%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 55 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF SAMSUNG 4K HDR NU8000 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ SAMSUNG 4K HDR NU8000

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی  در سراسر ایران(+150,000 تومان)
خرید nu8000 قیمت بانه تلویزیون
مشخصات و قیمت خرید تلویزیون SAMSUNG مدل 55NU8000 در بانه 24
خرید ارزان و مطمین از بانه 24 - BANEH24
HOOR BANEH24 بازرگانی هور - تلویزیون LED هوشمند 55 اینچ UHD سامسونگ SAMSUNG مدل NU8000


نگاه اجمالی به تلویزیون سامسونگ NU8000
شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیونهای هوشمند همیشه محصولاتی بسیار باکیفیت و به روز و ارزان ارایه داده است. تلویزیون سامسونگ NU8000 با رفع ناکارامدیها و عیبهای پیشین و با ارایه قابلیتهای پیشرفته و به روز و طراحی زیبا و مدرن و کارآمد وارد بازار شده است. این تلویزیون با برخورداری از پردازنده چهار هسته ای، دستیار صوتی Bixby و برنامه های Smart Things و ... از رقیبان خود یک قدم جلوتر است. 

تلویزیون LED هوشمند 55 اینچ سامسونگ NU8000 - خرید از baneh kala

مشخصات کلی
مدل تلویزیون NU8000
سال تولید 2018
شرکت سازنده SAMSUNG
کشور سازندهکره - سامسونگ
کشور مونتاژ کننده مصر
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون LED
اندازه و سایز صفحه 55 اینچ
نوع صفحه تخت
رنگ قاب مشکی
تصویر
کیفیت تصویر 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
نرخ رفرش تصویر 200 هرتز
نسبت تصویر 16:9
DOLBY VISION
محدوده دینامیکی بالا ( HDR)  
سایرطراحی 360 درجه, Auto Motion Plus، مجهز به تکنولوژی UHD Dimming
صدا
سیستم بلندگو دو کاناله
تعداد بلندگو  2 عدد بلندگو 
قدرت خروجی صدا 40 وات در مجموع
استانداردهای صوتیسیستم های صوتی Multiroom Link ,Woofer, پشتیبانی هدست بلوتوث Bluetooth Headset Support ,Dolby
امکانات
پردازنده 4 هسته ایی
رابط هوشمند
نوع سیستم عاملتایزن
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال

تیونرDVB-T2
قابلیت نصب برنامه 
سایرمنوی فارسی - کنترل ماوسی
درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت4
USB تعداد پورت 2
کامپوننتComponent 1
کامپوزیتComposite 1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط ها HDMI Quick Switch ,RS232C, پشتیبانی کانال صوتی از طریق پورت Audio Return Channel Support (via HDMI port), ورودی آنتن RF
سایر مشخصات
ریموت کنترل -کنترل جادویی(ماوسی)
نوع پایه رومیزی تک پایه مرکزی کشیده
قابلیت اتصال به دیوار
قفل کودک
اقلام همراه ریموت کنترل - باتری ریموت - دفترچه راهنما - کابل برق - پایه رومیزی



طراحی شیک و مدرن تلویزیون سامسونگ NU8000

یکی از قابلیتهای متمایز و برجسته این تلویزیون طراحی شیک و مدرن آن است. شرکت سامسونگ در طراحی ظاهری این محصول نیز به مانند تلفن های همراه هوشمند خود از بدنه ایی بسیار باریک به همراه لبه های نازک بهره برده است. پایه ی مرکزی T شکل آن به گونه ایی هوشمندانه طراحی شده که علاوه بر افزایش جلوه و زیبایی تلویزیون به کمک شیارهای پشتی تعبیه شده در آن می توان سیمها و کابلهای متصل شده به تلویزیون را از آن عبور داده و از پراکندگی آنها جلوگیری کرد. با قابلیت اتصال به دیوار می توانید تلویزیون خود را به دیوار وصل کرده و دیگران را حیران سازید. طراحی 360 درجه و همه جانبه و مینیمالیستی آن سبب شده است از هر زاویه ایی به آن نگاه کنید نمایی زیبا و خیره کننده از آن را نظارت کنید.

تلویزیون LED اسمارت هوشمند 4K 55 اینچ UHD سامسونگ NU8000 - عرضه شده در بازرگانی هور




کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سامسونگ NU8000

از قابلیتهای اکثر تلویزیونهای هوشمند امروزی از جمله تلویزیون سامسونگ NU8000 مجهز شدن آن به فناوری کیفیت تصویر 4K به عنوان بالاترین سطح کیفیت تصویر موجود است. با بهره مندی از این کیفیت تصویر بالا شما برنامه ها و محتواهای مورد علاقه خود را با لذت و هیجانی بسیار بیشتر دنبال خواهید کرد. در این استاندارد کیفیت تصویر با ارایه رزولوشن 3840×2160 پیکسل که 4 برابر رزولوشن در کیفیت FULL HD است، شما قادر به مشاهده جزییات دقیقتر و واضحتر تصویر خواهید بود. نمایشگر این تلویزیون با ارایه میلیونها پیکسل تصویر که در قالب لامپهای LED ریزی در کنار هم چیده شده اند، تصاویری شفاف و با جزییات عالی و دقیق ارایه می دهد. سرعت عملکرد پیکسلها بسیار بالا بوده و سبب می شود تصاویر بدون لرزش و نویز ارایه شوند. 

خرید ارزان با خدمات پس از فروش عالی در بازرگانی بانه کالا - تلویزیون هوشمند 55 اینچ UHD سامسونگ SAMSUNG مدل 55NU8000



فناوری UHD واقعی در تلویزیون سامسونگ NU8000

این تلویزیون به کمک فناوری UHD با تغییر فریم رنگها و تقویت آنها رنگهای اصلی(سبز - آبی - قرمز) را کاملا واقعی نمایش داده و در نتیجه با ترکیب این رنگها طیف وسیعی از رنهای دیگر را نیز به شکل بسیار غنی سازی شده و کاملا واقعی و طبیعی و دقیق عرضه می کند. این فناوری با بزرگنمایی اختلاف رنگهای تاریک و روشن، عمق و کنتراست تصویر را افزایش داده که این امر به نوبه خود روشنایی و وضوح تصویر را بیشتر می کند. 

خرید تلویزیون LED اسمارت 55 اینچ UHD سامسونگ SAMSUNG NU8000 از بانه کالا


قابلیتهای Mega Contrast و HDR Elite در تلویزیون سامسونگ NU8000

شما می توانید در تلویزیون سامسونگ NU8000 به کمک فناوریهای تصویر بی مانند و به روز بکار رفته در آن همانند HDR Elite(توسعه داده شده توسط HDR10 +) محتواهای مورد علاقه خود را با هیجان و لذت بالا مشاهده کنید. این فناوری با افزایش شدت روشنایی تا 1000 نیت(واحد سنجش روشنایی) این امکان را ایجاد می کند تا در تاریکترین بخشهای تصویر هم جزییات با وضوح بالا قابل مشاهده باشند. 

فناوری HDR10 +: 
این فناوری به عنوان جدیدترین فناوری با فرمت HDR فریم به فریم صحنه ها را پردازش و بهینه سازی کرده تا قابلیت HDR(محدوده دینامیکی بالا) در بهترین حالت خود ارایه شود و با خلق تصاویر عمیق شما را در خود غوطه ور سازد. این فناوری با خلق تصاویر واقعی و پویا دید سازندگان محتواها را برای شما حاصل می کنند. 


خرید تلویزیون LED اسمارت هوشمند 4K UHD سامسونگ SAMSUNG 55NU8000 از BANEH24



فناوری Ultra Slim Array در تلویزیون سامسونگ NU8000

این فناوری با کنترل و تنظیم دقت نور پس زمینه و افزایش دامنه کنتراست تصویر باعث می شود بخشهای تاریک تصویر تاریکتر و بخشهای روشن آن روشنتر نمایش داده شده و قادر باشید جزییات تصویر را با کنتراست عمیق مشاهده کنید. 

عرضه تلویزیون اسمارت هوشمند UHD سامسونگ SAMSUNG مدل 55NU8000 در بازرگانی هور - بانه24


ارایه طیف وسیعی از رنگهای واقعی و پویا در تلویزیون سامسونگ NU8000

این تلویزیون با خلق بیش از یک میلیارد رنگ، طیف وسیعی از رنگها با اختلاف اندک را ایجاد کرده و باعث ارایه تصاویری با رنگهای شفاف و واقعی و طبیعی می شود و تجربه جدیدی در این زمینه به کاربر می دهد. این طیف وسیع از رنگهای زنده و طبیعی لذت و هیجان دو چندانی از مشاهده محتواهای مورد علاقه به شما می بخشد. 

بازرگانی هور - عرضه مستقیم تلویزیون LED اسمارت هوشمند 4K 55 اینچ UHD سامسونگ SAMSUNG مدل 55NU8000


حالت بازی و قابلیت مانیتور در تلویزیون سامسونگ NU8000

حالت ویژه بازی این تلویزیون با عملکرد پویا بازیها را بسیار سریع و بی درنگ و تاخیر اجرا کرده و بهترین محیط بازی را برای شما ایجاد می کند. علاوه بر سرعت پاسخگویی بالا با ارایه کیفیت گرافیکی و تصویری عالی نیز باعث می شود حرکات تصویر صاف و روان و بدون هیچ تاری انجام پذیرد و شما نهایت لذت را از بازی با این تلویزیون تجربه کنید. همچنین به کمک لینک یا قابلیت ارتباط Steam می توانید بازیها را بر روی کامپیوتر پرسرعت خود اجرا کرده و بر روی نمایشگر باکیفیت تصویر عالی این تلویزیون مشاهده کنید. به عبارت دیگر این تلویزیون برای کسانی که دارای مانیتور کوچک هستن جایگزین بسیار عالی خواهد بود.

مشخصات تلویزیون LED اسمارت هوشمند 4K 55 اینچ UHD سامسونگ 55NU8000 - BANEH24


قابلیت اسمارت در تلویزیون سامسونگ NU8000

این تلویزیون اسمارت مانند یک هاب HUB قوی برای انواع وسایل دیجیتال عمل کرده و با قابلیت اتصال به آنها می تواند فعالیت آنها را از طریق خود کنترل نماید. می توان یخچال، لباسشویی و سایر ابزارهای دیجیتال را به آن پیوند داده و به کاربر امکان می دهد فعالیتها و تنظیمات مربوط به آنها را کنترل کرده و اعمال نماید. با قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت و مرور صفحات وب کاربر را غرق در دنیای وب و شبکه های اجتماعی خواهد کرد. همچنین از قابلیت اتصال به موبایل و کامپیوتر و دیگر دستگاههای مشابه و همگام سازی و اشتراک گذاری داده برخوردار است و می توان محتواهای آنها را در ابعاد بزرگتر و با کیفیت بالاتر مشاهده کرد. قابلیت Samsung Cloud این امکان را به شما می دهد به شکل بی سیم و تنها با یک لمس ساده محتواهای موجود در گوشی هوشمند خود و دیگر دستگاههای مشابه را با تلویزیون خود به اشتراک گذاشته و بر روی نمایشگر بزرگ و با کیفیت تلویزیون خود نمایش دهید.

hoor baneh24 - تلویزیون LED اسمارت SAMSUNG مدل 55NU8000


ریموت کنترل ماوسی با جست و جوی صوتی(Bixby) تلویزیون سامسونگ NU8000

ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون به شما کمک می کند راحت و سریع به برنامه ها و محتواهای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. قابلیت جست و جوی صوتی این ریموت سبب می شود با جست و جوی کمتر سریع نیازهای خود را اعمال کرده و از مشاهده لذت بیشتری ببرید. البته به کمک طراحی ویژه این ریموت می توان بقیه دستگاههای سامسونگ را نیز کنترل کرد. با قابلیت تشخیص خودکار، دیگر دستگاهها را به صورت خودکار تشخیص داده و به آنها وصل می شود و به شما این امکان را می دهد با همین ریموت دیگر دستگاهها را هم کنترل نمایید. 

خرید تلویزیون LED هوشمند 55 اینچ UHD سامسونگ SAMSUNG 55NU8000 از بانه کالا


سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ NU8000

بلندگوهای این تلویزیون در مجموع 40 وات توان صوتی ارایه می دهند که 20 وات آن را ساب ووفر تولید می کند به طوری که می توان آن را بعنوان سینمای خانگی بکار برد. بلندگوها در پشت بدنه تعبیه شده اند. این تلویزیون از قابلیت اتصال به سیستمهای صوتی دیگر هم برخوردار بوده و همچنین به کمک فناوری DTS Premium Sound 5.1 می تواند صداها را از هم تفکیک نماید. 

تلویزیون اسمارت هوشمند 4K سامسونگ SAMSUNG مدل 55NU8000 - بانه 24 - بانه کالا


درگاههای ارتباطی تلویزیون سامسونگ NU8000

این تلویزیون از تمامی درگاههای به روز از قبیل USB و HDMI و HDR و سیستمهای صوتی DTS  و DOLBY DIGITAL و کابل 1202*1080 پیکسل و ... پشیبانی می کند. این درگاهها بدون هیچ گونه نویز و تاخیری محتواهای مورد علاقه شما را انتقال داده و پخش می کنند. 

تلویزیون LED اسمارت SAMSUNG مدل 55NU8000 - بانه کالا هور بانه 24 بازرگانی هور



برچسب محصول: خرید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ NU8000 از بانه ، قیمت تلویزیون 55 مدل NU8000 ، قیمت بانه تلویزیون صفحه تخت، قیمت led سامسونگ در بانه، تلویزیون 55 اینچ سامسونگ سری 8 مدل  NU8000 ، تلویزیون سامسونگ NU8000 بانه 24

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ SAMSUNG 4K HDR NU8000


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید