%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 58 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 4K %D9%81%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%B3 PHILIPS PUS6203 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 58 اینچ 4K فیلیپس PHILIPS PUS6203

قیمت: اتمام موجودی


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان) 

تلویزیون اسمارت فیلیپس 58pus6203 بانهتلویزیون اسمارت فیلیپس 58pus6203 بانه 24
تلویزیون اسمارت فیلیپس 58pus6203 بانه کالاتلویزیون 58 اینچ 4k فیلیپس 58pus6203 بانه


نگاه اجمالی به تلویزیون ال ای دی 58 اینچ 4K فیلیپس 58PUS6203

از جمله محصولات متوسط شرکت فیلیپس می توان به تلویزیون هوشمند 4K مدل 58PUS6203(سری 6) با اندازه 58 اینچ اشاره کرد. این تلویزیون با قابلیت فور کی(بالاترین کیفیت تصویری حاضر) و امکان افزایش کیفیت تصویر، تصاویری عالی و بی نظیر به نمایش می گذارد. شما به کمک این تلویزیون قادر به مشاهده تصاویر با ریزترین جزییات و عمق فوق العاده و کیفیت عالی خواهید بود. از قابلیتهای تصویری این تلویزیون می توان به قابلیت HDR10 اشاره نمود. این قابلیت روشنایی و کنتراست را افزایش داده و گستره وسیعی از رنگهای مختلف را به نمایش می گذارد و نکات تصویر را برجسته نموده و ریزترین جزییات را آشکار می سازد تا کاربر یک تجربه بصری بی مانند را تجربه و احساس کند. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان نهایی 16 وات بهره می برد و به کمک قابلیتهای پیشرفته صوتی صدا را واضح و شفاف به گوش کاربر می رساند. مثلا قابلیت صوتی پاکسازی صدا-CLEAR SOUND با حذف و پاک کردن نویزهای موجود در صدا سبب پخش صدایی صاف و شفاف و بدون اعوجات می گردد. این تلویزیون هوشمند-SMART از پردازنده 4 هسته ای در کنار سیستم عامل SAPHI و امکاناتی از قبیل وای فای و امکان اتصال به اینترنت و مرورگر وب و ... بهره می برد. سرعت دسترسی به قابلیتهای تلویزیون بالا بوده و به آسانی انجام می شود. برای دسترسی به مجموعه تقریبا کاملی از فیلمهای آنلاین می توانید به امکان Netflix موجود در این تلویزیون تکیه کنید. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید. 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون58PUS6203
سری 6
سال تولید2019
شرکت سازندهفیلیپس - Philips
کشور سازندهلهستان/ مونتاژ چین(قطعات اصلی)
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابقاب باریک
رنگ بدنهمشکی
ابعاد نصب بر روی دیوار(vesa)
300 * 300
نوع پایهدو عدد پایه مرکزی دو پایه چوبی
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
اندازه و سایز صفحه"58 اینچ
نوع صفحهتخت
تصویر
کیفیت تصویر4K UHD
رزولوشن تصویر3840 * 2160 پیکسل
نرخ تازه سازی120
موتور پردازنده تصویرPixel Precise Ultra HD
نسبت تصویر16:9
سایرمحدوده دینامیکی بالا-HDR/ قابلیت ارتقا کیفیت تصویر/
HDR 10/ Micro Dimming/ Ultra Resolution
صدا
سیستم بلندگو2.0 کاناله
تعداد بلندگو و ساب ووفر2 عدد بلندگوی 8 واتی
قدرت خروجی صدا16 وات
حالت فراگیر صدا (Surround Mode)

سایر
  • فناوری پاکسازی صدا-Clear Sound

  • صدای فراگیر باورنکردنی-Incredible Surround
  • فناوری Auto Volume Leveller
  • Smart Sound
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سیستم عامل
Saphi(تلویزیون هوشمند-Smart)
مرورگر وب
وای فای-WiFi
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال
تیونر
DVB-T2(دیجیتال زمینی)
DVB-C
DVB-S2
سایرUSB Recording/ راهنمای برنامه الکترونیکی/ پشتیبانی از EPG/قابلیت SimplyShare/ قابلیت Netflix/
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 3 عدد
تعداد پورت USB2 عدد
کامپوننت Component1
کامپوزیت Composite1
پورت اترنت(LAN)
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال(اپتیکال/Optical)
  • ورودی آنتن RF
  • Audio L/R in(ورودی چپ و راست صدا)
  • خروجی هدفون
سایر مشخصات
سایر
  • دو عدد پایه دو شاخه ایی از جنس چوب
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری های ریموت، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچهای اتصال پایه، کابل برق
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرف+A
مصرف78 وات(سالیانه 114 کیلو وات)
0.3 وات در حالت آماده به کار
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه1302 * 759 * 89 میلیمتر
وزن بدون پایه15.2 کیلوگرم
ابعاد با پایه1302 * 781 * 241 میلیمتر
وزن با پایه15.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی1425 * 880 * 160 میلیمتر
وزن بسته بندی19.6 کیلوگرم


کیفیت تصویر 4K در تلویزیون فیلیپس 58PUS6203: 

تلویزیون 58 اینچی 58pus6203 فیلیپس به کمک کیفیت خارق العاده 4K  و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، تصاویر غنی و واقعی با عمق و تیزی بالا در معرض دید می گذارد و کاربر را غرق در تماشای تصاویر طبیعی و صحنه های پویای خود می سازد. تعداد بیشماری از پیکسلها ریزترین جزییات را آشکار می سازند که در کنار طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی و شفاف و زیبا، تصاویری جذاب را بر روی نمایشگر بزرگ این تلویزیون خلق می کنند. برای افزایش روشنایی و کنتراست تصویر می توان قابلیت HDR10 موجود در تلویزیون را به خدمت گرفت تا تصاویری دقیقتر و با جزییات بیشتر و جلوه های طبیعی و واقع گرایانه ایجاد شوند. به علاوه به کمک این قابلیت طیف وسیعی از رنگها خلق می شود تا تصاویر واقعی تر نمود یابند. همچنین قابلیت Micro Dimming به جهت افزایش هوشمندانه کنتراست در این تلویزیون گنجانده شده است تا تصاویر بیش از پیش طبیعی جلوه کنند و عمق تصاویر افزایش یابد و لذت مشاهده دو چندان گردد. البته این قابلیت با توجه به وضعیت و میزان روشنایی محیط سعی در بهینه سازی و بهبود کیفیت تصاویر می نماید. 


تلویزیون 58 اینچ 4k فیلیپس 58pus6203 بانه 24


پردازنده Pixel Precise Ultra HD در تلویزیون فیلیپس 58pus6203: 

تلویزیون فیلیپس 58pus6203 با قابلیت 4K قادر است تصاویر دقیق و شفاف با جزییات بی نظیر و عمق و غنای بالا و جلوه ای طبیعی، واقع گرایانه و زیبا پخش نماید و بر تلوزیونهای معمولی برتری خاصی داشته باشد. کیفیت تصویر در تلوزیونهای 4K فوق العاده است. در کنار اینها پردازنده ویژه و برتر Pixel Precise Ultra HD موجود در این تلویزیون سبب می شود عمق تصاویر افزایش چشمگیری یابد و وضوح و شفافیت و دقت چند برابر شده و ریزترین و دقیقترین جزییات هم به شکلی کامل و خیره کننده آشکار گردند و شما در نهایت تصاویری غنی و با نهایت کیفیت و وضوح را شاهد باشید. همچنین این پردازنده اعوجات و نویزهای تصویر را رفع کرده و سبب می شود حتی صحنه های سریع هم بدون تارشدگی و کاملا خالص و واضح و روان در معرض دید قرار گیرند. از قابلیتهای دیگر این پردازنده امکان تقویت و افزایش عمق تصاویر است تا رنگهای تیره تیره تر و رنگهای روشن روشنتر نمایش داده شوند و به این شکل تضاد بین بخشهای مختلف تصویر افزایش یافته و وضوح تصویر بیشتر گردد. 


تلویزیون 58 اینچ 4k فیلیپس 58pus6203 بانه کالا


طراحی تلویزیون فیلیپس 58pus6203:
 
تلویزیون 58pus6203 فیلیپس همانند دیگر محصولات این کمپانی دارای بهترین طراحی بوده به شکلی که با ظاهر لوکس خود قادر هستند در هر مکانی که استفاده شوند نظر ناظران را به سوی خود جلب نمایند. علاوه بر طراحی خیره کننده، محصولات این شرکت همواره بهترین و باکیفیترین قطعاد و مواد را مورد استفاده قرار می دهد و برای مدتهای طولانی قادر هستند همان کیفیت و درخشندگی و تازگی روز اول را حفظ کنند. این تلوزیون بدنه ای باریک(89 میلیمتر) و خوش ساخت و بسیار محکم دارد. حاشیه های اطراف نمایشگر هم باریک بوده و توجه کاربر را به مرکز نمایشگر متمرکز می سازند و زیبایی این محصول شیک را هم دو چندان می کنند. این تلوزیون قابلیت نصب بر روی دیوار به کمک براکت را دارا بوده همچنین برای استفاده های رومیزی از دو عدد پایه ی دو شاخه ای چوبی با قابلیت جدا شدن بهره می برد. نصب این محصول بر روی دیوار ظاهری مدرن و لوکس به دکور محیط می بخشد. همچنین در پشت شیارهایی به منظور عبور کابلهای برق و ارتباطات در نظر گرفته شده تا به این شکل به هم ریختگی اطراف تلویزیون کاهش یابد. 


سیستم صوتی تلویزیون 58 اینچ فیلیپس 58pus6203: 

شرکت فیلیپس در تلویزیون 58pus6203 خود قابلیتهای پیشرفته و کاربردی زیادی به کار برده است تا بالاترین کیفیت صدا و تصویر حاصل گردد. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.0 کاناله با دو عدد بلندگوی 8 واتی(در مجموع 16 وات توان خروجی صدا) و قابلیتهای صوتی پیشرفته بهره می برد که نسبتا خوب است. البته می توانید به کمک سیستمهای صوتی جانبی صداهای بلندتر با تن مناسبتر را از تلویزیون خود پخش کنید. برای پاک کردن و رفع اعوجات موجود در صدا هم قابلیت پاکسازی صدا-clear sound در این تلویزیون گنجانده شده است تا صدایی کاملا رسا و شفاف از بلندگوهای این تلویزیون پخش گردد. برای پخش صداهای طبیعی با غنای بالا و جزییات دقیق هم قابلیت Incredible Surround در این تلویزیون به کار رفته است. این قابلیت به پخش صداهایی طبیعی با کیفیت بی مانند کمک زیادی می کند و لذت شنیداری چند برابر را برای کاربران به ارمغان می آورد. همچنین برای تنظیم خودکار تن صدا هم می توان به قابلیت کاربردی Auto Volume Leveller موجود در این تلویزیون اشاره نمود. 


درگاه های ارتباطی تلویزیون فیلیپس مدل 58pus6203: 

تلویزیون فیلیپس 58pus6203 همچنین طیف متنوعی از درگاههای ارتباطی را جهت اتصال لوازم جانبی مختلف و متعدد در بر می گیرد. از جمله آنها می توان سه عدد پورت HDMI جهت انتقال عالی صدا و تصویر به شکل همزمان و بدون افت کیفیت، دو عدد پورت USB جهت اتصال فلش مموری و حافظه های جانبی دیگر به تلویزیون، پورت LAN جهت اتصال به اینترنت، اپتیکال و ... را نام برد. شما می توانید از طریق پورت رایج HDMI کنسولهای بازی و وسایل صوتی و تصویری را به تلویزیون خود متصل کنید. همچنین شما می توانید محتواهای موجود بر حافظه های جانبی از قبیل فلش مموری را از طریق درگاه USB بر روی تلویزیون خود قرار داده تا با کیفیت صدا و تصویر بی نظیر و در ابعاد بزرگ مشاهده کنید. همچنین درگاه بسیار کاربردی اپتیکال جهت انتقال صداهای دیجیتال با دقت و جزییات عالی در این تلویزیون تعبیه شده است. 
تلویزیون 58 اینچ 4k فیلیپس philips 58pus6203, خرید از baneh24


قابلیتهای دیگر تلویزیون فیلیپس pus6203: 

تلویزیون فیلیپس 58pus6203 هم به مانند دیگر محصولات مدرن امروزی صرفا در کیفیت بالای صدا و تصویر خلاصه نشده و قابلیتهای پیشرفته و امکانات اسمارت و هوشمند بسیاری را در خود گنجانده است. مثلا در صورت اتصال به اینترنت می توانید دنیایی از ویدیوها و برنامه های انلاین را از طریق فروشگاه Online Video Store در اختیار داشته باشید. به صورتی تقریبا مشابه قابلیت Netflix هم مجموعه ی عظیمی از فیلمهای انلاین را در اختیار مشترکان می گذارد و خود از بزرگترین سرویسهای اشتراک اینترنتی است که لحظاتی مهیج و سرگرم کننده را تقدیم شما می کند. از قابلیتهای دیگر این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت و وب گردی و جستجوی مطالب مورد نیاز به کمک مرورگر موجود در آن است. سیستم عامل بصری، سریع و آسان SAPHI، موجود در این تلویزیون اسمارت در رده بهترین سیستمهای عامل تلوزیونها قرار دارد. این سیستم عامل لذت، سهولت و سرعت کار با دستگاه را چند برابر ساخته است. به کمک این سیستم عامل می توانید در کمترین زمان ممکن برنامه ها و قابلیتهای مختلف تلویزیون را در اختیار بگیرید. پردازنده سریع 4 هسته ای هم خود مزید بر سرعت عمل تلویزیون می گردد. برای ضبط محتواها بر روی درگاه USB می توان از قابلیت USB Recording بهره جست. برای اطلاع از زمان پخش برنامه ها در چند روز آینده هم می توان از قابلیت EPG تلویزیون استفاده کرد. تله تکست، گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2(مشاهده واضح و باکیفیت شبکه های آنالوگ داخلی و خارجی) از قابلیتهای دیگر این تلویزیون هوشمند و پیشرفته هستند. 


تلویزیون 58 اینچ ال ای دی led فیلیپس 58pus6203 بانه 24




برچسب محصول: تلویزیون LED صفحه تخت فیلیپس, تلویزیون فیلیپس 58pus6203 LED, تلویزیون 58 اینچ بانه, خرید تلویزیون 58pus6203 از بانه 24, خرید تلویزیون فیلیپس LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزیون LED ال ای دی از بانه,


تلویزیون 58 اینچ 4K فیلیپس PHILIPS PUS6203


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید