%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 50 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD SAMSUNG Crystal UHD 4K 50TU7000 %7C TU7000 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ SAMSUNG Crystal UHD 4K 50TU7000 | TU7000

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+100,000 تومان) 
 
تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7000 بانه کالاخرید تلویزیون 4k سامسونگ tu7000 از بانه 24
مشخصات تلویزیون 50TU7000 از بانهمحصولات بانه کالا تلویزیون اسمارت سامسونگ TU7000
 
 
نگاه اجمالی به تلویزیون 4K سامسونگ 50TU7000: 
 
از جمله محصولات برتر شرکت نامدار سامسونگ می توان به تلویزیون مدل TU7000 با کیفیت 4K Ultra HD(رزولوشن  3840x2160 پیکسل) اشاره نمود. این محصول بسیار باکیفیت از هر نظر در سطح بالا و به روز قرار داشته و به نسبت امکانات بسیار از قیمتی مناسب برخوردار است و در نتیجه قطعا رضایت خریداران را به خوبی جلب می نماید. این تلویریون در ابعاد مختلف ساخته شده است که ما در این نوشتار بر روی مدل 50 اینچ آن متمرکز شده ایم. این تلویزیون 50 اینچی در فضاهای متوسط می تواند به کار رود. در کنار نمایشگر 4K با قابلیت پخش طیف گسترده ایی از رنگهای زنده و طبیعی، قابلیتهای بسیار دیگری در این تلویزیون به کار رفته است تا تصاویری با نهایت کیفیت، وضوح و با جلوه واقع گرایانه خلق گردد. این قابلیتها به کمک پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K موثر واقع می شوند. این تلویزیون قادر به افزایش کیفیت محتواهای با کیفیت پایین نیز هست(قابلیت 4K UHD Resolution). قابلیت HDR، ویژگی purcolor و قابلیت Crystal Display از امکانات تصویری دیگر این تلویزیون هستند تا در کنار هم تصاویری طبیعی با کیفیت بی نظیر را به چشم بیننده برسانند. سیستم صوتی 2.0 کانال این تلویزیون به کمک دو عدد بلندگوی 10 واتی با طراحی پایین Down Firing صدایی واضح و فراگیر را با توان 20 وات به گوش مخاطب می رساند. فناوریهای صوتی موجود همانند دالبی کیفیت صدا را همتراز کیفیت تصویر این تلویزیون می سازند. این تلویزیون اسمارت از سیستم عامل تایزن - Tizen به همراه قابلیتهای هوشمند متعدد همانند قابلیتهای صوتی گوگل، Bixbi و آمازون الکسا بهره می برد. این تلویزیون از طریق درگاه اترنت LAN به کمک کابل مربوطه و یا از طریق ارتباط بی سیم وای فای می تواند به اینترنت وصل شود. به کمک مرورگر موجود هم می توانید به وب گردی و جست و جو در اینترنت بپردازید. همچنین می تواند به موبایل و ابزارهای مشابه دیگر وصل شود و یا بر روی تلویزیون بازی و برنامه های کاربردی دیگر را نصب نمود. از درگاههای ارتباطی این محصول می توان به دو عدد کابل HDMI، یک عدد کابل USB، درگاه اترنت LAN، بلوتوث، وای فای، DLAN، ورودی آنتن RF و ... را نام برد. می توانید به کمک بلوتوث ابزارهایی از قبیل موبایل را بدون نیاز به کابلهای دست و پاگیر به تلویزیون خود وصل کرده و به اشتراک محتوا بپردازید. همچنین می توانید حافظه های جانبی همانند هارد یا فلش مموری را از طریق درگاه USB به تلویزیون وصل کرده و محتواهای موجود در آنها را از تلویزیون پخش کنید. درگاه HDMI هم برای اتصال ابزارهای دیجیتالی و انتقال داده کاربرد دارد. شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه مطلب آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید: 
 
بانه 24 تلویزیون LED مدل TU7000
 
 
مشخصات کلی
مدل تلویزیون TU7000
50TU7000
 سری 7
سال تولید 2020
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
کشور سازنده کره / مونتاژ مصر
ویژگیهای ظاهری
اندازه قاب باریک
قطر نمایشگر 125 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی - TITAN GRAY
نوع پایه دو عدد پایه دو شاخه(هشتی شکل)
صفحه نمایش 
نوع تلویزیون LED
اندازه و سایز صفحه "50 اینچ
نوع صفحه تخت
فناوری Crystal UHD
نوع پنل VA
تصویر
کیفیت تصویر 4K Ultra HD
2160 * 3840 پیکسل
موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K
نرخ تازه سازی 100 هرتز
نسبت تصویر 16:9
سایر
  • تقویت کننده کنتراست - استاندارد تصویر HDR
  • فناوری رنگ PurColor
  • فناوری رنگ Crystal Display
  • Auto Game Mode
  • فناوری ONE REMOTE
  • ارتقا کیفیت تصویر
  • سیستم کاهنده نویز
صدا
سیستم بلندگو 2 کاناله
تعداد بلندگو و ساب ووفر 2 عدد بلندگوی 10 واتی
قدرت خروجی صدا 20 وات
طراحی بلندگوها به سمت پایین
سایر
  • Dolby Digital
  • پخش موسیقی از طریق بلوتوث
  • پخش مجدد آهنگ قطع شده در صورت اتصال مجدد بلوتوث
  • کاهش نویز
  • صدای فراگیر
امکانات - قابلیتهای اسمارت
سیستم عامل تایزن - Tizen (تلویزیون اسمارت-Smart)
مرورگر وب
وای فای-WiFi
مشخصات تیونر(گیرنده) دیجیتال / آنالوگ
تیونر DVB-T
DVB-T2 (گیرنده دیجیتال داخلی)
DVB-S2  (گیرنده دیجیتال خارجی )
سایر
  • پشتیبانی کردن از  AIR PLAY 2
  • قابلیت SmartHub
  • دستیار صوتی امازون الکسا Amazon Alexa
  • دستیار صوتی گوگل Google Assistant
  • فرمان صوتی Bixbi
  • برنامه های MobilE TV - APPLE TV
  • اتصال خودکار بلوتوث
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI  2 عدد
تعداد پورت USB 1 عدد
کامپوزیت Composite
کامپوننت Component
پورت اترنت(LAN)  
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال(اپتیکال/Optical)
  • خروجی هدفون
  • ورودی آنتن RF
  • بلوتوث
  • DLAN
  • قابلیت اتصال به موبایل WiFi Direct
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترل هوشمند
سایر
  • منوی فارسی
  • گیرنده دیجیتال
  • گیرنده ماهواره
  • بدون فرم
  • قابلیت ضبط
  • قابلیت اتصال به دیوار
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری ریموت، پایه، پیچهای اتصال پایه، کابل برق، دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیه AC 220V ~ 240V, 50/60Hz
رده مصرف A
سایر حسگر اکو(حالت صرفه جویی)
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه 1117X645X60 میلیمتر
وزن بدون پایه 11.33 کیلوگرم
ابعاد با پایه 1117X713X248 میلیمتر
وزن با پایه 11.6 کیلوگر
ابعاد بسته بندی 1264X779X144 میلیمتر
وزن بسته بندی 16 کیلوگرم
خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ از بانه
 
طراحی تلویزیون سامسونگ TU7000: 
 
تلویزیون LED سامسونگ TU7000 از طراحی بسیار زیبا و شکیلی برخوردار بوده بطوری که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و با ظاهر شیک خود نمایی لوکس و مدرن را به دکور منزل شما خواهد بخشید. این تلویزیون از ضخامت متوسط برخوردار است و قاب دور نمایشگر هم بسیار بسیار باریک است و با این طراحی ویژه نظر مخاطب را به مرکز تصویر متمرکز می سازد. این تلویزیون از دو عدد پایه دو شاخه در طرفین بهره می برد که ظاهر بسیار زیبا و خاصی دارد. البته پایه ها را می توان جدا کرد و تلویزیون را به دیوار وصل نمود و نمایی مدرن به منزل خود بخشید. همچنین در پشت تلویزیون درگاههای ارتباطی متعددی تعبیه شده است و شیارهایی هم برای ساماندهی کابلهای مربوطه در نظر گرفته شده است تا از بهم ریختگی کابلها در اطراف تلویزیون جلوگیری شود. 
 
طراحی تلویزیون سامسونگ TU7000 بانه کالا
 
 
قابلیتهای تصویری تلویزیون TU7000 سامسونگ: 
 
تلویزیون سامسونگ مدل TU7000 همانند دیگر محصولات این شرکت برتر جهانی به قابلیتهای تصویری پیشرفته و کارامدی مجهز شده است تا تصاویری به نهایت کیفیت و وضوح خلق گردد. این محصول جدید سال 2020 از کیفیت تصویر 4K Ultra HD(تعداد 3840X2160 پیکسل) بهره می برد. تعداد بسار زیاد پیکسل رنگی در کنار طیف گسترده ایی از رنگهای زنده در یک تلویزیون 50 اینچی یک شاهکار محسوب می شود که به خلق تصاویری طبیعی و واضح می انجامد. به کمک این 8.2 میلیون پیکسل رنگی کوچکترین جزییات تصویر با دقت و وضوح بالا آشکار می شود و جزییات بیشتری برای کاربر قابل مشاهده خواهند بود. همچنین به لطف پردازنده سریع و قدرتمند Crystal Processor 4K الگوریتمهای مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش می شود تا نویزهای موجود رفع شده و وضوح تصویر افزایش یابد و تصویری روان و یکدست به چشم بیننده برسد. به علاوه با افزایش دقت رنگها ریزترین جزییات تصویر را آشکار می نماید و با کیفیت فوق العاده 4K در کنار رنگ و روشنایی واقعی پخش می کند. حتی به کمک قابلیت ارتقای کیفیت تصویر می توانید تصاویر مثلا HD را با کیفیت 4K ببینید. همچنین به کمک قابلیت ارتقای محدوده کنتراست HDR(مخفف High Dynamic Range) اختلاف بین بخشهای تاریک و روشن تصویر افزایش چشمگیری یافته(به نوعی دامنه رنگها گسترده تر می شود) که خود نقش بسزایی در افزایش کیفیت تصویر دارد. به این شکل کوچکترین جزییات رنگها قابل درک و تشخیص می گردنند. به کمک این قابلیت در نقاط و بخشهای تاریک تصویر هم عمق افزایش می یابد و در نتیجه جزییات دقیقی قابل مشاهده خواهند بود. از قابلیتهای تصویری دیگر می توان به ویژگی نمایش رنگ کریستال Crystal Display اشاره نمود. این قابلیت هم به نوبه خود شفافیت و وضوح تصویر را چند برابر می کند و کمک می نماید رنگها به شکلی غنی تر با جلوه واقع گرایانه عرضه شود. شرکت سامسونگ در این محصول از فناوری دیگری هم بهره برده است که به نوعی مخصوص تلویزیونهای ال جی است، به نام قابلیت PurColor. به کمک این قابلیت طیف متنوع و وسیعی از رنگهای طبیعی و زنده خلق می گردد تا تصاویری پویا و پر از جنب جوش به چشم بیننده برسد و حس زنده بودن به وی القا شود. 
 
بانه خرید تلویزیون 4K سامسونگ TU7000
محصولات سامسونگ مدل tu7000 بانهسامسونگ تلویزیون UHD مدل TU7000 بانه 24
 
 
سیستم صوتی تلویزیون TU7000 سامسونگ: 
 
در تلویزیون سامسونگ TU7000 به کمک قابلیتهای صوتی پیشرفته کیفیت صدا همتراز کیفیت تصویر بی نظیر این تلویزیون 4K می گردد تا لذت چند برابر را از مشاهده محتواهای مورد علاقه خود احساس نمایید. سیستم صوتی 2 کانال این تلویزیون به کمک دو بلندگوی 10 واتی با طراحی پایین در مجموع 20 وات توان خروجی را از کانالهای مجزا پخش می نماید. صدایی رسا و فراگیر از بلندگوهای این تلویزیون به گوش مخاطب خواهد رسید. همچنین به کمک قابلیتهای موجود نویزها و اعوجات صدا رفع شده تا صدایی شفاف و واضح ارایه شود. برای ذخیره و انتقال صدا با کیفیت فوق العاده قابلیت دالبی Dolby Digital در این تلویزیون پیشرفته به خدمت گرفته می شود تا صدایی باکیفیت به ابزارهای صوتی جانبی انتقال یابد. 
 
تلویزیون Crystal UHD سامسونگ TU7000 بانه کالا
 
 
دیگر قابلیتهای تلویزیون TU7000 سامسونگ: 
 
تلویزیون سامسونگ TU7000 با برخورداری از قابلیت جذاب حالت بازی Auto Game Mode بسیار مناسب گیمرهای حرفه ای است و بازی پر از سرعت و هیجان را برای آنها به ارمغان می آورد. در این حالت تلویزیون کاملا به صورت اتواتیک صفحه را مخصوص بازی بهینه سازی می نماید تا تاخیر ورودی به حداقل ممکن رسیده و سیستم از سرعت پاسخگویی کافی برخوردار شود. در این حالت روی داد هنگ یا پرش از میان می رود و می توانید از بازی پر سرعت و بی وقفه لذت دو چندان را احساس کنید. این تلویزیون از قابلیتهای بسیار دیگری هم برخوردار است. ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون به قابلیت کاربردی OneRemote مجهز شده است. در این حالت ریموت کنترل به شکل خودکار دستگاههای متصل شده به تلویزیون را شناسایی کرده و به نوعی کنترل پیشرفته تلویزیون را به دست می دهد. راهنمای جهانی Universal Guide از قابلیتهای مفید دیگر این تلویزیون است. به کمک این قابلیت شما نیاز کمتری به جست و جو داشته و در نتیجه زمان بیشتری می توانید به مشاهده محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. عبارت/کمتر جستجو کنید، بیشتر لذت ببرید/ در توصیف این قابلیت، گویای کاربرد آن است. به علاوه به کمک آن می توانید محتواهای مورد علاقه خود را ذخیره کرده تا در آینده امکان دسترسی مجدد به آنها را داشته باشید. از قابلیتهای اسمارت این تلویزیون می توان به دستیار صوتی گوگل Google Assistant اشاره نمود. در این حالت قادر به اعمال فرامین صوتی به تلویزیون خود خواهید بود. همچنین به کمک دستیار صوتی آمازون الکسا Amazon Alexa می توانید به روشن/خاموش کردن یا تغییر کانال تلویزیون و یا جست و جو بپردازید و راحتی را وارد زندگی خود نمایید. دستیار Bixby نیز قابلیت مشابهی ارایه می دهد. قابلیت Air Play 2 هم ویژه ابزارهای ساخت اپل است. مثلا می توانید مطالب را با گوشی اپل خود به اشتراک گذاشه و محتواهای موجود در آنها را بر روی تلویزیون بزرگ و باکیفیت خود پخش کنید. قابلیتهای هوشمند موجود کارایی تلویزیون را بسیار فراتر از یک ابزار نمایشی رسانده اند. سیستم عامل تایزن tizen قابلیتهای بسیاری ارایه می دهد. امکان اتصال به اینترنت(کابل LAN یا ارتباط بی سیم وای فای) در کنار نرم افزار مرورگر مربوطه شما را وارد دنیای مجازی می سازد تا به جست و جو و دانلود مطالب و برنامه های مورد علاقه خود بپردازید. به کمک صفحه اسمارت هاب SMART HUB می توان از قابلیتهای هوشمند همانند دسترسی به فایلها و محتواهای به اشتراک گذاشته شده از دیگر ابزارها، وب گردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی، دسترسی به برنامه های مختلف و ... برخوردار شد. 
 
سامسونگ 50 اینچ TU7000 خرید از بانه کالاقابلیتهای تلویزیون 50TU7000 سامسونگ عرضه در بانه کالا
 
بانه مشخصات تلویزیون سامسونگ TU7000محصولات خانگی سامسونگ تلویزیون LED بانه
 
 
 
 
برچسب محصول: تلویزیون LED صفحه تخت سامسونگ SAMSUNG, تلویزیون 4K سامسونگ TU7000, تلویزیون 50 اینچ بانه, خرید تلویزیون TU7000 از بانه 24, خرید تلویزیون سامسونگ 50TU7000 از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2020, خرید تلویزیون CRYSYAL UHD از بانه, قیمت تلویزیون 4K از بانه, 
 
 

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ SAMSUNG Crystal UHD 4K 50TU7000 | TU7000


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید