یخچال ساید پاناسونیک PANASONIC NR BS60MSSA قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید پاناسونیک PANASONIC NR-BS60MSSA

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+300,000 تومان)

یخچال فریزر 30 فوت nr-bs60mssa بانه کالا هورپاناسونیک مدل nr-bs60mssa بانه24
مشخصات یخچال فریزر پاناسونیک NR-BS60MSSAیخچال فریزر 30 فوت پاناسونیک قیمت در بانه کالا
قیمت یخچال فریزر دو درب پاناسونیک در بانه کالا هورخرید انواع یخچال ساید بای ساید از بانه NR-BS60MSSA


یخچال فریزر  30 فوت ساید بای ساید پاناسونیک NR-BS60MSSA: 

یخچال فریزر NR-BS60MSSA پاناسونیک با ظرفیت خالص 527 لیتر می تواند حجم بالایی از مواد غذایی را نگهداری کند. این یخچال فریزر نقره ای رنگ بوده و بدنه تمام فولادی(با روکش نقره ای) دارد و در برابر خش بسیار مقاوم است و زیبایی خاصی هم به محیط می بخشد. این محصول در نوع ساید بای ساید طراحی شده است. بخش سمت راست به یخچال و بخش سمت چپ به فریزر اختصاص دارد. فریزر را اندکی کوچکتر از یخچال در نظر گرفته اند. طراحی دستگیره ها رو کار بوده و از دستگیره های عمودی باریک هلالی شکل برخوردار است. این یخچال فریزر به قابلیتهای کاربردی چون خنک کننده سریع Super Cooling، انجماد سریع Super Freezing، ضد برفک No Frost و جریان هوای چند گانه Multi-Air Flow مجهز است. به لطف قابلیت جریان هوای چندگانه هوای خنک تمامی بخشها و گوشه های یخچال را در بر می گیرد و هیچ جایی از خنکی بی بهره نخواهد ماند و همه بخشها دمای یکسان را تجربه خواهند کرد. قابلیت انجماد سریع کمک می کند در صورت تنظیم دما، مواد غذایی در زمان بسیار کوتاهی منجمد شوند. این امر باعث ماندگاری بهتر و طولانی تر مواد غذایی می گردد. شما می توانید داخل فریزر یخساز دستی را مشاهده کنید. طبقات و کشوهای این محصول متنوع هستند. دو عدد کشو در یخچال و دو عدد کشو در فریزر در نظر گرفته شده اند. کشوهای یخچال از قابلیت نگهداری ویژه میوه و سبزی برخوردار بوده و این مواد حساس را برای مدتهای طولانی تازه و باطراوت حفظ می کنند. بر روی درب یخچال پنچ طبقه و بر روی درب فریزر هم پنچ طبقه به چشم می خورد. شما به راحتی می توانید بطریهای دراز و یا پنیر و ... را در این طبقات قرار دهید. در بخش یخچال سینی ویژه نگهداری تخم مرغ هم در نظر گرفته شده است. طبقات متعددی هم داخل یخچال و فریزر وجود دارند(4 + 3 عدد در مجموع). این طبقات از شیشه ساخته شده و از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار هستند. نمایشگر لمسی این محصول بر روی درب فریزر قرار گرفته است و اطلاعاتی از قبیل دما را به نمایش می گذارد. وزن خالص این یخچال فریزر 90 کیلوگرم است و در ابعاد 179 * 75 * 90 سانتی متر طراحی شده است. پایه های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار هستند. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلNR-BS60MSSA
کشور سازنده ژاپن
شرکت سازنده پاناسونیک - PANASONIC
سال ساخت ...
 مشخصات عمومی
نوعساید بای ساید
گاز خنک کننده...
موتور...
رنگسیلور(نقره ای)
نور دهیال ای دی LED
مصرف انرژیA+
 گنجایش - ابعاد
ظرفیتکل: 584 لیتر
خالص: 527 لیتر
وزنکل: 100 کیلوگرم
خالص: 90 کیلوگرم
ارتفاعکل: 1855 میلیمتر
خالص: 1788 میلیمتر
عمق کل: 778 میلیمتر
خالص: 745 میلیمتر
پهنا کل: 963 میلیمتر
خالص: 895 میلیمتر
 یخچال
طبقات 4 عدد/
شیشه ای/
طبقات قابل تنظیم(ارتفاع)/
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد(با قابلیت نگهداری ویژه میوه و سبزی)
ظرفیت یخچال...
جهت باز شدن درببه سمت راست
لامپLED
سایر
  • خنک سازی سریع
  • کشو مخصوص میوه و سبزی
  • قفسه نگهداری بطریهای بلند دو لیتری روی درب
  • سینی ویژه تخم مرغ
 فریزر
طبقات3 عدد/
شیشه ای/
طبقات قابل تنظیم(ارتفاع)/
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر...
جهت باز شدن درببه سمت چپ
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخساز twist دستی
  • کشو ذخیره یخ
  • یخسازی سریع
  • انجماد سریع
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
سیستم خنک کنندهجریان هوای چندگانه Multi Air Flow
برق220/240 ولت، 50/60 هرتز
سایر ویژگی ها
  • ضد برفک Total No Frost
  • عملکرد خنک کنندگی سریع
  • عملکرد انجماد سریع
  • یخسازی سریع
  • برفک زدایی خودکار
  • فیلتر Air Fresh
  • کنترل پنل الکترونیکی با نمایشگر LED دیجیتال(روی درب فریزر)
  • روشنایی داخلی با لامپ LED
  • طبقات شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دستگیره های عمودی روکار
  • قابلیت تنظیم الکترونیکی دما
  • بدنه مسطح
  • درهای دو جداره
  • دارای حالت تعطیلات
  • قفل کودک
  • هشدار باز ماندن درب
  • پایه های قابل تنظیم
  • غلطک


قابلیتهای یخچال فریزر پاناسونیک NR-BS60MSSA

یخچال فریزر NR-BS60MSSA پاناسونیک قابلیتهای کارامد متعددی دارد. از جمله می توان به سیستم سرمایشی جریان هوای چندگانه Multi Air Flow اشاره کرد. این سیستم هوای خنک را در همه ی بخشهای یخچال و فریزر به گردش در می اورد. بنابراین تمامی بخشها و گوشه کناره های این یخچال از هوای خنک بهره مند می شوند. این سیستم به قابلیت خنک کنندگی سریع مجهز است. در صورت باز کردن درب و ورود هوای گرم به سرعت هوای خنک جای آن را می گیرد تا تاثیر منفی بر مواد غذایی نگذارد. لازم به ذکر است عایق سیکلوپنتان در اطراف درب استفاده شده است تا از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال به طور کامل ممانعت شود. دمای هوا در بخشهای مختلف قابل تنظیم است. مثلا کشو ویژه نگدهاری میوه و سبزیجات می تواند این مواد حساس را در دماهای سرد با رطوبت کافی نگهداری کند تا ماندگاری طولانی تری داشته باشند. تنظیم دما در این محصول به شکل خودکار انجام می شود. این یخچال قادر است دمای بخشهای مختلف را به صورت خودکار و هوشمند در بهترین حالات تنظیم نموده و به این شکل علاوه بر راحت تر شدن کار شما همچنین مواد غذایی در بهترین شکل ممکن حفظ و نگهداری می شوند و دیگر مواد غذایی با زیاد و یا کم بودن دما رو به رو نمی شوند. از قابلیتهای دیگر این یخچال فریزر می توان سیستم تصفیه هوای داخلی را نام برد. انتشار عوامل میکروبی و باکتری داخل یخچال علاوه بر تلف شدن مواد خوراکی همچنین باعث به وجود امدن بوهای زننده می شود. فیلتر بهداشتی یخچال فریزر NR-BS60MSSA پاناسونیک قادر است این موارد را با درصد بالایی(99.9 درصد) حذف نماید و هوایی تمیز و خوش بو درون یخچال فریزر به گردش دراورد. فیلتر بهداشتی Pure N Fresh در این یخچال فریزر استفاده شده است. قابلیت دیگر این یخچال Fresh Safe برای حفظ و نگهداری مواد غذایی حساس مانند میوه ها و سبزیجات کاربرد دارد. این قابلیت سبب می شود این دسته از مواد خوراکی برای مدتهای طولانی سالم و باطراوت حفظ شوند. این قابلیت در دو کشو بخش یخچال به کار رفته اند و شما با نگهداری میوه ها و سبزیجات خود در این کشوها می توانید از حفظ شدن آنها برای مدتهای طولانی مطمین شوید. این قابلیت برای رسیدن به هدف مذکور سه عامل دما، رطوبت و گردش هوا را در بهترین حالت ممکن نگه میدارد و شرایط بسیار مناسبی را برای حفظ این دسته از مواد حساس به وجود می آورد. به علاوه این فناوری از تماس مستقیم هوای سرد با میوه ها و سبزیجات جلوگیری می کند. مواردی هم در این یخچال در نظر گرفته شده اند که می توانند مستقیم یا غیر مستقیم به حفظ هوای سرد داخل آن کمک کنند. از جمله این موارد قفل کودک Child Lock است که از طریق گزینه مربوطه بر روی پنل لمسی فعال می شود. در این صورت دیگر درب یخچال تا باز شدن قفل باز نمی شود. به این شکل از باز شدن مکرر درها و اتلاف سرما جلوگیری می شود و مسایل ایمنی هم رعایت می گردد. Door Alarm یا هشدار باز بودن درب از موارد دیگر برای ممانعت از هدر رفت هوای سرد داخل این یخچال فریزر به شمار می رود. در صورت باز بودن درب برای بیش از چند دقیقه این زنگ هشدار فعال شده و کاربر را مطلع می سازد تا درب را ببندد. برخی از قابلیتهای این دستگاه را در ادامه تشریح می کنیم: 

بانه کالا NR-BS60MSSA پاناسونیک با ظرفیت 30 فوت

  • قابلیت گردش هوای چندگانه Multi Air Flow: در این یخچال فریزر شیارهایی تعبیه شده است که هوای خنک از طریق آنها به گردش در می آید. به این شکل همه طبقات از هویی خنک و یک دما برخوردار می شوند. شما با اطمینان از اینکه همه طبقات دمای یکسانی دارند مواد خوراکی را در هر طبقه ای که دوست داشتید می توانید قرار دهید. 
  • قابلیت ضد برفک No Frost: این فناوری سبب می شود هیچ گونه برفکی درون یخچال ایجاد نشود و دردسرهای هرازگاهی پاک کردن برفک را نداشته باشید. این محصول پیشرفته راحتی را وارد زندگی شما می کند. عدم تشکیل برفک علاوه بر راحتی کار کاربران همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه و ماندگاری بهتر مواد غذایی می شود. 
  • قابلیت انجماد سریع Super Freezing: این قابلیت(مربوط به بخش فریزر) کمک می کند بدون آنکه به موتور فشار زیادی وارد شود و یا برق زیادی مصرف گردد مواد غذایی در زمان کوتاهی منجمد شده و در نتیجه بهتر و برای مدت طولانی تر حفظ گردند. 
  • قابلیت خنک کنندگی سریع Super Cooling: این قابلیت همانند قابلیت انجماد سریع عمل می کند منتها در بخش یخچال و دمای کمتری ایجاد می نماید. به کمک این قابلیت دمای این بخش در زمان کوتاهی به مقدار مطلوب می رسد. این امر تاثیر زیادی بر نگهداری بهتر مواد خوراکی دارد و روند فساد را کند می سازد. چنانچه با باز کردن درب هوای گرم وارد یخچال شود، وظیفه این بخش کاهش دما در کوتاهترین زمام ممکن است بدون آنکه نیازی باشد موتور با فشار بیشتری کار کرده و یا برق بیشتری مصرف گردد. 
خرید NR-BS60MSSA از بانه با طبقات قابل تنظیم


طراحی یخچال فریزر 30 فوت پاناسونیک NR-BS60MSSA: 

یخچال فریزر NR-BS60MSSA پاناسونیک از ظرفیت 30 فوت برخوردار است. ظرفیت کل آن 584 لیتر و ظرفیت خالص آن 527 لیتر است که بیشتر آن به یخچال اختصاص دارد(البته این تفاوت زیاد نیست). با این ظرفیت شما حجم بالایی از مواد خوراکی را می توانید درون این یخچال فریزر ذخیره کنید. بخشهای مختلف این یخچال فریزر متنوع است. بر روی هر کدام از دربهای یخچال و فریزر پنج طبقه(مجموعا 10 طبقه) به چشم می خورد. این طبقات ارتفاع مختلفی دارند. شما می توانید بطریهای بلند دو لیتری را درون یکی از آنها قرار دهید. درون هر کدام از بخشهای یخچال و فریزر دو کشو بر روی هم تعبیه شده است. کشوهای بخش یخچال از نگهداری ویژه میوه و سبزیجات برخوردار هستند. داخل یخچال 4 طبقه و داخل فریزر سه طبقه به علاوه یخساز به چشم می خورد(یخساز دستی است). این یخچال فریزر فاقد ابریز است. طبقات از شیشه مقاوم ساخته شده اند و می توان ارتفاع آنها را تغییر داد تا بدون مانع و مشکلی ظروف مختلف را در آن جای دهید. این یخچال فریزر از سینی ویژه تخم مرغ هم برخوردار است. می توان از طبقات درب فریزر برای نگهداری بطریهای منجمد نوشیدنی و یا اقلامی چون بستنی و ... استفاده نمود. کشو ویژه یخ از قابلیت یخسازی سریع Quick Ice Making برخوردار است. به لطف این قابلیت دیگر نیازی به صبر کردن برای داشتن یخ نخواهد بود. در هر زمانی که یخ نیاز داشته باشید در مدت کوتاهی می توانید به خواسته خود برسید، دستگاه حجم کافی از قطعات یخ را در اختیارتان می گذارد. 

یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت مدل NR-BS60MSSA


مشاهده محصول در سایت پاناسونیک PANASONIC


برچسب محصول: یخچال فریزر 30 فوت پاناسونیک NR-BS60MSSA, یخچال فریزر پاناسونیک ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید PANASONIC NR-BS60MSSA, خرید یخچال فریزر  دو درب از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 30 فوت NR-BS60MSSA پاناسونیک, یخچال فریزر ساید بای ساید مدل NR-BS60MSSA

یخچال ساید پاناسونیک PANASONIC NR-BS60MSSA


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید