%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C %D9%86%DA%A9%D8%B3%D8%AA 844 %D9%85%D8%AF%D9%84 NEXT GMJ844PZKV %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید ال جی نکست 844 مدل NEXT GMJ844PZKV

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+500,000 تومان)

یخچال 30 فوت ال جی j844 بانه 24یخچال فریزر ال جی lg j844 بانه24
یخچال ساید بای ساید ال جی j844 بانه کالایخچال ساید ال جی j844, خرید از bane24
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی lg j844 بانه کالایخچال فریزر 5 درب 30 فوت ال جی j844 بانه کالا


یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت ال جی LG J844: 

شرکت پر آوازه ال جی-LG یخچال فریزر ساید بای ساید مدل J844 را در اندازه 30 فوت روانه بازار کرده است. این یخچال فریزر 5 درب نقره ای رنگ از مدلهای بسیار جدید بوده که از امکانات فوق العاده ای برخوردار است و توانایی یخچال فریزهای ال جی را بسیار کاملتر ساخته است. از ویژگیهای طراحی برجسته این دستگاه پهنای 83 سانتی متری آن است که سبب می گردد در فضاهایی که امکان قرار دادن یخچالهای با پهنای استاندارد وجود ندارد، این دستگاه به راحتی جا شود. کمپرسور اینورتر خطی معروف ال جی در این دستگاه علاوه بر مصرف پایین(تا 30 درصد صرفه جویی) و طول عمر طولانی با فعالیت دایمی خود و قابلیت کنترل میزان قدرت در تنظیم مناسب دمای درونی، سبب ماندگاری طولانی مدت میوها، سبزیجات و دیگر اقلام موجود در یخچال می گردد. این موتور بسیار بی صدا عمل می کند که به همین خاطر موفق به دریافت نشان Quite Mark شده است(نشان بی صدایی). لازم به ذکر است که دستگاههای معدودی موفق به دریافت این نشان شده اند. گاز مبرد استفاده شده R600a بوده که علاوه بر ایجاد کارایی و بازدهی بالا فاقد اثرات مخرب زیستی است. بدنه ی استیل J844 در برابر خش و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. قابلیت درب بار به شما امکان دسترسی به سه تا از طبقات درب یخچال را می دهد. این دستگاه همچنین به آبریز و یخساز اتوماتیک مجهز است. کنترل پنل لمسی با امکانات هوشمند و سیستم عیب یاب هوشمند از ویژگیهای دیگر این محصول پیشرفته به شمار می آیند. تیغه سرمایش سریع Door Cooling و فیلتر بهداشتی Pure N Fresh از ویژگیهای دیگر این یخچال هستند که در کنار کمپرسور سبب افزایش ماندگاری و طراوت مواد غذایی درون یخچال می گردند. قابلیت Pure N Fresh(سیستم هوای دو مرحله ای) با از بین بردن بوهای بد و به جریان انداختن هوای مطبوع تاثیر بسزایی در حفظ طراوت و ماندگاری طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال دارد. این یخچال ضد برفک بوده و شما را از زحمت پاک کردن برفک می رهاند و مانع از اشغال فضای درون یخچال توسط برفک می شود و در نتیجه فضای زیادی برای ذخیره مواد غذایی خواهید داشت. قابلیت ضد برفک در مصرف انرژی و زمان هم صرفه جویی به عمل می آورد. سیستم جریان هوای چندگانه هم سبب پخش هوایی خنک و یکدست درون یخچال می گردد. همچنین کشو حفظ رطوبت Moist Balance Crisper به شادابی و سرزنده ماندن میوه ها و سبزیجات کمک شایانی می نماید. قابلیت های هوشمند موجود هم به تنظیم و کنترل یخچال از فواصل دور و عیب یابی آن کمک می کنند. این کار به کمک گوشی هوشمند، اینترنت و برنامه های مربوطه امکان پذیر است. شما می توانید هنگام خرید با آگاهی از محتویات درون یخچال خرید بهتری داشته باشید. همچنین می توانید با نصب قابلیت عیب یابی خودکار بر روی گوشی هوشمند خود در زمان کوتاهی به عیب های روی داده برای دستگاه پی برده و راه حلهای مفیدی دریافت کنید. این امر در مصرف زمان و هزینه صرفه جویی ایجاد می کند. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نموده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلJ844
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژ کننده چین (قطعات اصل کره)
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید
یخچال 5 درب(ویژگی Door In Door)
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی
رنگسیلور(نقره ای)
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A
کلاس آب و هوایی T
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت570 لیتر / 30 فوت
وزن126 کیلوگرم
ارتفاع1787 میلیمتر
عمق 734 میلیمتر
پهنا 835 میلیمتر
 یخچال
طبقات 3 عدد
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت یخچال320 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب)
لامپLED
سایرکشوی تنظیم رطوبت Moist Balance Crisper/ جریان هوای چند گانه/ قفسه های از جنس شیشه حرارت دیده/ فیلتر بهداشتی hygiene fresh +/ قفسه تاشو/
 فریزر
طبقاتندارد
طبقات درب6 عدد
کشو6 عدد(نیم عرض)
ظرفیت فریزر250 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایرانجماد سریع/ یخساز خودکار/ کشو غیر شفاف
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
فیلتر بهداشتیPure N Fresh
سایر ویژگی ها
  • سیستم سرد کننده سریع
  • عیب یاب هوشمند
  • کارایی کاملا حرفه‌ای با هوش مصنوعی SmartThinQ
  • کنترل پنل لمسی
  • قابلیت درب در درب(Door In Door)
  • مجهز به فناوری ضد برفک
  • آبسرد کن + یخساز خودکار
  • دارای فیلتر تصفیه هوا
  • قابلیت Homebar
  • سیستم ضد باکتری Bioshield
  • هشدار باز ماندن درب
  • قابلیت اتصال به آب شهری(فیلتر تصفیه آب)
  • قفل کودک


طراحی و کیفیت یخچال فریزر J844 ال جی: 
  
شرکت LG در تمامی جنبه های محصولات خود از جمله در زمینه طراحی همیشه سعی نموده است سنگ تمام گذاشته و بهترین عملکرد و زیبایی را لحاظ نماید. همین امر سبب شده است محصولات ال جی در همان نگاه اول بیننده را مجذوب خود نماید. یخچال ال جی مدل J844 بسیار زیبا بوده و از کیفیت ساخت بی نطیر بهره می برد. بخش بالایی به یخچال و بخش پایینی به فریزر اختصاص داده شده است. این یخچال با قابلیت درب در درب(ِDoor In Door) از چهار درب اصلی و یک درب فر عی(بر روی درب سمت راست یخچال) برخوردار است. این درب فرعی کمک می کند به اقلام پر مصرف سریعتر و راحت تر دسترسی داشته باشید. همچنین به دلیل بی نیازی از باز کردن مکرر دربهای اصلی از اتلاف انرژی و هدر رفت سرما هم جلوگیری می کند که خود می تواند به ماندگاری طولانی تر مواد غذایی کمک نماید. ظرفیت این یخچال فریزر 30 فوت(570 لیتر) است که بیشتر آن به یخچال اختصاص داده شده است(320 لیتر). با چنین ظرفیت بالایی این دستگاه به آسانی پاسخگوی نیازهای یک خانواده پر جمعیت خواهد بود. طراحی ظاهری شیک، فضای ذخیره زیاد، کیفیت ساخت بالا و ... در سطح عالی در این دستگاه رعایت شده اند. 

محصولات بانه کالا یخچال فریزر 5 درب ال جی j844


ذخیره سازی هوشمند در یخچال فریزر J844 ال جی: 
از قابلیتهای یخچال فریزر LG J844 می توان به سیستم ذخیره هوشمند اشاره کرد. به کمک این قابلیت کاربران می توانند فضای داخلی یخچال را بهتر مدیریت کرده و با سازماندهی مناسب محتویات درونی علاوه بر بکار گیری مفید همه فضای داخلی، همچنین دسترسی راحت و سریعی به محتویات داخلی ایجاد کنند. یخساز فضای کمی اشغال کرده و به نوبه خود باعث وسیعتر شدن فضای درونی شده است و دسترسی راحت تری ایجاد می کند. در یخچال ال جی J844 بخش یخساز از فضای داخلی به قسمت درب(سمت چپ) تغییر مکان داده است. در نتیجه شما می توانید در فضای داخلی غذا و نوشیدنی بیشتری ذخیره کنید. به علاوه اقلامی چون تخم مرغ و پنیر و غیره را می توان در قفسه پایینی درب جاسازی کرد. از ویژگیهای دیگر این سیستم ذخیره سازی می توان به قفسه های تاشو اشاره نمود. این قفسه ها به آسانی می توانند خم شوند و فضای بیشتری برای بطریها و ظروف بزرگ ایجاد شود. این سیستم در بخش فریز علاوه بر ایجاد فضای وسیع و امکان دسترسی راحت همچنین  مشتمل بر طبقات محکم با قابلیت تحمل وزن زیاد در کنار امکان بیرون آمدن آسان و ... است. 

ذخیره هوشمند در یخچال j844 ال جی قیمت در بانه24



آبسرد کن و یخساز خودکار یخچال فریزر ال جی J844: 

یخچال پیشرفته ال جی J844 به یخساز خودکار با استفاده راحت، مجهز شده است. در یخسازهای اتوماتیک تنها با فشردن یک دکمه به اندازه نیاز یخ در اختیار شما می گذارد و دیگر نیازی به پر کردن دستی مخزن یخ به مقدار نیاز، نیست. البته یخ سازهای اتوماتیک خود در دو نوع ساخته می شوند. برخی از آنها یخ را بصورت خرد شده(فالوده) و برخی دیگر یخ را بصورت حبه ای در اختیار قرار می دهند. بخش مهم دیگر یخچالها آبسرد کن است. لازم به ذکر است که در آبسرد کنهای معمولی باید دستی و به کمک پارچ آب آن را پر کنید. اما در این مدل هوشمند امکان اتصال به منبع آب شهری وجود دارد. از مزایای این مدل این است که مخزن همواره پر بوده و آبی خنک در اختیار می گذرد. با وجود آبسرد کن مذکور دیگر نیازی نیست فضای داخلی را به پارچ آب اختصاص دهید که خود مزیتی بزرگ در استفاده مفید از فضای درونی به شمار می آید. این یخچال فریزر از آبریز دستی و یخساز خودکار هوشمند برخوردار است. آب ریز بر روی درب اصلی(سمت چپ) تعبیه شده است. طراحی باریک آبریز سبب شده است فضای درونی یخچال 10 لیتر بیشتر شود. همچنین دسته جلویی رنگ براقی داشته که در کنار طراحی افقی به نمای جلویی یخچال جلوه ویژه ای داده است. 

یخچال j844 ال جی با آبسرد کن خودکار بانه کالا


قابلیت درب در درب یخچال ال جی J844: 

قابلیت درب در درب(Door In Door) به وجود درب فرعی بر وی درب اصلی یخچال اشاره دارد. در این طراحی مدرن شما می توانید به آسانی به برخی از بخشهای درونی دسترسی داشته باشید. با قراردادن برخی اقلام پر مصرف در این قسمت علاوه بر دسترسی سریع و راحت در مصرف انرژی و اتلاف سرما هم جلوگیری می شود چون دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی نخواهد بود. این امر به دلیل حفظ سرمای درونی یخچال و جلوگیری از تغییرات مکرر دمایی می تواند به طراوت و شادابی و ماندگاری مواد خوراکی کمک کند. 


قابلیت درب در درب یخچال ال جی j844 خرید ازبانه کالا


پنل لمسی و لامپ LED در یخچال فریزر ال جی مدل J844: 

در یخچال ال جی مدل J844 از لامپهای LED استفاده شده است. از ویژیهای این لامپها در مقایسه با لامپهای معمولی می توان مواردی چون مصرف کمتر، روشنایی بسیار بیشتر و عمر طولانی و ایجاد حرارت کمتر درون یخچال را نام برد. تا حدودی هم این لامپها به دلیل اشغال فضای کم فضای بیشتری برای قرار دادن اقلام خوراکی در اختیار می گذارند. بر روی درب هم کنترل پنل لمسی قرار دارد. شما می توانید به آسانی و تمیزی از بیرون به تنظیمات یخچال بپردازید. 


یخچال 5 درب 30 فوت ال جی lg j844, خرید از bane24


دیگر قابلیتهای یخچال ال جی مدل LG J844: 
  • در دستگاه چیلر گرما به کمک یک مبدل حرارتی از یک مایع گرفته می شود. سپس از جریان مایع سرد شده برای خنک کاری تجهیزات و جریانهای فرایندی استفاده می گردد. این قابلیت مصرف برق را به مقدار قابلی توجهی پایین می اورد. از این قابلیت در یخچال پیشرفته ال جی مدل J844 هم استفاده شده است.
  • سیستم جریان هوای چندگانه سبب پخش یکنواخت هوای خنک درون یخچال می گردد و سطح کیفی یخچال را به میزان زیادی افزایش می دهد. این امر سبب حفظ رطوبت و طروات مواد غذایی و ماندگاری طولانی تر آنها می شود. 
  • کشو مخصوص حفظ رطوبت Moist Balance Crisper از قابلیتهای دیگر یخچال ال جی J844 است. جریان هوای خنک درون آن مناسب بوده و از صدمه دیدن میوه ها و سبزیجات جلوگیری می کند. 
  • Door Cooling قابلیت دیگریست که به دریچه های جلویی اشاره دارد که سبب حفظ دما و در نتیجه تازگی و طروات مواد غذایی می گردد. 




برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J844, یخچال فریزر ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG J844, خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 30 فوت LG J844, یخچال فریزر Door In Door ال جی LG مدل J844 عرضه در بانه24 BANEH24 بازرگانی هور

یخچال ساید ال جی نکست 844 مدل NEXT GMJ844PZKV


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید