تلویزیون 65 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 4K HDR Q70R قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 4K HDR Q70R

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+300,000 تومان) 

تلویزیون 65 اینچ qled سامسونگ مدل q70r بانه کالاقیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل q70r بانه
q70r قیمت بلنه کالا هور بانه 24تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه کالا هور

 تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q70R با بهره گیری از طراحی شیک و بدنه باریک خود می تواند با دکوراسیون هر فضا و محیطی هماهنگ و سازگار شود و زیبایی و جلوه ویژه ایی به محیط اطراف دهد. این تلویزیون با بهره گیری از فناوری 4K و فناوری QLED حس غوطه ور شدن در فیلمها و بازیها را به کاربر القا خواهد کرد. 
همچنین از امکانات هوشمند زیادی مانند اینترنت، مرورگر وب، دستیار صوتی و امکان نصب برنامه برخوردار است. علاوه بر این سیستم صوتی قدرتمند 40 واتی آن می توان صدایی رسا و دلنشین و بدون نویز از خود پخش کند. 
همچنین این تلویزیون مجهز به قابلیت Ambient Mode است یعنی حتی هنگام خاموش بودن هم تصاویر زیبایی پخش کرده و مانند یک قاب عکس هنری می توان از آن بهره جست. 
 
مشخصات کلی
مدل تلویزیون Q70R
سال تولید 2019
شرکت سازنده سامسونگ
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده اسلواکی (سفارش اروپا)
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون QLED
اندازه و سایز صفحه 65 اینچ - 166 سانتی متر
نوع صفحه تخت
رنگ قاب مشکی
تصویر
کیفیت تصویر 4K UHD
رزولوشن تصویر 3840 * 2160
موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K
سرعت رفرش تصویر 240Hz
قابلیت ارتقا کیفیت
محدوده دینامیکی بالا ( HDR)
حالتهای تصویر Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports  
سایر  فناوری Quantum Dot Color، قابلیت Color Volume with Quantum Dot  
صدا
سیستم بلندگو دو کاناله
ساب وفر 20 وات
قدرت خروجی صدا 40 وات در مجموع
سیستم کاهنده نویز Clear Voice 
سایر قابلیت Multiroom Link
امکانات
پردازنده Quad-Core - چهار هسته ایی
رابط هوشمند
نوع سیستم عامل تایزن
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال
تیونر آنالوگ-دیجیتال
حسگر حرکتی
حسگر نوری محیطی
سایر  
قابلیت Bixby، Google Assistant، Alexa، قابلیت Wi-Fi Direct
 
درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت 4
USB تعداد پورت 2
کامپوننتComponent 1
کامپوزیتComposite 1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط ها ورودی RF، پورت RS232C
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترل TM1950CTM1950C
نوع پایه رومیزی دو شاخه
ابعاد تلویزیون بدون پایه 61.9×831.2×1449.5 میلی متر
ابعاد با پایه 285.8×910.4×1449.5 میلی متر
وزن تلویزیون بدون پایه 24.30 کیلوگرم
وزن تلویزیون با پایه 24.90 کیلوگرم
خاموش شدن خودکار
منبع تغذیه 100~240Vac 50-60Hz
قابلیت اتصال به دیوار
اقلام همراه ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانهقیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه

خلق طیف وسیعی از رنگهای شفاف و طبیعی

این تلویزیون از نمایشگر QLED بهره می برد. در این تلویزیون یک پردازنده کوانتوم دات تعبیه شده که یک لایه ی کوانتومی حاوی ذرات نانو را بر روی پس زمینه ی LED معمولی قرار می دهد. نور ساطع شده از LED ها توسط این ذرات به رنگهای مختلفی تبدیل می شود. از خصوصیات یک تصویر باکیفیت آن است که تغییر در روشنایی تصویر تاثیری در وضوح و دقت رنگها نداشته باشد. در این تلویزیون به خاطر ذرات کوانتومی حتی در شدتهای زیاد روشنایی هم دقت و وضوح رگها افت پیدا نخواهد کرد.

کنتراست عالی

این تلویزیون با بهره گیری از ذرات کوانتومی الیاژی هم در محیط تاریک و هم در محیط روشن می تواند رنگ سیاه را عمیقتر و غنی تر از نمایشگرهای دیگر نشان دهد. این رنگ سیاه به همراه روشنایی بالای تصویر، تصاویر خارق العاده و خیره کننده ایی حاصل می کنند. این ویژگی به همراه فناوری HDR در تولید تصاویر طبیعی و پویا نقش دارند.

Direct Full Array Elite

LED های موجود در پشت لایه کوانتومی مبع نور لازم برای تولید رنگها توسط ذرات نانو هستند. بر خلاف فناوریهای قبلی که LED ها در حاشیه نمایشگر قرار می گرفتند در این فناوری آنها به شکل یکنواختی در تمام سطح پشتی لایه کوانتومی پخش شده اند و به این ترتیب روشنایی یکنواختی حاصل می شود. این مسئله باعث می شود، کل ذرات کوانتومی صفحه به صورت یکنواخت از نور LED ها استفاده بکنند. علاوه بر این کاربر می تواند به صورت ناحیه ایی این LED ها را کم و زیاد کند و بر روشنایی تصویر به صورت ناحیه ایی هم کنترل داشته باشد. 


 

طراحی شیک و زیبا متناسب با هر فضا و محیطی

این تلویزیون به کمک فناوری Ambient Mode می تواند زمانی هم که خاموش است به یک قاب شیک و ویژه با تصاویر هنری تبدیل شود. این تلویزیون به کمک فیلترهای ویژه ایی بر روی عکسها می تواند عکسهای معمولی را به یک اثری هنری تبدیل کرده و جلوه ایی هنری به آنها بدهد. همچنین این تلویزیون می تواند نورهای مختلفی همانند لامپهای نیونی تولید کرده و از ان برای اراستن محیط اطراف استفاده کرد. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

ارایه تصاویر زنده و طبیعی با فناوری HDR

این تلویزیون از فناوری محدوده دینامیکی بالا(HDR) بهره می برد. محدوده دینامیکی به اختلاف روشنایی بین روشنترین و تاریکترین نقاط تصویر اطلاق می شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد به منای وضوح و شفافیت بیشتر تصویر است. این فناوری از قابلیت تفکیک رنگها بهره برده ومی تواند رنگهای بسیار تاریک و روشن را در کنار هم در یک تصویر نمایش دهد. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

نمایش جزییات عالی تصویر

این تلویزیون با بهره گیری از فناوری 4K به عنوان بالاترین سطح کیفیت تصویر در حال حاضر که چهار برابر فناوری FHD پیکسل دارد، می تواند تصاویر را با جزییات بیشتری ارایه دهد. 

Upscaling AI

از انجایی که فناوری 4K برای ارایه ی کیفیت واقعی خود نیازمند محتوای تولید شده با فناوری 4k است و همچنین به دلیل محدود بودن این محتوا در حال حاضر شرکت سامسونگ اقدام به ارایه دستیار هوشمند Upscaling AI در محصولات جدید خود کرده است. این دستیار به کمک هوش مصنوعی محتوای معمولی را به کیفیت 4K رسانده و در نتیجه کاربر را قادر می سازد از مشاهده آن محتوا نیز به صورت 4K لذت ببرد. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

لذت بیشتر موسیقی با هدست بلوتوثی

سیستم صوتی این تلویزیون برای تولید صدایی بلند و رسا از بلندگوهای 2.0 کاناله بهره می برد. این بلندگوهای قدرتمند صدا را از دو کانال مجزا با توان 40 وات پخش می کنند که سبب افزایش رسایی و کیفیت صدا می شود.

همراه این تلویزیون یک هدست بلوتوثی عرضه می شود که کاربران را قادر می سازد بدون سیمهای دست و پاگیر و مزاحم در هر جای خانه از موسیقی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

کنترل هوشمند همه چیز در Smart Things

برنامه Smart Thing این امکان را فراهم کرده است که کاربر تمامی وسایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده سپس آنها را به کمک ریموت کنترل پیشرفته این تلویزیون به راحتی تحت کنترل بگیرید و گزارشات مربوطه را نیز بر روی تلویزیون مشاهده کند. 

Smart Hub

Smart Hub یک صفحه ی هوشمند مشتمل بر برنامه های مورد علاقه کاربر بوده که امکان دسترسی سریع و کنترل راحت آنها را برای او فراهم می کند. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

ارایه امکان یک بازی هیجان انگیز 

این تلویزیون با فراهم کردن امکاناتی چون گرافیک بالا، پاسخ دهی سریع موقع بازی و کیفیت عالی صفحه نمایش بزرگ خود و همچنین صدایی رسا، واضح و بلند سبب شده است که عاشقان بازیهای کامپیوتری از بازی با این تلویزیون نهایت هیجان و لذت را ببرند. 

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

با Airplay2 از تماشای دنیایی از فیلمهای به روز لذت ببرید 

به کمک این فناوری کاربران می توانند گوشی خود را کنار گذاشته و محتویات گوشی خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ و با کیفت تلویزیون مشاهده کنند و از تماشای فیلمها و برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. 

امکان دسترسی به ارشوی از فیلمها با فناوری Apple TV

برنامه Apple TV که به همراه یک سخت افزار کوچک و جمع و جور ساخت کمپانی Apple کار می کند، امکان دسترسی به حجم زیادی از فیلمها و سریالهای به وز دنیا را برای علاقه مندان فراهم می کند. این تلویزیون امکان تعامل با این فناوری را فراهم کرده و کاربران را قادر می سازد بعد از خرید سخت افزار مربوطه و اتصال آن به تلویزیون و از طریق اینترنت فیلمها و سریالهای مورد علاقه خود را خریداری یا اجاره کرده و از تماشای آن بر روی تلویزیون خود لذت ببرند. 

دستیار صوتی الکسا

دستیار صوتی الکسا که توسط شرکت آمازون ارایه شده باید جداگانه توسط کاربر خریداری شود. پس از فعال سازی و هماهنگی آن با تلویزیون کاربر به کمک آن می تواند با فرمانهای صوتی از تلویزیون خود بخواهد کارهایی مانند باز و بسته کردن درها و روشن خاموش کردن چراغها و ... را برای او انجام دهد.

تکنولوژی Google assistant و آمازون الکسا بسیار شبیه به هم عمل می کند، ولی با هم یک سری تفاوت نیز  دارند. یکی از این تفاوت ها قدرتمندتر بودن الکسا، در تشخیص پیام موردنظر کاربر به نسبت گوگل اسیسانت می باشد. دیگر تفاوت اصلی این فناوری به نسبت الکسا قدرت استفاده از Google Map برای پیدا کردن مکان های مختلف توسط کاربر، می باشد. این فناوری همچنین ویژگی های دیگری همچون تغییر کانالها ، تنظیم صدا ، کنترل پخش و … با استفاده از صدای کاربر را نیز پشتیبانی می کند.

قیمت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65q70r بانه
 

ارایه مجموعه کاملی از درگاههای ارتباطی مطابق نیاز روز

این تلویزیون از چهار عدد پورت HDMI، دو عدد پورت USB، ورودیهای کامپوزیت، کامپوننت، پورت شبکه، خروجی صوتی دیجیتال و ورودی ارتباطی RF بهره می برد. همچنین از پورتهای بی سیم و بلوتوث برای کاربردهایی چون اینترنت اتصال به لپ تاپ و ... و یا اتصال هدست به تلویزیون برخوردار است. 
 

 
 
برچسب محصول: تلویزیون 65 اینچ qled سامسونگ ، خرید تلویزیون 55 اینچ qled ، قیمت تلویزیون QLED  Q70R بانه ، خرید بانه QLED ، جدیدترین و بالاترین مدل تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون Qled سامسونگ در بانه ، خرید Q70R  QLED بانه ، تلویزیون لاکچری سامسونگ بانه ، قیمت Qled بانه 65 اینچ

تلویزیون 65 اینچ صفحه تخت سامسونگ Samsung QLED 4K HDR Q70R


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید