%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 55 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD OLED %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD LG 4K HDR OLED B8 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی LG 4K HDR OLED B8

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان) 


خرید تلویزیون OLED اسمارت 4K ال جی LG مدل B8 بانه
مشخصات و قیمت خرید تلویزیون OLED اسمارت هوشمندLG مدل B8
عرضه تلویزیون هوشمند 4K ال جی LG مدل B8 در بانه کالا هور
تلویزیون LG مدل B8 - کالا هور

نگاه کلی به تلویزیون OLED ال جی B8

تلویزیون OLED ال جی B8 همانطور که از عنوان پیداست مجهز به نمایشگر  OLED است. این فناوری در انحصار شرکت ال جی قرار داشته و بسیار فراتر از فناوریهای رایج دیگر عمل می کند. این تلویزیون در سایتهای نظر سنجی در زمینه های مختلف نمره های عالی و با میانگین بالایی کسب نموده است. این تلویزیون در کنار هزینه به صرفه ایی که دارد می توان می تواند با تمامی تلویزیونهای LED رقابت کند. در ادامه قابلیتهای برجسته و ویژه این تلویزیون را یررسی خواهیم کرد. 

خرید تلویزیون OLED اسمارت ال جی B8 از بانه کالا


مشخصات کلی
مدل تلویزیون B8
سال تولید 2019
شرکت سازنده LG
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده کره
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون OLED
اندازه و سایز صفحه 55 - 65 اینچ
نوع صفحه تخت
رنگ قاب مشکی
تصویر
کیفیت تصویر 4K Ultra HD
رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
موتور پردازشگر تصویر پردازنده هوشمند α7
نسبت تصویر 16:9
قابلیت ارتقا کیفیت
محدوده دینامیکی بالا ( HDR)
زاویه دید گسترده


Upscaler 4K Upscaler
4K Cinema HDR 
صدا
سیستم بلندگو دو کاناله
تعداد بلندگو و ساب ووفر 2 عدد بلندگو + 2 عدد ساب ووفر
قدرت خروجی صدا 40 وات در مجموع
||| Clear Voice
حالت فراگیر Dolby Surround / OLED Surround
سایر Dolby Atmos -DTS Decoder -LG Sound Sync
امکانات
پردازنده 4 هسته ایی
رابط هوشمند
نوع سیستم عامل webOS Smart TV
قابلیت اتصال به اینترنت
مرورگر وب
گیرنده دیجیتال

تیونر DVB-T/T2
قابلیت نصب برنامه
فرمان صوتی
سایر تلتکست-ضبط فیلم-ماشین زمان-تصویر آینه-
درگاه های ارتباطی
HDMI تعداد پورت 4
USB تعداد پورت 3
کامپوننتComponent 1
کامپوزیتComposite 1
LAN پورت
بلوتوث
بی سیم(WIFI)
هدفون
خروجی صوتی دیجیتال
ورودی آنتن
سایر رابط ها RF
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترل جادویی-MR18
نوع پایه رومیزی تک پایه پهن و کشیده
ابعاد بدون پایه 1449x46.9x831
ابعاد تلویزیون با پایه 1449x225x884  میلی متر  
وزن دستگاه با پایه 25.0 کیلوگرم
مصرف انرژی  0.5 وات در حالت آماده + حالت صرفه جویی
منبع تغذیه  AC 100~240V 50-60Hz
قفل کودک
اقلام همراه ریموت کنترل_دفترچه راهنما_کابل برق_باتری برای کنترل


طراحی و دیزاین شیک و مدرن تلویزیون OLED ال جی B8

تلویزیون OLED ال جی B8 از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل C8 است. این تلویزیون از حاشیه های بسیار نازک و پایه های بسیار شیک و پهن و مستحکمی برخوردار بوده که نوعی احساس امنیت نسبت به خطرات احتمالی را ایجاد می کند. این تلویزیون در ابعاد 55 و 65 اینچ عرضه می شود. نمایشگر آن بسیار نازکتر از تلویزیونهای دیگر است زیرا بر خلاف انواع LCD و LED از بخش نور پس زمینه استفاده نمی کند و حذف این بخش به نازکی آن کمک زیادی کرده است. در کل طراحی این تلویزیون از نظر کاربران در سطح عالی بوده و با طراحی شیک و مدرن خود از اجزای لاکچری دکوراسیون منزل شما خواهد بود. 

عرضه تلویزیون OLED اسمارت 4K ال جی LG B8 در بازرگانی کالا هور

نمایشگر فوق العاده تلویزیون OLED ال جی B8

تلویزیون ال جی OLED B8 با بهره گیری از فناوری OLED انحصاری شرکت ال جی در این زمینه یک ابرقدرت بی رقیب است. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل که چهار برابر FHD است، و همچنین کنتراست بینهایت، تصاویری جذاب و طبیعی و واضح و با جزییات عالی ارایه می دهد و بیشترین لذت از تماشای تلویزیون را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. از ویژگیهای برجسته این تلویزیون توانایی تولید رنگ سیاه خالص است. این سیاهی مطلق کنتراست بالایی ایجاد می کند. در نهایت سبب می شود رنگها عمق و حجم پیدا کرده دقت در جزییات بیشتر شده و حس تصویر سینمایی به کاربر القا شود.  

بانه کالا هور - تلویزیون اسمارت 4K ال جی LG B8

Hybrid-Log Gamma یا به اختصار HLG: این قابلیت به کمک پردازنده قدرتمند A7 تصاویر با کیفیت پایین را تا کیفیت 4K شفاف سازی کرده و کاربران را قادر می سازد از دیدن محتواهای قدیمی با کیفیت و وضوح و جزییات عالی 4K لذت دو چندانی ببرند. 
Dolby Vision: این قابلیت گستردگی تصاویر و افزایش کنتراست و شفافیت تصویر را به همراه می آورد.
HDR,HDR10: این قابلیت جز استادارهای پیش فرض 4K Ultra-HD بوده و در کنار قابلیتهای دیگر باعث می شود که وسعت دامنه رنگها بسیار بیشتر شده و با ارایه ی طیف وسیعی از رنگها و امکان تفکیک عالی آنها از هم، تصاویری طبیعی، زنده، شفاف و با جزییات دقیق ارایه شود و کاربر را غرق در تماشای تلویزیون سازد. 

خرید تلویزیون OLED اسمارت هوشمند LG B8 از بانه کالا هور

سیستم صوتی رسا و قدرتمند تلویزیون OLED ال جی B8

سیستم صوتی تلویزیون OLED B8 مانند مدل C8 با 20 وات توان صوتی و 20 وات توان ووفر در کل 40 وات توان خروجی ارایه می دهد که از این نظر بسیار قدرتمند عمل می کند. این تلویزیون با بهره مندی از قابلیتهای ویژه صوتی در کنار تصویر بی مانندش از کیفیت صدای عالی هم برخوردار است و در این زمینه حرف اول را در مقایسه با شرکتهای  دیگر می زند. سیستم صوتی قدرتمند آن حتی زمانی که روی بیشترین شدت تنظیم می شود افت کیفیت پیدا نمی کند و شما همچنان صدایی رسا و واضح خواهید شنید. با بهره مندی از قابلیت Dolby Atmos تجربه ی شنیداری جدید و بی نظیری به کاربران می دهد. 

خرید ارزان و مطمین تلویزیون OLED اسمارت 4K ال جی B8 از بازرگانی هور


پردازنده هوشمند a7 تلویزیون OLED ال جی B8

پردازنده A7 - تکنولوژی ویژه ال جی - سبب می شود غنای رنگها بیشتر شده جزییات عمیقتر نمایش داده شده و زیباییهای پنهان تصویر ظاهر شوند. 

عرضه تلویزیون OLED اسمارت هوشمند 4K ال جی LG مدل B8 بازرگانی هور


سیستم عامل و رابط کاربری تلویزیون OLED ال جی B8

تلویزیون OLED ال جی B8 از نسخه به روز سیسم عامل WEBOS بهره می برد که به عقیده شمار زیادی از کارشناسان از رقبای خود چون اندروید و تایزن پیشی گرفته است. سادگی و راحتی و چاشنی طنز از صفات بارز این سیستم عامل است. این سیستم عامل علاوه بر ارتباط با سرور مخصوص ال جی از ارایه دهندگان انلاین محتواهای صوتی و بصری چون Netflix, Amazon, YouTube و Google Play TV هم پشتیبانی می کند. از مزیتهای برجسته این سیستم عامل عدم نیاز به سخت افزارهای قوی است. ریموت کنترل جادویی(Magic Remote) این تلویزیون به لطف غلتک و کلید فراخوانی مانند ماوس عمل کرده و شما می توانید به کمک آن سریع و راحت با محیط هوشمند تلویزیون تعامل کنید. 

خرید تلویزیون هوشمند 4K ال جی LG مدل B8


Smart ThinQ و قابلیتهای هوشمند تلویزیون OLED ال جی B8
شرکت LG محصولات جدید خود را تحت عنوان SmartThinQ(فکر هوشمند) تولید و عرضه می کند. به علاوه این شرکت قصد دارد محصولات هوشمند خود را تحت عنوان ThinQ یکپارچه کرده و امکان تعامل آنها با یکدیگر را فراهم سازد. همچنین این شرکت از طریق پلتفرم باز SmartThinQ آپدیتهای نرم افزاری تهیه کرده و با به روز رسانی محصولات قبلی خود(محصولاتی که به قابلیت وای فای مجهز هستند) آنها را نیز همانند محصولات جدید خود از قابلیتهای هوشمند مدرن بهره مند می سازد. تلویزیون هوشمند ال جی B8 نیز با بهره مندی از این قابلیتهای هوشمند شما را قادر می سازد که با اتصال لوازم هوشمند خود به اینترنت از طریق تلویزیون خود بر آنها نظارت و کنترل داشته باشید و از زندگی هوشمند لذت ببرید. 
این تلویزیون به کمک پردازنده هوشمند چهار هسته ای ALPHA 7 رابط کاربری هوشمند را سریع تر و روان تر کرده و امکان به وجود آمدن هر گونه مشکلی در سیستم عامل و رابط کاربری را از میان برده است. 
قابلیت جست و جوی صوتی(Voice Search): به کمک این قابلیت شما می توانید از طریق فرمانهای صوتی خواسته های خود از قبیل بررسی وضعیت آب و هوا، پیدا کردن یک فیلم و ... را بدون نیاز به استفاده از ریموت کنترل اعمال کنید و نهایت کارایی و لذت را از تلویزیون خود ناظر باشید. 

خرید ارزان تلویزیون OLED اسمارت هوشمند 4K ال جی LG مدل B8 بانه کالا

درگاههای ارتباطی تلویزیون اسمارت ال جی OLED B8

در این تلویزیون به کمک 4 پورت HDMI و همچنین کامپوزیت و کامپوننت می توان محتواهای صوتی و بصری را بین دستگاههای مختلف انتقال داد. یک عدد پورت اوپتیکال برای انتقال ویژه صدا به سیستم های صوتی به خصوص ساندبار و سینماهای خانگی در آن تعبیه شده است. پورت USB هم امکان استفاده از فضای ذخیره خارجی را حاصل می کند. درگاه LAN برای اتصال به اینترنت به کار می رود.  

تلویزیون هوشمند 4K ال جی LG مدل B8 - بانه کالا هور



تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی LG 4K HDR OLED B8


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید