%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84 %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1 %D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86 30 %D9%81%D9%88%D8%AA %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF RT62 %D9%85%D8%AF%D9%84 rt62k7160sl %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+400,000 تومان)

قیمت و مشخصات خرید یخچال فریزر دو درب بالا و پایین samsung مدل rt62
عرضه یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ rt62 در بازرگانی هورخرید ارزان و مطمین یخچال فریزر دو درب سامسونگ samsung مدل rt62 در بانه کالا
قیمت خرید یخچال فریزر بالا 618 لیتر سامسونگ SAMSUNG مدل RT62 در بازرگانی هوربانه کالا هور یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ rt62 خرید ارزان به همراه خدمات پس از فروشخرید یخچال فریزر بالا سامسونگ samsung مدل rt62 از baneh24
 
نگاه کلی به یخچال فریزر دو درب سامسونگ RT62
 
یخچال فریزر سامسونگ RT62 از یخچالهای فریز بالا و پر فروش این برند لوازم خانگی معتبر جهانی است. این یخچال با ظرفیت فریز 161 لیتر و ظرفیت یخچال 457 لیتر در مجموع 618 لیتر گنجایش دارد. این یخچال با بهره گیری از سیستم خنک کنندگی NOFROST از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند. 
کمپرسور اینورتر دیجیتال این محصول تا 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی بعمل می آورد. همچنین به کمک سیستم خنک کننده دو گانه(TWIN COOLING) جریان هوای سرد و خنک برای دو بخش فریز و یخچال به شکل مستقل فراهم می کند. سیستم جریان هوای چندگانه(MULTI FLOW) هوای تازه و خنک را در همه بخشهای یخچال به جریان در می آورد و باعث می شود همیشه هوایی تازه و سالم و شاداب در یخچال جریان داشته باشد. 


 
 مشخصات کلی
مدل یخچال RT62
کشور سازنده کره
شرکت سازنده SAMSUNG
کشور مونتاژکننده تایلند                                                                                                                                                                                                           
سال ساخت 2019
  گنجایش ، ابعاد و رنگ
ظرفیت 629 لیتر  ( 30 فوت)
وزن 100 کیلو گرم
ارتفاع 1862 میلیمتر
عمق 788 میلیمتر
پهنا 836 میلیمتر
رنگ یخچال استیل
مشخصات فنی
نوع یخچال یخچال فریزر بالا
نوع کمپرسور اینورتر دیجیتال
گاز خنک کننده R600a
حالت انجماد سریع  
رفع کننده بوی بد  
جریان هوای چند گانه  
هشدار باز ماندن درب  
تعداد درب 2 درب بالا و پایین
لامپ یخچال LED
فناوری خنک کننده   دو گانه پلاس
قابلیت بدون برفک  
محافظ ضد باکتری  
سایر ویژگی ها
  • طبقات یخچال 4 عدد
  • طبقات درب یخچال 5 عدد
  • طبقات فریز 2 عدد
  • طبقات درب فریز 2 عدد
  • تعداد کشو یخچال 2 عدد
  • قفسه های شیشه ایی
  • قفسه DELI TRAY
  • صدای بسیار پایین
  • مصرف انرژی A+
  • قفل کودک
 
سیستم خنک کننده NOFROST یخچال فریزر سامسونگ RT62
 
یخچال RT62 سامسونگ به کمک سیستم خنک کننده ی NOFROST با قابلیت ضد برفک بودن خود نه تنها شما را از شر برفک زدایی نجات می دهد بلکه با جلوگیری از تشکیل برفک باعث می شود بتوانید از کل فضای یخچال استفاده کرده و همیشه فضای زیادی در اختیار داشته باشید، به علاوه از مصرف بی رویه انرژی هم جلوگیری شود. 
همچنین قابلیت هوای چندگانه همیشه هوای خنک و سالمی را در تمام بخشهای یخچال به جریان می اندازد. در تمامی طبقات یخچال و فریزر دریچه های متعددی برای جریان هوا ایجاد شده که باعث می شود تمامی طبقات به یک میزان خنک شده و از انتقال بوی بد بخشهای مختلف به هم و خراب شدن مواد بخشهای دیگر جلوگیری به عمل آید. 
سیستم خنک کننده دو گانه هم هوای مرطوبی در بخش یخچال و هوای سردی در بخش فریزر فراهم کرده و به افزایش مدت زمان نگهداری مواد غذایی داخل یخچال کمک چشمگیری می کند. 
 

خرید یخچال فریزر 618 لیتر سامسونگ samsung مدل rt62 از baneh24
 
عملکرد سیستم خنک کننده NOFROST در یخچال فریزر سامسونگ RT62 
 
بخش خنک کننده ی دو گانه این یخچال از دو عدد فن خنک کننده به جای یکی برخوردار است. همچنین از دو عدد فن به منظور ایجاد جریان هوا و دو واحد تبخیر کننده بهره می برد. این بخش نیروی خود را از کمپرسور تامین می کند. 
بر خلاف یخچالهای معمولی که طبقات دماهای مختلفی دارند(معمولا طبقات بالاتر و نزدیکتر به بخش خنک کننده سردتر هستند) در یخچالهای با سیستم خنک کننده تمامی طبقات از دمای یکسانی برخوردار هستند. بر خلاف یخچالهای معمولی با قابلیت حفظ رطوبت تا نهایت 30 درصد، در یخچالهای دارای سیستم خنک کننده ی دو گانه تا 75 درصد رطوبت درون یخچال حفظ شده و در نتیجه باعث افزایش مدت زمان سالم ماندن مواد غذایی درون یخچال می شود. همچنین این سیستم از انتقال بوی بد مواد غذایی بخشهای مختلف به هم و تاثیر نامساعد آنها بر بخشهای دیگر جلوگیری می کند. 
 
مشخصات و قیمت خرید یخچال فریزر دو درب بالا و پایین سامسونگ samsung مدل rt62
 
فضایی کافی و جادار یخچال فریزر سامسونگ RT62
 
این یخچال با بهره گیری از فناوری SpaceMax به شما در مدیریت و نظم دادن به چیدمان اقلام و مواد غذایی متنوع کمک شایانی کرده که در نتیجه باعث می شود بدون نیاز به افزایش ابعاد خارجی از فضای داخلی بیشتری برای این منظور برخوردار باشید. 
این یخچال جادار با مجموع 618 لیتر فضای زیادی در اختیار شما قرار می دهد. طراحی ویژه این یخچال باعث شده است تمامی اقلام و مواد غذایی مختلف و متنوع که لازم است در یخچال نگهداری شوند از فضای ویژه برخوردار بوده و از این باب چیزی از قلم نیفتاده است و هیچ جای نگرانی برای کاربران نگذاشته است.
 
hoor baneh24 - یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ samsung مدل rt62
 
5 حالت کاری مختلف یخچال فریزر سامسونگ RT62
 
این یخچال دارای 5 حالت استفاده مختلف است که بسته به نیاز می توان آنرا انتخاب کرده و تنظیم نمود. بخش بالایی فریزر دارای سه حالت کاری(FRIDGE - FREEZE - OFF) و بخش پایینی یخچال هم دارای دو حالت کاری بوده که با توجه به محتویات درون یخچال و فریزر حالت مناسب انتخاب و فعال می شود.
 این یخچال از انعطاف بالایی برخوردار است به طوری که به سهولت بخش فریزر را می توان به یخچال تبدیل کرده تا مواد غذایی همیشه سالم و تازه و شاداب بمانند و فریز نشوند. برای این منظور می توان گوشت و ماهی و امثال آن را داخل یخچال گذاشته و با تبدیل فریز به یخچال از فریز شدن آنها ممانعت کنید. برای صرفه جویی در مصرف انرژی هم حالت خاموش-OFF در نظر گرفته شده است. 
 
بانه کالا هور - یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ مدل rt62
 
قابلیت خنک کنندگی و انجماد سریع در یخچال سامسونگ RT62
 
در این یخچال به کمک قابلیت POWER COOL می توان در زمان کوتاهی هوای داخل یخچال را سرد کرده و در زمان کوتاهی غذا و نوشیدنی خنک در اختیار داشت. به کمک قابلیت POWER FREEZ هم می توان مواد غذایی را سریعا فریز و منجد نمود. 
 
خرید یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ samsung مدل rt62 بانه هور
 
کمپرسور اینورتر کم مصرف و بادوام در یخچال سامسونگ RT62
 
کمپرسور یخچال rt62k7160sl  با مصرف انرژی پایین خود این یخچال را از نظر مصرف انرژی در رده A+ قرار داده است. با حذف قطعات اضافی، بخشهای متحرک موتور هم کمتر شده که این امر به نوبه خود باعث کاهش سایش میان قطعات و در نتیجه کاهش استهلاک و افزایش طول عمر دستگاه و همچنین کاهش قابل توجه صدا و مصرف انرژی شده است. این یخچال هیچ گونه صدای ناخوشایندی ایجاد نمی کند. موتور اینورتر دیجیتال این دستگاه علاوه بر کاهش مصرف انرژی و هزینه های مختلف در رابطه با یخچال به افزایش مدت زمان نگهداری مواد غذایی و سالم ماندن آنها نیز کمک زیادی خواهد کرد. به این شکل که عملکرد این موتور و سرعت کارکرد آن در شرایط جوی مختلف متفاوت بوده و متناسب با آن تنظیم و تغییر پیدا می کند. 
 
 
عرضه یخچال فریزر دو درب 618 لیتر سامسونگ samsung مدل rt62 در بانه کالا
 
قفسه DELI TRAY در یخچال سامسونگ RT62
 
قفسه ویژه DELI TRAY با طراحی منحصر بفرد خود باعث می شود از فضای درونی یخچال نهایت استفاده را کرده و چیزی از فضا ضایع نشود. این قفسه علاوه بر مواد غذایی می تواند محل مناسبی برای نگهداری ریزخوردنیهایی باشد که ممکن است سریع به آنها نیاز پیدا کنید و لازم است به سهولت در دسترس باشند(از قبیل شیرینهای تک پخت و ...). این قفسه هم فضای مناسب فراهم می کند هم قابلیت دسترسی سریع و آسان. 
 
 
خرید ارزان و مطمین یخچال فریزر دو درب بالا و پایین 618 لیتر سامسونگ samsung مدل rt62
 
هوایی بهداشتی و پاکیزه در یخچال سامسونگ RT62k7160sl
 
سیستم بهداشتی ضد باکتری(Anti Bacterial) این یخچال به کمک فیلتر کربنی خود هوا را استرلیزه کرده و هر گونه میکروب و باکتری و الودگی را از میان بر می دارد. این سیستم دایما هوا را از فیلتر کربن فعال شده عبور داده و استریل می کند. بنابراین فضای درونی یخچال همیشه تمیز و بهداشتی خواهد ماند. این سیستم تمامی بخشهای یخچال حتی پایین ترین نقاط را هم تمیز و بهداشتی نگه می دارد. 
 
خرید یخچال فریزر دو درب samsung rt62 از baneh24 hoor kala
 
یخ ساز و آبریز در یخچال فریزر سامسونگ RT62
 
این یخچال مجهز به یخ ساز و ابریز بوده که بر روی درب پایینی قرار دارد و شما با فشار دادن پدال مربوطه می توانید آبی خنک و گوارا در اختیار داشته باشید. 
 
خرید مطمین با خدمات پس از فروش در بازرگانی هور - یخچال فریزر دو درب بالا و پایین سامسونگ rt62
 
سیستم روشنایی و نورپردازی یخچال سامسونگ RT62
 
سیستم روشنایی این یخچال به کمک لامپهای با دوام و کم مصرف LED روشنایی کافی فراهم می کند. این لامپها علاوه بر مصرف کمتر و نور دهی بیشتر خنک تر نیز هستند. این لامپها در بالا و پهلوها قرار گرفته اند و هر زاویه ایی را روشن کرده و در جلو دید قرار می دهند. 
 
 
 
برچسب محصول: یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ مدل rt62 ، قیمت یخچال RT62 بانه ، خرید یخچال بالا فریزر rt62k7160sl از بانه ، قیمت بانه یخچال فریزر سامسونگ rt62k7160sl
 

یخچال فریزر بالا پایین 30 فوت سامسونگ RT62 مدل RT62K7160SL


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید