کولرگازی 12000 دوال اینورتر فقط سرمایش ال جی LG S4 Q12JA3QC قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

کولرگازی 12000 دوال اینورتر فقط سرمایش ال جی LG S4-Q12JA3QC

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+100,000 تومان)

بانه کالا عرضه کولر گازی LG S4-Q12JA3QCکولر گازی 12000 lg s4-q12ja3qc بانه کالا
خرید کولر گازی اسپیلت ال جی S4-Q12JA3QC از بانه کالابانه کالا عرضه کولر گازی سرمایشی 12000 LG S4-Q12JA3QC
بانه کالا کولرگازی سرمایشی ال جی دارای ریموت کنترل S4-Q12JA3QCبانه کالا خرید ارزان کولرگازی سرمایشی ال جی 12000 S4-Q12JA3QC


نگاه اجمالی به کولرگازی سرمایشی دوال اینورتر 12000 ال جی S4-Q12JA3QC: 

کولرگازی ال جی مدل S4-Q12JA3QC در ظرفیت 12000 تولید شده و فقط قابلیت سرمایشی دارد. بنابراین این محصول قابل استفاده در فصول گرم سال است. این کولرگازی از نوع اسپیلت دیواری تک پنل بوده که از دو بخش بیرونی(کندانسور) و پنل داخلی(امکان نصب بر روی دیوار) تشکیل شده است. یونیت خارجی مشتمل بر موتو و بخشهای اصلی دستگاه معمولا وزن زیادی داشته که جا به جایی آن را مشکل می سازد و بنابر این عموما در بیرون قرار داده می شود. الزاما این بخش دارای طراحی مقاومی بوده تا در برابر عوامل خارجی از قبیل باد و باران و ضربه و فرسودگی و ... دوام بالایی داشته باشد. پنل داخلی از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است و از نمایی شیک و مدرن بهره می برد. از ویژگیهای برجسته این دستگاه موتور دوال اینورتر بوده که به میزان بسیار زیادی در مصرف برق صرفه جویی ایجاد می کند. این محصول برای کلاس آب و هوایی T1(مناطق معتدل) طراحی شده است. موتورهای T1 معمولا دو کاره بوده و قابلیت تولید هوای سرد و گرم را دارند. این موتورها در دماهای تا 45 درجه هم عملکرد خوبی از خود نشان می دهند. البته محصول تک کاره ساخته شده با موتور T1 همانند این مدل می تواند کیفیت و عملکرد بهتری ارائه دهد. کمپرسور این دستگاه عملکردی قوی، روان و بسیار کم صدا دارد. به لطف پنکه ی منحصر به فرد خمیده و کمپرسور اینورتر دار دوگانه، دستگاه عملکردی روان و بسیار بی صدا داشته و مانع استراحت شما نخواهد شد. گاز به کار رفته در این محصول نوع پیشرفته R410A است که علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، بازدهی زیادی هم در مصرف انرژی ایجاد می کند و با محیط زیست هم سازگار است. این گاز امکان استفاده از این محصول در محیطهای بسیار گرم را هم فراهم می نماید. قابلیت تنظیم دما و سرعت فن از ویژگیهای دیگر این کولرگازی به شمار می رود. کولرگازی ال جی S4-Q12JA3QC از ویژگی رطوبت زدایی برخوردار بوده و با خشک نمودن سریع هوا مانع از رشد باکتریها و قارچها درون دستگاه می شود و از ایجاد بوهای نامطبوع جلوگیری می نماید. این دستگاه همچنین به کمک فیلتر تصفیه هوای دو گانه هوای سالمی را در محیط به جریان در می آورد. به کمک قابلیت خنک کننده سریع می تواند دمای اتاق را در کمترین زمان ممکن به مقدار مورد نظر برساند.  این محصول به پره های ضد فرسایش Gold Fin مجهز است و دوام دستگاه را برای سالیان طولانی حفظ می کند. لایه محافظ موجود با روکش طلایی از نفوذ آب و نمک و اسید و دیگر عوامل خورنده جلوگیری می نماید. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلS4-Q12JA3QC
کشور سازنده کره (مونتاژ تایلند)
شرکت سازنده ال جی - LG
سال2019
 مشخصات کلی
نوعاسپلیت دیواری تک پنل
کلاس آب و هواییناحیه آب و هوایی معتدل T1
گاز خنک کنندهR410A
0.65 کیلوگرم
موتوردوال اینورتر DUAL Inverter
رنگسفید
پنل داخلی
تعداد1 پنل
ابعاد837 * 189 * 308 میلیمتر
وزن8.9 کیلوگرم
کندانسور/کمپرسور
صدا50 دسی بل
گازR410A
0.65 کیلوگرم
ابعاد720 * 270 * 500 میلیمتر
وزن23.5 کیلوگرم
کلاس ضد آب(Water Proof)IPX4(پنل خارجی فقط)
مشخصات فنی
عملکرد
سرمایشی
رده مصرف انرژی A+
ظرفیت سرمایش12000 BTU/h
ظرفیت گرمایشندارد
ظرفیت ماکزیمم13000 BTU/h
میزان فشارحداکثر: 4.4 MPa
حداقل: 2.4 MPa
میزان پرتاب باد5 متر
برق
ولتاژ 220 تا 240 ولت تکفاز
فرکانس 50 هرتز
مصرف عادی توان: 1170 وات
جریان: 5.8 آمپر
مصرف بیشینه توان: 1250 وات
جریان: 7.2 آمپر
قابلیتها
قابلیت جذب رطوبت0.9l/h
سایر ویژگی ها
  • دارای نمایشگر دیجیتال پنهان روی پنل
  • تایمر
  • امکان تنظیم دما
  • امکان تنظیم سرعت فن
  • تنظیم جهت باد در 4 جهت
  • قابلیت حالت خواب
  • فیلتر تصفیه هوا دو گانه
  • 60 درصد خنک کنندگی سریعتر
  • قابلیت Energy Saving
  • پره های ضد فرسایش Gold Fin
  • قابلیت رطوبت زدایی
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
  • آرام و بی صدا
  • کم مصرف
  • اقلام همراه: کابل، لوله، ریموت کنترل


دیگر ویژگیهای کولرگازی 12000 ال جی S4-Q12JA3QC: 

از ویژگیهای برجسته کولرگازی ال جی مدل S4-Q12JA3QC کمپرسور دوال اینورتر است. قابلیت اینورتر کمک می کند موتور به شکل دایمی روشن بوده و با تغییرات سرعت خود(بر پایه تغییر دامنه فرکانس عملکرد موتور) دما را بر روی مقدار ثابتی حفظ کند. موتورهای قدیمی نیاز داشتند بارها روشن و خاموش شوند تا دما را به شکل تقریبی بر روی مقدار مورد نظر حفظ نمایند. این امر مصرف برق را بسیار بالا می برد. کمپرسورهای دوال اینورتر می توانند باد را سریعتر و تا مسافت دورتری پرتاب کنند.  این محصول همچنین به محافظ ولتاژ مجهز بوده و صرف نظر از ولتاژ ورودی می تواند برق موتور را در محدوده کاری 150 تا 350 ولت ثابت نگه دارد. این بخش از سه فناوری LVS(راه انداز ولتاژ پایین)، HVS(راه انداز ولتاژ بالا) و AVS(تنظیم کننده ی خودکار ولتاژ)  تشکیل شده است. فناوریهای HVS و LVS دستگاه را در در برابر ولتاژهای کم یا زیاد محافظت می کنند و فناوری AVS نیز ولتاژ با ثباتی را هنگام وجود نوسانات در برق ورودی برای دستگاه تامین می نماید. این محصول از عملکرد GEN هم برخوردار است که کمک می کند حتی در انرژیهای کم هم دستگاه بتواند با کارایی بالا فعالیت داشته باشد و دیگر نگران خاموشی ناشی از بار زیاد مصرف خانگی، یا هزینه های بالای مصرف برق و یا ضربه دیدن دیگر لوازم منزل خود نباشید. 

کولرگازی LG S4-Q12JA3QC با کمپرسور DUAL INVERTER بانه کالا
کولر گازی تک پنل ال جی مدل S4-Q12JA3QC عرضه در بانه کالا


طراحی کولرگازی دوال اینورتر ال جی S4-Q12JA3QC: 

طراحی ظاهری کولرگازی 12000 ال جی S4-Q12JA3QC  همانند دیگر تولیدات این شرکت پر آوازه بسیار شیک و زیبا است. ال جی همواره به وجه طراحی محصولات خود اهمیت بسیار بالایی می دهد. بدنه باریک، لبه های خمیده و یک رنگ بودن از ویژگیهای بارز طراحی این محصول به شمار می رود و نمایی زیبا به محیط استفاده می دهد. پنل داخلی از قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار است. نصب آن راحت بوده و با مهارت کم و در زمان اندک صورت می پزیرد. بر روی پنل نمایشگر دیجیتالی مخفی بزرگی تعبیه شده است که فقط هنگام روشن بودن دستگاه به چشم می آید و داده های مورد نیاز را در اختیار کاربر می گذارد. این پنل فاقد دکمه است و به کمک ریموت کنترل همراه می توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید. تمیز کاری آن هم به راحتی به کمک فیلترهای کناری EZ انجام می شود. 

خرید کولر گازی سرمایشی کم مصرف از بانه S4-Q12JA3QC


  • گاز خنک کننده R410a: گازهایی که معمولا در کولرهای گازی برای خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرند(یا می گرفتند) عبارتند از نوع قدیمی R22، نوع R32 و نوع R410. این گاز در اصل خود متشکل از دو گاز R35 و R125 است که به دلیل نقطه جوش پایین و تحمل دمای محیطی بالای 60 درجه از بازدهی و توان عالی برخوردار بوده و آن را برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب ساخته است. لازم به ذکر است که این گاز به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد، پیشرفته ترین و کارامدترین گاز در نوع خود است. این گاز سبب می شود در مصرف برق صرفه جویی به عمل آمده و با ارایه بالاترین قدرت خنک کنندگی، دستگاه در کمترین زمان ممکن قادر به خنک کردن محیط باشد. این گاز بر خلاف نوع R22 مشکلات زیست محیطی از جمله تهدید لایه ازن را هم ندارد. این گاز در سیستمهای بزرگ و قوی مورد استفاده قرار می گیرد که این سیستمها به دلیل کندانسور بزرگتر نسبت به مدلهای قدیمی استفاده کننده از گاز R22 با کندانسور کوچک،  در مصرف برق بسیار بهینه و به صرف عمل می نماید.

  • انتخاب کولرگازی مناسب مناطق مختلف: با توجه به مصرف بالای کولرهای گازی باید سعی نمود تا گزینه مناسب را انتخاب کرده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و بر عمر دستگاه هم افزود. این امر می تواند تا 10 درصد مصرف را کاهش دهد. سه کلاس آب و هوایی رایج هستند: T1 ویژه مناطق معتدل، T2 ویژه مناطق خنک و T3 ویژه مناطق گرم و حاره ای که نوع مناسب هر محصول در مشخصات و برچسب انرژی آن درج شده است. نوع معتدل برای مناطق شمالی و همچنین تهران و کرج عالی هستند. این مدلها می توانند در دمای محیطی تا 43 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 46 درجه) از خود کارایی مناسب نشان دهند. نوع گرمسیری برای بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان کارایی دارند. این دستگاهها تا دمای محیطی 52 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 55 و 60 درجه) هم قادر هستند عملکرد مناسب و بی مشکلی از خود ارایه نمایند.


مشاهده محصول در سایت ال جی LG


برچسب محصول: کولرگازی 12000 ال جی LG S4-Q12JA3QC, خرید کولر گازی سرمایشی ال جی مدل S4-Q12JA3QC, قیمت کولر گازی ال جی S4-Q12JA3QC, خرید کولرگازی 12000 از بانه ال جی LG

کولرگازی 12000 دوال اینورتر فقط سرمایش ال جی LG S4-Q12JA3QC


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید