%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF %D8%AF%D9%88 %D8%AF%D8%B1%D8%A8 %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C LG L287 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید دو درب ال جی LG L267

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

توجه مهم : این مدل قدیمی میباشد و موجود نیست. جهت مشاهده ی مدل های مشابه جدید به پایین همین صفحه مراجعه نمایید .

یخچال فریزر دو درب ال جی l287 بانه24یخچال 30 فوت ال جی lg l287 بانه 24
یخچال ساید بای ساید 30 فوت ال جی l287 بانهیخچال ساید ال جی l287 خرید از bane24


یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت دو درب ال جی LG L267: 

شرکت پر آوازه ال جی به عنوان یکی از برندهای جهانی و پیشرو در تولید لوازم خانگی همواره از قابلیتها و فناوریهای به روز و پیشرفته در محصولات خود استفاده می کند. یحچال فریزر ساید بای ساید دو درب ال جی مدل LG L267 در اندازه 30 فوت(668 لیتر) تولید شده است. این یخچال فریز شکیل و زیبا علاوه بر فضای زیاد از امکانات پیشرفته بسیاری هم بهره مند است. این یخچال ساید بای ساید دو درب دارد. سمت راست با ظرفیت 405 لیتر برای یخچال و سمت چپ با ظرفیت 196 لیتر برای فریزر در نظر گرفته شده است. ظرفیت بالا و طراحی ویژه ی این محصول به شما امکان می دهد حجم زیادی از مواد خوراکی را درون یخچال به سهولت ذخیره کنید. کمپرسور اینورتر خطی علاوه بر قدرت و دوام بسیار بالا همچنین بسیار کم مصرف و بیصدا عمل می کند. گاز مبرد استفاده شده R600a بوده که علاوه بر ایجاد کارایی و بازدهی بالا فاقد اثرات مخرب زیستی است. سیستم هوای چندگانه Multi Air Flow هوای خنکی را به صورت یکنواخت در تمام نقاط یخچال به گردش در می آورد. کشو حفظ رطوبت Moist Balance Crisper به شادابی و سرزنده ماندن میوه ها و سبزیجات کمک شایانی می نماید. این دستگاه ضد برفک بوده و بوهای بد را از بین می برد. این محصول همچنین به یخساز و ابریز خودکار مجهز است(قابلیت اتصال به آب شهری). این بخش بر روی درب فریزر تعبیه شده است. فیلتر موجود آب را تصفیه کرده و آب سالمی را برای شما فراهم می کند. یخ ریز هم به صورت دایمی می تواند یخهای قطعه قطعه شده را در اختیار شما بگذارد. آبریز وسیع این امکان را می دهد که لیوانهای بزرگ هم به راحتی در این بخش قرار گیرند و از آب پر شوند. در بالای آبریز صفحه نمایش با دکمه های شیک قرار دارد و از طریق آن کارهایی چون تنظیم دمای یخچال و فریزر را به راحتی می توانید انجام دهید. رنگ نقره ای این محصول سبب می شود علاوه بر زیبایی به راحتی با بقیه لوازم ست شود. بدنه ی استیل دستگاه در برابر خش و زنگ زدگی بسیار با دوام است. این محصول با طراحی شیک و مدرن خود یکی از زیباترین یخچالهای ال جی به شمار می رود. این یخچال هوشمند بوده و به شما امکان کنترل و دسترسی به فعالیتهای یخچال از طریق گوشی هوشمند را می دهد. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلL267
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژ کننده چین
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید                                                                                                                                        
یخچال 2 درب
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی کم مصرف
رنگسیلور(نقره ای)
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+++A
کلاس آب و هوایی T
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت668 لیتر / 30 فوت
وزن130 کیلوگرم
ارتفاع1790 میلیمتر
عمق 738 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر
 یخچال
طبقات 4 عدد
طبقات درب4 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت یخچال405 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت راست
لامپLED
سایر
  • کشو حفظ رطوبت Moist Balance Crisper
  • کشو FreshZone
  • کشوی مخصوص میوه و سبزیجات
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات درب2 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر196 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت چپ
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخساز و آبریز خودکار(آب شهری)
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
  • قابلیت انجماد سریع
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
فیلتر بهداشتی
سایر ویژگی ها
  • یخساز و آبریز خودکار
  • نگهدارنده بطری
  • قفسه های مقاوم حرارت دیده
  • قفسه های تاشو و منعطف
  • بدون برفک
  • فیلتر تصفیه آب
  • آنتی باکتریال
  • بدون بو
  • دستگیره پاکتی
  • صفحه نمایش
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • دارای قفل کودک
  • هشدار باز ماندن درب
  • قابلیت هوشمند SmartThinQ
  • قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis
  • کم مصرف


موتور اینورتر خطی در یخچال فریزر ال جی LG L267: 
کمپرسور اینورتر خطی در یخچال فریزر ال جی L267 در کنار قدرت و دوام زیاد از مصرف برق و صدای پایینی برخوردار است. این موتور پیشرفته و کارامد با سرعت بالای خود بهترین عملکرد را در یخچال ایجاد می کند. طراحی ویژه این موتور با بهره وری بالا(رده انرژی +++A) مصرف برق را بسیار پایین اورده است. با وجود قدرت بالا و فعالیت زیاد دستگاه، شدت صدای آن بسیار پایین است و هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نمی کند. عملکرد خطی موتور با اصطکاک پایین سبب افزایش دوام و قدرت دستگاه و کاهش مصرف برق و صدای آن شده است. موتور این دستگاه ده سال گارنتی ال جی دارد. این موتور دارای فعالیت دایمی با تنظیم میزان قدرت خنک کنندگی بوده که در نتیجه دمای با ثباتی درون یخچال ایجاد می کند و در کنار دیگر قابلیتها به حفظ طراوت و تازگی و ماندگاری طولانی تر مواد غذایی کمک قابل توجهی می کند. 
محصولات بانه کالا یخچال فریزر 2 درب ال جی l287


فضای درونی یخچال فریزر ال جی LG L267: 

یخچال فریزر ال جی مدل LG L267 با ظرفیت 30 فوت(668 لیتر) حجم زیادی برای ذخیره انواع مواد غذایی در اختیار می گذارد و برای خانوارهای پر جمعیت بسیار مناسب و جوابگو است. تعداد زیادی کشو و طبقه درون یخچال و روی درها با طراحی خاص به شما کمک می کند به آسانی مقدار زیادی از مواد غذایی مختلف را ذخیره نموده و به آنها هم دسترسی راحتی داشته باشید. در بخش یخچال 4 طبقه و 2 کشو به اضافه 4 طبقه بر روی درب به چشم می خورد. کشوها برای ذخیره میوه و سبزی طراحی شده اند. کشو ویژه Moist Balance Crisper مواد خورداکی را در برار رطوبت ایمن می کند. در واقع با توجه به تاثیرات منفی رطوبت کم و یا زیاد، این کشو رطوبت را با توجه به دمای یخچال در حالت تعادل حفظ می کند. طراحی مشبک این کشو سبب می شود رطوبت تبخیر شده از مواد غذایی به صورت قطرات آب در امده و بر روی سقف این کشو جمع شود. قبل از بازگشت رطوبت به درون کشو توسط صفحه مشبک جذب می شود و به این طریق میزان رطوبت متعادل می ماند. همچنین کشو FreshZone برای مواد غذایی حساس با عمر کوتاه در نظر گرفته شده است. این کشو هم با تنظیم دما و رطوبت باعث طراوات و ماندگاری بیشتر مواد غذایی درون خود می شود. یکی از طبقات روی درب هم برای قرار دادن بطریهای بلند طراحی شده است. در قسمت فریزر هم 4 طبقه و 2 کشو به علاوه 2 طبقه بر روی درب به چشم می خورد. شما می توانید حجم زیادی از مواد فریز شده را در این بخش قرار دهید و بابت فضا هیچ نگرانی نداشته باشید. 

یخچال فریزر lg l287 با ذخیره هوشمند قیمت در بانه24


سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow در یخچال فریزر ال جی L267: 

یخچال فریزر ال جی L267 به سیستم جران هوای چندگانه Multi Air Flow مجهز است. بعد از آنکه هوای سرد توسط موتور قدرتمند تولید شد، این هوا به کمک سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow به صورت یکنواخت درون یخچال فریزر به گردش در می اید. این سیستم گردش هوای سرد، سرمای تولید شده را به درون یخچال انتقال داده و تمام بخشها و گوشه های آن را خنک می سازد. 
یخچال ال جی l287 با جریان هوای چند گانه خرید از بانه


آبریز و یخساز خودکار در یخچال فریزر ال جی LG L267: 

یخساز و آبریز یخچال فریزر ال جی LG L267 اتوماتیک بوده و از قابلیت اتصال به آب شهری برخوردار است. به این شکل شما همیشه به آسانی به آب خنک، تمیز و تصفیه شده دسترسی دارید. فیلتر موجود در یخچال آب را تصفیه کرده و آب سالمی را همیشه در اختیار شما می گذارد. همچنین می توانید به یخهای قطعه قطعه شده(حبه ای) هم دسترسی دایمی داشته باشید. در بالای این آبریز زیبا و شکیل کنترل پنل با نمایشگر و دکمه های شیک قرار دارد. سه تا از گزینه های موجود بر روی کنترل پنل برای بخش آبریز و یخساز استفاده می شود. گزینه سمت چپی برای آب و دو مورد دیگر برای یخ استفاده می گردد. یکی از این دکمه ها یخ را به صورت حبه ای و دیگری یخ را به صورت فالوده و خورد شده تحویل شما می دهد. این یخساز که از نوع Slim SpacePlus است، بر روی درب قرار گرفته و فضای درونی فریزر را اشغال نمی کند و در نتیجه فضای زیادی برای ذخیره مواد فریز شده باقی می ماند. 

یخچال lg l287 با یخساز و آبسرد کن خودکار بانه کالا


عیب یابی هوشمند SmartDiagnosis در یخچال فریزر ال جی LG L267: 

قابلیتهای هوشمند در محصولات ال جی نوعی حس مدرنیته را در کاربران این محصولات ایجاد می کند. برنامه SmartDiagnosis قابلیتهای هوشمند بسیاری در یخچال فریزر ال جی LG L267 به ارمغان می آورد. از جمله این موارد می توان به اتصال یخچال به گوشی موبایل و دسترسی و کنترل دستگاه از راه دور(مواردی چون دما و رطوبت و ...) را نام برد. 

یخچال هوشمند 30 فوت lg l287, خرید از bane24




برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل L267, یخچال فریزر ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG L267, خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 30 فوت LG L267, یخچال فریزر دو درب ال جی LG مدل L267 عرضه در بانه24 BANEH24 بازرگانی هور, 


یخچال ساید دو درب ال جی LG L267


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید