لباسشویی 9 کیلویی AddWash (جدید) سامسونگ WW90 مدل SAMSUNG WW90T554DAN قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 9 کیلویی AddWash (جدید) سامسونگ WW90 مدل SAMSUNG WW90T554DAN

قیمت: 29,000,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش  معتبر و کتبی در سراسر ایران (+200.000 تومان)

خرید WW90T554DAN لباسشویی 9 کیلویی ww90
قیمت لباسشویی W90T554DAN بانه 24



نگاه اجمالی به لباسشویی 9 کیلویی ادواش سامسونگ WW90T554DAN

لباسشویی WW90T554DAN سامسونگ مدل 2021 بوده که به قابلیتهای پیشرفته بسیاری مجهز شده است. ظرفیت این دستگاه 9 کیلوگرم است و می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده پرجمعیت باشد. از ویژگیهای برجسته این محصول قابلیت ادواش AddWash را می توان نام برد. در این حالت شما می توانید لباسهای جامانده را حتی هنگام فعالیت دستگاه درون آن بیندازید. این امر به کمک درب فرعی کوچک واقع بر درب اصلی میسر شده است. موتور اینورتر دیجیتال قدرت و عملکرد فوق العاده ای به همراه دارد. این موتور طول عمر بسیار بالایی داشته به طوری که شرکت سامسونگ ضمانت ده ساله برای آن در نظر گرفته است. این موتور هنگام کار بسیار کم صدا و کم لرزش است. قابلیت اینورتر مصرف دستگاه را به میزان زیادی کاهش داده است. این لباسشویی تعداد 22 برنامه مختلف شستشو ارایه می دهد. شما از طریق ولوم چرخشی می توانید برنامه مناسب را با توجه به جنس لباسها و شدت کثیفی آنها انتخاب کرده و بالاترین کیفیت شستشو را ایجاد کنید. برنامه هایی چون Pre Wash+(پیش شستشو)، Baby clothes(برنامه ویژه لباس کودک)، Cotton(ویژه لباسهای کتانی)، Colors(ویژه لباسهای رنگی)، Delicate laundry(ویژه لباسهای حساس)، Quick Wash(شستشوی سریع 15 دقیقه)، Synthetics(ویژه لباسهای با الیاف مصنوعی)، Wool(ویژه لباسهای پشمی) برخی از برنامه های شستشو هستند. به کمک قابلیت شستشوی سریع برای زمانهایی که عجله دارید لباسها در کمترین زمان ممکن شسته خواهند شد بدون آنکه کیفیت شستشو کاهش یابد. شما همچنین می توانید به کمک قابلیت پایان با تاخیر زمان اتمام چرخه شستشو را تعیین کنید. در این حالت دیگر لباسهای شسته شده به مدت طولانی داخل دستگاه نخواهند ماند و مثلا درست زمانی که به منزل بر می گردید می توانید لباسهایی که به تازگی شسته شده اند را از دستگاه بیرون بیاورید(البته باید زمان اتمام با تاخیر را درست تنظیم کرده باشید). وزن دستگاه 67 کیلوگرم است و با ابعاد مناسب و استاندارد 550 * 600 * 850 میلی متر در هر فضای قابل استفاده است. تکنولوژی بخارشور steam، تکنولوژی اکوبابل، شستشوی خودکار درام، نمایشگر دیجیتال دو گانه، ارتباط وای فای WiFi، فناوری هوشمند SmartThings، قابلیت اکو Eco 40-60، قفل کودک و ... از جمله ویژگیهای دیگر این محصول هستند. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWW90T554DAN
کشور سازنده کره (مونتاژ چین)
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال ساخت 2021
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتال
دارای ده سال گارانتی
رنگInox
رده بندی انرژیA
کلاس بهره وری خشک کن: B
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل9 کیلوگرم
وزنخالص: 67 کیلوگرم
کل: 69 کیلوگرم
ابعادخالص: 600 * 850 * 550 میلیمتر
کل: 670 * 890 * 660 میلیمتر
عمق 550 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب 50 لیتر در هر چرخه
مصرف برق 49 کیلووات ساعت در هر چرخه
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها22 برنامه
برنامه های شستشو
  • شستشوی اقتصادی اکو Eco 40-60
  • شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • شستشوی لباس بچه
  • شستشوی ملافه
  • شستشوی لباسهای کتانی
  • شستشوی لباسهای رنگی
  • شستشوی لباسهای ظریف
  • شستشوی لباس جین
  • شستشوی ویژه پیراهن
  • شستن حوله
  • شستشوی لباسهای مصنوعی
  • شستشوی لباسهای پشمی
  • شستشوی بهداشتی با بخار
  • شستن مختلط
  • شستن و خشک کردن
  • شستشوی بیصدا
  • برنامه ویژه شستن درام
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت خشک کن: 72 دسی بل
دربجهت باز شدن به سمت چپ/
درب مشکی رنگ، ساخته شده از شیشه حرارت دیده/
به علاوه درب فرعی ویژه قابلیت AddWash(اضافه نمودن لباس حین شستشو)
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
دراممدل: 2nd Diamond
جنس: استیل ضد زنگ
برق220 الی 240 ولت/ 50 هرتز
سایر ویژگی ها
  • دارای ویژگی AddWash
  • تکنولوژی بخارشور steam
  • تکنولوژی اکوبابل
  • خیساندن حباب bubble soak
  • قابلیت پیش شستشو
  • شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • پایان با تاخیر Delay End
  • شستشوی خودکار درام
  • دارای محفظه مواد شوینده
  • قابلیت تنظیم دما
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • نمایشگر دیجیتال دو گانه
  • دارای ارتباط وای فای WiFi
  • فناوری هوشمند SmartThings
  • کنترل هوشمند AI Control
  • تنظیمات زبان
  • قابلیت آی کنترل(تنظیم میزان جریان برق)
  • قابلیت اکو Eco 40-60
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کشوی مواد شوینده، پایه لباسشویی، کابل برق، دفترچه راهنما،


قابلیت Eco Bubble در لباسشویی ادواش WW90T554DAN سامسونگ: 

فناوری Eco Bubble(حبابساز به صرفه) در لباسشویی WW90T554DAN با ترکیب هوا، آب و مواد شوینده به شکلی هوشمندانه حبابهای موثری ایجاد می کند. حبابهای ایجاد شده به دلیل داشتن انتروپی بالاتر راحت تر در بافت لباس نفوذ کرده و این امکان را فراهم می کنند که حتی در آب سرد هم بالاترین کیفیت شستشو حاصل شود. این فناوری حتی در آب سرد هم قادر به تولید حجم بالایی از حباب است و لباسهای تمیزتری تحویلتان می دهد. این قابلیت که ویژه لباسشوییهای سامسونگ است، فعالیت دستگاه را بسیار کم کرده و در نتیجه به میزان زیادی در مصرف برق صرقه جویی ایجاد می کند. علاوه بر این امکان شستشو در دمای پایینتر به حفظ سلامتی لباسها کمک قابل توجهی می کند(دمای بالا به لباسها آسیب می زند). 

قیمت و مشخصات WW90T554DAN در بانه کالا


قابلیت ادواش ADD WASH در لباسشویی سامسونگ WW90T554DAN: 

لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90T554DAN به قابلیت ADD WASH(اضافه نمودن لباس حین شستشو) مجهز است. این قابلیت متشکل از یک درب فرعی بر روی درب اصلی دستگاه است که می تواند به سمت پایین باز شده و لباسهای جامانده را حین فعالیت دستگاه درون آن انداخت. این درب طراحی خاصی دارد به طوری که کار کردن با این قابلیت را بسیار سهل نموده است. بنابراین با وجود چنین قابلیتی چنانچه فراموش کردید لباسی را درون دستگاه بیندازید، دیگر نیازی نیست که تا پایان فعالیت دستگاه صبر کرده و دستگاه را برای شستن لباسهای جا مانده مجددا فعال کنید و یا اینکه ناچار به متوقف کردن چرخه فعلی دستگاه باشید(مسلما زمان زیادی می برد و درد سر زیادی دارد). لازم به ذکر است مواد شوینده و نرم کننده را هم از طریق این درب می توان درون دستگاه ریخت. همچنین لباسهایی که قبلتر با دست شسته اید را می توانید در مرحله آبکشی از طریق این درب درون دستگاه بیندازید تا آنها را خشک نماید. 
*** البته بهتر است لباسهای جامانده را حداقل 30 دقیقه قبل از پایان کار دستگاه و شروع مرحله آبکشی درون آن بیندازید تا به قدر کافی تمیز شوند. 

WW90T554DAN دارای قابلیت ادواش Add Wash


شستشوی بهداشتی با بخار در لباسشویی WW90T554DAN: 

از ویژگیهای برجسته لباسشویی WW90T554DAN می توان به قابلیت بخارشور اشاره کرد. شستن با بخار علاوه بر شستشوی قویتر و تمیزتر همچنین یک شستشوی بهداشتی را برایتان رقم می زند. این قابلیت یک شستشوی عمیق را ایجاد می کند کاری که از عهده همه دستگاههای لباسشویی بر نمی آید. این ویژگی علاوه بر لکه ها و الودگیها همچنین عوامل میکروبی، گرده گلها، گرد و غبار و ... را هم از بین می برد و کامل رفع می نماید. بخار به سمت بالا آزاد شده و شستشوی یکنواخت و بسیار عمیقی را ایجاد می کند و تمیزی فوق العاده ای به ارمغان می آورد. در این حالت 99.9 درصد باکتریها از بین می روند و مواد آلرژی زا غیر فعال می گردند. 

WW90T554DAN 9 کیلویی خرید از بانه کالا هور


شستشوی خودکار دیگ در لباسشویی WW90T554DAN: 

از قابلیتهای مفید لباسشویی WW90T554DAN سامسونگ امکان شستن خودکار درام است. برای داشتن لباسهایی تمیزتر و سالم تر لازم است خود دستگاه هم تمیز و بهداشتی باشد. گزینه Drum Cleaning دیگ را کامل شسته و از الودگیها و مواد شوینده باقی مانده پاک می کند. این قابلیت با ترکیبی از خیساندن، ضربان و سرعت زیاد چرخش دیگ را کاملا تمیز و بهداشتی می سازد. بنابراین در شستشوی بعدی نیاز نخواهد بود که دیگ را آبکشی کنید. این قابلیت علاوه بر فراهم کردن رفاه کاربران و بهداشت دستگاه، طول عمر لباسشویی را هم بیشتر می کند و هزینه های جانبی را می کاهد. الودگیهایی از قبیل باکتریها در صورت رفع نشدن می توانند علاوه بر ایجاد بوهای بد و زننده درون دستگاه همچنین در چرخه های بعدی وارد لباسها شده و سلامت افراد را تهدید کنند و مشکلاتی از قبیل الرژی و حساسیت پوستی به وجود آورند. بعد از چند بار استفاده از دستگاه لازم است به کمک ولوم چرخشی برنامه شستشوی دیگ Drum Cleaning را فعال کنید تا دیگ را تمیز کرده و انواع الودگیها را رفع نماید. البته خود دستگاه بعد از هر 40 بار شستشو به شما یادآوری می کند که نیاز به شستن دیگ است. 

لباسشویی WW90T554DAN دارای قابلیت شستشوی درام


فناوری Bubble Soak در لباسشویی سامسونگ WW90T554DAN: 

در لباسشویی WW90T554DAN به کمک قابلیت Bubble Soak(خیساندن در حباب) سر سخت ترین لکه ها هم حل می شوند و رفع می گردند. با اضافه کردن گزینه 30-minute bubble soak هنگام شستن لباسهای پنبه ای، مصنوعی یا لباس کودک فناوری ecobubble our به عمق بافت لباسها نفوذ کرده و سخترین لکه ها را شل می نماید و لباسهای بسیار تمیز و درخشانی تحویلتان می دهد. 

خرید انواع لباسشویی از بانه WW90T554DAN


موتور اینورتر دیجیتال لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90T554DAN

لباسشویی ادواش WW90T554DAN از موتور پیشرفته اینورتر دیجیتال Digital Inverter بهره می برد. این موتور طول عمر بسیار طولانی دارد. مصرف آن نیز بسیار پایین بوده و هنگام فعالیت لرزش و صدای بسیار کمی ایجاد می کند. قابلیت اینورتر علاوه بر کاهش مصرف برق و بهبود عملکرد و قدرت دستگاه همچنین آن را در برابر نوسانات و شکهای الکتریکی محافظت می نماید. شرکت سامسونگ ضمانت 10 ساله را برای آن در نظر گرفته که گواه کیفیت و کارایی بالای آن است. 
قیمت و مشخصات لباسشویی سامسونگ WW90T554DAN در بانه


شستشوی سریع در لباسشویی WW90T554DAN سامسونگ: 

از قابلیتهای مفید لباسشویی ادواش 9 کیلویی WW90T554DAN می توان به ویژگی شستشوی سریع در 15 دقیقه اشاره نمود. این ویژگی با نام Quick Wash در مواقعی که حجم لباسهای کثیف کم است و شما عجله داشته و نیاز دارید در زمان کوتاهی شسته شوند، بسیار مفید است. در این حالت در مدت کوتاه 15 دقیقه لباسها شسته خواهند شد بدون انکه کیفیت شستشو کاهش یابد. ویژگیهای متنوع به کار رفته در این محصول و دیگر تولیدات سامسونگ بیانگر اهمیت دادن این شرکت به منافع کاربران محصولاتش است. با توجه به آنکه لباسها معمولا کثیفی کمی دارند و به نوعی فقط بو می دهند، با استفاده از گزینه Quick Wash در مصرف آب و برق هم صرفه جویی خواهد شد. 


مشاهده محصول در سایت سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90T554DAN, لباسشویی ادواش 1400 دور WW90T554DAN بانه, قیمت لباسشویی سامسونگ در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه24, لباسشویی 9 کیلویی جدید سامسونگ SAMSUNG, لباسشویی اینورتر WW90T554DAN قیمت در بانه, خرید لباسشویی ادواش سامسونگ

لباسشویی 9 کیلویی AddWash (جدید) سامسونگ WW90 مدل SAMSUNG WW90T554DAN


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید