لباسشویی 12 کیلویی 100 درصد خشک کن V12 بخارشوردار ال جی رنگ دودی LG WDV1260WRP قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 12 کیلویی 100 درصد خشک کن V12 بخارشوردار ال جی رنگ دودی LG WDV1260WRP

قیمت: 67,000,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+1,000,000 تومان)

خرید از بانه 24 ارزان آسان ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلوگرم مدل WDV1260BRPخرید آسان از بانه 24 ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلوگرم مدل WDV1260BRP


خرید و قیمت ارزان در بانه 24 ماشین لباسشویی 12 کیلوگرم مدل WDV1260BRP ال جیماشین لباسشویی 12 کیلوگرم ال جی مدل WDV1260BRP با قیمت و مشخصات در بانه 24

ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP سایز 12 کیلوگرم در بانه 24 و مشخصات


نگاه اجمالی به ماشین لباسشویی 12 کیلویی ال جی  WDV1260BRP

شرکت نام آور ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی ماشین لباسشویی V12 با نام کامل WDV1260BRP را با ظرفیت بسیار بالا یعنی 12 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن 8 کیلوگرم را در سال 2021 وارد بازار پررقابت جهانی این محصول کرد. این مدل ماشین لباسشویی ال جی درواقع جدیدترین و پیشرفته ترین لباسشویی این شرکت است که بسیار سریع جای خود را در بازار و بین مشتریان مدرن و خوگرفته با وسایل رفاهی باز کرد. شرکت ال جی LG به معنای واقعی نوآوری و تکنولوژی را در ساخت و طراحی ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی V12 به کار برده است تا از هر لحاظ چشم در چشم رقیبان خود بدوزد. البته این شرکت به طور کلی در بازار لوازم خانگی جای ثابت و درخشان خود را از مدت ها پیش بر مشتریان خود ثابت کرده است. بدیهی است که چنین شرکتی ضرورت انطباق محصولاتش از جمله ماشین لباسشویی V12 را با سبک زندگی مدرن کاربران امروز به طور دقیق زیر نظر دارد و با بهره گرفتن از هوش مصنوعی از کارکردهای سنتی و اصلی برای یک ماشین لباسشویی بسیار فراتر رفته است. از شگفتی های ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP  این است که با وجود ظرفیت 12 کیلوگرمی همان ابعاد ماشین لباسشویی های درام را داشته باشد. کاربران امروز با زندگی آپارتمان نشینی و کمبود جا از چنین محصولی استقبال بی چون و چرا می کنند. گنجایش 12 کیلوگرمی ماشین لباسشویی ال جی V12 نه تنها تعداد لباس های زیادی را در خود جا می دهد، بلکه کاربران دیگر برای شستشوی اقلام حجیم مجبور نیستند وقت و هزینه خود را برای شستشوی آنها در بیرون از خانه صرف کنند.ماشین لباسشویی ال جی مدل V12  با گنجایش 8 کیلوگرم خشک‌کن لباس ها را به طور کامل خشک می کند. شرکت ال جی در ساخت ماشین لباسشویی V12 موتورقدرتمند و کارای  دایرکت اینورتر را به کار برده است که عملکرد بی نظیر و دوام و مقرون به صرفه بودن آن برای مشتریان اثبات شده است. مقرون به صرفه بودن این موتور به این معناست که هم انرژی کمتری مصرف می کند هم اینکه با عملکرد مناسب دوام بالا را تضمین می کند. هوش مصنوعی AI DD  بهترین نتایج شستشو را برای ماشین لباسشویی ال جی V12 به ارمغان آورده است. فناوری بخار ال‌جی LG Steam شستشوی کاملاً بهداشتی لباس‌ها را برای کاربران سخت پسند و حساس خود در نظر گرفته است. شرکت ال جی با در نظر گرفتن تنوع البسه در زندگی سبک مدرن کاربران و میزان کثیفی و انواع استفاده های البسه، 14 برنامه شستشو را برای این ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی خود در نظر گرفته است.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWDV1260BRP
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده چین (قطعات اصل کره)
سال ساخت 2021
مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر Direct Drive(گیربکسی، بدون تسمه)
رنگسفید و دودی
رده بندی انرژیA+++
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل12 کیلو گرم
وزن80 کیلو گرم
ارتفاع850 میلیمتر
عمق 615 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
درصد خشک کن  80 درصد
دور موتور1400 دور در دقیقه
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب A++
مصرف برق A+++
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
تعداد حرکات6 حالت
بخارشوردارد
 مشخصات
میزان صدا
  • 52دسی بل
نمایشگرWhite LED(ال ای دی سفید رنگ)
زبان صفحه کنترل انگلیسی / عربی
جهت باز شدن در
به سمت چپ با زاویه 150 درجه
جنس بدنهاستیل
نوع دیگالماسه
جنس دیگاستیل ضد زنگ
حجم دیگ68 لیتر
عمق دیگ30 سانتی متر
طول سیم1.5 متر
برق ورودی220 ولت
برنامه های شستشو و سایر ویژگی ها

14 برنامه شستشو
Allergy Care
Baby Steam Care
Cotton
Cotton +
Delicates
Download Cycle
Duvet
Easy Care
Mixed Fabric
Quick 30
Silent Wash
Sports Wear
Tub Clean
wool / hand wash

Delay End
Intensive
prewash
Rinse+ (آبکشی اضافه)
استفاده گسترده از هوش مصنوعی ThinQ
پشتیبانی از LG ThinQ
پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا
تاخیر تایمر 3 تا 19 ساعت
تاییدیه ضد باکتری و ضد قارچ Allergy UK
دارای فناوری هوشمند AI DD انتخاب الگوهای شستشو
دیگ استیل ضد زنگ
راه اندازی مجدد خودکار (Auto Restart)
سیستم عیب یاب Smart Diagnosis
شستشوی بهداشتی با فناوری Steam
فناوری 6 Motion DD
قابلیت Add Item (اضافه کردن لباس حین شستشو)
نشانگر شروع/مکث
نشانگر قفل بودن در



ال‌جی V12 و ظاهری شیک و بی‌نظیر!

یکی از مهم‌ترین ملاک‌هایی که در تصمیم گیری کاربران امروزی برای خرید ماشین لباسشویی که دکوراسیون‌های بسیار متفاوت از گذشته را در خانه های خود به کار می‌برند، بسیار مؤثر است طراحی و نمای ظاهری آن است.  شرکت ال جی در طراحی ماشین لباسشویی‌هایش و به طور خاص در طراحی ماشین لباسشویی WDV1260BRP اهمیت این موضوع را به خوبی دریافته است و آن را عملی نیز کرده است. با توجه به تنوع سلیقه و تنوع دکوراسیون ها شرکت ال جی ماشین   لباسشویی ال‎جی مدل V12  را با دو رنگ پرکاربرد و شیک سفید و دودی به بازار عرضه کرده است. یکی از زیبایی هایی بی نظیر و مینیمال ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP درب شیشه‌ای بزرگ و حرارت دیده آن با درام با حاشیه کرومی مشکی رنگ آن است که نمای کلی آن را از حالت یکنواخت لباسشویی های قدیمی خارج کرده است. اندازه بزرگ درب لباسشویی ال جی مدل  V12 علاوه بر اینکه یکی از دلایل اصلی زیبایی آن است به کاربر این امکان  را می دهد که اقلام بزرگ را راحت وارد درام کند. بالاترین قسمت ماشین لباسشویی ال جی مدل V12  علاوه بر اینکه ظاهر آن را در فضای دکوراسیون مدرن و شیک نشان می دهد شامل  سه قسمتکاربردی نمایشگر کلیدی و کنترل پنل لمسی در سمت راست، ولوم چرخشی برنامه‌ها در وسط و کشوی مواد شوینده در سمت چپ است. فرق نمایشگرماشین لباسشویی V12 با قبلی ها ملموس تر بودن آن است. به عبارتی کیفیت نمایشگر LED  ارتقاء یافته و کاربر علائم مختلف در نمایشگر را حتی از راه دور می بیند. کاربر همچنین اطلاعات مربوط به زمان باقیمانده برنامه، دمای شستشو و دور خشک‌کن را در نمایشگر LED می بیند و علاوه بر آن، عملکردهای مختلف در پایین این قسمت تنظیم می شود. این شرکت هوشمند و حواس جمع در بالای کشوی مواد شوینده ماشین لباسشویی مدل ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP عبارت ThinQ را حک کرده است تا اهمیت این ویژگی را جلوه دهد. آیکون‌های مربوط به فناوری های ویژه از جمله  AI DDرا می توان در پایین همین قسمت دید.

ادغام 2 عملکرد در یک دستگاه!

یک لباسشویی همچون ال‌جی V12 با ظرفیت 12 کیلوگرم درام امروزه تنها یک گزینه مناسب برای یک خانواده پرجمعیت نیست بلکه از آنجا که تنوع پارچه ها و تنوع لباس ها با استفاده های متنوع یک خانواده کم جمعیت را نیز نیازمند یک لباسشویی با چنین ظرفیت بالایی کرده است. علاوه بر این چنین حجمی کاربر را برای شستن اقلام غیر از البسه، یعنی پتو و پرده و ... از بیرون یردن و صرف هزینه های رفت و آمد و هزینه های شستشو بی نیاز می کند. به همین دلایل ماشین لباسشویی ال جی مدل  WDV1260BRP  گزینه ای بسیار پرطرفدار و پر فروش شد. یکی دیگر از دلایل انتخاب ماشین لباسشویی ال جی V12 این است که کاربر یک ماشین با همان ابعاد قدیمی اما با چنین ظرفیت بالایی دارد. در زندگی امروز کاربران صرفه اقتصادی و کمبود جا در آپارتمان های امروزی آنان را به سمت انتخاب وسایل خانگی جمع و جور که فضای کمتری اشغال می کند سوق می دهد. ظرفیت 8 کیلوگرم خشک کن لباسشویی V12 از فاکتورهای استثنایی این ماشین لباسشویی محصول 2021 شرکت ال جی است که لباس ها به طور کامل خشک می شوند و نیازی نیست کاربر دوباره نگران جا برای خشک کردن و پهن کردن البسه آن هم در فصل های بارانی و برفی باشد. کاربر با فعال کردن عملکرد Dry  در لیست عملکردهای ویژه لباسشویی از این امکان بی نظیر و رفاهی استفاده می کند. حداکثر سرعت چرخش درام لباسشویی ال جی  WDV1260BRP در زمان خشک کردن لباس‌ها به 1400 دور می رسد.جنس درام لباسشویی  ال جی V12 1400 دور استیل ضد زنگ است و علاوه بر آن فضایی کاملاً بهداشتی و بدون آلودگی برای البسه ها بخصوصو البسه های کودکان و افراد حساس است. شرکت بریتانیایی و چند ملیتی  Intertekبا تأیید اثر ضد باکتری بودن درام ماشین لباسشویی ال جی V12 کاربران را از این محصول پیشرفته، مطمئن تر کرده است.  

 

خرید ماشین لباسشویی ال جی WDV1260BRP از بانه 24 ظرفیت 12 کیلوگرم


تکنولوژی Inverter Direct Drive و حداکثر بازدهی

شرکت ال‌جی، تمام ماشین‌های لباسشویی خود از جمله ماشین لباسشویی V12 را با فناوری انحصاری Inverter Direct Drive روانۀ بازار کرده است. موتور قدرتمند اینورتر دایرکت ، کارایی و بازدهی ماشین لباسشویی‌ ال‌جی  را به طرز چشمگیری افزایش داده است. موتور دایرکت اینورتر ال‌جی برخلاف موتورهای متداول در لباسشویی‌های معمول بازار تسمه  ندارد و به طور مستقیم روی درام لباسشویی نصب شده است. کاهش قطعات در این موتور موجب کاهش اصطکاک و افزایش راندمان  شده است. این به معنای این است که  بدون اتلاف انرژی، درام لباسشویی شروع به چرخش می‌کند. حداکثر سرعت چرخش درام لباسشویی WDV1260BRP در زمان خشک کردن البسه به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. کاهش اصطکاک، طول عمر موتور دایرکت اینورتر ال‌جی را افزایش داده است. از همین رو شرکت ال جی موتور Inverter Direct  را به مدت 10 سال ضمانت کرده است. دوام بالای موتور این لباسشویی کاربر را آسوده خاطر می‌کند که ماشین لباسشویی اش سال ها بدون نقص کار می کند. شرکت ال جی با به کار بردن حداقل قطعات موتور Inverter Direct، میزان صدای لباسشویی را به کمترین میزان ممکن یعنی 52 دسی بل  رسانده است.



محافظت از لباس‌های شما با تکنولوژی AI DD  در ماشین لباسشویی WDV1260BRP

شرکت ال‌‎جی در لباسشویی‌های حرفه‌ای‌تر خود از فناوری AI DD استفاده می‌کند و از همین رو قیمت لباسشویی‌های مجهز به این فناوری بیشتر از مدل‌های معمولی است.  AI DD به معنای فناوری دایرکت درایو مبتنی بر هوش مصنوعی است. تنظیمات چرخۀ شستشوی لباس ها شامل زمان لازم برای تکمیل فرآیند شستشو، دمای آب و حرکت درام است. فناوری هوش مصنوعی در ماشین لباسشویی ال جی V12 بیشمار حرکت شستشو را داخل درام لباسشویی ال‌جی V12 ساماندهی می‌کند. فناوری AI DD با تنظیم بهترین شرایط شستشو به طور هوشمند از لباس‌ها مراقبت می‌کند.همان طور که اشاره کردیم موتور دایرکت اینورتر ال‌جی  راندمان لباسشویی‌های ال‌جی را افزایش می‌دهد حالا نوبت به این می رسد که ببینیم این موتور در ترکیب با هوش مصنوعی جدید چطور عمل می‌کند. شروع به کار فناوری AI DD همزمان با انتخاب برنامه از طریق ولوم چرخشی است. این فناوری در واقع از هوش مصنوعی و سنسورهای نصب شده در ماشین لباسشویی برای محاسبه‌ی وزن لباس‌ها داخل درام استفاده می‌‌کند وجنس الیاف پارچه‌ها را بررسی می‌کند و بعد از انجام این مراحل از یک پایگاه داده با بیش از 20 هزار قطعه اطلاعاتی متشکل از الگوهای شستشو استفاده می‌شود تا چرخه‌ی شستشو تنظیم شود. اعای شرکت ال جی این است که با این فناوری 18 درصد بیشتر از لباس ها محافظت می‌کند و مانع کهنگی آنها می‌شود.


خرید از بانه 24 ماشین لباسشویی 12 کیلوگرم مدل WDV1260BRP

سهولت بیشتر در کار با لباسشویی!

ماشین لباسشویی ال جی WDV1260BRP محصول 2021 ال جی با امکان اتصال بهWi-F i  این امکان را به کاربر می‌دهد که  گوشی هوشمند خود را به لباسشویی متصل کند و برای فعالسازی این قابلیت در لباسشویی باید دکمه مورد نظر را حدوداً 3 ثانیه نگه دارد. با نصب برنامه LG ThinQ  کاربر می‌تواند ماشین لباسشویی خود را از دور کنترل کند و با تنظیم ولوم چرخشی روی برنامه Download Cycle و برقراری اتصال بین تلفن هوشمند و لباسشویی برنامه‌های جدید را از طریق برنامه LG ThinQ اعمال کند. کاربر می‌تواند با این برنامه از تمام شدن مواد شوینده مطلع شود.  دستیارهای صوتی گوگل و آمازون کاربر می‌تواند از بهترین امکانات هوش مصنوعی در این لباسشویی استفاده کند. سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis کاربر را از نواقص ماشین لباسشویی مطلع می‌کند تا سریع تر وبدون هزینه های اضافی برای تعمیر آن اقدام لازم را انجام دهد.

خرید و قیمت ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BR ظرفیت 12 کیلوگرم در بانه 24


14 برنامه‌ی شستشوی متنوع در ماشین لباسشویی V12


- برنامۀ Baby Steam Care برای شستشوی لباس کودک با ملایمت کافی و استفاده از بخار طراحی

- برنامۀ Delicantes برای شستشوی البسۀ ظریف و حساس در دمای 20 درجه

- برنامۀ Hand /Wool  برای مراقبت از لباس‌های پشمی با حرکات شبیه سازی شده به شستشوی دستی 

- برنامۀ Sports Wear برای شستشوی لباس‌های ورزشی در دمای 40 درجه سانتیگراد

- برنامۀ Quick 30 برای شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای با به حداقل رساندن زمان شستشو و انعطاف بخشیدن به لباس

-‌ برنامۀ Duvet  برای شستشوی لحاف، روتختی و روکش مبل در دمای 40 درجه سانتی‌گراد

- برنامۀ Tub Clean هر چند وقت یکبار برای حفظ بهداشت درام

- برنامۀ Download Cycle برای دسترسی بیشتر به برنامه‌های شستشو در گوشی متصل به لباسشویی که در حالت معمول روی آبکشی و خشک‌کن تنظیم شده است.

- برنامۀ  Cotton برای شستشوی لباس‌های دارای جنس کتان و پنبه‌ای در دمای 40 درجه

- برنامۀ +Cotton برای  لباس‌های کتان بافت حساس و ملایم‌تر.

- برنامۀ Mixed Fbaric برای شستشوی  انواع لباس‌ها با بافت و رنگ متفاوت

- برنامۀ Easy Care  برای شستشوی ملایم و روزانه لباس‌ها بدون نیاز به اتوکشی

- برنامۀ Silent Wash برنامۀ سکوت در حین شستشوی لباس‌ها با کمترین میزان صدا

- برنامۀ Allergy Care  برنامه  شستشوی لباس‌ها  با بخار


مشخصات ماشین لباسشویی ال جی 12 کیلوگرم مدل WDV1260BRP در بانه 24


تکنولوژی LG Steam و شستشوی بهداشتی البسه

فناری  بخار Steam در ماشین لباسشویی ال جی v12 با عنوان بخارشو درماشین لباسشویی‌ها شناخته شده است. کارکرد این فناوری به طور ویژه شستشوی بهداشتی لباس هاست. با اینکه  قیمت این لباسشویی ها یعنی بخارشودار بیشتر از دیگر ماشین هاست است اما کاربر با هزینه کردن برای این امکان نفع خاص مزیت این فناوری را نیز نصیب خود می‌کند. مثلاً اشخاصی که آلرژی های خاصی دارن یا برای خانواده‌هایی که کودک خردسال دارند، این امکان مهم و دارای اهمیت است.  قدرت فناوری بخار در ماشین لباسشویی WDV1260BRP تا 99 درصد از باکتری‌ها و آلرژن‌ها را از بین می برد. به این ترتیب که  دمای آب تا 70 درجه سانتیگراد گرم می‌شود و در این دما هیچگونه باکتری دوام نمی آورد. با فعال شدن  برنامه‌های Allergy Care و Baby Steam Care در لیست 14 برنامۀ شستشو در لباسشویی الجی V12 لباس‌ها به ترتیب با بخار واقعی و بخار آب گرم شسته می‌شوند. برنامۀ Baby Steam Care برای شستشوی بهداشتی لباس‌های کودک با امکان حفظ لطافت آنها طراحی شده است.


خرید و قیمت و مشخصات ماشین لباسشویی 12 کیلوگرم ال جی مدل WDV1260BRP در بانه 24


انعطاف بیشتر با شستشوی توربو

فناوری TurboWash  انعطافی عالی و دل انگیز را برای کاربران ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV1260BRP  مهیا کرده است. در مواقعی که لباس‌ها چندان کثیف نیستند و کاربر ترجیحش این است که  در یک چرخه شستشوی کوتاه لباس هایش را بدون وقت و انرژی اضافه بشوید می تواند از این عملکرد بی نظیر بهره ببرد. یا در مواقعی که کاربر عجله دارد و می خواهد خیلی زود از لباسش استفاده کند که این فناوری لباسی خشک و تمیز را در کمترین زمان ممکن تحویل کاربر خود می دهد. لباسشویی ال جی مدل V12 با برنامه TurboWash 39 در 39 دقیقه یعنی با صرفه‌جویی در زمان، انرژی و آب لباس ها را تمیز و خشک و آماده تحویل می دهد. کاهش مصرف آب تا 40 درصد و کاهش مصرف انرژی تا 15 درصد از مزایای عالی و منطقی این ماشین لباسشویی 12 کیلوگرمی است.



خرید ماشین لباسشویی WDV1260BRP ال جی 12 کیلوگرم در سایت بانه 24

حالا دیگر لباس جامانده‌ای در کار نخواهد بود!

قابلیت Add Item در لباسشویی  ال جی WDV1260BRP به شما امکان می دهد حتی هنگام فعالیت دستگاه هم قادر باشید اقلام فراموش شده را درون آن بیندازید تا شسته شوند. کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید. دستگاه متوقف شده و درب به مدت 3 ثانیه باز خواهد شد. در این مدت شما می توانید لباسهای فراموش شده یا موارد جدید را درون دستگاه بیندازید. سپس درب را بسته تا دستگاه از نقطه توقف فعالیت خود را ادامه دهد. دیگر نیازی نیست صبر کنید که چرخه شستشوی فعلی دستگاه تمام شده و دستگاه را برای شستشوی موارد جدید یا فراموش شده دوباره راه اندازی کنید.

سایر امکانات لباسشویی ال جی WDV1260BRP

برنامۀ شستشوی متمرکز Intensive که بسیار هم کاربردی است  لباس‌های کثیف را با فشار و دمای بالای آب شستشو می‌دهد تا هرگونه آلودگی در سطح لباس کاملاً پاک شود. گزینۀ  Rinse+ نیز برای آبکشی اضافه در کنترل پنل دستگاه تعبیه شده است با این دکمه لباسشویی WDV1260BRP به طور خودکار تعداد دفعات آبکشی را افزایش می‌دهد. یکی از برنامه‌های ویژه لباسشویی WDV1260BRP ، برنامۀ Prewash است. این برنامه برای مواقعی که لباس‌ها خیلی کثیف هستند بسیار کاربردی است. کاربر بعد از قرار دادن لباس ها در ماشین در قسمت تنظیمات این برنامه را فعال می کند و نحوۀ عملکرد آن به این شیوه است که در این حالت لباس‌ها تا حدی خیسانده و شستشو داده می‌شود تا لکه‌‎های روی آن‌ها تا حدودی نرم شود و در آخر با برنامۀ شستشوی اصلی، لباس‌ها شستشو داده می‌شوند. با عملکرد Delay End کاربر می‌تواند تایم شروع شستشو را به دلخواه خود تنظیم کند. با تنظیم برنامه روی یک تایم مشخص، لباسشویی در زمان مشخص شده شروع به کار می‌کند. یعنی  حتی اگر کاربردر خانه نباشد لباسشویی شروع به کار می‌کند. کاربر برای فعال کردن قفل کودک به منظور قفل عملکردهای دستگاه نیز می‌تواند کلیدی ترکیبی Add Item وDelay End را فشار بدهد.

برچسب محصول: ماشین لباسشویی 12 کیلویی ال جی WDV1260BRP , لباسشویی بخارشور 1400 دور WDV1260BRP بانه, قیمت لباسشویی ال جی در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه 24, لباسشویی 12 کیلویی جدید ال جی LG, لباسشویی اینورترWDV1260BRP قیمت در بانه, خرید لباسشویی بخارشور ال جی

لباسشویی 12 کیلویی 100 درصد خشک کن V12 بخارشوردار ال جی رنگ دودی LG WDV1260WRP


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید