تلویزیون 50 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7300 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 50 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7300

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+100,000 تومان) 

خرید محصولات ال جی از بانهمشخصات تلویزیون ال جی um7300 بانه 24
lg 50um7300 baneh24تلویزیون اسمارت 50 اینچ بانه کالا


نگاه اجمالی به تلویزیون 50 اینچ 4k ال جی UM7300: 

توجه ویژه شرکت ال جی به عرصه رقابت با برندهای مشهور جهانی در زمینه تلویزیون سبب شده است در سالهای اخیر تلویزیونهای این شرکت از امکانات کاربردی و متنوع بسیاری در کنار طراحی شیک و کاربر پسند برخوردار گردند. مجموعه این قابلیتها سبب شده اند تلویزیونهای این شرکت از بهترینهای بازار بوده و توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نمایند و در رده پر فروش ترینها قرار گیرند. از جمله محصولات جدید این شرکت عرضه شده در سال 2019، می توان به تلویزیون اسمارت UM7300 با اندازه 50 اینچ و کیفیت تصویر 4K اشاره نمود. این تلویزیون با هارمونی مناسب رنگ و طراحی زیبا و هنرمندانه بسیار جذاب و کاربر پسند است. دیزاین این محصول به گونه ای است که به راحتی با هر محیط و دکوراسیونی هماهنگ شده و جلوه ای شیک و زیبا به آن می بخشد. این تلویزیون اسمارت 4K با قابلیت HDR از فرمتهای تصویری HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. قابلیت Active HDR از استانداردهای جدید به کار رفته در ابن محصول است. مجموعه این قابلیتها به خلق تصاویری با نهایت کیفیت و کاملا بی نقص می انجامد. این تلویزیون از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر هم برخوردار است. ویژگی 4KUpscaler از فناوریهای استفاده شده برای این منظور جهت افزایش کیفیت تصاویر، است. این تلویزیون از پنل IPS برخوردار بوده و زاویه دید گسترده ای ارایه می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون هم از قابلیتهای پیشرفته و کاربردی زیادی برخوردار است. قابلیت فوق العاده و بسیار کارامد Virtual Sound از جمله این قابلیتها است. سیستم صوتی این تلویزیون 2.0 کاناله بوده و در مجموع 20 وات توان خروجی صوتی دارد. این تلویزیون اسمارت از سیستم عامل webOS در کنار قابلیت هوشمندی Thinq بهره می برد که مجموعه ای از قابلیتهای اسمارت کاربردی و بسیار جذاب عرضه می کنداز جمله این قابلیتها می توان سازگاری با دستیار صوتی گوگل Google Assistant و آمازون الکسا Amazon Alexa را نام برد. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه مطلب آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید: 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون50UM7300
سری 7
سال تولید2019
شرکت سازندهال جی - LG
کشور سازندهکره
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابباریک
قطر نمایشگر173 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی
نوع پایهدو عدد پایه هشتی(دو شاخه) شکل
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
اندازه و سایز صفحه"50 اینچ
نوع صفحهتخت
نوع پنلIPS
نور پس زمینهDirect LED
سایرزاویه دید 178 درجه
تصویر
کیفیت تصویر4K Ultra HD
2160 * 3840 پیکسل
نرخ تازه سازی120 هرتز
حالت عریض تصویرFull/Normal/Wide Zoom/Zoom
نسبت تصویر16:9
حالت تصویرVivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
سایرقابلیت ارتقای کیفیت تصویر resolution upscaler, قابلیت HDR, پشتیبانی از فرمتهای تصویری HLG و HDR10 Pro,
صدا
سیستم بلندگو2.0 کاناله
تعداد بلندگو و ساب ووفر2 عدد بلندگوی 10 واتی
بلندگوی دیجیتال
قدرت خروجی صدا20 وات
حالتهای صدا6 حالت مختلف (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game)
بهینه ساز صدا3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سایرویژگی virtual surround، طراحی Down Firing بلند گوها، DTS-HD، سیستم کاهنده نویز-Clear Voice، دالبی دیجیتال-Dolby Digital
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
core processor Quad
چهار هسته ای
سیستم عامل
WebOS 3.5(تلویزیون اسمارت-Smart)
مرورگر وب
وای فای-WiFi
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال / آنالوگ
تیونر
DVB-T (دارای ویژگیهای ATSC و Clear QAM)
DVB-C
DVB-S2
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
سایرهوش مصنوعی ThinQ AI، فرمان صوتی Google Assistant، بلوتوث، قابلیت پخش USB، اشتراک گذاری هوشمند، نرم افزار تلویزیون هوشمند، قابلیت HDR، قابلیت نصب برنامه و بازی، تله تکست
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI 3 عدد
تعداد پورت USB2 عدد
کامپوننت Component
کامپوزیت Composite
پورت اترنت(LAN)
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال(اپتیکال/Optical)
  • ورودی آنتن RF
  • بلوتوث
  • Simplink
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلجادویی
حالتهای ویدیو2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
سایر
  • هوش مصنوعی-ThinQ AI
  • دارای تیونر های ATSC و Clear QAM
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • کنترل والدین
  • حسگر روشنایی
  • اقلام همراه: ریموت کنترل جادویی، باتری ریموت، کابلهای اتصال، پایه، پیچهای اتصال پایه، دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرفA
مصرفA++
سایرحسگر اکو(حالت صرفه جویی)
وزن و ابعاد
وزن بدون پایه11.29 کیلوگرم
وزن با پایه11.52 کیلوگرم
وزن بسته بندی14.28 کیلوگرم

ال جی 50um7300 بانهlg 50

کیفیت تصویر تلویزیون 50 اینچ ال جی UM7300: 

کیفیت تصویر 4K در کنار نمایشگر 50 اینچی در تلویزیون 50um7300 ال جی سبب خلق تصاویری بسیار باکیفیت، واضح، طبیعی، زیبا و با جزییات دقیق می گردد. تعداد 8 میلیون پیکسل(4 برابر کیفیت Full HD با دو میلیون پیکسل) در کنار طیف گسترده ای از رنگهای شفاف ریزترین جزییات را با دقت بالایی آشکار می سازند. قابلیت HDR به کار رفته سبب می شود به شکل بهینه ای روشنایی بین بخشهای مختلف تقسیم شده و در نتیجه بخشهای نیازمند روشنایی بیشتر هم جلوه ای طبیعی یافته و تصویر یکدست می گردد. این ویژگی از فرمتهای تصویری پیشرفته و کاربردی Dolby Vision-دالبی ویژن، HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. همچنین استاندارد جدیدتر Active HDR جهت افزایش فوق العاده کیفیت تصویر، در این تلویزیون به کار رفته است. این استاندارد هم از فرمتهای HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. به کمک این قابلیتها کارایی و کیفیت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و تصاویر واضح با رنگهای غنی و طبیعی ایجاد می شوند. در این حالت تصاویر فریم به فریم مورد پردازش قرار گرفته و رنگها از هم تفکیک می شوند، کنتراست نور به شکلی مناسب و بهینه بین فریمهای مختلف تنظیم شده و جلوه ای طبیعی به رنگها و تصاویر داده می شود. این تلویزیون به کمک فناوری 4KUpscaler قادر است محتواهای با کیفیت پایین همانند تصاویر و فیلمهای قدیمی را ارتقا داده و کیفیت آنها را به سطح نزدیک به 4K برساند و لذت دو چندانی از مشاهده آنها را به شما می بخشد. پنل IPS زاویه دید گسترده ای ایجاد کرده و تصاویری طبیعی و پویا خلق کند. به کمک این پنل حتی با زویه دید 60 درجه هم تصاویر با همان کیفیت و وضوح اولیه قابل دیدن هستند. این پنل از سرعت عمل بالایی برخوردار بوده و آن را مناسب نمایش صحنه های سریع همانند مسابقات ورزشی می سازد. سرعت رفرش تصویر در این تلویزیون 120 هرتز است. تمامی این قابلیتها تنها به کمک یک پردازنده بی نظیر موثر واقع می شوند. این پردازنده 4 هسته ای سرعت و قدرت بسیار بالایی در پردازش و اجرای الگوریتمهای مربوطه دارد. به کمک این پردازنده تاری تصویر از میان برداشته می شود، وضوح و دقت افزایش می یابد تا نهایت کیفیت حاصل گردد. 

تلویزیون lg um7300 بانه کالا


کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 50UM7300: 
از ویژگیهای بسیار برجسته و متمایز تلویزیون ال جی 50um7300 نسبت به مدلهای دیگر، قابلیت جدید virtual sound است. به کمک این قابلیت صدا به شکلی فراگیر و همه جانبه یا به عبارتی سه بعدی پخش شده و از همه جهات به گوش مخاطب خواهد رسید. این قابلیت جذابیت شنیداری بالایی ایجاد می کند و ساعتها شما را سرگرم خواهد ساخت. می توانید موسیقی و دیگر محتواهای صوتی مورد علاقه خود را از طریق کانالهای صوتی مجازی گوش دهید. به این صورت از صدایی رسا و شفاف، بدون هیچ گونه نویزی بهره مند خواهید شد. در این حالت وضوح صدای مکالمات افراد افزایش یافته و این صداها  از صدای زمینه کاملا تفکیک می شوند تا شاهد صدایی رسا باشید. سیستم صوتی 2.0 کاناله این تلویزیون از دو عدد بلند گوی 10 واتی با طراحی down Firing تشکیل شده است و در مجموع 20 وات توان صوتی عرضه می کند. همچنین امواج صوتی به کمک قابلیت Dolby Surrond تقویت می گردند. البته پردازنده مرکزی با پردازش الگوریتمهای مربوطه نقش بسزایی در این افزایش کیفیت هم در بخش صدا و هم در بخش تصویر ایفا می کند. 
بانه 24 خرید ارزان تلویزیون 4k


تلویزیون اسمارت ال جی 50UM7300: 
سیستم عامل webOS توسط شرکت ال جی عرضه شده است. این سیستم عامل مخصوص محصولات ال جی بوده و بنابراین از هماهنگی بالایی با سخت افزار مربوطه برخوردار است. تلویزیون 50um7300 از جدیدترین نسخه این سیستم عامل بهره می برد. قابلیتهای کاربردی بیشماری در این سیستم عامل برای به کار گیری بهتر و راحت تر امکانات تلویزیون، گنجانده شده است. در کنار این سیستم عامل می توان به قابلیت بسیار پیشرفته، کارامد و جذاب هوش مصنوعی ThinQ اشاره نمود که جهت مدیریت خانه ای هوشمند و پیشرو بسیار مفید است. این قابلیت امکان دسترسی و کنترل لوازم هوشمند منزلتان را از طریق تلویزیون فراهم می کند. از قابلیتهای اسمارت این دستگاه می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل Google Assistant و آمازون الکسا Amazon Alexa اشاره کرد. به کمک این قابلیتها قادر خواهید بود از طریق فرمانهای صوتی به کنترل و مدیریت لوازه هوشمند منزلتان بپردازید. همچنین سیستم عامل این تلویزیون شما را قادر می سازد به کانالهای ارایه محتوا از جمله Netflix و آمازون Amazon دسترسی داشته باشید و از مشاهده ی محتواهای به روز و با کیفیت آنها لذت بسیار ببرید. بر روی سیستم عامل برنامه مرورگر وب نصب شده است و شما از طریق قابلیت بی سیم وای فای و یا کابل اترنت-LAN می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. 
تلویزیون اسمارت ال جی um7300 بانه


طراحی تلویزیون ال جی UM7300: 

تلویزیون 50UM7300 ال جی با طراحی ویژه و فوق العاده خود در هر مکانی که قرار گیرد کانون توجه خواهد بود و می تواند سلیقه اکثر کاربران را جلب کند. این تلویزیون دارای قابی باریک بوده و بر روی دو عدد پایه هشتی شکل در طرفین قرار گرفته است. البته از قابلیت اتصال بر روی دیوار هم برخوردار است. برای افزایش زیبایی این محصول خطوطی ویژه بر روی آن طراحی شده است. نمایشگر این دستگاه 50 اینچ بوده و از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. این نمایشگر باریک با هر دکوراسیونی قابل هماهنگی است و زیبایی هر محیطی را چند برابر می سازد. در پشت دستگاه هم تعداد زیاد و متنوعی از درگاههای ورودی/خروجی تعبیه شده اند. 3 عدد درگاه HDMI به همراه 2 عدد درگاه USB از جمله پرکاربردترین این درگاه ها هستند. به کمک این پورتها می توانید داده های خود را به اشتراک بگذارید. 

بانه 24 خرید ارزان تلویزیون 50 اینچ ال جیمحصولات خانگی بانه 24 تلویزیون um7300



برچسب محصول: خرید تلویزیون LED صفحه تخت ال جی, تلویزیون 4K ال جی UM7300, تلویزیون 50 اینچ بانه, خرید تلویزیون 50um7300 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LED از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2020, خرید تلویزیون LED ال ای دی از بانه, قیمت تلویزیون  UM7300 4K از بانه

تلویزیون 50 اینچ ال جی LG LED UHD 4K UM7300


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید