%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86 43 %D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%86 %D8%A7%D9%84 %D8%AC%DB%8C LG LED FULL HD 43LM5500 %7C LM5500 %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

تلویزیون 43 اینچ ال جی LG LED FULL HD 43LM5500 | LM5500

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+150,000 تومان)

تلویزیون ال ای دی lg lm5500 بانه کالاlg lm5500 full hd بانه کالا
محصولات بانه کالا تلویزیون 43 اینچ lg lm5500بانه 24 خرید ارزان تلویزیون lg lm5500
خرید ارزان از بانه تلویزیون 43 اینچ ال جی lm5500


نگاه اجمالی به تلویزیون 43 اینچ Full HD ال جی LG 43LM5500

از تلویزیونهای 2019 ال جی می توان به مدل LM5500 اشاره کرد. این تلویزیون دارای اندازه 43 اینچ بوده و از کیفیت Full HD برخوردار است. این تلویزیون فرمت جدیدی از Full HD را به خدمت می گیرد تا تصاویر از وضوح بیشتر و طیف رنگی وسیعتر برخوردار باشند. از جمله قابلیتهای تصویری این تلویزیون می توان به 8 حالت تصویری مختلف(فیلم و بازی و ...)، تکنولوژی Dynamic Color(خلق رنگ های طبیعی تر)، تکنولوژی Resolution Upscaler(افزایش رزولوشن محتوای در حال پخش) و کاهنده نویز تصویر اشاره نمود. قابلیت تقویت رنگ پویا Dynamic Color در این تلویزیون تصاویر را بصورت دقیقی پردازش کرده و رنگهای را بصورت خودکار تقویت و تنظیم می نماید. رنگهای جذاب و طبیعی تولید شده به کمک این فناوری باعث هیجان و لذت بسیار کاربر خواهد شد. این تلویزیون همچنین از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر برخوردار است. فناوری Resolution Upscaler محتواهای با کیفیت پایین را پردازش کرده و پس از ارتقا با کیفیت در حد Full HD و وضوح بالا پخش می نماید. این تلویزیون از یک سیستم صوتی 10 واتی بهره می برد که مشتمل بر دو عدد بلندگوی 5 واتی است. موقعیت اسپیکرهای Way down باعث جهت گیری رو به پایین صدای خروجی می شود. قابلیتهای صوتی متعددی در این تلویزیون به کار رفته است از جمله قابلیت پاکسازی صدا و پخش صدای فراگیر. قابلیت پاکسازی صدا Clear voice به حذف اعوجات و خطاهای موجود در صدا می پردازد تا صدای دیالوگها شفاف و رسا به گوش کاربر برسد. همچنین فناوری پخش صدای فراگیر مجازی Virtual surround برای تولید صدای قوی و همه جانبه استفاده می شود. این تلویزیون از گیرنده دیجیتال داخلی برخوردار بوده و نیازی به تهیه گیرنده دیجیتال جانبی نخواهد بود. به کمک تیونر DVBT2 / C / S2 می توانید کانالهای متنوعی را با کیفیت بالا دریافت کنید. برای تنظیم روشنایی نمایشگر متناسب با روشنایی محیط یک عدد سنسور نورسنج در این محصول تعبیه شده است. این تلویزیون از قابلیت OSD با پشتیبانی از 26 زبان رایج برخوردار است. همچنین به کمک پردازنده تک هسته ای خود تنظیمات و سایر امورات تلویزیون را در زمان بسیار کوتاهی به انجام می رساند. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان، می توانید در ادامه مطلب آشنایی بیشتری با این محصول پیدا کنید: 


مشخصات کلی
مدل تلویزیون43LM5500
سال تولید2019
شرکت سازندهکره جنوبی
کشور مونتاژ کنندهکره جنوبی
ویژگیهای ظاهری
اندازه قابباریک
قطر نمایشگر109 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی
نوع پایهدو عدد پایه دو شاخه در طرفین
صفحه نمایش 
نوع تلویزیونLED با نور پس زمینه Direct
اندازه و سایز صفحه"43 اینچ
نوع صفحهتخت
تصویر
کیفیت تصویرFull HD
رزولوشن تصویر 1080 * 1920 پیکسل
موتور پردازشگر تصویرپردازنده مرکزی تک هسته ای
نرخ رفرش50 هرتز
نسبت تصویر16:9
سایر
  • دارای 8 حالت تصویری مختلف(فیلم و بازی و ...)
  • دارای تکنولوژی Dynamic Color برای داشتن رنگ های طبیعی تر
  • دارای تکنولوژی Resolution Upscaler و افزایش رزولوشن محتوای در حال پخش
  • کاهنده نویز تصویر
صدا
سیستم بلندگو2 کاناله
قدرت خروجی10 وات(2 عدد بلندگوی 5 واتی)
سایر
  • Dolby AC-3
  • Dolby Digital
  • Dolby DTS
  • دارای ویژگی Clear Voice برای داشتن صدای واضح دیالوگ ها
  • دارای صدای فراگیر مجازی با تکنولوژی Virtual surround
  • جهت گیری پایین صدای خروجی
امکانات - قابلیتهای اسمارت
پردازنده مرکزی
تک هسته ای
مرورگر وبندارد - فاقد این قابلیت
وای فای-WiFiندارد - فاقد این قابلیت
مشخصات تیونر(گیرنده)دیجیتال/ آنالوگ
تیونر
DVB-T2
DVB-C
DVB-S2
درگاه های ارتباطی
تعداد پورت HDMI2 عدد
  • دارای پورت HDMI نسخه 1.4
  • پورت HDMI با پشتیبانی از ویژگی HDMI CEC
تعداد پورت USB1 عدد
پورت اترنت(LAN)ندارد - فاقد این قابلیت
سایر
  • خروجی صوتی دیجیتال(اپتیکال/Optical)
  • کامپوزیت
  • کامپوننت
  • ورودی آنتن - RF
  • اسلات CI-Slot
سایر مشخصات
مدل ریموت کنترلL-con
سایر
  • قابلیت پخش USB
  • دارای ویژگی ماشین زمان Time Shift
  • دارای قابلیت ضبط برنامه ها
  • دارای چند بازی به صورت داخلی
  • دارای ویژگی Time Machine (DVR)
  • تلتکست
  • راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها EPG تا 8 روز
  • قابلیت OSD با پشتیبانی از 26 زبان
  • امکان نصب بر روی دیوار
  • اقلام همراه: ریموت کنترل، باتری ریموت، کابل برق، پایه، دفترچه راهنما
برق
منبع تغذیهAC 100V ~ 240V, 50/60Hz
مصرف
  • متوسط مصرف انرژی: 
  • متوسط مصرف انرژی در حالت ذخیره انرژی: 
  • مصرف انرژی در حالت Stand-by: کمتر از 0.5 وات
سایرخاموش کردن خودکار/ حسگر اکو
وزن و ابعاد
ابعاد بدون پایه977x575x80 میلی متر
وزن بدون پایه8 کیلوگرم
ابعاد با پایه977x615x187 میلی متر
وزن با پایه8.1 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی15.2×66×106 میلی‌ متر
وزن بسته بندی10.5 کیلوگرم


طراحی ظاهری تلویزیون ال جی 43LM5500: 

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل LG LM5500 از طراحی زیبا و خوش تراشی برخوردار است و با سلیقه اکثر خریداران جور است. طراحی مشابه این محصول با عمده محصولات قبل از خود بیانگر کاربر پسند بودن این سبک از طراحی است. رنگ کاملا مشکی این تلویزیون علاوه بر دادن ظاهر شیک به دستگاه، باعث می شود به راحتی با دکور منزل شما هماهنگ شود. این تلویزیون 43 اینچی برای محیطهای کوچک مناسب است. اندازه فریم دور نمایشگر به گونه ای تعیین شده است که هم استحکام بدنه را حفظ کند و هم جلوه ای زیبا و کاربر پسند داشته باشد. این تلویزیون از دو عدد پایه دوشاخه در طرفین بهره می برد. تعدادی درگاه ورود/خروجی در پشت تلویزیون و نزدیک به کناره پشتی تعبیه شده اند تا به راحتی در دسترس بوده و مورد استفاده واقع شوند. این تلویزیون از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار است. در زیر لوگوی ال جی هم دکمه روشن/خاموش  تعبیه شده است و به راحتی در دسترس است. 

lg lm5500 43 inch hdr tv بانه


ویژگی های تصویری تلویزیون ال جی 43LM5500: 

تلویزیون Full HD ال جی LM5500 از رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل برخوردار است(در حدود دو میلیون پیکسل). این میزان از پیکسلها می تواند تصاویر دقیق و پر از جزییاتی را به نمایش بگذارد. با توجه به حجم بالای محتواهای تولید شده با کیفیت Full HD شما طیف گسترده ای از محتواها را می توانید با این تلویزیون مشاهده کنید. این تلویزیون در کنار ارایه تصویر با کیفیت عالی همچنین می تواند محتواهای با کیفیت پایین را به کمک قابلیت Resolution Upscaler ارتقا داده و در حد Full HD به نمایش در آورد. قابلیت تقویت رنگ پویا Dynamic color با تنظیم خودکار رنگها به خلق تصاویر واقعی با رنگهای طبیعی و زنده کمک می نماید و کیفیت تصویر را بیش از پیش بهتر می سازد. این فناوری از شش رنگ از جمله سه رنگ RGB پشتیبانی می کند که این امر به خلق تصاویری با رنگهای عمیق تر و خالصتر منجر می شود. این تلویزیون به قابلیت کاهنده نویز تصویر هم مجهز شده است. سرعت رفرش تصویر در این تلویزیون 50 هرتز بوده که این میزان کمک می کند صحنه های حاوی حرکات سریع هم بدون تاری و پرش پخش گردند. این تلویزیون از چندین حالت پخش مختلف پشتیبانی می کند تا بتوانید آن را متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم نمایید. حتی می توان متناسب با روشن یا تاریک بودن محیط حالت پخش مناسب را انتخاب نمود. 


محصولات خانگی بانه کالا lg lm5500


قابلیتهای صوتی تلویزیون 43 اینچ ال جی LG LM5500: 

تلویزیون ال جی LM5500 از سیستم صوتی ده واتی مشتمل بر دو بلندگوی 5 واتی برخوردار است. قابلیتهای صوتی این تلویزیون امکان پخش صدایی رسا، واضح، قوی و همه جانبه را فراهم نموده اند که حس حضور در سینما را به مخاطب منتقل می سازد. فناوری Dolby Audio شما را در صدایی شفاف و فراگیر غرق کرده و حس موجود در صحنه ها را بصورت کامل به شما منتقل می سازد. موقعیت اسپیکرهای Way down باعث جهت گیری رو پایین صدای خروجی می شود و در کل صدایی کامل و با جزییات غنی را به گوش محاطب می رسانند. به کمک قابلیت Virtual surround صدایی قوی و همه جانبه در اطراف تلویزیون به گردش در خواهد آمد. همچنین قابلیت Dolby Digital باعث می شود صدایی کامل تولید شده و به پخش همه جانبه آن نیز کمک می نماید. قابلیت پاکسازی صدا نیز کمک می کند صدای دیالوگها شفافتر به گوش مخاطب برسد. می توان سیستمهای صوتی جانبی را هم به کمک درگاه اپتیکال به تلویزیون وصل نمود. 
  • صدای دالبی: فرمت دالبی مشتمل بر 6 کانال صوتی مجزا بوده که هر کدام حاوی داده های صوتی خاصی با کیفیت بالا هستند. تلویزیون ال جی LM5500 با پشتیبانی از فرمت های Dolby Digital و Dolby Digital Plus می تواند محتواهای با این فرمت صوتی را به صورت شفاف و واضح پخش نماید. 
تلویزیون lm5500 ال جی با مشخصات عالی در بانه


درگاههای ارتباطی تلویزیون ال جی LM5500: 

طیف متنوعی از درگاههای ارتباطی در تلویزیون ال جی 43LM5500 امکان اتصال دستگاههای مختلفی به این تلویزیون را فراهم نموده است و برای اتصال هیچ وسیله به مشکل بر نخواهید خورد. دو عدد درگاه HDMI با نسخه های متفاوت، یک عددد درگاه USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی اپتیکال و اسلا CI از جمله این درگاهها هستند. دو درگاه HDMI در نسخه های متفاوت امکان اتصال همزمان را فراهم می کنند. به کمک درگاه HDMI نسخه 1.4 می توان انواع پخش کننده ها و کنسولهای بازی را به تلویزیون متصل نمود. در این حالت از صدا و تصویر همزمان با کیفیت بالا و سرعت انتقال زیاد برخوردار خواهید شد. به کمک درگاه USB هم می توان انواع حافظه های جانبی و ابزارهای دیگر برخوردار از این قابلیت را به تلویزیون وصل کرد. بری انتقال صدای دیجیتال با حداکثر وضوح و جزییات غنی می توان درگاه اپتیکال را به خدمدت گرفت. درگاههای کامپوزیت و کامپوننت هم برای اتصال پخش کننده های قدیمی کاربرد دارند. خروجی صوتی همزمان نیز امکان اتصال همزمان سیستم پخش صدا و هدفون را می دهد. 

خرید محصولات ال جی در بانه lm5500




برچسب محصول: تلویزیون LED صفحه تخت ال جی LG, تلویزیون Full HD ال جی LM5500, تلویزیون 43 اینچ بانه, خرید تلویزیون 43LM5500 از بانه 24, خرید تلویزیون ال جی LM5500 از بانه کالا هور, خرید از بانه 24, بهترین تلویزیون های سال 2019, خرید تلویزیون Full HD  از بانه, قیمت تلویزیون LED از بانه 43LM5500

تلویزیون 43 اینچ ال جی LG LED FULL HD 43LM5500 | LM5500


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید