%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 55 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C LG LED UHD 4K 55US660 %7C US660 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 55 اینچ ال جی LG LED UHD 4K 55US660 | US660

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+150,000 تومان)

خرید تلویزیون 4K مدل lg 43us660قیمت خرید و مشخصات 43us660 بانه24
محصولات بانه کالا lg 43us660خرید تلویزیون اسمارت از بانه مدل 43us660
تلویزیون اسمارت ال جی us660 عرضه در بانه


نگاه اجمالی به تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی LG 55US660

از تلویزیونهای متفاوت 2020 ال جی می توان به مدل 55US660 اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند 43 اینچی با کیفیت 4K UHD برای استفاده در محیطهای تجاری ساخته شده است. این تلویزیون اسمارت علاوه بر خانه با کارایی بالای خود می تواند در محیطهای تجاری و اداری مختلف مانند هتلها و بیمارستانها و شرکتهای بزرگ و ادارات و ... هم مورد استفاده قرار گیرد. این محصول برای مدیریت محتوا راهکارهای پیشرفته و کارامدی ارایه داده و محتوا را به شکل موثری مدیریت می نماید. می توان از این تلویزیون به عنوان ابزار تبلیغاتی و یا برای اطلاع رسانی در محیطهای تجاری و اداری استفاده کرد. استحکام و طول عمر این محصول بسیار بالا است و مدت زمان طولانی می تواند روشن بماند. به علاوه تعداد زیادی از این دستگاهها را می توان به هم مرتبط کرده و به شکل متمرکز در زمان کم و با هزینه اندک مدیریت نمود(مواردی که مورد نیاز استفاده های تجاری است). همچنین از سیستم عامل WebOS 5.0 با قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار است. به کمک چنین رابط کاربری پیشرفته و هوشمندی می توانید همه امکانات این تلویزیون را به راحتی به کار گرفته و در شرکت یا هتل خود مطابق نیاز مورد استفاده قرار دهید. پردازنده 4 هسته ای موجود سرعت و قدرت عمل بالایی به این دستگاه بخشیده است. کیفیت تصویر این تلویزیون بالا بوده و از قابلیت تصویری پیشرفته HDR با پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG بهره می برد. بنابراین می توان انتظار کیفیت تصویر بالایی از این دستگاه داشت. سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله بوده و از دو عدد بلندگوی  ده واتی برخوردار است(مجموع توان 20 وات) و می تواند صدای استریو پخش کند. از قابلیتهای دیگر این محصول جهت استفاده ی تجاری می توان به قابلیت Pro: Centric Direct(مدیریت محتوای هتل)، منوی سریع Quick Menu، نرم افزار AP، تشخیص صدا، شبیه سازی داده های USB، حالت نمایش عمومی، حالت هتل، قابلیت اخطار مشکلات روی داده Diagnostics(تشخیص خرابی از راه دور)، تولید و انتشار محتوای تبلیغاتی، مرورگر وب و IOT اشاره نمود. این تلویزیون از وای فای، بلوتوث، درگاه اترنت LAN، دو عدد درگاه USB، دو عدد درگاه HDMI و ... برخوردار است. به کمک این امکانات و قابلیتها می توانید این تلویزیون را با دیگر دستگاههای هوشمند در تعامل قرار دهید. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه مطلب آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید: 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون55US660
سال تولید2020
شرکت سازندهال جی - LG
کشور سازندهمصر(قطعات اصل کره)
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابباریک
رنگ بدنهمشکی
نوع پایهدو عدد پایه دو شاخه در طرفین
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED
اندازه و سایز صفحه"55 اینچ
نوع صفحهتخت با پنل IPS
تصویر
کیفیت تصویر4K Ultra HD
رزولوشن تصویر 2160 * 3840 پیکسل
موتور پردازشگر تصویرپردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K*
نسبت تصویر16:9
سایر
  • قابلیت HDR
  • پشتیبانی از HDR10 Pro
  • HLG
  • قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
صدا
سیستم بلندگو2 کاناله
قدرت خروجی20 وات(2 عدد بلندگوی 10 واتی)
سایر
  • سیستم صوتی HOSPITALITY SOLUTION
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از LG Sound Sync و قابلیت اتصال تلویزیون به ساندبار از طریق بلوتوث
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
سیستم عامل
WebOS 5.0 (تلویزیون اسمارت-Smart)
مرورگر وب
وای فای-WiFi - 802.11ac
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال/آنالوگ
تیونر
DVB-T/T2
DVB-C
DVB-S2
سایر
  • اشتراک گذاری هوشمند
  • DLNA
  • دارای قابلیت Diagnostics برای اخطار زود هنگام مشکلات
  • نرم افزار AP برای تبدیل کردن تلویزیون به نقطه کانونی و متصل شده دستگاه‌های خارجی
  • پشتیبانی از Voice Recognition (قابلیت تشخیص صدا)
  • دارای منوی سریع
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI2 عدد
تعداد پورت USB2 عدد
پورت اترنت(LAN)
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال(اپتیکال/Optical)
  • کامپوزیت
  • کامپوننت
  • ورودی آنتن - RF
  • خروجی هدفون
  • اتصال به گوشی
  • بلوتوث
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلریموت کنترل معمولی ال جی 
سایر
  • قابلیت پخش USB
  • تله تکست
  • قابلیت زیر نویس
  • دارای حالت گالری
  •  اشتراک گذاری صفحه
  • سیستم ضد سرقت
  • حالت هتل برای انتخاب کانال و انجام تنظیمات تجاری
  • مدیریت محتوای هتل با قابلیت Pro: Centric Direct
  • One Channel Map
  • IP Channel Manager
  • صفحه خوش آمد گویی
  • امکان نصب بر روی دیوار
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری ریموت، کابل برق، پایه، دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
مصرف
  • متوسط مصرف انرژی: 110 وات
  • متوسط مصرف انرژی در حالت ذخیره انرژی: 
  • مصرف انرژی در حالت Stand-by:
سایر...
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه1233× 772 × 85.0 میلی متر
وزن بدون پایه13 کیلوگرم
ابعاد با پایه1322× 873 × 216 میلی متر
وزن با پایه14.1 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی1430 × 780 × 152 میلی متر
وزن بسته بندی10.2 کیلوگرم


طراحی ظاهری تلویزیون ال جی 55US660: 

تلویزیون 2020 ال جی 55US660 با ظاهر ساده و متفاوت خود از طراحی زیبایی برخوردار بوده و احساس لذت بخشی را به بیننده منتقل می کند. این تلویزیون شیک با رنگ مشکی و قاب باریک می تواند با هر دکور و محیطی هماهنگ شده و ظاهری مدرن به ان ببخشد. همچنین به دلیل استفاده در محیطهای عمومی بسیار مستحکم ساخته شده و به علاوه ساعتها می تواند روشن بماند. دو عدد پایه دو شاخه در طرفین این دستگاه را با ثبات بالایی نگه می دارند. البته این دستگاه به دلیل ضخامت پایین می تواند به دیوار هم وصل شود. 

تلویزیون 4k ال ای دی بانه مدل 43us660


ویژگی های صدا و تصویر در تلویزیون 55US660 ال جی: 

تلویزیون LED ال جی مدل LG 55US660 از کیفیت تصویر 4K UHD بهره می برد. تعداد 8 میلیون پیکسل کیفیت بالایی به تصاویر رنگی این تلویزیون بخشیده و کوچکترین جزییات را آشکار می سازد. طیف گسترده ای از رنگهای درخشان و شفاف تصاویری طبیعی خلق می نماید. پردازنده 4 هسته ای سریع و قدرتمند سبب می شود تصاویر و صحنه ها بدون نویز و کاملا روان و یکدست، با کیفیت بالا پخش شوند. سرعت بالای پردازنده همچنین باعث می شود کارهای اداری خود را در مدت کوتاهی با سرعت و کیفیت زیاد انجام دهید. قابلیت HDR(محدوده دینامیکی بالا) با پشتیبانی از HLG و HDR10 Pro بیانگر کیفیت و کنتراست بالای تصاویر پخش شده از این دستگاه است. با برخورداری از چنین قابلیتهای تصویری پیشرفته جزییات تصاویر با دقت بالا به نمایش در می آیند. همچنین روشنایی بخشهای مختلف تصویر متناسب با محتوا تنظیم شده و در نتیجه بخشهای روشن شفاف و بخشهای تیره با تاریکی عمیق به نمایش در خواهد آمد. HDR10 Pro در کنار افزایش دامنه روشنایی، طیف رنگها را هم وسعت می بخشد و رنگهای متنوعی ارایه می دهد. همه این موارد به جلوه طبیعی تصویر کمک می کنند. 
سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و 20 وات توان خروجی دارد. دو عدد بلندگو با قابلیتهای صوتی ویژه امکان پخش صدایی همه جانبه و طبیعی را به این تلویزیون بخشیده اند. می توان به کمک قابلیت LG Sound Sync از طریق بلوتوث، دیگر ابزارهای صوتی جانبی همانند ساندبار را به این دستگاه متصل نمود و از صدایی بهتر و قویتر بهره جست. 
lg 43us660, baneh kala


ویژگی های اسمارت تلویزیون LG 55US660

تلویزیون هوشمند 2020 ال جی مدل 55US660 با بهره گیری از سیستم عامل WebOS 5.0(اخرین نسخه) قابلیتهای پیشرفته ای ارایه می دهد و کمک می کند از امکانات تلویزیون به راحتی نهایت استفاده را ببرید و آنها را به کار گیرید. می توانید به شکلهای مختلف به اینترنت وصل شده و از طریق مرورگر موجود به وب گردی و دانلود محتواهای مورد نیاز خود بپردازید. همچنین می توانید موسیقی، فیلم و برنامه های مورد علاقه خود را به سهولت دنبال نموده و اقدام به سفارشی سازی محتواهای موجود کنید. امکانات پیشرفته متعدد، کیفیت تصویر بالا و ... همگی به کمک این سیستم عامل ابتکاری به راحتی در دسترس خواهند بود. قابلیت تشخیص صدا در این تلویزیون امکان کنترل صوتی آن را فراهم نموده است که در رده تلویزیونهای تجاری اتفاق تازه ای است. تجربه کاربری مداوم، تعامل یکپارچه و ... از اهداف اصلی به کارگیری این قابلیت در این محصول تجاری به شمار می آیند و به شما کمک می کنند تا اینده تجاری موفقتری داشته باشید. این تلویزیون از حالت گالری پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد در زمانهای خاوشی دستگاه از آن به عنوان قاب عکس هنری و یا یک ساعت سفارشی و ... استفاده نمایید. نرم افزار AP، اینترنت اشیا، USB cloning و IR out از دیگر قابلیتهای اسمارت این محصول هسنتند. با بهره گیری از اینترنت اشیا IOT این دستگاه قادر به انجام یک سری کارهای روتین و روزانه به شکل خودکار است(مثلا بالا کشیدن پرده ها با روشن شدن هوا یا روشن کردن دستگاهای برودتی با گرم و سرد شدن هوا). ریموت کنترل جادویی دستگاه کمک می کند بتوانید آت را همچون ماوس برای حرکت اشاره گر نمایشگر به کار برید. از طریق قابلیت IR out می توان چند تلویزیون را به کمک یک کنترل و به شکل متمرکز کنترل نمود و مثلا کانال همه آنها را همزمان عوض کرد. به کمک قابلیت USB cloning می توان تنظیمات لازم را یک بار روی یک تلویزیون انجام داده، سپس این تنظیمات را از طریق پورت USB بر روی فلش مموری ذخیره کرده و به دیگر دستگاهها منتقل نمود و از اتلاف وقت جلوگیری کرد. از موارد مهمی که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود قابلیت Diagnostics است که جهت تشخیص سریع خطاها به کار می رود. این امکان بعد از تشخیص خطاها انها را از راه دور انتقال می دهد. گزارش خطاهای روی داده در اسرع وقت، مانع از بزرگتر شدن مشکل روی داده و تبعات آن می گردد. 

خرید از بانه تلویزیون 43 اینچ 43us660
محصولات بانه24 تلویزیون 43 اینچ us660


قابلیت سرور در تلویزیون ال جی مدل 55US660: 

تلویزیون LG US660 قابلیت تبدیل شدن به سرور را دارد، یعنی می تواند در یک شبکه به چندین دستگاه دیگر وصل شده و به آتها خدمات دهد و آنها را کنترل نماید. این قابلیت از ویژگیهای جذاب این محصول به شمار می رود و به کمک نرم افزار AP انجام می پذیرد. به کمک این قابلیت در هتلها و ادارات و ... می توان یکی از تلویزیونها را به HotSpot تبدیل کرده و از طریق بی سیم به تعداد زیادی تلویزیون دیگر مرتبط نمود و به کنترل و تنظیم آنها از طریق سیستم مرکزی پرداخت. البته اطلاعاتی از قبیل رمزهای Soft AP و سطح سیگنال و ... هم به کمک آن قابل جمع آوری است. 

baneh عرضه تلویزیون lg 43us660


قابلیتهای تجاری تلویزیون ال جی مدل 55US660: 

از قابلیتهای تجاری تلویزیون ال جی مدل LG US660 می توان به قابلیت کاربردی Pro: Centric Direct(مدیریت متمرکز محتوای هتل) اشاره کرد. به کمک این قابلیت می توانید در زمان کوتاه و با صرف هزینه اندک کارهای اداری و تجاری خود را به بهترین شکل به اتمام برسانید. قادر خواهید بود بر پایه شبکه ای پی IP به سهولت به مدیریت و ارایه خدمات از راه دور بپردازید. مدیران می توانند بنرهای تبلیغاتی خود و دیگر داده ها را به آسانی بر روی مجموعه تلویزیونهای مرتبط پخش کنند. به این شکل می توان به صورت کارامدتری تعداد زیادی از تلویزیونهای مرتبط را به صورت متمرکز و از یک سیستم مرکزی مدیریت کرد. همه ی اینها به کمک ابزار ویرایش ساده ای امکان پذیر است. البته می توان رابط کاربری را ویرایش کرده و رابط کاربری سفارشی و دلخواه خود را بر روی هر دستگاه ایجاد کرد. کاربران می توانند به راحتی محتویات را ویرایش کنند، اطلاعاتی از قبیل ساعات پرواز، وضعیت آب و هوا و ... را بر روی نمایشگر به نمایش در آورند و یا تصویر زمینه دلخواه خود را بر روی نمایشگر پخش کنند. حتی کاربران می توانند به سادگی سرویسهایی از قبیل نظافت، نوشیدنی، کمکهای ضروری و ... را دریافت نمایند. به کمک نرم افزار Access Point یا به اختصار AP می توان یک کانون بی سیم ایجاد کرد. در این حالت تعداد زیادی تلویزیون از طریق ارتباط بی سیم به یک سیستم مرکزی وصل می شوند. در این حالت به راحتی می توان مطالب را با دیگر دستگاهها به اشتراک گذاشت. پشتیبانی از حالت پل Bridge از ویژگیهای نسخه جدید این نرم افزار به شمار می آید. این ویژگی علاوه بر مدیریت دستگاههای مرتبط با هم، امکان جمع اوری دادهای مفید و کاربردی از قبیل سطح سیگنال و گذار واژه های نرم افزار AP را برای مدیران فراهم ساخته است. تنظیم سطح صدا، انتخاب کانال و دیگر تنظیمات محیط تجاری به سهولت بر روی تعداد زیادی از تلویزیونهای مرتبط از طریق حالت نمایش عمومی امکان پذیر است. البته همانطور که ذکر شد می توان تنظیمات هر تلویزیون را به شکل خاص ویرایش نمود. می توان در صورت نیاز تنظیمات پیش فرض کاراخانه را از طریق حالت نمایش عمومی بازنشانی کرد. این تلویزیون از قابلیت نمایش چندین تصویر به همراه صفحه خوش آمد گویی برخوردار است. به این شکل می توان از مشتریان خود در هتلها استقبال کنید و شرایط روحی مناسبی برای آنها فراهم نمایید. می توان پیامهای تبریک را به کمک قابلیت چند تصویری در محیطهای عمومی ایجاد کرد. نیازی نیست تنظیمات هر صفحه را جداگانه انجام داد. می توان اطلاعات را در نمایشگر USB کپی کرده و به کمک پلاگین USB به دستگاههای دیگر منتقل نمود. این قابلیت با نام شبیه سازی داده های USB، به شما کمک می کند به شکلی راحت و کارامد چند نمایشگر را مدیریت کنید تا  عملکرد بهتر و بهینه ای داشته باشند. 

lg 43us660 مشخصات تلویزیون در بانه کالا


منوی سریع Quick در تلویزیون ال جی LG 55US660

از قابلیتهای دیگر تلویزیون ال جی مدل US660 که به شما در کاربردهای تجاری این محصول کمک می کند، قابلیت منوی سریع Quick است(منوی سریع نسخه 4.0). به کمک این قابلیت راحت تر و بهتر می توانید امکانات تلویزیون را به خدمت بگیرید. همچنین بدون نیاز به سرور هم می توان داده ها را به تعداد زیادی تلویزیون منتقل کرد. 




برچسب محصول: تلویزیون LED صفحه تخت ال جی LG, تلویزیون 4K ال جی US660 , تلویزیون 55 اینچ بانه, خرید تلویزیون اسمارت 55US660 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی 55US660 از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2020, خرید تلویزیون 4K UHD از بانه, قیمت تلویزیون 4K از بانه55US660


تلویزیون 55 اینچ ال جی LG LED UHD 4K 55US660 | US660


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید