%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD GC X257CVVV %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید اینستاویو ال جی مدل GC-X257CVVV

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+500,000 تومان)

یخچال فریزر ال جی x257 بانهیخچال فریزر ال جی x257 بانه 24
یخچال فریزر ال جی x257 بانه کالایخچال فریزر اینستاویو ساید بای ساید ال جی x257 بانه


یخچال اینستاویو ال جی مدل GC-X257CVVV: 
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X257 با ظرفیت 668 لیتر(30 فوت) مناسب خانواده های 3 الی 5 نفره بوده و قادر به ذخیره حجم زیادی از مواد غذایی منجمد است. این یخچال سفید رنگ از قابلیت اینستاویو با درب بار شیشه ای(درب فرعی واقع بر درب اصلی بخش یخچال) برخوردار است. این قابلیت در کنار رنگ سفید(صدفی) و طراحی شیک آن این محصول را در بازارهای داخلی بسیار کاربر پسند نموده است، چرا که به راحتی با دکور منزل شما هماهنگ می شود و زیبایی آن را چند برابر می سازد. از قابلیتهای این یخچال فریز می توان یخریز و آبریز خودکار آن را نام برد. به تبع این قابلیت امکان اتصال به آب شهری و تصفیه آب را نیز دارد. به لطف فناوری Slim Space Plus  ابعاد یخساز کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده و بر حجم داخلی فریزر افزوده است. در رابطه با فضای داخلی می توان به قفسه ویژه بطری، کشو مخصوص میوه و سبزی، امکان تغییر ارتفاع قفسه ها و ... اشاره نمود. به کمک این قابلیتها شما می توانید طیف متنوعی از مواد غذایی را به سهولت و به شکلی اصولی و سازماندهی شده درون یخچال بچینید. موتور دستگاه از نوع کمپرسور اینورتر خطی است. این موتور از قدرت و دوام و بازدهی بالایی برخوردار بوده و سیستم سرمایش یخچال را پیوسته فعال نگه میدارد تا مواد غذایی برای مدتهای طولانی سالم و باطروات حفظ شوند. همچنین قابلیت هوای چند گانه-Multi Air Flow به حفظ دما و یکنواختی آن کمک نموده و خود تاثیر قابل توجهی بر سلامتی و تازگی و طروات مواد غذایی می گذارد. به علاوه یک فیلتر بهداشتی Hygiene Fersh+ با قدرت و کارایی فوق العاده قادر است انواع قارچها و باکتریها و بوهای بد را از بین برده و هوای تمیز با خلوص 99.99 درصد را درون یخچال به گردش دراورد. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نموده تا بیشتر با یخچال ال جی X257 اینستاویو آشنایی پیدا کنید: 

یخچال فریزر اینستاویو ساید بای ساید ال جی x257 بانه کالایخچال فریزر اینستاویو ساید بای ساید ال جی x257 بانه کالا


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلX257
(GC-X257CVVV)
کشور سازنده کره - ال جی
شرکت سازنده LG
کشور مونتاژکننده چین(قطعات اصلی)
سال ساخت
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید
اینستاویو Door In Door
تعداد درببنتلی(سه درب: دو درب اصلی + قابلیت در تو در)
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی
رنگسفید(صدفی)
نور دهیال ای دی-LED
کلاس آب و هواییT
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت کل668 لیتر / 30 فوت
ظرفیت خالص
وزن132 کیلوگرم
ارتفاع1790 میلیمتر
عمق 738 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر

 یخچال
طبقات 3 عدد + 1 قفسه ویژه بطری
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد + 1 عدد کشو utility box
ظرفیت یخچال440 لیتر
جهت باز شدن درببه راست
لامپLED
قابلیت بدون برفک(No Frost)
سایرجریان هوای چند گانه(Multi Air Flow)/ قفسه های شیشه ای حرارت دیده/ قفسه بطری/ کشو تنظیم رطوبت(Moist balance Crisper)/ فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+/ تیغه سرمایشی Door Cooling+/ کشو Fresh Balancer مخصوص میوه و سبزیجات/ قابلیت NATURE FRESH/
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات درب2 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر228 لیتر
جهت باز شدن درببه چپ
قابلیت بدون برفک(No Frost)
لامپLED
سایرآبریز بیرونی به همراه یخ ریز/ یخساز(منبع 4 لیتری)/ آب سرد کن(منبع 4 لیتری)/
 مشخصات فنی
مصرف انرژیA++
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
نمایشگر دیجیتال صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی
فیلتر بهداشتی هواHygiene Fresh+
سایر ویژگی ها
  • قابلیت هوشمند-Smart Thinq
  • دارای 8 سنسور دیجیتال
  • دستگیره ی پاکتی
  • نوار bio sheld
  • درب بار شیشه ای اینستاویو
  • کشو با قابلیت حفظ رطوبت
  • سیستم سرمایش و انجماد سریع
  • عیب یاب هوشمند-Smart Diagnosis
  • زنگ هشدار باز ماندن درب
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • فیلتر تصفیه آب
  • قفل کودک
  • بسیار کم صدا - 39db
یخچال فریزر اینستاویو ساید بای ساید ال جی x257 بانه 24

طراحی یخچال ساید بای ساید X257 ال جی: 

از جنبه های برجسته طراحی این محصول-یخچال X257 ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
  • این یخچال از طرفین دارای رنگ سفید چرمی و از جلو دارای رنگ سفید صدفی است. این رنگ سفید آن را در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب و پرطرفدار ساخته است. 
  • به کمک یک ورقه سربی قسمت پشت یخچال مشتمل بر کمپرسور و لوله های مارپیچی ویژه جریان گاز خنک کننده، پوشیده و پنهان شده است. 
  • این یخچال دارای دو درب اصلی و یک درب بار شیشه ای(اینستاویو Door In Door) بر روی درب اصلی یخچال است. این قابلیت به شما امکان میدهد بدون نیاز به باز کردن درب اصلی به سهولت به قفسه ها و بخشهایی از درون یخچال دسترسی داشته باشید. شما با قرار دادن اقلام ضروری و پر استفاده در این بخش علاوه بر دسترسی سریع همچنین از اتلاف سرمای درون یخچال و به تبع اتلاف انرژی جلوگیری می نمایید. این امر به حفظ سلامتی و تازگی مواد غذایی و افزایش طول عمر آنها کمک می کند. این درب بار شیشه ای همچنین بسیار مقاوم است. 
  • برای آگاهی از محتویات درون یخچال بدون نیا به باز کردن آن، کافیست که دوبار به درب بار شیشه ای ضربه وارد کنید تا فضای درون یخچال روشن و قابل مشاهده گردد. 
  • همچنین بر روی آبریز کنترل پنل لمسی با نمایشگر دیجیتالی LED نصب شده است. 
  • یک اهرم مشترک برای بخشهای یخریز و آبریز در نظر گرفته شده است. انتخاب گزینه مورد نظر هم به کمک دکمه های واقع بر نمایشگر انجام می شود. شما می توانید از بین سه حالت آب خنک، یخ یا یخ فالوده ایی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

فضای درونی: 

یخچال ال جی X257 از ظرفیت کل 668 لیتر(معادل 30 فوت) برخوردار است. در این یخچال فریز ساید بای ساید هم به مانند مدلهای مشابه تقریبا یک سوم حجم کل برای بخش فریزر در نظر گرفته شده و دو سوم باقی مانده به بخش یخچال که استفاده بیشتری دارد، اختصاص یافته است. به صورت دقیق 228 لیتر ظرفیت فریزر و 420 لیتر ظرفیت یخچال است. طراحی خلاقانه داخلی هم به گونه ای است که به شکلی اصولی چیدمان مواد غذایی مختلف را سازماندهی کنید تا هم از فضای موجود استفاده بیشتری برده و هم به اقلام مورد نیاز دسترسی سریعتر و راحتتری داشته باشید. فضای درونی به بخشهای مختلف با قابلیتهای ویژه تقسیم شده است تا سلامتی و دوام مواد غذایی مختلف بهتر و طولانی تر حفظ گردد. 



آبسرد کن و یخساز: 

آبسرد کن یخچال X257 ال جی در بخش فریزر واقع شده و با طراحی شیک و جذاب خود زیبایی یخچال را دو چندان نموده است. آبریز در ارتفاع بسیار مناسبی قرار گرفته و استفاده از آن برای همگان حتی بچه ها بسیار راحت است. این دستگاه می تواند یخ را به دو صورت مکعبی یا فالوده(یخ خرد شده توسط تیغه های درونی دستگاه) به شما تحویل دهد. به لطف قابلیت Slim Space Plus یخساز درون درب فریزر قرار گرفته و فضای داخی فریزر را اشغال نمی کند تا حجم درونی فریزر وسعت یابد. 

یخساز و آبسرد کن یخچال ال جی x257 بانه



قفسه ها: 

در یخچال ال جی مدل X257 مجموعا 6 قفسه تعبیه شده است که به صورت مساوی سه تای آنها متعلق به بخش یخچال و سه تای دیگر به بخش فریزر اختصاص دارد. جنس قفسه ها از شیشه حرات دیده بوده که بسیار محکم و با دوام است و در برابر ضربه و شکست بسیار مقاوم هستند. این قفسه ها قادر هستند وزن 150 کیلوگرمی را هم تحمل نمایند. از ویژگیهای دیگر قفسه ها قابلیت تنظیم ارتفاع انها است تا با انعطاف بیشتر بتوانید مواد غذایی و ظروف مختلف را درون قفسه ها بچینید. به علاوه در قسمت یخچال یک قفسه ویژه از جنس استیل ضد زنگ جهت قرار دادن بطریها به صورت افقی در نظر گرفته شده است. 



کشوها: 

همچنین در این یخچال چهار عدد کشو در نظر گرفته شده است(دو عدد در بخش یخچال و دو عدد در بخش فریزر). کشوهای بخش یخچال با قابلیتهای ویژه خود جهت نگهداری بهتر میوه هاذو سبزیجات و افزایش طراوت و طول عمر آنها طراحی شده اند. کشوهای بخش فریزر برای مواد منجمد استفاده می شوند. از ویژگیهای این کشوها کاهش میزان تماس مستقیم مواد غذایی با هوای سرد است. قابلیتهای ویژه این کشوها بصورت زیر است: 
  • کشو Utility Box(کشو بوفه ویژه اقلام غذایی کوچک): شما می توانید اقلام کوچک همانند قالبهای کره و پنیر و مربا و یا میوهای نصفه و امثال آینها را در این قفسه قرار دهید. 
  • کشو Fresh Zone: کشو با قابلیت آب بندی ویژه نگهداری میوه و سبزی جهت افزایش طول عمر و حفظ سلامتی و طراوت میوه ها و سبزیجات مورد استفاده. 
  • کشو Moist Balance Crisper: این کشو هم ویژه میوه و سبزی بوده و قادر به حفظ رطوبت اقلام داخلی و تبخیر رطوبت اضافی به کمک صفحه مشبک بالای خود، است. این کشو بزرگتر از کشو Fresh Zone  بوده و در پایین آن قرار دارد. عملکرد این بخش به این صورت است که رطوبت اضافی پس از تبخیر بر روی این صفحه مشبک قرار می گیرد. در صورتی که رطوبت کاهش یابد، این بخار سرد می شود و سبب مرطوب شدن اقلام داخلی می گردد. در نهایت این قابلیت سبب حفظ تعادل رطوبت مورد نیاز خواهد شد که نتیجه آن نگهداری بهتر میوه ها و سبزیجات است. 
یخچال x257 ال جی بانه کالا


کمپرسور اینورتر دایرکت درایو در یخچال ال جی X257: 

یخچال پیشرفته X257 ال جی هم از کمپرسورهای کارامد اینورتر خطی بهره می برد. این کمپرسورها از قطعات متحرک کمتر و در نتیجه اصطکاک پایینتر برخوردار است. این امر به افزایش قدرت و بازدهی و دوام و کاهش مصرف انرژی و صدا کمک قابل توجهی نموده است. علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه این موتور با فعالیت پیوسته خود دمای درونی را ثابت و بدور از نوسانات نگه میدارد که خود منجر به افزایش طول عمر مواد غذایی می شود. این یخچال با صدای 38 دسی بل تقریبا بیصداترین یخچال حاضر است. 


تیغه سرمایشی Door Cooling+ در یخچال ال جی X257: 

این قابلیت بسیار ویژه به میزان قابل توجهی تغییرات دمایی درون یخچال را کاهش داده و به پایداری دما کمک شایانی می کند. این قابلیت که در یخچالهای کمی استفاده شده است، مشتمل بر سنسورهای اندازه گیری دما و تولید حجم بالایی از هوای سرد در زمان کوتاه است. پس از بازکردن و سپس بستن درب، این سنسورها اختلاف دمای ایجاد شده را اندازه گیری می کنند، سپس دستگاه با قدرت بالا هوای سردی را با سرعت و قدرتی 19 برابر بیشتر از حالت معمول وارد فضای درونی یخچال می کند تا در کمترین زمان ممکن اختلاف دمای ایجاد شده پس از باز کردن درب را جبران نماید و سبب ثبات بیشتر دمای داخلی دستگاه گردد. کاهش نوسانات دمایی و حفظ دمای درونی دستگاه، خود سبب حفظ تازگی و سلامتی مواد غذایی برای مدتی طولانی تر خواهد شد. 

یخچال ال جی x257 با قابلیت ثبات دمایی baneh24


فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ در یخچال X257 ال جی: 

هوای تمیز و ضد عفونی شده خود از عوامل هم در حفظ طراوت و تازگی و سلامتی و افزایش طول عمر مواد غذایی است. به همین دلیل در یخچالهای پیشرفته امروزی از فیلترهای بهداشتی برای ضد عفونی هوای داخلی یخچال استفاده می شود(البته این قابلیت عمدتا در یخچالهای ال جی استفاده می شود تا کمپانیهای دیگر). فیلتر بهداشتی Hyigiene Fresh از کارامدترین و پیشرفته ترین این نوع فیلترها در حال حاضر به شمار می آید. فیلتر Hygiene Fresh+ یخچال ال جی مدل X257 دارای لایه های متعددی با قابلیتهای ویژه بوده تا طیف گسترده ای از الودگیهای مختلف(از الودگیهای میکروبی و قارچها گرفته تا بوهای بد) را رفع نماید. به کمک فن موجود هوای داخل یخچال وارد فیلتر شده و پس از ضد عفونی چندین باره هوایی با خلوص و پاکیزگی 99.99 درصد را از خروجیهای بدنه داخلی یخچال بیرون می دهد. 


فیلتر بهداشتی hygiene fresh+ در یخچال ال جی x257 بانه 24فیلتر بهداشتی hygiene fresh+ در یخچال ال جی x257 بانه کالا


هوشمندی در یخچال ال جی مدل X257: 

از قابلیتهای پیشرفته دیگر این یخچال مدرن امکان اتصال آن به اینترنت و بهره مندی از قابلیت هوش مصنوعی-Smart Thinq و کنترل دستگاه از فاصله دور است. شما می توانید از هر فاصله ای از طریق موبایل هوشمند خود از وضعیت یخچال آگاهی یافته و آن را کنترل نمایید. اقداماتی از قبیل تغییر دمای دستگاه و یا روشن/خاموش کردن فیلتر بهداشتی هوا و ... را می توانید از دور انجام دهید. 


یخچال هوشمند ال جی مدل x257 بانه

یخچال ال جی مدل x257 بانه
یخچال ال جی مدل x257 بانه کالا


مشاهده محصول در سایت اصلی ال جی LG


برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X257, یخچال فریزر ال جی ارزان بانه, قیمت یخچال ساید بای ساید LG X257, خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر اینستاویو LG X257, یخچال فریزر Door In Door ال جی LG مدل GC-X257CVVV عرضه در بانه24 BANEH24 بازرگانی هور, 


یخچال ساید اینستاویو ال جی مدل GC-X257CVVV


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید