لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ SAMSUNG WW70 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ SAMSUNG WW70

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان)
لباسشویی اینورتر ادواش samsung ww70 بانه

بانه کالا خرید لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ ww70خرید از بانه لباسشویی ادواش samsung ww70
بانه کالا لباسشویی سامسونگ ww70 با قابلیت add washبانه خرید انواع لباسشویی ادواش samsung ww70


نگاه اجمالی به لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ WW70

در این نوشتار قصد داریم به بررسی لباسشویی ادواش سامسونگ مدل WW70 بپردازیم. این لباسشویی 7 کیلویی در دو رنگ سفید و سیلور(نقره ای) عرضه شده است. این لباسشویی می تواند پاسخگوی نیازهای یک خانواده متوسط و پر جمعیت باشد. موتور این دستگاه از نوع دیجیتال اینورتر است. این موتور کارایی و بازدهی بالایی دارد و نویز و صدای بسیار پایینی ایجاد می کند(54 دسی بل). این موتور می تواند تا 1400 دور بر دقیقه چرخش داشته که با این سرعت بالا لباسها را به صورت حرفه ای تمیز می نماید. قابلیت Bubble یا حباب ساز دستگاه آب و مواد شوینده را به صورت مناسبی با یکدیگر ترکیب می کند که منجر به تولید حباب می شود و کیفیت شستشو را افزایش می دهد. به کمک این قابلیت حتی در دماهای پایین آب هم شستشوی با کیفیتی حاصل می گردد. این لباسشویی همچنین از قابلیت لکه زدایی برخوردار بوده و سخت ترین لکه ها را هم از روی لباسها محو می کند. این دستگاه طیف گسترده و متنوعی از برنامه های شستشو را شامل می شود. از جمله شستشوی سریع، شروع با تاخیر، تمیز کردن خودکار محفظه، شستشوی اقتصادی Eco و ... را می توان نام برد. درب کوچک فرعی به شما امکان می دهد حین فعالیت دستگاه هم قادر باشید لباسهای جا مانده را درون آن بیندازید تا شسته شوند(قابلیت ADD WASH). همچنین شما می توانید اخرین تنظیماتی که بر روی دستگاه اعمال کرده اید را ذخیره کنید تا مجبور به تکرار این تنظیمات نباشید(قابلیت Last Memory). این دستگاه از قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Check برخوردار بوده و به شما امکان می دهد از طریق گوشی موبایل از نواقص و عیبهای دستگاه مطلع شوید. درام الماسه(استیل کاملا مقاوم و ضد زنگ)، نمایشگر دیجیتالی LED، قفل کودک، طراحی زیبا و شکیل و ... از دیگر ویژگیهای این محصول است. ابعاد استاندارد این دستگاه شکیل و زیبا باعث می شود به فضای کمی نیاز داشته باشد. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. 

 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWW70
رنگ سیلور: WW70K5410UX1FH
رنگ سفید: WW70K4430YW1FH
کشور سازنده کره - سامسونگ
شرکت سازنده SAMSUNG
کشور مونتاژکننده لهستان(قطعات کره)
سال ساخت 2020
 مشخصات عمومی
نوعادواش(ADD WASH) / درب از جلو
*در این نوع قادر هستید حین شستشو لباسهای جامانده را از طریق درب مخصوص وارد دستگاه کنید.
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتالی
رنگدر دو رنگ: سفید و نقره ای(سیلور)
رده بندی انرژیA+++
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل7 کیلو گرم
ارتفاع850 میلیمتر
عمق 550 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب 7400 لیتر در سال
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه های شستشواضافه کردن لباس در حین شستشو Add Wash, شستشوی سریع QUICK WASH, شستشوی البسه پشمی Wool, شستشوی البسه با الیاف مصنوعی Synthetics, شستشوی اقتصادی Super Eco Wash, شستشوی پارچه کتان Cotton, شستشوی البسه کودک Baby Care, پیش شستشو PREWASH, شستشوی روزانه Daily Wash, شستشوی البسه تیره Dark Garment, شستشوی البسه حساس DELICATE, شستشوی ملحفه Bedding, OUTDOOR CARE, چرخش SPIN
 مشخصات
میزان صدا
  • 54 دسی بل
  • 74 دسی بل(خشک کن)
نمایشگردیجیتالی
جهت باز شدن در
به سمت چپ
جنس دیگدیگ الماسه(استیل کاملا مقاوم و ضد زنگ)
حجم دیگ7 کیلوگرم
نوع تنظیماتدکمه ای
سایر ویژگی ها
  • ضد الرژی
  • تکنولوژی Bubble(حباب ساز) Eco
  • برنامه شستشوی سریع
  • از بین بردن سریع لکه
  • خشک کن
  • قابلیت تمیز کردن خودکار محفظه
  • ضد چروک
  • تعادل اتوماتیک
  • شاخص پیشرفت
  • خطا بررسی نمایشگر
  • کنترل منطق فازی
  • تاخیر پایان
  • قفل کودک
  • قفل درب ها
  • عیب یابی هوشمند
  • اقلام همراه: کابل برق/ دفترچه راهنما


قابلیت ادواش ADD WASH در لباسشویی سامسونگ WW70: 

از ویژگیهای لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ می توان به قابلیت ADD WASH اشاره نمود. در این حالت چنانچه فراموش کردید لباسی را درون دستگاه بیندازید، نیازی نیست که تا پایان فعالیت دستگاه صبر کرده و دستگاه را برای شستن لباسهای جا مانده مجددا فعال کنید و یا اینکه ناچار به متوقف کردن چرخه فعلی دستگاه باشید(مسلما زمان زیادی می برد و درد سر زیادی دارد). در این دستگاه قابلیتهایی فراهم است که به شما امکان می دهد لباسهای جا مانده را حین شستشو درون دستگاه بیندازید تا شسته شوند. درب کوچکی برای این کار بر روی درب اصلی تعبیه شده است. علاوه بر لباسهای جامانده می توان از طریق این درب حین شستشو مواد نرم کننده و شوینده را هم درون دستگاه بریزید. همچنین لباسهایی که قبلتر با دست شسته اید را می توانید در مرحله آبکشی از طریق این درب درون دستگاه بیندازید تا آنها را خشک نماید. طراحی وِژه این درب فرعی استفاده از آن را بسیار راحت نموده است. 
*بهتر است لباسهای جامانده را حداقل 30 دقیقه قبل از پایان کار دستگاه و شروع مرحله آبکشی درون آن بیندازید تا به قدر کافی تمیز شوند(مسلما هر چه زودتر انداخته شوند بهتر است). 

ww70 سامسونگ بانه کالا با قابلیت ادواش


موتور دیجیتال اینورتر لباسشویی سامسونگ WW70: 

مهمترین بخش هر دستگاه لباسشویی موتور آن است و مشخصات و ویژگیهای آن تاثیر زیادی در افزایش کیفیت کار دستگاه می گذارد. لباسشویی ادواش WW70 سامسونگ به موتور اینورتر دیجیتال Digital Inverter مجهز شده است. این موتور قدرت و بازدهی بالایی دارد و حین فعالیت نویز و صدای کمی تولید می کند. این موتور جدید از قابلیتهای پیشرفته ای برخوردار است. به همین دلیل مصرف انرژی آن بسیار پایین است. بهره وری بالا و طول عمر زیاد از ویژگیهای برجسته این موتور به شمار می آید. قابلیت اینورتر علاوه بر کاهش مصرف برق دستگاه آن را در برابر نوسانات و شکهای الکتریکی هم محافظت می نماید. مهار موتور با وزنه سبب شده است هنگام کار لرزش دستگاه به حداقل برسد. شرکت سامسونگ ضمانتی 10 ساله را برای آن در نظر گرفته است که گواه مدعای فوق است. 

خرید لباسشویی اینورتر samsung ww70 بانه کالا


قابلیت عیب یابی هوشمند در لباسشویی سامسونگ WW70: 

از ویژگیهای کاربردی دیگر لباسشویی WW70 ادواش سامسونگ قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Check آن است. با توجه به آنکه لباسشوییها دستگاههای برقی پر کاربرد هستند، امکان روی دادن خطا در آنها بسیار است. به همین دلیل قابلیت عیب یابی هوشمند بسیار کاربردی و مفید به نظر می رسد. کافیست برنامه لازم را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این صورت با ارتباط گوشی و لباسشویی به همدیگر(ارتباط بی سیم WiFi) مشکلات و نواقص روی داده برای دستگاه به اطلاع شما می رسد تا در زمان کوتاهی و بدون دردسر آنها را رفع نمایید. این امر در هزینه و وقت شما صرفه جویی به عمل می آورد. 

بانه 24 عرضه لباسشویی هوشمند samsung ww70


دیگ الماسه در لباسشویی WW70 سامسونگ ادواش 7 کیلویی: 

لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ مدل WW70 به دیگ الماسه مجهز است. این دیگ استیلی بسیار محکم بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی حاصل از آب و انواع مواد شوینده بسیار مقاوم است. این دیگ از ویژگی Diamond Drum برخوردار است. این قابلیت کیفیت شستشو را بالا می برد. برجستگیهای الماس مانند با انحنای نرم سبب می شود آسیبی به لباسها وارد نگردد. از دیگر ویژگیهای این دیگ قابلیت ضد چروک آن است که باعث از بین رفتن چروک لباسها می شود. طراحی ویژه روزنه های ورودی آب هم به نوبه خود کیفیت شستشو را افزایش می دهد. 
قیمت لباسشویی در بانه مدل سامسونگ ww70 الماسه


قابلیت تاخیر در شستشو در لباسشویی ادواش سامسونگ WW70: 

لباسشویی ادواش WW70 سامسونگ از قابلیت Time Delay برخوردار است. در این حالت می توانید لباسها را درون دستگاه انداخته و تنظیمات لازم را انجام دهید اما دستگاه را فعال نکنید و فعالیت دستگاه و اقدام به شستن را به تاخیر بیندازید تا دستگاه در ساعتی مشخص شستن را شروع نماید. با تنظیم دستگاه برای فعالیت در نصفه های شب و زمانهایی که تعرفه مصرف برق پایین است، می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود. به علاوه در آن ساعات به دلیل بار کمتر روی شبکه برق، به سلامتی دستگاه هم کمک می شود. همچنین زمانهایی که کاربر کار دارد می تواند از این ویژگی استفاده کند تا دیگر لازم نشود که بالای سر دستگاه حاضر باشد. 


قابلیت Eco Bubble در لباسشویی WW70 ادواش سامسونگ: 

از قابلیتهای برجسته لباسشویی ادواش WW70 که عمدتا مخصوص لباسشوییهای سامسونگ هم هست، می توان به قابلیت حبابساز به صرفه Eco Bubble اشاره کرد. در این قابلیت امکان ترکیب مواد شوینده با آب با دمای پایین وجود دارد. حتی در این حالت هم دستگاه حبابهای کافی را برای یک شستشوی عالی فراهم می کند. این امر علاوه بر تمیزی بیشتر به حفظ سلامتی لباسها هم کمک می نماید(چون دمای بالا می تواند اسیب رسان باشد). حبابهای شکل گرفته به دلیل انتروبی یشتر راحتتر به بافت پارچه نفوذ کرده و آن را تمیز می کنند و لکه ها را می زدایند. چون در این قابلیت از آب با دمای پایین استفاده می شود و به تبع در مصرف انرژی هم صرفه جویی به عمل می آید، آن را Eco Bubble(اقتصادی) هم می گویند. 
لباسشویی 7 کیلو سامسونگ با قابلیت eco bubble بانه
انواع لباسشویی در بانه ww70 سامسونگ 7 کیلو

مشاهده محصول در سایت اصلی سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: ماشین لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ مدل WW70, لباسشویی 7 کیلویی 1400 دور ادواش سامسونگ WW70 بانه, قیمت لباسشویی SAMSUNG ادواش 7 کیلویی بانه, لباسشویی سامسونگ, خرید لباسشویی بانه, لباسشویی SAMSUNG ADD WASH مدل WW70, خرید بانه 24, لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی جدید با قابلیت ادواش, لباسشویی اینورتر بانه, 


لباسشویی 7 کیلویی ادواش سامسونگ SAMSUNG WW70


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید