لباسشویی 9 کیلویی R5 بخارشوردار 4R5 جدید R5 LG ال جی F4R5VYW0W قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 9 کیلویی R5 بخارشوردار 4R5 جدید R5 LG ال جی F4R5VYG2P , F4R5VYW0W

قیمت: 35,500,000 تومان سفید || 36,900,000 تومان سیلور


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+1,000,000 تومان)
ماشین لباسشویی ال جی سایز9 کیلویی در سایت بانه 24خرید ماشین لباسشویی ال جی ظرفیت 9 کیلویی در سایت بانه 24

قیمت و مشخصاتت ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی در سایت بانه 24خرید آسان و قیمت ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی با بانه 24


خرید و مشحصات ماشین لباسشویی ال جی با ظرفیت 9 کیلوگرم در بانه 24خرید آسان و مشخصات کامل ماشین لباسشویی ال جی در سایت بانه 24 با ظرفیت 9 کیلوگرم


خرید ماشین لباسشویی ال جی در سایت بانه 24 سایز 9 کیلوییماشین لباسشویی ال جی 9 کیلوگرمی خرید آسان و قیمت در بانه 24


ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی در بانه 24 همراه با قیمت و مشخصات کاملماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی در سایت بانه 24 قیمت و خرید

نگاه اجمالی به ماشین لباسشویی ال جی F4R5VYW0W  R5 

لباسشویی ال جی R5 که شرکت کره‌ای ال‌جی نامدار در تولید ماشین لباسشویی در سال 2022 روانۀ بازار کرده است علاوه بر کیفیت و کارایی اصلی یک ماشین لباسشویی، به طور خاص جایگاه خود را برای ارتقای یک  دکوراسیون مینیمال نشان داده است. شرکت ال جی با دیدن رقابت تنگاتنگ برندهای این محصول پرکاربرد به خوبی تشخیص داده است که  باید کیفیت کارکردهای یک لباسشویی جزو بدیهیات یک ماشین لباسشویی باشد و رقابت بر سر جای دادن امکانات و تکنولوژی‌های فرعی اما جذاب و کاربردی باشد که ماشین لباسشویی مدل F4R5VYW0W  دقیقاً عملی شدن این دیدگاه را در خود دارد. هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی ال جی R5 بسیاری از امکانات جذاب را برای کاربران امروزی که سبک زندگی آنها پا فناوری عجین شده به ارمغان آورده و خود را با این سبک زندگی متناسب کرده است. طراحی شیک این ماشین لباسشویی ال جی با درب بزرگ شیشه‌ای حرارت دیده با حاشیه‌ی کرومی و نمایشگرLED با رنگ سفید تعیین شده است. ظرفیت 9 کیلوگرمی ماشین لباسشویی R5 یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است که مشتریان دارای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت به آن توجه دارند که البته یک خانوادۀ کم جمعیت هم این ویژگی‌ را در اکثر مواقع می‌پسندد.فناوریAI DD که از امکانات هوش مصنوعی این ماشین لباسشویی است از داده‌های از قبل آماده شده برای ارمغان بهترین نتایج شستشو و در عین حال محافظت از الیاف پارچه است.شرکت ال جی با قرار دادن 14 برنامۀ شستشوی مختلف  برای ماشین لباسشویی R5  جوابگوی شستشوی انواع پارچه است که این تنوع جنس در لباس های مختلف از ویژگی‌های سبک لباس پوشیدن کاربران امروزی است و درنتیجه کاربران به این ویژگی توجه خاص دارند.با امکان اتصال لباسشویی به شبکۀWi-Fi و نصب برنامه LG ThinQ  در گوشی هوشمند، کاربر می‌تواند طیف گسترده‌تری از برنامه‌های شستشو را از راه دور در لباسشویی خود را اعمال کند.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلF4R5VYW0W رنگ سفید

F4R5VYG2P   رنگ سیلور

کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده  ( قطعات اصل کره ) مونتاژ مصر
سال ساخت 2022
مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر Direct Drive(گیربکسی، بدون تسمه)
رنگسفید 
رده بندی انرژیA+++
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل9 کیلو گرم
وزن64 کیلو گرم
ارتفاع850 میلیمتر
عمق 620 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
درصد خشک کن  80 درصد
دور موتور1400 دور در دقیقه
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب A++
مصرف برق A+++
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
تعداد حرکات6 حالت
بخارشوردارد
 مشخصات
میزان صدا
  • 52دسی بل
نمایشگرWhite LED(ال ای دی سفید رنگ)
زبان صفحه کنترل انگلیسی / عربی
جهت باز شدن در
به سمت چپ با زاویه 150 درجه
جنس بدنهاستیل
نوع دیگالماسه
جنس دیگاستیل ضد زنگ
حجم دیگ68 لیتر
عمق دیگ30 سانتی متر
طول سیم1.5 متر
برق ورودی220 ولت
برنامه های شستشو و سایر ویژگی ها

14 برنامه شستشو
Allergy Care
Baby Steam Care
Cotton
Cotton +
Delicates
Download Cycle
Duvet
Easy Care
Mixed Fabric
Quick 30
Silent Wash
Sports Wear
Tub Clean
wool / hand wash

Delay End
Intensive
prewash
Rinse+ (آبکشی اضافه)
استفاده گسترده از هوش مصنوعی ThinQ
پشتیبانی از LG ThinQ
پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا
تاخیر تایمر 3 تا 19 ساعت
تاییدیه ضد باکتری و ضد قارچ Allergy UK
دارای فناوری هوشمند AI DD انتخاب الگوهای شستشو
دیگ استیل ضد زنگ
راه اندازی مجدد خودکار (Auto Restart)
سیستم عیب یاب Smart Diagnosis
شستشوی بهداشتی با فناوری Steam
فناوری 6 Motion DD
قابلیت Add Item (اضافه کردن لباس حین شستشو)
نشانگر شروع/مکث
نشانگر قفل بودن در


لباسشویی  F4R5VYW0W  R5 با ظاهری شیک و مدرن

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که در تصمیم گیری کاربران امروزی برای خرید ماشین لباسشویی که دکوراسیون‌های بسیار متفاوت از گذشته را در خانه های خود به کار می‌برند، بسیار مؤثر است طراحی و نمای ظاهری آن است.  شرکت ال جی در طراحی ماشین لباسشویی‌هایش و به طور خاص در طراحی ماشین لباسشویی F4R5VYW0W  اهمیت این موضوع را به خوبی دریافته است و آن را عملی نیز کرده است.  درب از جلو جدید شرکت ال‌جی  با ظاهری شیک و مدرن در ماشین لباسشویی ال جی R5 دقیقاً تعیین کنندۀ زیبایی این ماشین لباسشویی 2022 ال‌ جی است. شرکت ال جی تمام متدهای جدید برای ارتقای ماشین لباسشویی خود در نظر گرفته است تا رقیبان خود را در این زمینه در پایین تر از خود قرار دهد. طراحی کند.درب شیشه‌ای بزرگ با حاشیه‌ی کرومی نخستین چیزی است که در نمای ظاهری یک لباسشویی جلب توجه می‌کند و همچنین رنگ سفید آن سلیقۀ سلیقۀ طیف بزرگی از کاربران است. درب شیشه‌ای علاوه بر اینکه زیباست از جنس شیشه حرارت دیده است و دوام بالایی دارد. نمای شفاف درب به کاربر این امکان را می‌دهد که براحتی لباس‌ها را درون درام ببیند و درب درام با حداکثر زاویه‌ی 150 درجه قابل باز شدن است. نمایشگر LED که در پس زمینه مشکی رنگ در بالاترین قسمت و در سمت راست ماشین لباسشویی ال جی R5  تعبیه شده است،امتیاز برجستۀ دیگر این محصول در زیبایی و طراحی مدرن آن است. این نمایشگر اطلاعات مربوط به زمان باقیمانده برنامه، دمای شستشو و سرعت چرخش موتور را خیلی واضح‌تر نمایش می‌دهد و کاربر حتی از فاصۀ دورتر این اطلاعات را مشاهده می‌کند  و علاوه بر این اندازۀ دکمه‌های مربوط به عملکرد برنامه نیز بزرگ تر از مدل های دیگر ال جی است. از زیبایی‌های ریزتر ماشین لباسشویی F45VYW0W  این است که ولوم چرخشی مربوط به انتخاب برنامه‌ها با کمی فاصله از نمایشگر تعبیه شده است و محفظۀ  مواد شوینده نیز در سمت چپ قرار گرفته است و لوگوی زیبای ال‌جی در بالای آن به چشم می خورد.

بانه 24 ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلوگرمی

طراحی داخلی لباسشوییF4R5VYW0W  

همان طور که در بالا اشاره کردیم زیبایی ظاهری ماشین لباسشویی ال‌جیR5 از شخصه های بارز این محصول است اما این ادعا به این معنی نیست که شرکتی به این کارامدی طراحی داخلی محصولش را فدای زیبایی ظاهری آن کرده باشد. درام این دستگاه دلیل اینکه از جنس استیل ضد زنگ است دوام خیلی بالایی دارد و با داشتن ظرفیت 9 کیلوگرم، کاربر این امکان را دارد که حجم قابل توجهی از لباس‌های کثیف را در یک چرخه شستشو دهد. ظرفیت 9 کیلوگرمی علاوه بر اینکه حجم زیادی از لباس های معمولی را در خود جای می‌دهد برای این منظور هم طراحی شده است که کاربر برای شستشوی اقلام بزرگتر همچون ملحفه، پتو و روتختی از همین ماشین لباسشویی خانگی خود استفاده کند و بهترین نتیجه شستشو را نیز آن بگیرد.اثر ضد باکتری درام لباسشویی‌های ال‌جی در ماه ژوئیه 2013 توسط شرکت بریتانیایی و چند ملیتی Intertek تأیید شده است و این ویژگی عالی در ماشین لباسشویی ال جی R5 هم به کار رفته است.

بانه 24 خرید ماشین لباسشویی ال جی سایز 9 کیلویی یا قیمت

حداکثر کارایی با تکنولوژی Inverter Direct Drive در ماشین لباسشویی F4R5VYW0W  

شرکت ال‌جی، تمام ماشین‌های لباسشویی خود از جمله ماشین لباسشویی R5 را با فناوری انحصاری Inverter Direct Drive روانۀ بازار کرده است. موتور قدرتمند اینورتر دایرکت ، کارایی و بازدهی ماشین لباسشویی‌ ال‌جی  را به طرز چشمگیری افزایش داده است. موتور دایرکت اینورتر ال‌جی برخلاف موتورهای متداول در لباسشویی‌های معمول بازار تسمه  ندارد و به طور مستقیم روی درام لباسشویی نصب شده است. کاهش قطعات در این موتور موجب کاهش اصطکاک و افزایش راندمان  شده است. این به معنای این است که  بدون اتلاف انرژی، درام لباسشویی شروع به چرخش می‌کند. حداکثر سرعت چرخش درام لباسشوییR5 در زمان خشک کردن البسه به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. کاهش اصطکاک، طول عمر موتور دایرکت اینورتر ال‌جی را افزایش داده است. از همین رو شرکت ال جی موتور Inverter Direct  را به مدت 10 سال ضمانت کرده است. دوام بالای موتور این لباسشویی کاربر را آسوده خاطر می‌کند که ماشین لباسشویی اش سال ها بدون نقص کار می کند. شرکت ال جی با به کار بردن حداقل قطعات موتور Inverter Direct، میزان صدای لباسشویی را به کمترین میزان ممکن یعنی 52 دسی بل  رسانده است.

ماشین لباس شویی 9 کیلو گرمی ال جی آر 5  بانه 24

محافظت از لباس‌های شما با تکنولوژیAI DD در ماشین لباسشویی F4R5VYW0W  

شرکت ال‌‎جی در لباسشویی‌های حرفه‌ای‌تر خود از فناوری AI DD استفاده می‌کند و از همین رو قیمت لباسشویی‌های مجهز به این فناوری بیشتر از مدل‌های معمولی است.  AI DD به معنای فناوری دایرکت درایو مبتنی بر هوش مصنوعی است. تنظیمات چرخۀ شستشوی لباس ها شامل زمان لازم برای تکمیل فرآیند شستشو، دمای آب و حرکت درام است. فناوری هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی ال جی R5 بیشمار حرکت شستشو را داخل درام لباسشویی ال‌جیR5 ساماندهی می‌کند. فناوری AI DD با تنظیم بهترین شرایط شستشو به طور هوشمند از لباس‌ها مراقبت می‌کند.همان طور که اشاره کردیم موتور دایرکت اینورتر ال‌جی  راندمان لباسشویی‌های ال‌جی را افزایش می‌دهد حالا نوبت به این می رسد که ببینیم این موتور در ترکیب با هوش مصنوعی جدید چطور عمل می‌کند. شروع به کار فناوری AI DD همزمان با انتخاب برنامه از طریق ولوم چرخشی است. این فناوری در واقع از هوش مصنوعی و سنسورهای نصب شده در ماشین لباسشویی برای محاسبه‌ی وزن لباس‌ها داخل درام استفاده می‌‌کند وجنس الیاف پارچه‌ها را بررسی می‌کند و بعد از انجام این مراحل از یک پایگاه داده با بیش از 20 هزار قطعه اطلاعاتی متشکل از الگوهای شستشو استفاده می‌شود تا چرخه‌ی شستشو تنظیم شود. اعای شرکت ال جی این است که با این فناوری 18 درصد بیشتر از لباس ها محافظت می‌کند و مانع کهنگی آنها می‌شود.



بانه 24 مشخصات کامل و قیمت ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی


فناوری ThinQ و سهولت کار با لباسشوییF4R5VYW0W

ماشین لباسشویی F4R5VYW0W با امکان اتصال بهWi-Fi  این امکان را به کاربر می‌دهد که  گوشی هوشمند خود را به لباسشویی متصل کند و برای فعالسازی این قابلیت در لباسشویی باید دکمه مورد نظر را حدوداً 3 ثانیه نگه دارد. با نصب برنامه LG ThinQ  کاربر می‌تواند ماشین لباسشویی خود را از دور کنترل کند و با تنظیم ولوم چرخشی روی برنامه Download Cycle و برقراری اتصال بین تلفن هوشمند و لباسشویی برنامه‌های جدید را از طریق برنامه LG ThinQ اعمال کند. کاربر می‌تواند با این برنامه از تمام شدن مواد شوینده مطلع شود.  دستیارهای صوتی گوگل و آمازون کاربر می‌تواند از بهترین امکانات هوش مصنوعی در این لباسشویی استفاده کند. سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis کاربر را از نواقص ماشین لباسشویی مطلع می‌کند تا سریع تر وبدون هزینه های اضافی برای تعمیر آن اقدام لازم را انجام دهد.

سایت بانه 24 خرید و قیمت ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی ال جی و مشخصات کامل

چهارده برنامۀ شستشوی متنوع در لباسشویی ال‌جیR5

- برنامۀ Baby Steam Care برای شستشوی لباس کودک با ملایمت کافی و استفاده از بخار طراحی

- برنامۀ Delicantes برای شستشوی البسۀ ظریف و حساس در دمای 20 درجه

- برنامۀ Hand /Wool  برای مراقبت از لباس‌های پشمی با حرکات شبیه سازی شده به شستشوی دستی ا

- برنامۀ Sports Wear برای شستشوی لباس‌های ورزشی در دمای 40 درجه سانتیگراد

- برنامۀ Quick 30 برای شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای با به حداقل رساندن زمان شستشو و انعطاف بخشیدن به لباس

-‌ برنامۀ Duvet  برای شستشوی لحاف، روتختی و روکش مبل در دمای 40 درجه سانتی‌گراد

- برنامۀ Tub Clean هر چند وقت یکبار برای حفظ بهداشت درام

- برنامۀ Download Cycle برای دسترسی بیشتر به برنامه‌های شستشو در گوشی متصل به لباسشویی که در حالت معمول روی آبکشی و خشک‌کن تنظیم شده است.

- برنامۀ  Cotton برای شستشوی لباس‌های دارای جنس کتان و پنبه‌ای در دمای 40 درجه

- برنامۀ +Cotton برای  لباس‌های کتان بافت حساس و ملایم‌تر.

- برنامۀ Mixed Fbaric برای شستشوی  انواع لباس‌ها با بافت و رنگ متفاوت

- برنامۀ Easy Care  برای شستشوی ملایم و روزانه لباس‌ها بدون نیاز به اتوکشی

- برنامۀ Silent Wash برنامۀ سکوت در حین شستشوی لباس‌ها با کمترین میزان صدا

- برنامۀ Allergy Care  برنامه  شستشوی لباس‌ها  با بخار


سایت بانه 24 ماشین لباسشویی ال جی 9 کیلویی مشخصات و قیمت و خرید

شستشوی بهداشتی لباس‌ها با تکنولوژیLG Steam در ماشین لباسشویی F4R5VYW0W

فناری  بخارSteam در ماشین لباسشویی ال جی R5 با عنوان بخارشو درماشین لباسشویی‌ها شناخته شده است. کارکرد این فناوری به طور ویژه شستشوی بهداشتی لباس هاست. با اینکه  قیمت این لباسشویی ها یعنی بخارشودار بیشتر از دیگر ماشین هاست است اما کاربر با هزینه کردن برای این امکان نفع خاص مزیت این فناوری را نیز نصیب خود می‌کند. مثلاً اشخاصی که آلرژی های خاصی دارن یا برای خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، این امکان مهم و دارای اهمیت است.  قدرت فناوری بخار در ماشین لباسشویی  F4R5VYW0W 99.9 درصد از باکتری‌ها و آلرژن‌ها را از بین می برد. به این ترتیب که  دمای آب تا 70 درجه سانتیگراد گرم می‌شود و در این دما هیچگونه باکتری دوام نمی آورد. با فعال شدن  برنامه‌های Allergy Care وBaby Steam Care در لیست 14 برنامۀ شستشو در لباسشویی الجی R5  لباس‌ها به ترتیب با بخار واقعی و بخار آب گرم شسته می‌شوند. برنامۀ Baby Steam Care برای شستشوی بهداشتی لباس‌های کودک با امکان حفظ لطافت آنها طراحی شده است.


قیمت و مشخصات ماشین لباسشویی ال جی در سایت بانه 24 سایز 9 کیلویی

با قابلیتAdd Item، در ماشین لباسشویی F4R5VYW0W لباس جامانده‌ای در کار نخواهد بود!

وبسایت ال‌جی  قابلیت Add Item را به دلیل اهمیت زیاد  آن را در لیست ویژگی‌های کلیدی لباسشویی آورده است. یکی از موضوعات آزاردهنده برای یک کاربر ماشین لباسشویی این است که بعد از شروع به کار ماشین لباسشویی متوجه شود که تعدادی از لباس ها را برای قرار دادن در ماشین فراموش کرده است و هیچ راه چاره‌ای هم ندارد. شرکت ال جی با  قرار دادن این امکان جالب و مهم این معضل آزاردهنده را برای کاربران خود حل کرده است. کاربربا فعال  کردن آیتم اضافه کردن، لباس (Add Item) را از کنترل پنل لمسی لباسشویی انتخاب می‌کند، فرآیند شستشو برای چند لحظۀ کوتاه متوقف می‌شود و با امکان باز شدن درب به کاربر اجازه داده می‌شود که خیلی سریع لباس جامانده را درون درام قرار دهد. البته زمانی که دمای داخل درام زیاد است برای ایمنی بیشتر درب باز نمی‌شود و این از توجه و احتیاط دقیق این شرکت نام آور نشان دارد.

سایر امکانات لباسشویی ال جی F4R5VYW0W

برنامۀ شستشوی متمرکز Intensive که بسیار هم کاربردی است  لباس‌های کثیف را با فشار و دمای بالای آب شستشو می‌دهد تا هرگونه آلودگی در سطح لباس کاملاً پاک شود. گزینۀ  Rinse+ نیز برای آبکشی اضافه در کنترل پنل دستگاه تعبیه شده است با این دکمه لباسشویی F4R5VYW0W  به طور خودکار تعداد دفعات آبکشی را افزایش می‌دهد. یکی از برنامه‌های ویژه لباسشویی F4R5VYW0W ، برنامۀ Prewash است. این برنامه برای مواقعی که لباس‌ها خیلی کثیف هستند بسیار کاربردی است. کاربر بعد از قرار دادن لباس ها در ماشین در قسمت تنظیمات این برنامه را فعال می کند و نحوۀ عملکرد آن به این شیوه است که در این حالت لباس‌ها تا حدی خیسانده و شستشو داده می‌شود تا لکه‌‎های روی آن‌ها تا حدودی نرم شود و در آخر با برنامۀ شستشوی اصلی، لباس‌ها شستشو داده می‌شوند. با عملکردDelay End کاربر می‌تواند تایم شروع شستشو را به دلخواه خود تنظیم کند. با تنظیم برنامه روی یک تایم مشخص، لباسشویی در زمان مشخص شده شروع به کار می‌کند. یعنی  حتی اگر کاربردر خانه نباشد لباسشویی شروع به کار می‌کند. کاربر برای فعال کردن قفل کودک به منظور قفل عملکردهای دستگاه نیز می‌تواند کلیدی ترکیبی Add Item وDelay End را فشار بدهد.



برچسب محصول: ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی F4R5VYW0W , لباسشویی بخارشور 1400 دور F4R5VYW0W بانه, قیمت لباسشویی ال جی در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه 24, لباسشویی 9 کیلویی جدید ال جی LG, لباسشویی اینورتر F4R5VYW0W قیمت در بانه, خرید لباسشویی بخارشور ال جی

لباسشویی 9 کیلویی R5 بخارشوردار 4R5 جدید R5 LG ال جی F4R5VYG2P , F4R5VYW0W


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید