کولر گازی 13000 اینورتردار T3 گری GWH13QC قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

کولر گازی 13000 اینورتردار T3 گری GWH13QC

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+100,000 تومان) 

کولر گازی 13000 اینورتر t3 گری gwh13qc بانهکولر گازی 13000 اینورتر t3 گری gwh13qc بانه 24
کولر گازی 13000 اینورتر t3 گری gwh13qc بانه کالاکولر گازی سرمایشی/گرمایشی اینورتر t3 گری gwh13qc بانه


بررسی کولرگازی 13000 گری اینورتر T3 مدل GWH13QC:  

کولرگازی اینورتر T3 گری GWH13QC با داشتن پنل ساده در کنار رنگ سفید به راحتی با دکور هر خانه ای هماهنگ می شود. رنگ سفید آن احساس تمیزی و پاکیزگی را القا می کند. این دستگاه از نوع اسپیلت(دو تکه) است و از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل می یابد. پنل داخلی از پلاستیکی بسیار مرغوب و مقاوم ساخته شده و از اندازه ایی استاندارد با قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار است. نمایشگر آن خوانایی و درخشندگی بالایی دارذ. البته این نمایشگر از ویژگی محو شدگی برخوردار است، به عبارتی هنگام خاموشی دستگاه از دید پنهان می شود و فقط هنگام روشن بودن دستگاه قابل رویت است. عدم استفاده از چراغها و نشانگرهای بزرگ بر زیبایی دستگاه افزوده است که در کنار نمایشگر با قابلیت محو شدگی این زیباییی چند برابر هم می شود و ظاهری لوکس و مدرن به دستگاه می بخشد. به کمک ریموت کنترل همراه دستگاه می توان دما و حالتهای کاری مختلف دستگاه را تنظیم کرد. این ریموت کوچک بوده و کار با آن بسیار راحت و خوشایند است و به راحتی در دست قرار می گیرد. یونیت خارجی مشتمل بر موتو و بخشهای اصلی دستگاه معمولا وزن زیادی داشته که جا به جایی آن را مشکل می سازد و بنابر این عموما در بیرون قرار داده می شود. الزاما این بخش دارای طراحی مقاومی بوده تا در برابر عوامل خارجی از قبیل باد و باران و ضربه و فرسودگی و ... دوام بالایی داشته باشد. این دستگاه دو کاره است، به عبارتی به صورت گرمایشی و سرمایشی عمل کرده و در فصول مختلف سال قابل استفاه است. ظرفیت 13000 دستگاه آن را برای محیطهای با ابعاد 40 تا 65 متر مربع مناسب ساخته است. این دستگاه از گاز R410a بهره می برد که سازگار با محیط زیست بوده و بر خلاف گاز قدیمی R22 لطمه ای به لایه ازن وارد نمی سازد. همچنین دارای نقطه جوش پایینتر بوده و بنابراین بازدهی بالایی دارد و مصرف دستگاه را هم کاهش می دهد. به علاوه بهره مندی این دستگاه از قابلیت اینورتر خود تاثیر بسزایی در کاهش مصرف دستگاه می گذارد، به گونه ایی که به جرات می توان گفت کم مصرف ترین کولر گازی موجود در بازار است. قابلیت خنک کنندگی سریع-Turbo دستگاه سبب می شود که دستگاه در کمترین زمان ممکن محیط را خنک کرده و به دمای مطلوب برساند. با زدن گزینه I Feel ریموت کنترل، دمای محیط به کمک حسگر حرفه ای واقع بر ریموت سنجیده شده سپس دمای اسپلیت متناسب با آن به شکلی خودکار تنظیم می گردد تا دمای محیط را به این مقدار برساند. از قابلیتهای دیگر این دستگاه می توان به حالت swing(بالا/پایین کردن باله)، تایمر 24 ساعته، حالت خواب، فعالیت مجدد خودکار بعد از قطعی برق و فیلتر بهداشتی ضد ذرات الرژی زا اشاره کرد. شما می توانید با تنظیم جهت جریان باد از هر زاویه ایی بادی خنک و یا گرم را در اختیار داشته باشید. قدرت باد خروجی را هم در چهار سطح مختلف می توان تنظیم نمود. این دستگاه ویژه مناطق گرمسیری-T3 طراحی شده و در مناطق معتدل هم قابل استفاده است. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نموده تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 



 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGWH13QC
کشور سازنده آمریکا / مونتاژ چین(قطعات و موتور اصلی امریکا)
شرکت سازنده گری - GREE
سال2019
 مشخصات کلی
نوعتک پنل دیواری
کلاس آب و هواییمناطق گرم و حاره ای / معتدل T3
گاز خنک کنندهR410a
موتوراینورتر T3
رنگسفید
کمپرسور(یونیت خارجی)
موتوراینورتر T3
مشخصات فنی
عملکرد
سرمایشی / گرمایشی
رده مصرف انرژی A
ظرفیت سرمایش13000
ظرفیت گرمایش13000
ظرفیت کل13000 BTU/hr
برق
ولتاژ 220 تا 240 ولت تکفاز
فرکانس 50 تا 60 هرتز
قابلیتها
ابعاد فضای قابل استفاده40 الی 60 متر مربع
سایر ویژگی ها
  • فیلتر ضد باکتری و الرژی(پیش فیلتر)
  • شستشوی خودکار
  • فیلتر تصفیه هوا روتاری
  • قدرت پرتاب باد عالی(10 متر)
  • دارای حالت های خواب، تایمر، سیستم خنک کنندگی سریع توربو
  • تایمر خاموش 24 ساعته
  • کم مصرف و کم صدا
  • تنظیم خودکار جریان هوا
  • قابلیت پرتاب باد چهار طرفه
  • مجهز به دکمه‌ی I Feel بر روی ریموت کنترل
  • روشن شدن مجدد دستگاه بصورت اتوماتیک
  • اقلام همراه: ریموت کنترل و لوله مسی
کولر گازی سرمایشی/گرمایشی اینورتر t3 گری gwh13qc بانه 24

کمپرسور اسکرول در کولر گازی 13000 گری اینورتر دار GWH13QC: 

در کولر گازی GREE GWH13QC موتور قدرتمند اسکرول استفاده شده است که در عین توان بالا صدا و مصرف پایینی هم دارد و در ظرفیتهای زیاد به کار می رود.  این موتورها مشتمل بر دو قطعه حلزونی(پایینی متحرک و بالایی ثابت) در داخل خود بوده و به کمک آنها گاز را فشرده و سرد می گرداند و فشار خروجی مورد نیاز را هم تامین می نماید. پوسته بیرونی هم دستگاه را کاملا عایق بندی ساخته و از هر گونه نشتی هوا در ضمن فشرده سازی ممانعت می کند تا عملیات فشرده سازی کامل و بی نقص صورت گیرد. این موتورها صدای پایین و بازدهی و قدرت بالا دارند(البته گرانتر هم هستند). 


کولر گازی 13000 گری gree gwh13qc بانه


تفاوت گاز قدیمی R22 با گاز R410a موجود در کولر گازی گری GWH13QC: 

گازهای R22  و R410 از جمله رایجترین گازهای مورد استفاده در کولرهای گازی هستند که نوع پیشرفته R410a در کولر گازی 13000 گری GWH13QC به کار رفته است. نوع R410 جدیدتر بوده و با ده درجه نقطه جوش پایینتر سرما دهی و بازدهی بیشتری ایجاد می کند(گرانتر هم هستند). نوع R22 در دستگاههای معمولی به صورت عمده استفاده می شود. البته R22(گاز فرئون) از گازهای مخرب لایه اوزون و گازی گلخانه ای(از عوامل گرم شدن زمین) به شمار می آید. در سال 2012 اقداماتی در راستای ممنوعیت آن انجام شد و قرار است تولید دستگاههای با این نوع گاز مصرفی تا سال 2020 به صورت کامل متوقف گردد. گاز R410 داری نقطه جوش -51.4 درجه سانتی گراد(ده درجه کمتر از R22) بوده و در نتیجه سرمادهی قویتر و بازدهی بالاتری دارد و با ODP نیز هماهنگ است. این گاز در کولرهای پیشرفته اینورتر و مبدلهای حرارتی کوچک به کار می رود و گزینه بسیار بهتری است. 

کولر گازی 13000 گری gree gwh13qc بانه کالا


قابلیت اینورتر در کولر گازی 13000 گری مدل GWH13QC: 

در سیستمهای داری قابلیت اینورتر به کمک تغییرات ولتاژ و فرکانس، موتور راه اندازی شده و دور آن تنظیم می شود. به این شکل می توان دور و در نتیجه قدرت موتور را به میزان مورد نیاز تعیین کرد و در سیستمهای کولر گازی آن را متناسب با میزان دما و رطوبت تنظیم نمود. در این حالت موتور هیچگاه خاموش نمی شود بلکه ابتدا با دور زیاد کار می کند تا دمای محیط به مقدار مطلوب برسد سپس دستگاه با دور کم و مصرف برق پایین ادامه می دهد تا دما روی این مقدار به شکلی پیوسته ثابت بماند. این امر تاثیر زیادی در کاهش مصرف و افزایش طول عمر دستگاه دارد. 

کولر گازی 13000 گری gree gwh13qc, خرید از baneh24


انتخاب کولرگازی مناسب مناطق مختلف: 

با توجه به مصرف بالای کولرهای گازی باید سعی نمود تا گزینه مناسب را انتخاب کرده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و بر عمر دستگاه هم افزود. این امر می تواند تا 10 درصد مصرف را کاهش دهد. سه کلاس آب و هوایی رایج هستند: T1 ویژه مناطق معتدل، T2 ویژه مناطق خنک و T3 ویژه مناطق گرم و حاره ای که نوع مناسب هر محصول در مشخصات و برچسب انرژی آن درج شده است. نوع معتدل برای مناطق شمالی و همچنین تهران و کرج عالی هستند. این مدلها می توانند در دمای محیطی تا 43 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 46 درجه) از خود کارایی مناسب نشان دهند. نوع گرمسیری برای بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان کارایی دارند. این دستگاهها تا دمای محیطی 52 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 55 و 60 درجه) هم قادر هستند عملکرد مناسب و بی مشکلی از خود ارایه نمایند. 

کولر گازی سرمایشی/گرمایشی اینورتر t3 گری gwh13qc بانه کالا

انتخاب کولرگازی مناسب بر حسب متراژ محیط مورد استفاده: 


در کولرهای گازی، گاز به کار رفته فشرده و سرد شده و به مایع مبدل می گردد. سپس این گاز به صفحات تماس داده می شود تا دمای آنها هم کاهش یابد. ضمن این فرایند خود گاز(مایع شده) با جذب گرمای ورقه ها مجددا تبدیل به گاز شده(تبخیر می گردد) و این چرخه ادامه می یابد تا زمانی که دمای محیط به مقدار لازم می رسد. صفحات خنک شده در معرض جریان هوا، سبب خنک گشتن باد خروجی از دستگاه می گردند. این فعالیت ادامه می یابد تا دمای محیط به میزان مورد نظر برسد. نکته مهم آنکه این امر باید در زمان مناسب انجام گردد تا موتور دستاه بر اثر فعالیت زیاد آسیب نبیند. به همین دلیل در انتخاب ظرفیت کولر گازی مناسب با ابعاد محیط مورد استفاده باید دقت نمود. ظرفیت هر دستگاه با واحد BTU سنجیده می شود. پس باید علاوه بر نوع کمپرسور در انتخاب ظرفیت مناسب دستگاه هم دقت کافی داشته باشیم. با توجه به آنکه به ازای یک مساحت خاص از فضا استفاده از دستگاههای با ظرفیت پایینتر و بالاتر می تواند سبب آسیب رسانی گردد و دما و رطوبت مورد نیاز تامین نگردد، پس این انتخاب نیازمند هوشمندی و دقت فراوان است. 


مشاهده محصول در سایت اصلی گری GREE


برچسب محصول: کولرگازی 13000 گری اینورتر T3 مدل Gree GWH13QC, خرید کولرگازی گری اینورتر دار Gree, قیمت کولر گازی گری 13000  اینورتر T3, خرید کولرگازی 13000 بانه Gree, کولر گازی سرمایشی/گرمایشی گری GWH13QC در فروشگاه بانه

کولر گازی 13000 اینورتردار T3 گری GWH13QC


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید