یخچال ساید اینستاویو InstaView Door in Door الجی Q247 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید اینستاویو InstaView Door-in-Door الجی Q247

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)

                     یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی q247 بانه, baneh
خرید یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی Q247 بانه, بازرگانی هور
قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی Q247 بانه, بانه 24
مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی Q247 بانه, hoor baneh
یخچال فریزر 30 فوت ساید بای ساید ال جی Q247 بانه, خرید یخچال فریزر از بانه


یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی Q247(اینستا ویو): 
این یخچال 687 لیتری ساید بای ساید از قابلیت اینستا ویود Door In Door برخوردار است. ظرفیت بالای این یخچال به راحتی نیاز خانواده های پر جمعیت را نیز بر آورده کرده و قادر به ذخیر حجم بالایی از اقلام و مواد غذایی متنوع است. از جمله خصوصیات ظاهری آن وجود یک درب فرعی بر روی درب اصلی یخچال است که به این قابلیت اصطلاحا در تو در گفته می شود. کافیست به آن یک ضربه بزنید تا روشن شده و محتویات درونی آن ظاهر شود. این یخچال ساید بای ساید فقط دو درب اصلی برای بخشهای یخچال و فریزر دارد، هر چند که ممکن است تصور شود چهار درب دارد. قابلیت InstaView Door-in-Door فضای درونی یخچال را افزایش داده و به شما امکان می دهد که اقلام پر مصرف روزانه را در این قسمت ویژه قرار دهید تا علاوه بر دسترسی سریعتر و راحت تر در هدر رفت سرما و مصرف برق هم صرفه جویی به عمل آید. این یخچال با رده انرژی A++ می تواند نسبت به یخچالهای دیگر تا میزان 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد. از قابلیتهای دیگر این یخچال لوکس و مدرن می توان به روشنایی LED، موتور اینورتر خطی، محفظه ویژه سبزی و میوه-Moist Balance Crisper، جریان هوای چند گانه، قفسه مخصوص بطری، فیلتر قدرتمند تصفیه هوا و کنترل پنل لمسی اشاره کرد. 
مشخصات و قیمت خرید یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی gc-q247csbv از بانه


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلQ247
(GC-Q247CSBV)
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده چین (قطعات اصل کره)
سال ساخت 2019
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید
اینستا ویو Door In Door
تعداد درببنتلی(سه درب: دو درب اصلی + قابلیت در تو در)
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی
رنگتقره ای
نور دهیال ای دی-LED
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت کل687 لیتر / 30 فوت
وزن124 کیلو گرم
ارتفاع1790 میلیمتر
عمق 738 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر
 یخچال
طبقات 4 عدد
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت یخچال422
جهت باز شدن درببه راست
لامپLED
قابلیت بدون برفک
سایرمحفظه ی مخصوص تعادل رطوبت مواد غذایی و سبزیجات (Moist BalanceTM Crisper)/ قفسه افقی نگه داری بطری/ محفظه نگهداری تخم مرغ/ جعبه کاربردی Utility Box/ کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت/ طبقات قابل تنظیم/ تنظیم دما
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات درب4 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر265
جهت باز شدن درببه چپ
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایریخ ساز دستی
تنظیم دما
انجماد سریع
 مشخصات فنی
مصرف انرژیA++

طراحی جدید برای صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و دارای حالت های بهره وری انرژی
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
نمایشگر دیجیتال صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی
فیلتر بهداشتی هواHygiene Fresh+
سایر ویژگی ها
  • قابلیت هوشمند-Smart Thinq
  • سیستم دیجیتال کنترل دما
  • فناوری door in door
  • دارای WiFi جهت اتصال به گوشی
  • دارای 6 سنسور دیجیتال
  • عیب یاب هوشمند-Smart Diagnosis
  • قفسه های شیشه ای عایق
  • محفظه بار
  • محفظه لبنیات
  • زنگ هشدار باز ماندن درب
  • قفل کودک
  • کم صدا - 39db


طراحی یخچال ساید بای ساید ال جی GC-Q247: 

این یخچال دو درب دارای یک درب فرعی بر روی درب اصلی یخچال است. دکمه ویژه ای زیر درب قرار دارد که با فشار دادن آن درب لمسی شیشه ای باز می شود. از ظرفیت کل این یخچال فریزر، 422 لیتر برای یخچال و 265 لیتر برای فریزر در نظر گرفته شده است. قسمت یخچال شامل چهار طبقه به همراه دو کشو میوه و سبزی و یک قفسه مخصوص بطری است. همچنین در بالای یخچال دو عدد لامپ ال ای دی-LED روشنایی یخچال را فراهم می کنند. محفظه ی ویژه ای تحت عنوان Moist Balance Crisper با قابلیت تنظیم دما و رطوبت در این یخچال تعبیه شده است. تعداد پنج طبقه نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته اند که ظرفیت یخچال را افزایش داده و انواع بطریهای بلند و اقلام کوچک می توانند در آنها قرار بگیرند. همچنین در قسمت فریزر دو عدد کشو به همراه چهار طبقه و چهار طبقه اضافی بر روی درب وجود دارد. سیستم روشنایی فریزر از یک عدد لامپ LED تشکیل شده است. 

قابلیت اینستا ویو Door In Door: 

طراحی آینه ای در تو در سبب نمایان شدن اقلام درون یخچال می شود. دو بار بر روی این شیشه ی آینه ای ضربه بزنید تا روشن شده و اقلام داخلی آشکار شوند. شما می توانید اقلام پر مصرف را در این قسمت قرار دهید تا هم به سرعت و سهولت در دسترس باشند و هم از هدر رفت سرما و اتلاف انرژی(تا 41 درصد) جلوگیری شود و همچنین مدت زمان سالم ماندن مواد غذایی افزایش یابد. طراحی اینستا ویو به عنوان نسل جدید طراحی در تو در فواید کاربردی زیادی دارد. از جمله طراحی زیبا و لوکس آینه ای، آگاهی از محتویات درونی تنها با دو بار ضربه زدن بدون نیاز به باز کردن درب اصلی(در نتیجه صرفه جویی در برق مصرفی) و این که با قرار دادن اقلام پر مصرف در این بخش فرعی از خارج شدن هوای خنک درون یخچال جلوگیری می شود و این امر علاوه بر موارد ذکر شده سبب افزایش دوام مواد غذایی و حفظ طروات و تازگی آنها برای مدت طولانی تر، خواهد شد. 

محفظه Utility Box: 

این محفظه ویژه در قسمت یخچال برای نگهداری موادی مانند پنیر و غذا در دمای مناسب کاربرد دارد. 
FRESH Balancer و Moist Balance Crisper

محفظه مخصوص میوه و سبزی-FRESH Balancer قادر به تنظیم رطوبت مناسب جهت نگهداری سبزی و میوه است. به این شکل طراوت و تازگی این اقلام برای مدت طولانی تری حفظ می شود. چنانچه دکمه ویژه تنظیم(با عبارت fruit بر روی آن) را به سمت چپ بکشید رطوبت مورد نیاز برای حفظ میوه ها فراهم می شود. چنانچه این دکمه به سمت راست کشیده شود شرایط مناسب برای حفظ سبزی در این محفظه فراهم خواهد شد. همچنین محفظه Moist Balance Crisper با حفظ رطوبت مناسب سبب شادابی و حفظ طراوت و تازگی میوه ها می شود. با توجه به آنکه جذب رطوبت اضافی توسط میوه ها و سبزیجات سبب خرابی آنها می شود، بنابراین برای جذب رطوبت منتشر شده از مواد غذایی، صفحه ای مشبک بر روی کشو حفظ رطوبت قرار می گیرد تا رطوبت اضافی بر روی دیواره های محفظه جمع شود به جای آنکه جذب میوه ها و سبزیجات شود. این محفظه ویژه با حفظ رطوبت به میزان 20 درصد، شادابی و طروات سبزیجات و میوه ها را برای مدت طولانی تری حفظ خواهد کرد. بر بالای کشو Moist Balance Crisper کشو Fresh Balancer قرار دارد که مخصوصا برای نگهداری میوه و سبزی طراحی شده است. در بالای درب آن برای تنظیم رطوبت و دمای درون محفظه، دو عدد درجه یکی برای سبزی و دیگری برای میوه، به کار رفته است. شما درجه مناسب را با توجه به محتویات درون محفظه انتخاب می کنید تا سلامت و طراوت محتویات درونی حفظ شود. 



Full Wine Rack: 

شما می توانید درون این محفظه مخصوص چهار عدد بطری را به شکل افقی قرار دهید. 

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی gc-q247csbv بانه


کمپرسور اینورتر خطی INVERTER LINEAR: 

موتور این یخچال هم بسیار کم صدا بوده و هم در مصرف برق صرفه جویی قابل ملاحظه ایی ایجاد می کند. این موتور قطعات متحرک بسیار کمی داشته که نتیجه آن اصطکاک و استهلاک کمتر دستگاه و افزایش دوام و بازدهی آن(صرفه جویی انرژی تا 32 درصد) است. این امر صدا را هم به مقدار ناچیز 39 دسی بل رسانده است. این موتور با کنترل حرارت کیفیت و ماندگاری مواد غذایی را برای مدتهای طولانی حفظ خواهد کرد. 



سیستم بهداشتی Hygeine Fresh یخچال فریزر ال جی GC-Q247: 

این فیلتر بهداشتی 5 لایه بو زدا طی 5 مرحله قادر است انواع میکروبها و قارچها و ذرات ریز و حتی بوهای نامطلوب را به مقدار 99.99 درصد از بین ببرد. هر کدام از این لایه ها نوع خاصی از الودگی را رفع می کند. این 5 لایه عبارتند از: دو لایه کربنی، دو لایه فوتوکاتالیست و یک لایه اشعه فرابنفش. برای از بین بردن بوهای اسیدی و قلیایی و دیگر بوهای تند حاصل از فاسد شدن مواد خوراکی، دو لایه ی کربنی به کار رفته اند، تا این بوهای بد طعم و کیفیت دیگر مواد را تغییر ندهند. همچنین برای از بین رفتن انواع میکروبها و قارچها دو لایه فوتوکاتالیست به کار رفته است. اشعه فرابنش هم به تکمیل شدن سلامتی و تازگی هوا کمک می کند. 

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی gc-q247csbv بازرگانی هور


قابلیت Smart ThinQ در یخچال فریزر ال جی GC-Q247: 

به کمک این قابلیت می توانید از طریق تلفن همراه خود مواردی از قبیل دمای یخچال و فریزر و ... را کنترل و تنظیم نمایید. همچنین سیستم عیب یاب هوشمند نواقص روی داده برای یخچال را به برنامه ویژه موجود بر روی موبایل فرستاده و شما را از آن مطلع می سازد و با ارایه گزارش کاملی از مشکل روی داده شما را از تعمیر کار بی نیاز می سازد. 




برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل Q247, یخچال فریزر Q247 ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG Q247, خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر LG Q247, یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی LG مدل GC-Q247CSBV عرضه در بانه 24 


یخچال ساید اینستاویو InstaView Door-in-Door الجی Q247


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید