی


طراحی تلویزیون ال جی 43lm5000: 

از خصوصیات تلویزیونهای ال جی طراحی شیک، جذاب  و کاربر پسند آنها است. تلویزیونهای این شرکت از محبوبیت و شهرت فوق العاده ای برخوردار بوده و جز پرفروش ترینهای بازار هستند. سبک ویژه ایی که در طراحی هر سری از محصولات خود به کار می برد سبب شده است محصولات این شرکت طراحی متنوعی داشته و نیازها و سلیقه طیف گسترده ای از کاربران را در بر بگیرد. تلویزیون 43lm5000 ال جی با طراحی زیبا و ساده ای که دارد به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. رنگ این دستگاه مشکی بوده و بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. دو عدد پایه هشتی شکل در طرفین هم تلویزیون را بر روی میز نگه می دارند. این تلویزیون قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. سوراخهای پشتی محل نصب براکت دیواری هستند. با باز کردن پایه ها و نصب این محصول بر روی دیوار می توانید دکور منزل خود را شیک تر و چشم نوازتر نمایید. همچنین تعدادی درگاه ورودی/خروجی در پشت درگاه تعبیه شده اند. حاشیه نمایشگر باریک بوده و کاملا همرنگ بدنه و پایه تلویزیون است. این طراحی یکدست جلوه ایی زیبا و لوکس به تلویزیون می دهد. 

محصولات خانگی بانه کالا تلویزیون ال جی


کیفیت صدای تلویزیون ال جی 43LM5000: 

تلویزیون ال جی LM5000 در کنار کیفیت عالی تصویر از صدایی رسا، شفاف و دقیق برخوردار است. قابلیتهای صوتی ویژه ای در این تلویزیون به کار رفته است تا صدایی لذت بخش به گوش کاربران برساند. همانگونه که ذکر شد سیستم صوتی 2.0 کانال این تلویزیون مشتمل بر دو بلندگوی 5 واتی بوده که در مجوع 10 وات توان خروجی دارند. طراحی بلندگوها به شکل Down Firing است. این نوع از طراحی بلندگوها صدا را از تمامی جهات پخش کرده و به گوش کاربر می رساند. یک جریان صوتی عالی به وجود آمده و به این شکل شما صداها را از تمامی جهات خواهید شنید. این امر سبب غوطه وری کاربر در میا اصوات می شود که لذت شنیداری خاصی به او می بخشد. البته می توان از سیستم های صوتی جانبی همانند ساندبار برای بهره بردن از صدایی بلندتر و باکیفیت تر استفاده کنید. 

خرید تلویزیون ارزان ال جی lg
پورتهای تلویزیون ال جی LM5000: 

در پشت تلویزیون ال جی lm5000 تعدادی درگاه ورودی/خروی تعبیه شده اند که امکان اتصال دستگاههای جانبی متعددی را به کاربر می دهند و تعامل زیادی به وجود می آورند. شما می توانید محتواهای موجود در گوشی یا کامپیوتر خود را با کیفیت بهتر و اندازه بزرگتر بر روی تلویزیون خود نمایش دهید و ساعتها خود را سرگرم سازید. دو عدد پورت HDMI، یک عدد پورت USB، درگاه کامپوننت، درگاه کامپوزیت، ورودی آنتن RF و ... از جمله این درگاهها هستند. برای انتقال همزمان صدا و تصویر می توانید کابل پیشرفته HDMI را به خدمت بگیرید. به کمک این درگاه علاوه بر اتصال دستگاههای صوتی و تصویری می توانید کنسول بازی را هم به تلویزیون خود متصل سازید. این درگاه رایجترین و کاربردی ترین درگاه موجود در تلویزیونهای امروزی بوده و امکان اتصال طیف گسترده ای از ابزارهای جانبی را فراهم می کند. همچنین می توانید حافظه های جانبی همانند فلش مموری را به کمک USB به تلویزیون خود وصل نمایید و برای مشاهده محتواهای موجود در آنها از کیفیت عالی صدا و تصویر تلویزیون خود استفاده کنید. 


lg baneh24 خرید ارزان تلویزیون
بانه کالا خرید تلویزیون 43lm5000 ال جی




برچسب محصول: تلویزیون LED LM5000 صفحه تخت ال جی, تلویزیون FHD ال جی 43lm5000, تلویزیون 43 اینچ بانه, خرید تلویزیون 43LM5000 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2020, خرید تلویزیون LED ال ای دی از بانه, قیمت تلویزیون FHD از بانه

تلویزیون 43 اینچ ال جی LG LED FULL HD LM5000


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید