یخچال ساید 34 فوت پنج درب ال‌جی مدل J35 کره ای قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید 34 فوت پنج درب ال‌جی J35 مدل GR-J35 LG

قیمت: 164,000,000 تومان


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش  معتبر و کتبی در سراسر ایران(+1,500,000 تومان)

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی 889 لیتر در  بانه 24 خرید و قیمت ارزان



یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی ظرفیت 889 لیتر خرید در بانه 24 و قیمت ارزان


نگاه اجمالی به یخچال و فریزر ساید بای ساید GR-J35FMKBL

یخچال فریزرهای ساید بای ساید شرکت ال ال‌جی LG بدون شک بی بدیل ترین یخچال های ساید در بازار متنوع و پر از رقابت این محصول مدرن هستند که امروزه در همه خانه های با دکوراسیون مدرن قطعاً حضور دارند. شرکت ال جی با تشخیص شرایط خانواده های امروزی یخچال های خود را تنها با نیت کارکردهای اصلی یک یخچال فریزر نمی سازد بلکه در کنار توجه به فاکتورهای اصلی، امکانات مورد نیاز امروزی کاربران خوگرفته با اینترنت و خواستار رفاه را به خوبی و به طور دقیق در نظر گرفته است و همچنین با طراحی صد در صد مینیمال هر آشپزخانه ای را آراسته می کند. ابعاد و ظاهر یخچال های ال جی از جمله مدل J35 در فضاهای کوچک هم به خوبی جا می گیرد. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J35 به محض ورودش به بازار پرقابت برگ برنده را از لحاظ دید کارشناسان و همچنین مشتریان  بخصوص مشتریان جوان را از آن خود کرد.  همواره پیشتاز تکنولوژی و نوآوری در صنعت لوازم خانگی بوده است. کارایی و دوام این محصول ال جی چنان است که ظاهر زیبا و نو خود را سال ها در فضایی که قرار گرفته است حفظ می  کند و علاوه بر آن به کمترین میزان ممکن هزینه های استهلاک و تعمیر را به کاربر خود تحمیل می کند. یخچال ال جی J35  با مدل نامبری کامل GR-J35FMKBL جدیدترین محصول این شرکت هوشمند تولیدکننده لوازم خانگی است. قطعاً مشتریان امروزی این نکته مهم را دریافته اند که دیزاین و حضور یک یخچال فریزر امروزه به بخش اصلی دیزاین یک آشپزخانه تبدیل تبدیل شده است. با این فناوری کاربر مجبور نیست که درب اصلی یخچال را باز کند و درنتیجه علاوه بر آسان شدن استفاده از آن در مصرف بهینه انرژی هم سهم خود را به جهانی ایفا می کند که دغدغه کمبود انرژی از دغدغه های جدی آن است. کاربر از این طریق به راحتی به کشوهای یخچال خود دسترسی دارد.  همچنین این شرکت یک فاکتور مهم دیگر را برای یخچال های خود تشخیص داده است و این فاکتور این است که خانواده ها و به طور کلی کاربران امروزی چه در حالت جمعیت زیاد چه جمعیت کم، به یخچال و فریزری با ظرفیت بالا نیاز دارند و دلیل آن نیز بالا رفتن سطح رفاه و همچنین وقت کم برای هر روز خرید کردن در دنیای پرمشغله امروز است. از همین روی یخچال ساید J35 با ظرفیت خالص 716 لیتر حجم خیلی زیادی از مواد غذایی را  به مدت بسیار طولانی تازه و تمیز نگهداری می کند. کاربرد  کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ال جی j35 باعث شده است که مصرف بسیار پایین را از لحاظ انرژی داشته باشد تا برای کاربران هم مقرون بصرفه باشد.  فناوری یخ سازو آب سرد کن، قابلیت اتصال به وای فای و گوشی هوشمند درنتیجه مطلع شدن از نقایص یخچال و همچنین تنظیم آن از را دور و اختصاص یافتن کشوها و طبقه ها به مواد مخصوص به خود برای ماندگاری بیشتر و یک میزان بودن دمای یخچال در فضاهای پرت آن و دیگر امکانات دیگر از مواردی هستند که در ادامه به طور مفصل تر به آنها خواهیم پرداخت.




 مدل و اطلاعات ساخت
مدل

GR-J35FMKBL

کشور سازنده کره- مونتاژ کره
شرکت سازنده ال جی - LG
سال تولید 2023
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بی ساید اینستاویو/
یخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 5 درب
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگدودی
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی++A
 گنجایش - ابعاد
حجم

716 لیتر خالص
889 لیتر ناخالص

ارتفاع1793سانتیمتر
عمق 919 میلی میتر
پهنا 912 میلی متر
 یخچال
طبقات 5
طبقات درب6
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات6
طبقات درب6
کشو6
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش پایینی)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • تولید یخ حبه ای و خرد
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل مات
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Hygiene Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها

SmartThinQ
اتصال به Wi-Fi
دستگیره پاکتی افقی
فناوری Door cooling+
فیلتر بهداشتی HygieneFRESH+™
قابلیت اینستاویو دور این دور
قفسه تاشو
گاز خنک کننده R600a
یخساز اتوماتیک باریک






یخچال ساید ال‌جی J35 با طراحی شیک و برتر

علاوه بر اینکه طراحی ظاهری یک محصول به طور کلی در انتخاب آن توسط مشتریان بخصوص مشتریان دنیای مدرن امروز بسیار مهم است شرکت ال جی این نکنه ظریف را هم در نظر گرفته است که آشپزخان ه های امروزی به طور قطع دارای دکوراسیون مدرن و شیک است و درنتیجه راهی جز دقت کامل به این فاکتور مهم برای همه رقیبان این محصولات نمانده است. فناوری های دور این دور  Door in  Door  و اینستاویودر یخچال فریزر ال جی J35 یکی از دلایل مهم انتخاب آن توسط مشتریان بود که بدون شک اگر شرکت ال جی به این فاکتور مهم توجه خاص نمی کرد این محصول با وجود کارایی عالی آن نیز تا این حد در نظر مشتریان موفق از آب در نمی آمد. بدنه‌ یخچال J35 زیبا و مدرن طراحی شده است تا  دکوراسیون آشپزخانه را ارتقاء ‌بخشد یعنی بخشی از از دکوراسیون هر آشپزخانه ای در دنیای امروز بدون چنین یخچالی خالی می ماند. شرکت ال جی کاملاً هوشمندانه دریافته است که توجه صرف به کارایی و عدم توجه به طراحی بیرونی محصولاتش بدون شک او را از صحنه رقابت جهانی خارج می کند. یخچال و فریزر ال‌جی J35 با دارا بودن  دو بخش  مجزا؛ یخچال در بالا و فریزر در پایین زیبایی خود را در نگاه اول به خ بیننده می کشد.  درب های یخچال ال جی J35 عبارت است از 2 درب یخچال، 2 درب فریزر و درب اینستاویو و این  ارتفاع، پهنا و عمق به ترتیب 1793، 912 و 919 میلی‌متر، طوری است که دگر محیط آشپزخانه به خوبی جا می گیرد و از طرفی فضای اضافی را به هیچ وجه اشغال نمی کند. رنگ دودی مات یخچال J35  یکی از دلایل بی نظیر بودن آن از لحاظ زیبایی و شیک بودن است که نگاه هر بیننده ی جوان و خوش سلیقه ای را به خود جذب می کند . شرکت ال جی همچنین به منظور ماندگاری ظاهر زیبای یخچال J35  از مواد بسیار باکیفیت استفاده کرده است و از این طریق هم  استهلاک و ضرر برای محیط زیست را  در نظر گرفته است تا مشتریان دوستتدار محیط زیست را نیز از آن خود کند. شرکت ال جی بر روی درب راست یک درب اضافه اینستاویو قرار داده است و  بر روی درب سمت چپ،آبسردکن و یخساز اتوماتیک. در بالای آبسردکن نمایشگر LED  برای تنظیمات  دما، انجماد سریع، وای-فای، فیلتر بهداشتی و قفل کودک قرار داده شده است که علاوه بر اینها باز بر زیبایی این یخچال فریزر ال جی دوچندان افزوده است.  در همین قسمت قابل دسترسی هستند.  دستگیره‌‎های پاکتی به جای دستگیره های برجسته سنتی هم از دیگر فاکتورهایی است که این شرکت هوشمندانه در طراحی محصولش به آن توجه کرده است تا تفاوت و زیبایی را در بازار پررقابت یخچال فریزر از آن محصول خود کند.





سیستم ذخیره سازی هوشمند در فضای داخلی یخچال J35

همانطور که اشاره کردیم شرکت ال جی با دریافتن این نکته که گنجایش بالای یخچال فریزر امروزه حتی رای خانواده های کم جمعیت نیز بسیار مهم است، ظرفیت یخچال و فریزر J35 را با گنجایش خالص 716 لیترتعیین کرده است تا مشتریان خود را از این لحاظ مهم ناامید نکند. امروزه کاربران به دلیل سبک زندگی پرمشغله و رفاه بیشتر مایل نیستند هر روز برای خرید مواد غذایی زمان بیهوده صرف کنند و درنتیجه ترجیح می دهند که مواد غذایی بیشتری را ذخیره کنند و از طرفی از تازه  نگه داشتن مواد غذایی خود هم خیالشان راحت باشد تا مجبور نباشند مواد غذایی را دوباره خریداری کنند واز لحاظ اقتصادی دچار ضرر شوند. گنجایش ناخالص 889 لیتری یخچال J35 به خوبی انتظار این کاربران را برآورده کرده است.  فناوری ذخیره سازی هوشمند در یخچال ال جی J35 در قسمت یخچال همراه با طبقه‌ روی کشوهای میوه و سبزیجات، 5 طبقه‌ی شیشه‌ای حرارت دیده قرار دارد. کشو تاشوی Folding Shel این امکان را به کاربر می دهد که به راحتی اسلاید شود  به راحتی در طبقه پایین بطری‌های بلندتر را جا بدهد.  شرکت ال جی با این فناوری، بر روی درب چپ و راست یخچال ال جی J35، 6 قفسه تعبیه کرده است  که کاربران  این امکان را به دست آورده اند که شیشه‌های خوراکی و انواع بطری نوشیدنی را در این قسمت ها قرار دهند.  فناوری یخساز داخلی باریک  Slim Indoor Icemaker یکی دیگر از فناوری هایی است که شرکت ال جی خیلی هوشمندانه آن را در یخچال J35 به کار برده است تا کاربر این امکان جذاب را داشته باشد که بعد از ورود به خانه و مستاصل شدن از هوای گرم بیرون بدون معطلی به تکه  های یخ و آب و نوشیدنی خنک دسترسی داشته باشد. این یخساز علاوه بر سرعت تکه های یخ را به مقدار فراوان در اختیار کاربر قرار می دهد و به دلیل طراحی باریکش این امکان را فراهم کرده است مه اقلام خوراکی رو درب این یخچال بینظیر ذخیره شود. کشوهای Big Fresh Zone  در یخچال J35، میوه و سبزیجات را بدون اینکه رطوبت خود را از دست بدهند به مدتی بسیار طولانی تر نسبت به یخچال های  قدیمی تر نگهداری کند. چراغ‌های سه‌گانه LED در یخچال ال جی 2022 مدل J35 برای ایجاد روشنایی در فضای داخلی به کار برده شده است. محفظه  Extra Space، در کف یخچال J35  فضایی اضافی است تا خوراکی هایی ازجمله  پنیر، کره و ژامبون را دسترس کاربر قرار دهد.  


بانه 24 قیمت ارزان  یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی 889 لیتر

اینستاویو دور این دور؛ نسل تکامل یافته‌ی دور این دور یخچال J35

تفاوت اصلی یخچال ال جی InstaView Door-in-Door   این است که کاربر برای مشاهده محتویات مجبور نیست درب اصلی را باز کند.  یخچال و فریزر ساید J35 در گروه بسیار مدرن و جدید سری  یخچال‌های اینستاویو دور این دور InstaView Door-in-Door  جای می گیرد. فناوری اینستا ویو  InstaView در یخچال ال جی J35   یک  پنل شیشه‌ای براق است  که بر روی درب اصلی یخچال‌ها قرار گرفته است. فناوری اینستا ویو درواقع  نسل بعدی دور این دور  Door-in-Door شرکت ال جی هستند. در طراحی اینستاویو در یخچال ال جی مدل  J35 روی درب اصلی  یک درب هوشمند اضافی قرار گرفته است. این  درب هوشمند به قفسه‌های درب باز می‌شود و کاربر به راحتی و بدون باز کزدن درب اصلی و اتلاف زمان و انرژی به محتویات کشوها دسترسی  پیدا می کند. از جذابیت های دیگر این فناوری این است که در زمان تاریکی بدون اینکه لازم باشد لامپ اتاق را روشن کرد کاربر این امکان را دارد که با دو بار ضربه پشت سر هم به این درب هوشمند شیشه روشن شود و داخل یخچال را به خوبی ببینید. خوبی این فناوری برای کاربران این است که می توانند مواد غذاییضروری خود را در محفظه های روبروی این درب هوشمند قرار دهند تا فور بتوانند به آنها دید و دسترسی داشته باشند. این درب علاوه بر اینکه سرعت و راحتی را برای کاربر خود به ارمغان آورده است از اتلاف هوای سر هم تا اندازه خیلی زیادی جلوگیری می کند. بدون این درب در یخچال هوای سرد تا 41 درصد تلف می شود. همچنین کمتر باز کردن درب یک یخچال این مزیت بسیار مفید را دارد هوای داخل یخچال سالم می ماند و درنتیجه مواد غذایی چندبرابر حالت عادی سالم می مانند.



فضای داخلی فریزر J35

کاربران یخچال  فریزر ال‌جی J35 به راحتی و بدون نگرانی از کمی جا این امکان را دارند که در فریزر هم  حجم انبوهی قرار دهند. بدیهی است که فضای داخلی یک یخچال از فاکتورهای اصلی کارایی یک یخچال فریزر برای تمام مشتریان است از همین روی شرکت ال جی علاوه با درنظر گرفتن این مورد برای یخچال J35 در یخچال های سری های قبلی هم این موضوع مهم و اساسی را از نظر دور نداشته است.شرکت ال جی در قسمت فریزر این یخچال 6 کشوی شفاف بزرگ برای ذخیره سازی و انجماد مواد غذایی در نظر گرفته است تا از این نظر کاربران ضعفی در کالای خریداری شده خود احساس نکنند که علاوه بر حجم بالای این کشوها نمای شفاف آنها  این امکان را فراهم کرده است به راحتی محتویات داخل کشو دیده شود. 3 محفظه تعبیه روی هر طبقه فریزر برای نگهداری بسته‌‌بندی مواد غذایی و شیشه‌های خوراکی در نظر گرفته شده است.

آبسردکن و یخساز اتوماتیک یخچال ال جی J35

شرکت ال جی در یخچال اینستاویو دور این دور ال‌جی J35  بر روی قسمت داخلی درب یخچال  محفظه‌ یخساز خیلی باریک را تعبیه کرده است. آبسردکن و یخساز اتوماتیک علاوه بر کارایی و جنبه رفاهی آن  بدون شک به عنوان بخشی از طراحی جذاب و هوشمندانه‌ این شرکت در نظر گرفته شده است. آبسردکن یخچال J35  هم نمای کلی یخچال  را از حالت تکراری و یکدست به جلوه‌ای مدرن و بسیار جذاب تبدیل کرده است. کاربر تنها با فشار اهرم آبسردکن  به آب سرد در کمترین زمانممکن به آب سرد دسترسی دارد. یکی دیگر از راحتی های استفاده از فناوری یخساز اتوماتیک این یخچال امکان اتصال آن به آب شهری است تا در هر زمان بدون معطلی نیاز کاربر خود را برطرف کند.  


کمپرسور اینورتر خطی در یخچال J35

کمپرسور اینورتر برای افزایش کارایی خنک کنندگی در یخچال‌ها به کارمی‌رود. کمپرسور اینورتر خطی Linear Inverter Compressor قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. گاز خنک کننده R600a که جزو گازهای بدون ضرر برای محیط زیست است در این کمپرسور به کار رفته است. از ویژگی‌های اساسی اینورتر خطی یخچال J35 این است که به دلیل داشتن قطعات کمتر و درنتیجه ایجاد اصطکاک کمتر، در مقایسه با کمپرسورهای متداول استهلاک کمترو درنتیجه از نظر اقتصادی و مصرف انرژی بسیاربه صرفه تر نیز هست. شرکت ال جی با ادعای ضمانت 10 ساله برای این کمپرسور انحصاری‌اش اطمینان کاربران خود را نسبت به خود قطعی‌تر کرده است. کاهش اصطکاک در کمپرسور Linear Inverter  یخچال ال جی J35 در کاهش سر و صدا نیز که فاکتوری مهم برای کاربران است تأثیر بسزایی داشته است.

خرید از بانه 24 و مشاهده قیمت ظرفیت 889 لیتر یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی

سیستم خنک کننده DoorCooling

سیستم جریان هوای چندگانه Multi-Air Flow در یخچال ال جی J35 از دریچه‌های خنک کننده در بخش‌های مختلف یخچال برای عبور هوای خنک استفاده می‌کند. سیستم Multi-Air Flow موجب انتشار هوای خنک به صورت یکنواخت در فضای داخلی یخچال و فریزر J35 می‌شود و مواد خوراکی را در تمام قسمت‌های یخچال خنک نگه می‌دارد. یکی از چالش‌های یخچال‌ها این است که زمانی که درب یخچال باز می‌شود مقدار زیادی هوای خنک هدر می‌رود  و این تا حدود زیادی سلامت مواد غذایی را به خطر می‌اندازد. با سیستم Door Cooling+  در سقف یخچال و فریزر و نزدیک به درب، شیارهایی برای عبور هوای خنک تعبیه شده است که این قسمت‌ها هوای سرد را به کناره‌های درب و بخش داخلی یخچال هدایت می‌کند. با Door Cooling+، محتویات درب با جریان هوای خنک، تازه می‌مانند و هوای سرد در فریزر به صورت یکنواخت‌تر به قفسه‌های بیشتر می رسد. همچنین با این فناوری افت دما در نزدیکی درب‌ها جبران می‌شود و بهترین حالت از خنک کنندگی در یخچال و فریزر ال‌جی J35 فراهم می‌شود.


یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی بانه 24 خرید و قیمت و مشخصات

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در یخچال ال جی J35

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh به صورت مداوم هوای فضای داخلی یخچالال جی J35 را تصفیه می‌کند و بوی مواد غذایی را از بین می‌برد. فیلتر بهداشتیHygiene Fresh با تصفیه مداوم هوا از ایجاد و انتقال بوی مواد غذایی به سایر مواد داخل یخچال جلوگیری می‌کند و از همین رو هیچ بوی نامطبوعی در داخل یخچال ال جی J35 به مشام نمی‌رسد. در صورتی که این نقص سال‌ها بدون اینکه راه حلی داشته باشد گریبانگیر کاربران یخچال فریزرها بود. این فیلتر در پروسه ای 5 مرحله‌ی بوزدایی آنتی باکتریال را به خوبی انجام می دهد به این ترتیب که دو لایه‌ فوتوکاتالیست و لامپ فرابنفش، تمام بوهای نامطبوع را از بین می برند یعنی قارچ‌ها و باکتری‌های که درواقع دلیل اصلی بوی نامطبوع داخل هر یخچالی هستند با این فناوری هشمند و بجا تا 99.9 درصد نابود می شوند. همچنین دو لایه کربنی بوزدا در فیلتر Hygiene Fresh+ نیز برای از بین بردن بوهای اسیدی همچون میوه و سبزی فاسد و قلیایی همچون ماهی در یخچال J35 به کار رفته اند. فن انحصاری فیلتر جریان هوا را از خود عبور می دهد تا هوای تازه در داخل یخچال جریان یابد. 

کنترل آسان یخچال اینستاویو J35

شرکت ال‌جی LG از آنجا هدف اصلی اش را به طور هوشمندانه انطباق محصولاتش با دنیای مدرن قرار داده است تمام تلاشش را کرده است تا یخچال 2022 مدل J35 خود را تا نهایت ممکن تکامل یافته و مدرن وارد بازار کند. کنترل از راه دور یخچال  کنترل از راه دور یخچال J35 یکی از این امکان های رفاهی محصولات خانگی امروز است. این یخچال با امکان اتصال به وای فای کاربر را قادر می سازد که یخچال خود را با گوشی هوشمند خود  تلاش کرده است از یخچال ساید بای ساید J35، یخچالی تکامل یافته و بدون نقص بسازد. امکان مدیریت و کنترل از راه دور یکی از قابلیت‌های فوق العاده این یخچال است. این دستگاه در واقع از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. به لطف این فناوری قادر خواهید بود گوشی هوشمند خود متصل کند و از این طریق تنظیمات مورد نیا و ضروری خود را از راه دور هم بر روی یخچال و فریزر خود انجام دهد. کاربر با نصب  اپلیکیشن Smart ThinQ ال‌جی در گجت هوشمند خود می تواند  تنظیمات مختلفی را بر روی یخچال و فریزر خود انجام دهد. مثلاً از این طریق کاربر می تواند دمای یخچال و فریزر را با توجه به شرایط و نیاز خود از راه دور نیزکنترل و تنظیم کند. همچنین خیلی جذاب است که کاربر از راه دور بتواند با گزینه Express Freeze می تواند نسبت به انجماد سریع مواد غذایی مورد نظر خود یا یخ تا رسیدن به خانه اقدام کند یا از برنامه Smart ThinQ برای فعال کردن حالت قوی Hygiene Fresh+ بهره ببرد. با استفاده از امکان اتصال یخچال فریزر به گوشی کاربر می تواند با استفاده از سیستم عیب یاب هوشمند در سریع ترین زمان ممکن بدون متحمل شدن هزینه های بردن محصول برای تعمیر، از نقص های فنی آن  مطلع شد و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کرد.



خرید در بانه 24 قیمت ارزان ظرفیت 889 لیتر یخچال و فریزر ساید بای ساید ال‌جی


برچسب محصول: 
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GR-J35FMKBL  یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی ارزان بانه، قیمت یخچال  LG , خرید یخچال  فریزر GR-J35FMKBL  InstaView ThinQ 2022 ، از بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 890 لیتر، یخچال فریزر J35 ال جی LG عرضه در بانه کالا
 

یخچال ساید 34 فوت پنج درب ال‌جی J35 مدل GR-J35 LG


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید