%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C 9 %DA%A9%DB%8C%D9%84%D9%88%DB%8C%DB%8C %D8%A8%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1 %D8%AF%D8%B1%D8%A8 %D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF V5 LG %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C WV5149SVP F4V5VYP2T %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 9 کیلویی بخارشوردار درب بزرگ جدید V5 LG ال جی WV5149SVP - F4V5VYP2T

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+200,000 تومان) 

لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانهخرید لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه

     ماشین لباسشویی v5 نقره ای و سفید ال جی بخارشو دار بانه خرید
لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t

نگاه اجمالی به لباسشویی 9 کیلویی ال جی  F4V5VYP2T  | WV5149WVP

شرکت ال جی جدیدترین لباسشویی خود در سال 2020 را با نام  F4V5VYP2T (F4V5VYP0W سفید ) و در سال 2021 با نام WV5149SVP  ( WV5149WVP  سفید ) و ظرفیت 9 کیلو گرم روانه بازار کرد. این لباسشویی به روز از امکانات و قابلیتهای کاربردی و مدرن بسیاری برخوردار است. موتور اینورتر دایرکت درایو-Inverter Direct Drive، قابلیت 6Motion DD، فناوری AI DD، بخارشور-True Steam، امکان افزودن لباس به دستگاه حتی هنگام فعالیت-Add Item، قابلیت هوسمندی-Thinq و صرفه جویی در مصرف(رده انرزی A+++) از جمله قابلیتهای برجسته و کاربردی این محصول پیشرفته رده بالا هستند. این دستگاه از 14 برنامه شستشو و 6 حالت حرکتی قابل تنظیم بهره می برد و به شما امکان می دهد طیف گسترده و متنوعی از لباسها در جنسهای مختلف را به وسیله ی آن با بالاترین کیفیت شستشو شسته و سلامتی و تمیزی و بهداشت لباسهایتان را تضمین کنید. این دستگاه هم به مانند دیگر محصولات مدرن شرکت پیشرو ال جی از قابلیت عیب یابی هوشمند-Smart Diagnosis 3.0 برخوردار است. همچنین می توانید از طریق وای فای-WiFi این دستگاه را به وسایل دیگر همانند موبایل متصل سازید. از امکانات دیگر لباسشویی ال جی F4V5 (WV5) نمایشگر LED سفید رنگ آن است که کاربر می تواند از طریق آن وضعیت کاری دستگاه را مشاهده کرده و به تنظیمات مورد نیاز از جمله تنظیم توابع کاربردی مختلف بپردازد. از جمله این توابع کاربردی می توان به تایمر، تنظیم مدت زمان شستشو، درجه حرارت آب، بخارشور-True Steam و قفل کودک اشاره کرد. برای انتخاب برنامه شستشوی مورد نیاز هم می توان از ولوم جلو دستگاه استفاده کرد، که به دو صورت گردان و لمسی عمل می کند. این دستگاه 9 کیلوگرمی از نوع ایستاده بوده و با ابعاد استاندارد 850(ارتفاع)*600(پهنا)*560(عمق) و وزن 70 کیلو گرم، عرضه شده در دو رنگ سفید / نقره ای، می توان به راحتی با دکور و دیگر وسایل منزل شما هماهنگ شود. شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلF4V5VYP2T نقره ای 
WV5149SVP نقره ای 
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده چین (قطعات اصل کره)
سال ساخت 2020 -2021
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر Direct Drive(گیربکسی، بدون تسمه)
رنگسفید / نقره ای(سیلور)
رده بندی انرژیA+++
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل9 کیلو گرم
وزن70 کیلو گرم
ارتفاع850 میلیمتر
عمق 560 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
درصد خشک کن  80 درصد
دور موتور1400 دور در دقیقه
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب A++
مصرف برق A+++
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
تعداد حرکات6 حالت
بخارشوردارد
 مشخصات
میزان صدا
  • 55 دسی بل
نمایشگرWhite LED(ال ای دی سفید رنگ)
زبان صفحه کنترل انگلیسی / عربی
جهت باز شدن در
به سمت چپ با زاویه 150 درجه
جنس بدنهاستیل
نوع دیگالماسه
جنس دیگاستیل ضد زنگ
حجم دیگ68 لیتر
عمق دیگ30 سانتی متر
طول سیم1.5 متر
برق ورودی220 ولت
سایر ویژگی ها
  • عیب یاب هوشمند-SMART DIAGNOSIS
  • قابلیت هوشمندی-Smart Thinq
  • دستیار صوتی Alexa و Google Assistant
  • قابلیت اتصال به وای فای
  • نمایشگر
  • تکنولوژی AI DD
  • فناوری 6Motion DD
  • خاصیت آنتی باکتریال دیگ با خلوص 99.99 درصد
  • بخار شور-True Steam
  • سیستم ضد چکه
  • تنظیم میزان مواد شوینده به صورت خودکار
  •  انتخاب برنامه شست و شو به کمک ولوم به 2 صورت لمسی و گردان
  • تنظیم درجه حرارت آب
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار-Add Item
  • تایمر
  • شروع کار با تاخیر
  • بیصدا
  • پایه های قابل تنظیم
  • لوله ورودی آب سرد(فقط آب سرد)
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کابل برق/ دفترچه راهنما

ماشین لباسشویی wv5 سیلور v5 بانه کالا خرید

لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه 24قیمت لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه کالا

فناوری AI DD در لباسشویی ال جی  F4V5 (WV5) : 

لباسشویی ال جی F4V5VYP2T از فناوری AI DD بهره می برد. این دستگاه محافظت از لباسهای شما را به میزان 18 درصد افزایش داده و مراقب هوشمند لباسهای شماست. در این قابلیت اطلاعات و داده های از قبل پردازش شده به خدمت گرفته می شوند تا متناسب با جنس لباسها و شرایط موجود به صورت خودکار، برنامه شستشو و نوع حرکت درام انتخاب شود. به این شکل بالاترین کیفیت شستشو و مراقبت از لباسها حاصل شده و از لباسشویی استفاده بهینه تری خواهد شد. به کمک این فناوری سلامتی و پاکیزگی لباسهایتان تضمین می شود. در واقع در این فناوری جنس الیاف لباسها، نرمی و زمختی انها و وزن بار موجود در دستگاه اندازه گیری شده و از طریق این داده ها برنامه مناسب جهت استفاده بهینه از دستگاه و حصول بهترین نتایج شستشو به صورت خودکار انتخاب می شود. 

لباسشویی 9 کیلویی lg f4v5vyp2t بانه

عیب یابی هوشمند Smart Diagnosis لباسشویی ال جی  F4V5 (WV5) : 

سیستم LG ThinQ در لباسشویی F4V5VYP2T ال جی استفاده شده است. این سیستم از نمونه قدیمی Smart ThinQ کاراتر بوده و هوشمندی دستگاه شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. شما می توانید به کمک ارتباطات بی سیم لباسشویی خود را از راه دور کنترل کرده و تنظیمات لازم را اعمال نمایید. همچنین از طریق قابلیت WiFi موجود در دستگاه می توانید وارد دنیای نت شده و قابلیتهای جدید عرضه شده برای دستگاه از قبیل چرخه های شستشوی جدید را دانلود کرده و در دستگاه خود مورد استفاده قرار دهید. در صورت بروز مشکل و نقصی برای دستگاه، سیستم عیب یاب هوشمند موجود در آن-Smart Diagnosis 3.0 شما را مطلع می سازد. این سیستم به صورت خودکار نواقص روی داده را تشخیص داده و اطلاع رسانی می کند. شما در اسرع وقت از نواقص روی داده مطلع شده و می توانید بدون نیاز به تعمیرکار و دردسرهای مرتبط با آن جهت رفع آنها اقدام کنید. این امر همچنین از بزرگ شدن و جدی تر شدن نواقص کوچک و در نتیجه سنگینتر شدن عواقب و هزینه های احتمالی جلوگیری می کند. از قابلیتهای دیگر این دستگاه به روز برخورداری از دستیار صوتی الکسا-Alexa و گوگل-Google Assistant بوده که به شما امکان می دهد از طریق فرمانهای صوتی به کنترل دستگاه بپردازید. 

لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه


قابلیت True Steam در لباسشویی ال جی F4V5VYP2T: 

فناوری بخارشور-True Steam در لباسشویی 9 کیلویی F4V5VYP2T ال جی می تواند باکتریها و اضافه های مواد شوینده و موارد مشابه را به میزان 99.99 درصد از بین برده و رفع نماید و بهداشت لباسهای شما را تضمین کند. با توجه به آنکه برخی از افراد دارای الرژی و حساسیت بوده و مواردی از قبیل مواد شوینده و برخی ریز ذرات ممکن است در آنها ایجاد خارش و ناراحتیهای پوستی بکند، این قابلیت با رفع این موارد از سطح لباسها و تحویل لباسهایی تمیز و بهداشتی می تواند برای این دسته از افراد بسیار مفید باشد. البته فناوری بخارشور-True Steam در کنار قابلیتهای دیگر از قبیل Allergy Care/ Baby Steam Care/ Steam Softener و Steam Refresh تاثیر خود را آشکار می سازد. قابلیت Allergy Care میکروبها و باکتریها را به کمک بخار ز بین می برد. قابلیت Steam Refresh هم سبب حذف لکه ها و بوهای بد موجود در لباسها می شود. قابلیت Steam Softener هم در مرحله نهایی نرمی و طراوت را برای لباسها به ارمغان می آورد. 

لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه
طراحی بادوام و ظریف لباسشویی  F4V5 (WV5) ال جی: 

لباسشویی ال جی F4V5VYP2T از ظرفیت 9 کیلو گرم و ابعاد استاندارد 850*600*560 میلیمتر و وزن 70 کیلو گرم برخوردار است. این دستگاه ایستاده دارای درب جلو بوده و درب آن تا زاویه 150 درجه به سمت چپ باز می شود. شیشه حرارت دیده به همراه لبه کرومی از جنبه های طراحی این درب بوده، که ظاهری لوکس و بسیار زیبا به آن بخشیده است. رنگ سیاه با پس زمینه خاکستری تیره زیبایی خاصی به آن بخشیده، که البته در ترکیب با رنگ اصلی دستگاه این زیبایی دو چندان شده است. دیگ دستگاه با عمق 30 سانتی متر 68 لیتر ظرفیت دارد. از ویژگیهای این دیگ خاصیت آنتی باکتریال با خلوص 99.99 درصد است. همچنین این دیگ فاقد لبه های تیز و برنده بوده و از طراحی ویژه ایی جهت مراقبت از لباسها و حصول بهترین نتیجه شستشو با کمترین مصرف برخوردار است. در بالای دستگاه سمت راست LED سفید رنگ درخشانی با ابعاد بزرگ قرار دارد. در مرکز بخش بالایی دستگاه هم ولوم(کرومی رنگ) انتخاب برنامه شستشو قرار گرفته که به دوصورت گردان و لمسی می تواند عمل کند. این دستگاه با 14 برنامه شستشوی متنوع و 5 برنامه آپشن(اضافی) می تواند برای شستشوی طیف گسترده ای از لباسها در جنسهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. قفل کودک هم جهت اعمال اقدامات ایمنی در رابطه با اطفال کاربرد دارد. 

لباسشویی 9 کیلویی ال جی f4v5vyp2t بانه کالا


قابلیت Add Item در لباسشویی ال جی  F4V5 (WV5) : 

قابلیت Add Item در لباسشویی  ال جی F4V5VYP2T به شما امکان می دهد حتی هنگام فعالیت دستگاه هم قادر باشید اقلام فراموش شده را درون آن بیندازید تا شسته شوند. کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید. دستگاه متوقف شده و درب به مدت 3 ثانیه باز خواهد شد. در این مدت شما می توانید لباسهای فراموش شده یا موارد جدید را درون دستگاه بیندازید. سپس درب را بسته تا دستگاه از نقطه توقف فعالیت خود را ادامه دهد. دیگر نیازی نیست صبر کنید که چرخه شستشوی فعلی دستگاه تمام شده و دستگاه را برای شستشوی موارد جدید یا فراموش شده دوباره راه اندازی کنید. 

لباسشویی ال جی f4v5vyp2t بانه


موتور بدون تسمه Direct Drive در لباسشویی  F4V5 (WV5) ال جی: 

موتور پیشرفته دایرکت درایو در محصولات جدید ال جی از جمله لباسشویی F4V5 مورد استفاده قرار گرفته است(موتور اختصاصی شرکت ال جی). در این موتور قدرتمند تسمه و قطعات جانبی حذف شده است تا اصطکاک به کمترین میزان ممکن برسد. این امر سبب کاهش سر و صدا و بهینه شدن عملکرد آن می شود. علاوه بر افزایش قدرت و طول عمر مفید، همچنین مصرف انرژی به میزان قابل توجهی پایین می اید و از هدر رفت انرژی جلوگیری می شود. رده مصرف انرژی این محصول A+++ بوده که بسیار عالی است. در مجموع این دستگاه بسیار آرام و بدون لرزش و بیصدا عمل می کند. 

لباسشویی ال جی f4v5vyp2t بانه کالا


برچسب محصول: ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل WV5149SVP | F4V5VYP2T, لباسشویی 9 کیلویی 1400 دور ال جی WV5149SVP | F4V5VYP2T بانه, قیمت لباسشویی ال جی 9 کیلویی WV5149WVP بانه, لباسشویی ال جی, خرید لباسشویی بانه, لباسشویی ال جی مدلWV5149SV | F4V5VYP2T, خرید بانه 24, لباسشویی ال جی 9 کیلویی جدید, لباسشویی درب بزرگ ال جی WV5149WVP , لباسشویی اینورتر بانه WV5149WVP


لباسشویی 9 کیلویی بخارشوردار درب بزرگ جدید V5 LG ال جی WV5149SVP - F4V5VYP2T


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید