%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 14 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 6 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD SMS68MW05E %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

ظرفشویی 14 نفره بوش سری 6 مدل SMS68MW05E

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+100,000 تومان)


خرید ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش bosch مدل sms68mw05e از بانه کالا
sms68mw05 بانه قیمت کالا بانه
عرضه ماشین ظرف شویی 14 نفره BOSCH SMS68MW05E در بانه کالا هور
مشخصات و قیمت خرید ماشین ظرف شویی BOSCH مدل SMS68MW05E


نگاه اجمالی به ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E سری 6، از بهترین های این شرکت المانی با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب است. این دستگاه با رنگ سفید عرضه شده است. از قابلیتهای برجسته این دستگاه می توان به صدایی پایین(40 دسی بل)، مصرف انرژی +++A، تعداد 8 برنامه ویژه شستن متناسب با نوع و جنس ظروف، فناوری ActiveWater، موتور پیشرفته Ecosilence Drive، وان از جنس استیل ضد زنگ، خشک کن با ماده زئولیت، برنامه ویژه شستن ظروف شکننده و همچنین قفل کودکان اشاره کرد. 


 مشخصات کلی
مدل SMS68MW05E - ظرفشویی مبله
کشور سازنده المان - بوش
شرکت سازنده BOSCH
کشور مونتاژکننده آلمان
سال ساخت 2019
ظرفیت 14 نفره
موتور Ecosilence Drive - سایلنت و بادوام
شدت صدا 40 دسی بل
انرژی A+++
ابعاد و رنگ 
ارتفاع 845 میلیمتر
عمق 600 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
وزن 60 کیلو گرم
رنگ سفید
 مشخصات فنی
تعداد قفسه هاسه سبده
سبد قاشق و چنگال
قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها
سنسور اندازه گیری وزن   
نمایشگر  
قفل کودک
تایمر خاموش  
تعداد دماهای شست و شو  6 دما(40 تا 70 درجه سانتی گراد)
تعداد چرخه های شست و شو  4 بار
مصرف اب در هر شست و شو  9.5 لیتر
نوع خشک کن خشک کن زیولیت
برنامه های شست و شو Intensief 70 °C, Auto 45-65 °C, Eco 50 °C, Stil 50 °C, Kort 60 °C, Glas 40 °C, Snel 45 °C, Voorspoelen
شست و شوی بهداشتی  
شست و شوی سریع  
شست و شو با تاخیر  
قابلیت نیمه شور   
قابلیت پیش شست و شو  
سایر تکنولوژی Active Water، مجهز به سنسور اندازه گیری آب، قابلیت Super Silence، برنامه شستشوی ظروف حساس، Hygiene Plus، فیلتر سه لایه با قابلیت تمیز کنندگی خودکار، سیستم خودکار تشخیص مواد شوینده، سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی به نسبت میزان کثیفی، سیستم ضد نشت آب، مبدل حرارتی، برنامه جرمگیری دستگاه، فن خشک کن(2 عدد)
عرضه ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش SMS68MW05E در BANEH24

شستن بهداشتی با HygienePlus در ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

قابلیت Hygiene Plus از ابداعات شرکت نوآور بوش بوده که آن را محصولات مدرن خود من جمله این مدل بکار برده است. در این قابلیت هنگام آب کشی ظروف دمای آب به مدت 5 دقیقه تا 70 درجه سانتی گراد بالا می رود که این امر باعث از بین رفتن باکتریها و میکروبها شده و در نتیجه ظروفی بهداشتی تحویل می دهد.

خرید ارزان و مطمین ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش SMS68MW05E از بازرگانی هور

خشک کن کارآمد و متمایز  ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

از فناوریهای انحصاری شرکت بوش استفاده از ماده زئولیت-Zeolite به منظور خشک کردن است. در نتیجه نیازی به صرف انرژی الکتری برای ایجاد حرارت و خشک کردن ظروف نخواهد بود. این ماده علاوه بر خاصیت جذب رطوبت حرارت نیز تولید کرده و به خشک شدن سریعتر ظروف کمک می کند. همچنین لکه های روی ظروف را از بین می برد و شما ظرفی خشک و تمیز و بهداشتی تحویل خواهید گرفت. با دستگاه ظرفشویی بوش SMS68MW05E هم ظروف تمیزی خواهید داشت هم در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد. 

Hoor Baneh24 - ماشین ظرف شویی بوش BOSCH مدل SMS68MW05E

موتور پیشرفته Ecosilence  ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

این موتور کارا با وجود کاهش مصرف انرژی چندین برابر قدرت بیشتر به دستگاه تحویل می دهد. نسبت به موتورهای دیگر دستگاههای ظرفشویی هم بسیار کم سر و صدا تر بوده هم کارایی بسیار بالاتری ارایه می دهد. این موتور به لطف عایق بندی فوق العاده اش تنها 44 دسی بل صدا دارد. 

موتور ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش bosch مدل sms68mw05e در بانه کالا

فناوری ActiveWater بکار رفته در  ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

این شرکت خلاق المانی(بوش) در زمینه مصرف(آب و برق و ...) همواره بهترین بوده است. این ماشین ظرفشویی با کمک فناوری ActiveWater یکی از کم مصرف ترین ماشینهای ظرف شویی موجود است. به کمک این فناوری آب کمتری به طیف وسیع تری از سطوح ظرفها رسیده و در نتیجه در مصرف آب و انرژی صرفه جویی خواهد شد. 

خرید ارزان ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش SMS68MW05E از baneh24

تایمر تاخیر در  ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

برنامه تاخیر این امکان را فراهم می کند قبل از آغاز به کار و فعال شدن دستگاه برنامه شست و شوی مناسبی انتخاب و آن را برای ساعت ویژه ایی تنظیم کنید. ظروف کثیف را داخل دستگاه قرار دهید. برنامه شست و شو مناسب را انتخاب کنید. سپس به کمک دکمه تایمر ساعت آن را برای چند ساعت بعد تنظیم کنید تا در آن موقع دستگاه فعال شود. می توان زمان تاخیر را به ساعاتی از شب که مصرف انرژی پایین است موکول نمود. 

مشخصات و قیمت خرید bosch مدل sms68mw05e بانه 24

برنامه های متنوع و متناسب با ظروف مختلف در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

این دستگاه ظرفشویی 14 نفره دارای برنامه های شستن متنوعی بوده که به شکل خودکار متناسب با جنس و نوع ظرف انتخاب می شود. سپس زمان شستشو، دمای آب و همچنین میزان آب مورد نیاز را برحسب نوع و جنس ظروف و شدت کثیفی آنها تعیین کرده و شستن را آغاز می کند. با این تنظیمات خودکار و مناسب علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و برق و جلوگیری از اتلاف زمان، ظروفی کاملا تمیز و بهداشتی تحویل خواهید گرفت. 

بازرگانی کالا هور - ظرف شویی bosch مدل sms68mw05e

سنسور تحویل بار در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

سنسور ویژه Beladungs sensor(سنسور بار) بر حسب وزن ظروف، حجم آب مصرفی را تنظیم کرده و از اتلاف و مصرف بی رویه آب جلوگیری می کند. همچنین با تشخیص میزان بار، میزان آب مصرفی مورد نیاز دستگاه را تعیین کرده به طوری که متناسب با حجم و میزان ظروف داخل دستگاه آب مصرف می کند. این امر باعث می شود حتی برای ظروف کم هم بدون نگرانی از مصرف بی رویه آب و برق دستگاه را روشن کنید چون این دستگاه متناسب با حجم ظروف و شدت کثیفی آنها آب و برق مصرف خواهد کرد. 

فناوری AquaSensor شدت کثیفی آب در مرحله اول آبکشی را اندازه گرفته و به کمک این داده ها معلوم می کند که آیا برای استفاده مجدد آن در مرحله اصلی شستشو قابل استفاده است یا خیر. این امر باعث صرفه جویی آب به میزان 4 لیتر معادل 20 درصد می شود. 
خرید ارزان ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش bosch مدل sms68mw05e بانه کالا

تکنولوژی AquaStop در ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E

این دستگاه به کمک فناوری کارا و مفید AquaStop با تشخیص هر میزان نشتی آب، سریع جریان اصلی آب را بسته و از نشت و جاری شدن اب در اشپزخانه جلوگیری می کند و دیگر شما نگران خیس شدن اشپز خانه خود نخواهید بود. 

مشخصات خرید ماشین ظرف شویی 14 نفره بوش SMS68MW05E - بازرگانی هور

مراقبت از ظروف حساس و شکننده در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

یکی از نگرانیهای کاربران دستگاههای ظرفشویی ترک برداشتن و شکستن ظروف شیشه ایی هنگام ریخته شدن مداوم اب بر روی آنها است. این دستگاه از فناوری مراقبت از لیوانها و ظروف حساس بهره برده و این نگرانی را کاملا رفع کرده است. کارکرد این قابلیت به این گونه است که به شکل پیوسته و حساب شده ایی شدت اب را کم و زیاد می کند و به این ترتیب از شکستن لیوان های حساس و ظروف چینی جلوگیری می کند و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین با کمک مبدلهای حرارتی آب درون مخزن را از قبل گرم کرده که این کار سبب می‌شود از شک ناگهانی به ظروف و ترک برداشتن آنها جلوگیری شود. 

خرید رضایت بخش ظرف شویی 14 نفره بوش BOSCH SMS68MW05E از بانه کالا

برنامه های متنوع شست و شو در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

نمایشگر LED این دستگاه اطلاعات را سریع و واضح نمایش می دهد. به کمک این نمایشگر زمان باقی‌ مانده از شستن، میزان نمک و مواد شوینده و ... نمایش داده می شود. برنامه های شست و شوی این دستگاه عبارتند از: شستن با دمای زیاد، شستن خودکار، شستن بهینه، شستن کوتاه، شستن شیشه و ظروف حساس، شستن سریع و پیش شستشو به علاوه 4 برنامه‌ ویژه شست و شو از قبیل: افزایش دما و فشار آب در سبد پایین، کاهش مدت زمان شستشو تا 66 درصد، شستشوی فوق بهداشتی و خشک کن اشاره کرد. 

تجربه کیفیت و کارایی  مدل sms68mw05e بانه کالا هور

قابلیت heat exchanger در ظرفشویی بوش SMS68MW05E

به کمک این قابلیت انرژی حرارتی دوره اصلی شستشو ذخیره شده و برای گرم کردن آب مورد نیاز مرحله آبکشی بکار می رود که در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی چشمگیری خواهد شد. به علاوه با گرم بودن اب ورودی، ظروف تازه شسته شده و گرم در معرض اب سرد قرار نمی گیرند و دچار شک ناگهانی و ترک خوردگی نخواهند شد. 



قابلیت شست و شوی ظروف بزرگ

سبد پایینی قابلیت تبدیل به محلی به منظور شستشوی قابلمه ها و ظروف بزرگ کثیف را دارد. این عمل در فشار و دمای بالای آب صورت می گیرد، برخلاف لیوان‌ها و یا قاشق و چنگال‌ها که به صورت ملایم‌ در سبد بالایی شسته می‌شوند.

ovdn رفشویی بوش 14 نفره مدل sms68mw05e hc ;hgh i,v fhki



 
برچسب محصول : ماشین ظرفشویی بانه ،SMS68MW05E، خرید ظرفشویی SMS68MW05E بانه ، قیمت ماشین ظرفشویی بوش SMS68MW05E ، ماشین ظرفشویی 14 نفره ی بوش بانه، قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصلی بانه ، خرید ماشن ظرفشویی بوش از بانه

ظرفشویی 14 نفره بوش سری 6 مدل SMS68MW05E


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید