تلویزیون 49 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7490 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 49 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7490

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان) 

تلویزیون 49 اینچ ال جی مدل um7490 بانه
تلویزیون 49 اینچ - تلویزیون ال جی - تلویزیون فور کی - تلویزیون بانه baneh
baneh24 - خرید ارزان تلویزیون ال جی از بانه - lg um7490 - بازرگانی هور
baneh24 - بانه24 - تلویزیون بانه - تلویزیون ال جی 4k led مدل 49um7490


نگاه اجمالی به تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

تلویزیون um7490 ال جی(2019) از نمایشگر 49 اینچی LED با پنل IPS و نور پس زمینه Direct به همراه کیفیت تصویر 4K برخوردار است. این تلویزیون با وجود امکانات پیشرفته متعدد هزینه به نسبت پایینی دارد. از قابلیتهای دیگر این تلویزیون می توان زاویه دید گسترده 178 درجه و پشتیبانی از فرمت Active HDR در کنار قابلیت ارتقای کیفیت تصویر 4K Upscaler را نام برد. همچنین نرخ رفرش-تازه سازی تصویر در این تلویزیون 50 هرتز است. سیستم صوتی این تلویزیون 20 وات توان خروجی صوتی ارایه می دهد و از فناوری DTS Virtual:X جهت ایجاد صدایی غنی و همه جانبه و چند بعدی بهره می برد. همچنین قابلیت دالبی دیجیتال به افزایش وضوح و رسایی صدا کمک می کند. می توان هم به شکل بی سیم از طریق وای فای-WiFi و یا پورت شبکه-LAN به اینترنت و فضای مجازی وارد شد. از جنبه های برجسته ی این تلویزیون می توان سیستم عامل WebOS به کار رفته در آن را نام برد که امکان وب گردی را هم از طریق مرورگر فراهم کرده است. یکی دیگر از ابزارهای ارتباطی بی سیم موجود در این تلویزیون بلوتوث نسخه 5 است. همچنین این تلویزیون از 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB به همراه خروجی دیجیتال نوری-Optical و ورودی RF و ورودیهای کامپوزیت و کامپوننت برخوردار است. از جنبه های سخت افزاری دیگر این تلویزیون می توان به پردازنده 4 هسته ای، ریموت کنترل جادویی هوشمند، سنسور اکو و گیرنده های DVB-T2/C/S2 اشاره کرد. همچنین از جنبه های نرم افزاری هم می توان قابلیتهای هوش مصنوعی-ThinQ AI، اشتراگذاری-Screen share، قابلیت ضبط-Time Shift و راهنمای الکترونیکی برنامه ها-EPG را نام برد. از طریق قابلیت هوش مصنوعی می توانید لوازم هوشمند منزل خود را کنترل کنید. نور پس زمینه تلویزیون هم متناسب با روشنایی محیط توسط سنسور اکو(سنسور روشنایی) تنظیم شده و به این طریق در مصرف برق به مقدار زیادی صرفه جویی می شود. 

تلویزیون اسمارت ال جی - خرید تلویزیون uhd از بانه - lg - baneh kala


مشخصات کلی
مدل تلویزیونUM7490PLC
سال تولید 2019 - سری 7
شرکت سازنده LG
کشور سازنده کره 
کشور مونتاژ کننده کره
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED با پنل IPS
اندازه و سایز صفحه "49 اینچ
نوع صفحه تخت 
نوع و رنگ قابDirect سفید
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن تصویر3860 × 2160
نرخ تازه سازی60 هرتز
موتور پردازنده تصویرپردازنده چهار هسته ای
حالت تصویر (pm)
 Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حالت عریض تصویر PC
Normal/Full1/Full2 for PC
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
سایرتقویت کننده/ حالت تصویر هوشمند/ تقویت رنگ پویا/ قابلیت HDR(محدوده دینامیکی بالا)/ قابلیت HDR10/ قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به 4K
صدا
سیستم بلندگو 2.1 کاناله
تعداد بلندگو 2 عدد(دیجیتال)
قدرت خروجی صدا 20 وات
سایر
  • سیستم کاهنده نویز Clear Voice III
  • 3 حالت بهینه ساز صدا(Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
  • 5 حالت تنظیمات صدا(Standard/Music/Cinema/Game/Sports)
  • سیستم صوتی Dolby Digital
  • 6 حالت مختلف صدا(Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
  • حالت فراگیر DTS Virtual:X
  • DTS Decoder
  • پخش کننده موزیک
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سیستم عامل
WebOS Smart TV(تلویزیون هوشمند)
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
مرورگر وب 
وای فای-WiFi  - WiFi: 802.11
گیرنده دیجیتال
 
تیونر
DVB-T
DVB-T2(دیجیتال زمینی)
DVB-S/S2
DVB-C
سایربلوتوث نسخه 5.0
Simplink(HDMI CEC)
اشتراک گذاری هوشمند
فرمان صوتی LG Voice Search
لیست برنامه ها EPG
قابلیت ضبط
تله تکست
نرم افزار تلویزیون هوشمند
فروشگاه محتوا APPLICATION STORE

درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI  3 عدد
تعداد پورت USB 2 عدد
کامپوننت Component 1 عدد
کامپوزیت Composite 1 عدد
LAN 
سایر
  • اپتیکال
  • ورودی CI-Slot
  • RF
  • ورودی S-Video
سایر مشخصات
زاویه دید افقی178 درجه
نسبت تصویر16:9
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه) Divx HD
فرمتهای قابل اجراAC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
اندازه نمایشگر124 سانتی متر - قاب باریک
سایر
  • VP9 Decoder
  • HEVC Codec
  • حافظه داخلی
  • ریموت کنترل جادویی
  • OSD Language
  • پایه رومیزی
  • پیچهای اتصال پایه
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • سیستم محافظ برق
  • دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
توان مصرفی - حالت ذخیره انرژی
وزن و ابعاد
وزن  12 KG
ابعاد با پایه1110 × 249 × 704 


هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

با نصب رایگان برنامه ThinQ AI بر روی گوشی هوشمند خود می توانید لوازم خانگی و دستگاههای هوشمند اعم از لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و تلوزیون را کنترل و مدیریت کرده و به این طریق با تلفیق آنها با هم کارهای روزانه خود را با هم و سریعتر و کارامدتر از قبل انجام دهید. این فناوری در نهایت با تغییر سبک زندگی، شما را وارد فاز بهتری از زندگی می کند. شما می توانید فارغ از از زمان و مکان همیشه و در هر جا کنترل منزل خود را در کف دست داشته و با لمس فقط یک دکمه بر آن نظارت کامل داشته باشید و به این طریق در وقت و انرژی هم صرفه جویی خواهد شد. 



کیفیت تصویر 4K و ارایه تصاویری طبیعی و واقعی: 

تلویزیون 49um7490plc ال جی با کیفیت تصویر 4K(تعداد 3860 × 2160 = 8 میلیون پیکسل) رزولوشنی 4 برابر کیفیت FULL HD در پنل IPS خود عرضه می کند که وضوح بسیار بالایی به تصاویر بخشیده و قادر به نمایش کوچکترین جزییات تصویر با رنگ روشن و تصاویری زنده و واقعی خواهد بود. البته برای برخورداری از تصویری با کیفیت بالا لازم است خود محتوای در حال پخش هم با کیفیت بالا ضبط شده باشد وگرنه نتیجه چندان مطلوبی حاصل نخواهد شد. البته به کمک فناوری ارتقای کیفیت تصویر-4K Upscaler موجود در این تلویزیون، محتواهای با کیفیت پایین هم پردازش شده و کیفیت عالی به آنها می بخشد. 



زاویه دید 178 درجه ای گسترده در تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

از مزیتهای پنل IPS به دیگر تلویزیونها زاویه دید گسترده آن است. این تلویزیون با زاویه دید 178 درجه ای گسترده شما را قادر می سازد تصاویر بسیار با کیفیت ارایه شده توسط آن را در هر جهت و زاویه ای نسبت به تلویزیون بدون افت کیفیت و تارشدگی رنگ مشاهده کنید. 



4K Active HDR و ارایه جزییات بی نظیر در تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

استاندارد کیفیت تصویر 4K Active HDR با قابلیت پشتیبانی از فرمتهای HLG و HDR10 از طریق پردازش رنگها و تفکیک آنها از هم، رنگهایی کاملا زنده و واقعی تولید می کند. قابلیت HDR دقت و کنتراست رنگ را به حداکثر رسانده و رنگهای واقعی شفاف و واضح خلق می کند. کمترین اختلاف میان رنگها به شکل بارزی نمود پیدا کرده و به این شکل رنگهایی غنی و شفاف و طبیعی شکل می گیرد و جزییات در بخشهای خیلی تاریک یا روشن حفظ می شود و از میان نخواهد رفت. 

تلویزیون ال جی با کیفیت uhd - خرید از بانه کالا - بازرگانی هور - hoor


طراحی شیک و ساده تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

این تلویزیون با طراحی لوکس و ساده خود برای هر کاربری با هر سلیقه ای جذاب می نماید و با هر دکوری هماهنگ و قابل ست است. رنگ سفید بدنه و پایه ها ظاهر لوکس آن را دو چندان نموده است. حاشیه نمایشگر بسیار باریک بوده و به این طریق اشراف و تصرفی بر تصاویر نمایشگر ندارد و اجازه می دهد تصویر تا لبه ها کشیده شود. 



پردازنده 4 هسته ای تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

پردازنده 4 هسته ایی سریع و دقیق با ویژگی 4K در این تلویزیون استفاده شده است. این پردازنده تصاویر و صحنه ها را در کمترین زمان ممکن پردازش کرده تا تصاویری دقیق و باکیفیت بدون تاری و تاخیر خلق کند. این پردازنده قوی با پردازش تصاویر و حذف نویزها و اختلالات موجود در آنها و همچنین پویاتر کردن رنگ و کنتراست، تصاویر واضح و طبیعی ارایه می دهد. همچنین این پردازنده 4 هسته ایی در کنار قابلیت ارتقای کیفیت تصویر 4K Upscaler تصاویر با وضوح و کیفیت پایین را پردازش نموده و کیفیت و وضوح عالی به آنها می بخشد. 



صدایی شفاف و فراگیر در تلویزیون ال جی مدل LG UM7490: 

سیستم صوتی این تلوزیون 20 وات توان خروجی صوتی را به کمک 2 عدد بلندگوی 10 واتی خود ارایه می دهد و صدایی شفاف و رسا به گوش شنونده می رساند. فناوری Dolby Digital کیفیت صدا را بهبود می بخشد. جاسازی ویژه بلندگوها در این تلویزیون سبب پخش همه جانبه صدا می شود و شما در هر نقطه ای صدایی یکنواخت شنیده و احساس خواهید کرد که در سینما حضور دارید. همچنین فناوری حذف نویز Clear Voice III صدا را پاکسازی نموده و صدایی صاف و شفاف و رسا و بدون نویز و اختلالات عرضه می کند. خروجی نوری اپتیکال-Optical برای انتقال صدا به سیستمهای صوتی جهت برخورداری از صدایی بلند و عالی در این تلویزیون تعبیه شده است. همچنین قابلیت DTS Virtual: X به کمک بلندگوهای داخلی صدایی غنی، چند بعدی و فراگیر بدون نیاز به بلند گوهای اضافی به گوش شنونده رسانده و او را غرق در موسیقی مورد علاقه اش می سازد. 

خرید تلویزیون از بانه - تلویزیون ال جی با صدایی رسا و فراگیر


هوشمندی در کنار سیستم عامل WebOS: 

تلویزیون ال جی lg 49um7490 از سیستم عامل ویژه WebOS و امکانات هوشمند بسیاری برخوردار است. امکان ورود به اینترنت و دنیای مجازی از طریق کابل شبکه-LAN و یا به شکل بی سیم از طریق وای فای-WiFi توسط این سیستم عامل فراهم شده است. از طریق مرورگر آن می توانید به وب گردی و جست و جو و دانلود برنامه ها و محتواهای مورد نیاز خود اقدام کنید. علاوه بر تایپ از طریق فرمانهای صوتی هم می توان عمل جست و جو را انجام داد. می توان به شکل بی سیم با موبایل و ابزارهای مشابه دیگر ارتباط برقرار کرده و از طریق قابلیت اشتراک گذاری Screen Share، داده ها و فایلهای چند رسانه ایی را به اشتراک گذاشت و انتقال داد. به علاوه امکان بازدید از فروشگاههای محتوای ال جی هم در این تلویزیون فراهم شده است. ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون انجام این امورات را برای شما بی نهایت آسان کرده است. 

خرید تلویزیون هوشمند ال جی با سیستم عامل webos از بانه - بانه 24




برچسب محصولتلویزیون LED صفحه تخت ال جی UM7490PLC, تلویزیون ال جی 49UM7490 LED, تلویزیون 49 اینچ UM7490 بانه, خرید تلویزیون UM7490 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزون LED ال ای دی از بانه 49UM7490

تلویزیون 49 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7490


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید