لباسشویی 9 کیلویی بخارشودار سامسونگ SAMSUNG WW90TA046AX قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 9 کیلویی بخارشودار سامسونگ SAMSUNG WW90TA046AX

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+200,000 تومان)

خرید لباسشویی WW90TA046AX1 از بانه با قابلیت بخارشور
قیمت و مشخصات لباسشویی 9 کیلو در بانه کالا
بانه کالا لباسشویی بخارشور WW90TA046AX1
لباسشویی WW90TA046AX1 با ظرفیت 9 کیلوگرم
مشخصات لباسشویی WW90TA046AX1 بانه
لباسشویی 9 کیلوی سامسونگ قیمت در بانه کالا هور


نگاه اجمالی به لباسشویی 9 کیلوی بخارشور سامسونگ WW90TA046AX1

لباسشویی WW90TA046AX1 سامسونگ(محصول 2020) از نوع لباسشویی درب از جلو بوده که به قابلیت بخارشور و موتور Digital Inverter مجهز شده است. این لباسشویی از ظرفیت 9 کیلوگرم برخوردار است و می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده متوسط باشد. موتور اینورتر دیجیتال این لباسشویی می تواند تا 1400 دور بر دقیقه بچرخد و لباسها را با قدرت بالایی شسته و از هر گونه الودگی پاک نماید. این موتور اصطکاک کمی ایجاد می کند. به همین دلیل از قدرت و بازدهی بالا، طول عمل طولانی و صدا و لرزش پایین برخوردار است. این موتور بسیار بهینه بوده و کلاس بهره وری آن +++A است. استهلاک قطعات هم پایین است و سامسونگ این موتور را 10 سال ضمانت کرده است. قابلیت بخار شور به کمک بخار آب سخت ترین لکه ها را حذف می کند. همچنین عوامل الرژیک و حساسیت زا را از بین می برد. به این شکل علاوه بر لباسهای تمیز تر لباسهای بهداشتی هم خواهید داشت. فناوری دیگر قابلیت حباب ساز Eco Bubble نامیده می شود. این قابلیت حجم زیادی از حبابها را در زمان کوتاهی ایجاد می کند. به کمک این حبابها مواد شویند زودتر و بهتر در عمق بافت لباسها نفوذ کرده و تمیزی بیشتری را به ارمغان می آورند. همچنین قابلیت خیساندن در حباب Bubble Soak سخت ترین لکه ها را از روی لباسها پاک می نماید. این لباسشویی برنامه های شستشوی متنوعی دارد که از طریق ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند. می توانید از میان 14 برنامه شستشوی مختلف گزینه مناسب را انتخاب کنید تا لباسها بهتر تمیز شوند و بافت انها هم اسیبی نبیند. شستشوی سریع 15 دقیقه ای، شستشوی لباسهای کتانی، شستشوی لباسهای رنگی، شستشوی لباسهای ظریف، شستشوی لباسهای مصنوعی، شستشوی لباسهای پشمی، شستن ملحفه و برنامه ویژه شستن درام از جمله این موارد هستند. لباسهایی که زیاد کثیف نبوده و برای پوشیدن آنها عجله دارید را می توانید به کمک شستشوی سریع در 15 دقیقه(Quick Wash) بشویید. در این صورت در مدت کوتاهی لباسهای تمیز در اختیار خواهید داشت و در مصرف آب و برق هم صرفه جویی خواهد شد. برنامه مفید دیگر Drum Clean  است که برای شستن دیگ به کار می رود تا پاکیزگی دستگاه به شستشوی تمیزتر لباسها کمک نماید. دیگ این محصول از نوع الماسه نسل دوم بوده و ویژگیهای مفید زیادی دارد. به کمک قابلیت پایان با تاخیر Delay End می توان اتمام کار دستگاه را برای ساعت خاصی تنظیم نمود. این قابلیت کمک می کند اتمام شستشو در ساعتی انجام شود که بتوانید لباسها را سریع از لباسشویی خارج کرده و لباسها مدت طولانی درون دستگاه نمانند. این لباسشویی رنگ اینوکس Invox جذابی دارد. همچنین درب آن مشکی رنگ بوده و ظاهری براق و لوکس دارد. نمایشگر LED بزرگ در سمت راست بخش بالایی قرار گرفته و اطلاعات مختلفی را به نمایش در می آورد. در زیر آن تعدادی دکمه برای اعمال عملکردهای مختلف از قبیل روشن کردن دستگاه، شروع فعالیت، تنظیم دما و سرعت چرخش به چشم می خورد. قابلیت هوشمند عیب یابی Smart Check در صورت بروز هر گونه مشکلی کاربر را باخبر می کند تا نسبت به رفع به موقع آن اقدام نماید. این لباسشویی 65 کیلو وزن داشته و با ابعاد استانداراد در هر فضایی قابل استفاده است. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 
خرید لباسشویی 1400 دور WW90TA046AX1 بانه24


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWW90TA046AX1
کشور سازنده کره / مونتاژ لهستان
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال ساخت 2020
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو با قابلیت بخارشور
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتال Digital Inverter/
دارای ده سال گارانتی/
رنگسیلور(Inox)
رده بندی انرژیA+++/
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل9 کیلوگرم
وزنخالص: 65 کیلوگرم
کل: 68 کیلوگرم
ابعادخالص: 600 * 850 * 550 میلیمتر
کل: ...
عمق 550 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه/
قابلیت تنظیم سرعت(بدون چرخش، 400، 800، 1200، 1400 دور)/
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب ...
مصرف برق ...
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه های شستشو
  • شستشوی بهداشتی با بخار
  • شستشوی اقتصادی Eco
  • شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • شستشوی روزانه
  • شستشوی لباسهای کتانی
  • شستشوی لباسهای کتانی بزرگ
  • شستشوی لباسهای رنگی
  • شستشوی لباسهای ظریف
  • شستشوی ملحفه
  • Rinse + Spin
  • Drain/ Spin
  • شستشوی لباسهای مصنوعی
  • شستشوی لباسهای پشمی
  • برنامه ویژه شستن درام
گزینه های اضافی
  • Easy Iron جلوگیری از چروک شدن لباسها
  • Delay End پایان با تاخیر از 1 تا 24 ساعت قابل تنظیم
  • Intensive شستشوی قوی
  • Pre Wash پیش شستشو
  • Bubble Soak خیساندن در حباب برای لکه بری بهتر
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت خشک کن: 72 دسی بل
  • در حالت شستشو: 53 دسی بل
دربجهت باز شدن به سمت چپ/
درب مشکی رنگ براق/
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
دراممدل: الماسه نسل دوم 2nd Diamond
جنس: استیل ضد زنگ
صفحه نمایشال ای دی LED/
نمایش وضعیت شستشو
- نمایش زمان باقیمانده شستشو
- نمایش دور چرخش
- نمایش دمای آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش پیام خطا یا هشدار
سایر ویژگی ها
  • قابلیت بخارشور
  • فناوری حباب ساز Eco Bubble برای لکه بری قویتر
  • خیساندن در حباب
  • پایان با تاخیر(تایمر) قابل تنظیم از 1 تا 24 ساعت
  • پنل الکترونیکی با نمایشگر LED و عملکرد دکمه
  • حالت آماده به کار (Standby)
  • قابلیت تنظیم دما(20، 30، 40، 60، 90 درجه سانتی گراد)
  • محفظه مواد شوینده با ویژگی StayClean Drawer جهت شستشوی خودکار داخل محفظه و جلوگیری از به جا ماندن مواد شوینده در آن
  • گزینه Easy Iron جهت کاهش چین خوردگی لباس ها
  • قابلیت Smart Check عیب یابی هوشمند
  • درب تراش خورده سیاه رنگ
  • تکنولوژی کاهش لرزش و صدا
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کشوی مواد شوینده، پایه لباسشویی، کابل برق، دفترچه راهنما،


قابلیت Eco Bubble در لباسشویی سامسونگ WW90TA046AX1: 
لباسشویی WW90TA046AX1 سامسونگ به قابلیت فوق العاده حبابساز Eco Bubble مجهز است. این قابلیت حجم بالایی از حبابهای قدرتمند را در مدت کوتاهی ایجاد می کند. موتور ویژه ای در این لباسشویی به کار رفته است که اب، هوا و مواد شوینده را با هم ترکیب کرده و حباب تولید می نماید. این حبابها می توانند مواد شوینده را در زمان کمی به عمق الیاف لباسها برسانند(40 برابر سریعتر) و عمیقترین الودگیها را از میان بردارند. به این صورت حتی در دماهای پایین اب هم یک شستشوی فوق العاده به همراه می آورد(حتی دمای 15 درجه). با تبدیل مواد شوینده به حباب علاوه بر لکه زدایی بهتر از بافت لباسها هم محافظت می شود و مصرف برق هم پایین می آید. 
خرید از بانه WW90TA046AX1 سامسونگ


شستشوی بهداشتی با بخار در لباسشویی WW90TA046AX1: 
ماشین لباسشویی WW90TA046AX1 از قابلیت برجسته شستشوی بهداشتی با بخار Hygiene Steam برخوردار است. این قابلیت به کمک بخار عوامل میکروبی و الرژی زا را با درصد بالایی از بین می برد. این ویژگی برای افرادی که حساسیت پوستی دارند و یا کودکان بسیار مفید است. به کمک این ویژگی انواع باکتریها و باقی مانده مواد شوینده با درصد بالای 99.9 درصد رفع می گردند و لباسهایی تمیزتر و بهداشتی تحویل شما می دهد. به این شکل وضعیت سلامتی زندگی شما ارتقا پیدا می کند. بخار به سمت بالا آزاد شده و شستشوی یکنواخت و بسیار عمیقی را ایجاد خواهد کرد. 
لباسشویی WW90TA046AX1 با قابلیت شستشوی بهداشتی


قابلیت Intensive Cleaning در لباسشویی WW90TA046AX1 سامسونگ: 
لباسشویی 9 کیلوی WW90TA046AX1 به کمک قابلیت Intensive لباسها را در محلول آب و مواد شوینده به شکل کامل غوطه ور نموده و یک شستشوی تمام عیار را به همراه می آورد. همچنین سیستم حباب ساز شروع به تولید حباب کرده و به محلول تزریق می کند. حجم زیاد حبابهای موجود در این محلول مواد شوینده را به عمق الیاف لباسها وارد ساخته و تمامی الودگیها و لکه ها را بیرون می کشد. به کمک این قابلیت مواد شوینده بهتر فعال می گردند و همچنین حلالیت محلول افزایش می یابد. 
بانه کالا خرید لباسشویی WW90TA046AX1 با کف فراوان


قابلیت Drum Clean در لباسشویی 9 کیلوی WW90TA046AX1: 
لباسشویی سامسونگ WW90TA046AX1 همچنین به برنامه ویژه شستشوی دیگ مجهز است. مسلما برای اینکه لباسهای تمیز تری داشته باشید باید از پاکیزگی دستگاه اطمینان حاصل کنید. بنابراین باید هر از گاهی بخشهای مورد نیاز دستگاه را شست. این کار مسلما دردسر ساز خواهد بود. اما قابلیت شستشوی درام در این لباسشویی کار شما را راحت می کند. کافیست برنامه مربوطه را فعال کنید تا با ترکیبی از خیساندن، ضربان و سرعت زیاد چرخش دیگ را کاملا تمیز کند. این ویژگی می تواند دستگاه را به میزان 99 درصد از الودگیها و عوامل میکروبی که در لای واشرهای درب و یا روی بدنه درام باقی مانده اند، پاک نماید. لازم به ذکر است برخی باکتریها علاوه بر ایجاد بوهای زننده درون دستگاه همچنین در صورت نفوذ به بافت لباسها می توانند حساسیت پوستی ایجاد کنند. قابلیت شستشوی دیگ در دراز مدت بر روی افزایش طول عمر مفید لباسشویی هم اثر گذار خواهد بود و هزینه های جانبی تعمیرات و ... را کاهش خواهد داد. 
بانه کالا قیمت ماشین لباسشویی WW90TA046AX1


موتور اینورتر دیجیتال لباسشویی سامسونگ WW90TA046AX1
از قابلیتهای پیشرفته لباسشویی WW90TA046AX1 می توان موتور اینورتر دیجیتال را نام برد. طراحی ویژه این موتور پیشرفته قابلیتهای مفید زیادی به همراه آورده است. به لطف این طراحی اصطکاک و استهلات قطعات کم شده است. صدا و لرزش این موتور هنگام کار بسیار پایین است. استهلاک قطعات کم بوده و طول عمر مفید موتور بالاست. شرکت سامسونگ ضمانت ده ساله برای این موتور لحاظ کرده است. مصرف پایین برق و عملکرد قوی از ویژگیهای مفید دیگر این موتور هستند. چرخش درام به کمک آهنرباهای قدرتمند عملکردی آرام و کم صدا به این محصول بخشیده است و در عین حال مصرف دستگاه را پایین می آورد. همچنین ذغال دینام در این موتورها حذف شده است(این قطعه برق رسانی استهلاک بالایی دارد). در کل این موتورها نسبت به موتورهای دو کاره برق کمتری مصرف می کنند. این موتور تا 1400 دور بر دقیقه می چرخد. البته به لطف قابلیت اینورتر امکان تنظیم سرعت هم وجود دارد. سرعت را می توان در دورهای 400، 800، 1200 و 1400 دور و یا عملکرد بدون چرخش تنظیم نمود. 
WW90TA046AX1 دارای موتور Digital Inverter


کشو مواد شوینده با قابلیت خود تمیز کنندگی در WW90TA046AX1: 
قابلیت دیگر لباسشویی WW90TA046AX1 سامسونگ StayClean Drawer نام دارد. این ویژگی به شستشوی خودکار محفظه مواد شوینده اشاره می کند. آب با فشار زیاد از بخش درام به کشو منتقل می شود. عملکرد جت مانند این بخش با فشار زیاد آب همه مواد شوینده را حل کرده و به درون درام منتقل می کند. به این شکل محفظه همیشه تمیز خواهد ماند و دردسر شما برای تمیز کردن آن کم خواهد شد. لازم به ذکر است تمیزی بخشهای مختلف تاثیر مستقیمی بر افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه های جانبی خواهد گذاشت. 
خرید از فروشگاه بانه کالا لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ

بانه 24 خرید WW90TA046AX1 سامسونگ



مشاهده محصول در سایت سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ WW90TA046AX1, لباسشویی بخارشور 1400 دور WW90TA046AX1 بانه, قیمت لباسشویی سامسونگ در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه24, لباسشویی 9 کیلویی جدید سامسونگ SAMSUNG, لباسشویی اینورتر WW90TA046AX1 قیمت در بانه, خرید لباسشویی بخارشور سامسونگ, 


لباسشویی 9 کیلویی بخارشودار سامسونگ SAMSUNG WW90TA046AX


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید