کولر گازی پرتابل 12000 سرد و گرم هایسنس Hisense QAP 12HR قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

کولر گازی پرتابل 12000 سرد و گرم هایسنس Hisense QAP-12HR

قیمت: 8,900,000 تومان


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+150,000 تومان)

کولر گازی سرد و گرم هایسنس QAP-12HR عرضه در بانه24
کولر گازی 12000 هایسنس QAP-12HR قیمت در بانه24بانه کالا خرید انواع کولر گازی هایسنس QAP-12HR


نگاه اجمالی به کولر گازی سرد و گرم هایسنس Hisense QAP-12HR: 

کولر گازی هایسنس مدل QAP-12HR از نوع پرتابل(قابل حمل) بوده و قابلیت سرمایشی/گرمایشی دارد. کولرهای پرتابل معمولا اندازه کوچک با وزنی سبک داشته و در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع فاقد کندانسور خارجی، پنل داخلی و نیازمند نصب و ... هستند و بنابر این استفاده سریع، بی دردسر و راحتی دارند. نوع سرمایشی/گرمایشی می تواند در فصول گرم و سرد سال مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است کولرهای گازی پرتابل جهت خارج نمودن گرمای پشت دستگاه به یک لوله خرطومی مانند به قطر تقریبی 15 سانتیمتر و امتداد آن تا بیرون محیط مورد استفاده نیاز دارند. مدل QAP-12HR از ظرفیت سرمایش 10918 BTU/h و ظرفیت گرمایش 9554 BTU/h برخوردار است و می تواند در فضاهای تا 20 متر مربع مورد استفاده قرار گیرد. موتور این محصول از نوع روتاری بوده و دارای کلاس آب و هوایی T1(مناطق معتدل) است. با توجه به طراحی و تکنولوژی به روز کولرهای گازی پرتابل هایسنس، می توان آنها را در انواع مناطق آب و هوایی مورد استفاده قرار داد. کمپرسورهای روتاری(دورانی) در محیطهای با دمای تا 42 درجه سانتی گراد کارایی عالی از خود نشان می دهند. این نوع به جای حرکت پیستونی با حرکت چرخشی 360 درجه ای گاز مبرد را فشرده و خنک می نمایند. در نتیجه این موتورها صدای کمتر و مصرف پایینتری دارند. گاز به کار رفته در این محصول از نوع پیشرفته R410A بوده که یک گاز دوست دار محیط زیست و در عین حال با قابلیت خنک کنندگی بالا به شمار می رود. این گاز در فشار کمی مایع می شود و در نتیجه باعث افزایش کارایی و بازدهی این محصول و کاهش مصرف برق آن شده است. این کولر گازی در هر ساعت می تواند 290 متر مکعب هوا را به جریان در آورد. این محصول عملکرد آرامی دارد و هنگام فعالیت 54 دسی بل صدا تولید می کند. رده مصرف انرژی آن هم B بوده که نسبتا خوب است. به شکل میانگین 1000 وات برق مصرف می کند. از قابلیتهای دیگر این محصول می توان به امکان تنظیم سرعت فن(در سه سطح)، قابلیت تعویض مد(سرمایشی/ گرمایشی/ فن/ خشک)، قابلیت تنظیم جهت جریان هوا در راستای عمودی، پنل الکترونیکی مشتمل بر چراغهای LED و نمایشگر دیجیتال دو رقمی، تایمر، حالت خواب، امکان رطوبت زدایی و ... اشاره کرد. کولر گازی Hisense QAP-12HR طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و با رنگ سفید جذابیت خاصی یافته است. وزن آن 27 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جا به جا نمود. در طرفین آن فضای گود جهت قرار گرفتن انگشتان دست و جا به جایی راحتتر این محصول سبک وزن در نظر گرفته شده است. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلQAP-12HR
کشور سازنده چین
شرکت سازنده هایسنس - Hisense
سال تولید2020
 مشخصات کلی
نوعپرتابل(قابل حمل)
کلاس آب و هواییناحیه آب و هوایی معتدل T1
گاز خنک کنندهنوع: R410A
میزان گاز موجود: 0.49 کیلوگرم
موتورروتاری
رنگسفید
صدا53 دسی بل
وزنخالص: 27 کیلوگرم
کل: 32 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی890 * 380 * 480 میلیمتر
مشخصات فنی
عملکرد
سرمایشی / گرمایشی
رده مصرف انرژی B
ظرفیت سرمایش10918 BTU/h
ظرفیت گرمایش9554 BTU/h
فشارحداقل: 1.6 Mpa
حداکثر: 4.15 Mpa
حداکثر مجاز: 4.15 Mpa
ظرفیت هوا دهی290 متر مکعب بر ساعت
برق
ولتاژ 220 تا 240 ولت تکفاز
فرکانس 50 هرتز
حالت سرمایش توان مصرفی: 1032 وات
جریان: 5.0 آمپر
حالت گرمایش توان مصرفی: 933 وات
جریان: 4.7 آمپر
قابلیتها
ابعاد فضای قابل استفادهتا 20 متر مربع
قابلیت تنظیم سرعت فندر سه سطج زیاد، متوسط و کم
قابلیت تعویض مد Mode
  • سرمایشی(Cool)
  • خشک(Dry)
  • فن(Fan)
  • گرمایشی(Heat)
قابلیت تنظیم جهت باددر راستای عمودی
سایر ویژگی ها
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال
  • دارای پنل الکترونیکی با چراغهای LED
  • قابلیت نمایش دما به شکل درجه سانتی گراد و یا درجه فارنهایت
  • دارای تایمر روشن/خاموش 24 ساعته
  • دارای حالت خواب Sleep
  • دارای قابلیت رطوبت زدایی
  • هوا دهی بالا
  • پرتاب باد عالی
  • صدای پایین
  • طراحی شیک و زیبا
  • سبک
  • قابلیت جابه جایی راحت
  • اقلام همراه: لوله خروجی 1.5 متری


عملکرد و طراحی کولر گازی 12000 پرتابل هایسنس QAP-12HR: 

کولر گازی پرتابل هایسنس QAP-12HR از قابلیتهای کاربردی متنوعی بهره می برد. این محصول از مدهای Cool، Dry، Fan و Heat پشتیبانی می کند. در کل کولر های گازی ممکن است از حالتهایی چون حالت سرمایشی(ویژه فصول گرم)، حالت گرمایشی(ویژه فصول سرد)، حالت فن Fan(ویژه فصل بهار که نیازی به تغییر دما نیست و بیشتر عوض کردن هوای اتاق ملاک است)، حالت خشک Dry(ویژه مناطق شرجی برای حذف رطوبت)، حالت خودکار(تنظیم خودکار دما با توجه به دمای محیط) و ... برخوردار باشند. در این مدل می توان سرعت فن را در سه سطح تنظیم نمود. با توجه به آنکه محیطهای مرطوب معمولا گرمتر به نظر می رسند و همچنین رطوبت باعث کاهش اثر خنک کنندگی کولر گازی می شود، در این مدل از سیستم رطوبت زدایی برای حل این مشکلات استفاده شده است. این قابلیت در فصول بارانی و یا محیطهای با رطوبت زیاد بسیار مفید عمل می کند. به کمک قابلیت تایمر می توان عملکردهایی چون خاموشی دستگاه را بری زمان خاصی تنظیم نمود. این کولر گازی هم در هوای گرم و هم در هوای سرد برای خنک کردن و یا گرم نمودن محیط می تواند به کار رود. با میزان صدای 53 دسی بل یک محصول کم صدا به شمار می آید. کولر گازی هایسنس QAP-12HR از طراحی مدرن و بسیار لوکس و زیبا برخوردار است. این دستگاه سفید رنگ بوده و به راحتی با محیط اطراف هماهنگ می شود. با ابعاد 890 * 380 * 480 میلیمتر و وزن خالص 27 کیلوگرم یک محصول جمع و جور به شمار می رود. این محصول برای استفاده در فضاهای با ابعاد تا 30 متر مربع بسیار مناسب است. علاوه بر طراحی، کیفیت ساخت آن هم بسیار خوب است. در این مدل از بهترین قطعات و مواد استفاده شده و بنابراین طول عمر بالایی دارد. این محصول فاقد ریموت کنترل است و در بالای آن پنل الکترونیکی مشتمل بر دکمه ها و چراغهای فراوان در کنار نمایشگر دیجیتال دو رقمی به چشم می خورد. دما هم به شکل درجه سانتی گراد و هم به صورت درجه فارنهایت قابل نمایش است. لازم به ذکر است با تنظیم دما بر روی مقدار 25 درجه سانتی گراد، علاوه بر آنکه دمای محیط به مقدار مطلوب و رضایت بخشی می رسد، همچنین سبب می شود مصرف برق دستگاه هم به میزان زیادی پایین بیاید. 

انواع کولر گازی در بانه پرتابل QAP-12HRمشخصات کولر گازی پرتابل QAP-12HR بانه24


  • گاز خنک کننده R410a: گازهایی که معمولا در کولرهای گازی برای خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرند(یا می گرفتند) عبارتند از نوع قدیمی R22، نوع R32 و نوع R410. این گاز در اصل خود متشکل از دو گاز R35 و R125 است که به دلیل نقطه جوش پایین و تحمل دمای محیطی بالای 60 درجه از بازدهی و توان عالی برخوردار بوده و آن را برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب ساخته است. لازم به ذکر است که این گاز به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد، پیشرفته ترین و کارامدترین گاز در نوع خود است. این گاز سبب می شود در مصرف برق صرفه جویی به عمل آمده و با ارایه بالاترین قدرت خنک کنندگی، دستگاه در کمترین زمان ممکن قادر به خنک کردن محیط باشد. این گاز بر خلاف نوع R22 مشکلات زیست محیطی از جمله تهدید لایه ازن را هم ندارد. این گاز در سیستمهای بزرگ و قوی مورد استفاده قرار می گیرد که این سیستمها به دلیل کندانسور بزرگتر نسبت به مدلهای قدیمی استفاده کننده از گاز R22 با کندانسور کوچک،  در مصرف برق بسیار بهینه و به صرفه عمل می نمایند. 
  • انتخاب کولر گازی مناسب مناطق مختلف: با توجه به مصرف بالای کولرهای گازی باید سعی نمود تا گزینه مناسب را انتخاب کرده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و بر عمر دستگاه هم افزود. این امر می تواند تا 10 درصد مصرف را کاهش دهد. سه کلاس آب و هوایی رایج هستند: T1 ویژه مناطق معتدل، T2 ویژه مناطق خنک و T3(تروپیکال) ویژه مناطق گرم و حاره ای که نوع مناسب هر محصول در مشخصات و برچسب انرژی آن درج شده است. نوع معتدل برای مناطق شمالی و همچنین تهران و کرج عالی هستند. این مدلها می توانند در دمای محیطی تا 43 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 46 درجه) از خود کارایی مناسب نشان دهند. نوع گرمسیری برای بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان کارایی دارند. این دستگاهها تا دمای محیطی 52 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 55 و 60 درجه) هم قادر هستند عملکرد مناسب و بی مشکلی از خود ارایه نمایند. 
  • متراژ کاری: واحد BTU/H برای ظرفیت کولرهای گازی به کار می رود. متراژ محیط مورد استفاده یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کولر گازی مناسب است. انتخاب ظرفیت باید متناسب با متراژ محیط مورد استفاده و ویژگیهای آن باشد تا بهترین کارایی و بالاترین بازدهی حاصل شود. انواع دیواری در ظرفیت های 7000 تا 36000 تولید می شوند. ظرفیت 7000 برای محیط های کمتر از 10 متر مربع، ظرفیت 10000 برای 10 تا 18 متر مربع، ظرفیت 12000 برای 10 تا 24 متر مربع، ظرفیت 18000 برای 18 تا 50 متر مربع، ظرفیت 24000 برای 50 تا 80 متر مربع و ظرفیت 36000 برای 80 تا 120 متر مربع می تواند جوابگو باشد. برای متراژهای بالاتر می توانید مثلا از نوع ایستاده با ظرفیت بیشتر استفاده نمایید(البته این مقادیر تقریبی بوده و عوامل دیگری هم تاثیر گذار هستند). 



برچسب محصول: کولر گازی 12000 هایسنس QAP-12HR پرتابل, خرید کولر گازی سرد و گرم هایسنس مدل QAP-12HR, قیمت کولر گازی پرتابل Hisense, خرید کولر گازی 12000 از بانه QAP-12HR هایسنس, 


کولر گازی پرتابل 12000 سرد و گرم هایسنس Hisense QAP-12HR


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید