تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X8500G قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X8500G

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+300,000 تومان)

عرضه تلویزیون 65 اینچ led هوشمند 4k uhd سونی مدل x8500g در بانه کالا هور
قیمت تلویزیون 65 اینچ سونی  مدل sk8500 بانه

نگاه اجمالی به تلویزیون سونی X8500G

تلویزیون 65 اینچ سونی X8500G با اندازه 65 اینچ مناسب سالنها و محیطهای بزرگ طراحی شده است که با فناوری 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل در صورت رعایت فاصله استاندارد تصاویری بسیار باکیفیت به بیننده عرضه می کند. 
این تلویزیون با بهره مندی از پردازنده ویژه شرکت سونی 4K HDR Processor X1 تمامی محتواهای دریافتی از منابع مختلف را پردازش کرده و کیفیت آنها را به 4K می رساند. همچنین به کمک قابلیت HDR کنتراست تصویر را به میزان چشمگیری افزایش داده و کیفیت آن را بهبود خواهد بخشید.
سیستم صوتی باس رفلکس دو کاناله این تلویزیونصدایی با توان 20 وات پخش می کند. در زمینه اسمارت این تلویزیون از سیستم عامل اندروید به همراه قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر صفحات وب و جست و جو در وب و بهره مندی از شبکه های اجتماعی یوتیوب و نتفلیکس و ... به همراه دانلود و نصب برنامه ها و بازیهای متنوع برخوردار است. این تلویزیون از درگاههای ارتباطی به روز از قبیل USB و HDMI و ... برخوردار بوده و از طریق آن می توان محتواهای موجود در منابع مختلف را به تلویزیون انتقال داده و نمایش داد.
از نظر طراحی قاب باریک آن نمایشگر را بزرگتر از حد معمول نشان داده و تصاویر گسترده تری نمایش می دهد. طراحی پایه های آن به گونه ایی است که کابلهای مختلف متصل به تلویزیون را می توان از درون آنها عبور داده و از بهم ریختگی آنها پشت تلویزیون جلوگیری نمود. این تلویزیون در کنار کیفیت و امکانات فوق العاده از قیمت مناسبی برخوردار است. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون X8500G
سال تولید 2019
شرکت سازنده SONY
کشور سازنده ژاپن - سونی
کشور مونتاژ کننده مالزی
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون Edge LED
اندازه و سایز صفحه 65 اینچ
نوع صفحه تخت
رنگ قاب مشکی
تصویر
کیفیت تصویر 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
نرخ رفرش تصویر 100 هرتز
پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1
قابلیت ارتقا کیفیت
محدوده دینامیکی بالا ( HDR)
سیستم کاهنده نویز
نسبت تصویر16:9
حالتهای تصویرVivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
صدا
سیستم بلندگو دو کاناله
تعداد بلندگو  2 عدد بلندگو 
قدرت خروجی صدا 20 وات در مجموع
سیستم کاهنده نویز Clear Voice
حالتهای صداStandard, Clear Voice III, Music, Cinema, Sport, Game
تکنولوژی صوتیDolby AC-4, DOLBY ATMOS, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby DTS
امکانات
پردازنده 4 هسته ایی - Quad Qore
رابط هوشمند  
نوع سیستم عاملاندروید - اسمارت
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال

تیونر DVB-T/T2
قابلیت نصب برنامه
قابلیت جست و جوی صوتی(میکروفون روی کنترل)
سایرتلتکست - نتفلیکس
درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت 4
USB تعداد پورت 3
کامپوننتComponent 1
کامپوزیتComposite 1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط ها RF
سایر مشخصات
ریموت کنترل -کنترل جادویی
نوع پایه رومیزی دو عدد پایه دو شاخه
قابلیت اتصال به دیوار
ابعاد تلویزیون با پایه 316×776×1231 میلی متر
ابعاد تلویزیون بدون پایه 52×713×1231 میلی متر
وزن تلویزیون با پایه 19.7 کیلوگرم
منبع تغذیه  AC 100~240V 50-60Hz
توان مصرفی
  • مصرف کلی 164 وات
  • مصرف در حالت آماده بکار 0.5 وات
قفل کودک
حسگر حرکتی
حسگر نوری محیطی
خاموش شدن خودکار
حافظه داخلی 16 گیگ
اقلام همراه ریموت کنترل - باتری ریموت - دفترچه راهنما - کابل برق

تلویزیون 65 اینچ led اسمارت هوشمند sony مدل x8500g بانه کالا هور بانه 24


کیفیت تصویر تلویزیون سونی X8500G

این تلویزیون با بهره مندی از کیفیت تصویر 4K با رزولوشون بالای 2160×3840 پیکسل به عنوان بالاترین سطح کیفیت تصویر، تصاویر را چهار برابر کیفیت FHD با جزییات دقیقتر و واضحتر نمایش می دهد. به عبارت دیگر این تلویزیون با شمار بالای 8 میلیون پیکسل قادر است ریزترین و جزیی ترین نقاط تصویر را نشان دهد. 


درخشندگی بالا با قابلیت TRILUMINOS: 

لایه TRILUMINOS ما بین شیشه شفاف و پنل ال ای ی واقع شده و باعث می شود کنتراست و روشنایی به میزان چشمگیری بهبود یابد. این قابلیت تا 50 درصد به بهبود کیفیت تصاویر کمک کرده و رنگهایی فراتر از دامنه سه رنگ اصلی(RGB) نمایش می دهد. این قابلیت باعث می شود رنگ قرمز را قرمزتر ببینید، به همین شکل برای دیگر رنگها. مسلما این امر به بهبود کیفیت تصویر کمک زیادی می کند.

تلویزیون هوشمند 4k uhd سونی sony مدل x8500g بانه کالا هور
پردازشگر تصویر  X Reality PRO: 

پردازنده تصویر ویژه شرکت سونی X Reality PRO هر سیگنال دریافتی را به کمک الگوریتمهای ویژه ایی تجزیه و تحلیل کرده و با افزایش سطح رنگ و شدت کنتراست و ... کیفیت تصویر را به میزان قابل توجهی بالا می برد. این فناوری همچنین محتواهای با کیفیت پایین را پردازش کرده و کیفیت آنها را به 4K می رساند. 
قابلیت HDR: 
این تلویزیون به کمک فناوری HDR طیف بسیار گسترده ای از رنگها با اختلاف اندک را عرضه کرده و باعث می شود تصاویری واقعی و طبیعی ارایه شود. به علاوه با افزایش نسبت کنتراست تصویر تصاویری شفاف و واضح با جزییات دقیق نمایش خواهد داد و سبب می شود تصاویر تاریک تاریکتر و تصاویر روشن روشنتر نمایش داده شوند. همچنین قابلیت HDR با تجزیه و تکفیک رنگها به پویایی و زنده بودن تصاویر کمک قابل توجهی می کند. 
قابلیت MotionFlow XR: 
این قابلیت با نرخ بالای 800 هرتز از جمله قابلیتهای بیشمار موجود در این تلویزیون جهت افزایش کیفیت تصویر است. این قابلیت باعث می شود صحنه های بازیها و فیلمها که دارای حرکات سریع هستند بدون تار شدن و به روانی و وضوح عالی نمایش داده شوند. در واقع با ساختن و اضافه کردن بخشهای از دست رفته به کمک الگوریتم های تقسیم بندی کمبود فریم را جبران کرده و از تار شدن تصویر و از دست رفتن حالت سینمایی آن جلوگیری می کند. 
قابلیت Live Color: 
این قابلیت افزایش کیفیت و غنا و طبیعی بودن رنگها را به همراه دارد. این فناوری تصاویری بسیار طبیعی به نمایش می گذارد. 
قابلیت Dynamic Contrast: 
این قابلیت با کنترل بر نقاط تاریک و روشن و افزایش کنتراست تصویر نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر ایفا خواهد کرد. در ساخت پنلهای این تلویزیون به جای پیکسلهای معمولی از لامپهای LED استفاده شده است و به کمک آنها روشنایی پس زمینه تنظیم می شود. در واقع هر پیکسل به شکل مستقل می تواند خود را روشن و یا خاموش کند. این امر دقت و روشنایی تصویر را بهبود می بخشد، چون مثلا برای ایجاد رنگ سیاه تنها کافی است که پیکسل مورد نظر خاموش شود تا رنگ سیاه مطلق ظاهر شود. 

تلویزیون هوشمند 4k uhd سونی 65 اینچ x8500g بانه

سیستم صوتی تلویزیون سونی X8500G
این تلویزیون با سایز بزرگ خود که مناسب محیطهای وسیع است لازم است سیستم صوتی قدرتمندی نیز داشته باشد که این مهم به خوبی در این محصول رعایت شده است. سیستم صوتی این تلویزیون با بهره گیری از دو عدد بلند گوی 10 واتی در مجموع 20 وات توان خروجی صوتی ارایه می دهد. این تلویزیون همچنین از فناوریهای ویژه ایی به منظور افزایش کیفیت صدا بهره می برد. قابلیت دالبی اتموس باعث تولید صدایی فراگیر و همه جانبه خواهد شد. همچنین توسط فناوری acoustic multi audio صدا از داخل تصویر پخش شده و حس صدایی طبیعی ایجاد می کند. به علاوه هماهنگی کافی میان تصویر و صدا موجود است. 
مشخصات و قیمت خرید تلویزیون 65 اینچ هوشمند uhd سونی sony مدل 55x8500g در بانه کالا هور

قابلیت اسمارت تلویزیون 65 اینچ سونی X8500G
این تلویزیون هوشمند از طریق وا فای و یا درگاه شبکه می تواند به اینترنت وصل شود. سیستم عامل تلویزیون سونی X8500G اندروید بوده که بستر قدرتمندی برای شمار زیاد و متنوعی از امکانات و قابلیتهای اسمارت فراهم می کند. از طریق مرورگر وب امکان وب گردی را برای کاربران فراهم می سازد. از طریق گوگل پلی هم می توان بازیها و نرم افزارهای مورد علاقه را نصب و اجرا نمود. حافظه داخلی 16 گیگ این تلویزیون برای ذخیره ی بازیها و نرم افزارها بسیار مناسب است. از طریق قابلیتهای اشتراک گذاری داده(hromecast Built in و Video & TV SideView) می توانید به صورت بی سیم میان تلویزیون و دستگاههای هوشمندی چون تلفن همراه دادهها را به اشتراک گذاشته و محتواهای موجود در آنها را بر روی تلویزیون خود با کیفیت عالی نگاه کنید. این تلویزیون همچنین از امکان جست و جوی صوتی برخوردار است. بر روی ریموت کنترل آن یک دکمه میکروفون به منظور جست و جوی صوتی قرار داده شده است که سریع و راحت می توان به قابلیتهای مختلف دستگاه دسترسی پیدا کرد. همچنین یک دکمه جهت فعال کردن نتفلیکس هم بر روی آن تعبیه شده است. برنامه ی TELETEXT، تایمر، بلوتوث نسخه ی 4.2 و ... در مجموع این تلویزیون را به یک تلویزیون حرفه ایی تبدیل کرده اند. از طریق پورتهای USB و HDMI می توان سایر ستگاههای دیجیتال و حافظه های مختلف چون هارد و فلش مموری و ... را به تلویزیون متصل نمود. به علاوه به کمک خروجی هدفون هم می توان بدون ایجاد مزاحمت برای بقیه محتواهای مورد علاقه خود را از تلویزیون نگاه کرد. گیرنده دیجیتال قدرتمند این تلویزیون می تواند بدون برفک محتواهای تلویزیونی را بر روی خود نمایش دهد. 
خرید ارزان و مطمین از بانه 24 - تلویزیون 65 اینچ led اسمارت 4k sony مدل x8500g

طراحی ظاهری تلویزیون سونی X8500G
از ابتکارات موجود در بخش طراحی این تلویزیون امکان مخفی کردن کابلها و سیمهای متصل به تلویزیون درون پایه های آن است و به این شکل می توان از پراکندگی و بهم ریختگی نازیبای آنها در پشت و کناره های تلویزیون جلوگیری کرد. همچنین این تلویزیون با ضخامت اندک خود در کنار لبه های باریک و طراحی جمع و جوری که دارد محیطی آرام و زیبا و دلنشین برای شما فراهم می کند. 
مشخصات تلویزیون 65 اینچ led هوشمند 4k uhd سونی sony مدل x8500g - بانه

ریموت کنترل اسمارت تلویزیون سونی X8500G
از ویژگیهای این ریموت می توان به اندازه باریکتر، دکمه های بیشتر جهت دسترسی سریع و راحت، به علاوه میکروفن داخلی به منظور کنترل و جست و جوی صوتی اشاره کرد. می توان دستگاههای مختلف را از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل کرده و با این ریموت کنترل آنها را تحت کنترل بگیرید. 
تلویزیون led اسمارت هوشمند 4k سونی sony x8500g بانه کالا هور 65 اینچ


 
برچسب محصول: تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X8500G جدید ، خرید تلویزیون سونی بانه ، قیمت X8500G بانه ، خرید تلویزیون 65x8500G بانه کالا هور ، قیمت تلویزیون جدید 2019 بانه ، خرید تلویزیون سونی x8500G بانه ،قیمت تلویزیون 65 اینچ x8500G بانه 24


تلویزیون 65 اینچ سونی SONY LED 4K UHD SMART X8500G


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید