%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 30 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD HITACHI R V760PUK7K %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر 30 فوت دو درب هیتاچی HITACHI R-V760PUK7K

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+200,000 تومان)
 hitachi r-v760puk7k خرید از بانه کالا
خرید از بانه 24 یخچال بالا پایین r-v760puk7kخرید یخچال از بانه مدل r-v760puk7k هیتاچی
محصولات خانگی هیتاچی یخچال r-v760puk7k بانه


یخچال فریزر  30 فوت بالا پایین هیتاچی HITACHI R-V760PUK7K: 

یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی مدل R-V760PUK7K در اندازه 30 فوت تولید شده است. این یخچال نقره ای رنگ(سیلور) از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. در این یخچال فریزر بالا پایین بخش فریزر در بالا و بخش یخچال(با ابعاد بزرگتر) در پایین دستگاه تعبیه شده اند. دسته های یکدست و توکار زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است. دربها به سمت راست باز می شوند. این یخچال با ارتفاع 1760 میلی متر، عمق 740 میلی متر و عرض 855 میلی متر به راحتی در هر فضایی جای می گیرد. بدنه از استیل براق تراش خورده ساخته شده است. پنل لمسی LED در بخش بالایی قرار گرفته و با دستگیره درب یکدست شده است. این دستگاه به قابلیتهای پیشرفته متعددی مجهز است تا سلامتی مواد غذایی را برای مدت طولانی تری حفظ نماید. کمپرسور اینورتر خطی Inverter، سیستم خنک کننده دو فن Dual Fan Cooling، جریان هوای چندگانه Multi Air Flow، محفظه جداگانه برای نگهداری میوه و سبزیجات، لایه پوشش عایق دما Vacuum Insulation Panel، فیلتر مخزن آب، فیلتر نانو تیتانیوم برای رفع بو و باکتری، پنل لمسی برای کنترل دما و دیگر قابلیتهای یخچال،  یخساز متحرک(یخساز دستی بزرگ)، قابلیت ضد برفک، حفظ سرما برای مدت طولانی LONG COOL KEEPER، قفسه های شیشه ای مقاوم با تحمل وزن 100 کیلو، ظاهر هوشمندانه کاربرپسند و ... از جمله این قابلیتها هستند. قفسه های ذخیره سازی بزرگ با چیدمان از قبل تعیین شده، در سهولت ذخیره سازی کمک زیادی به مصرف کننده می کند. قفسه های شیشه ای موجود علاوه بر زیبایی در برابر تغییرات دمایی و وزن بالای مواد بسیار مقاوم هستند. روشنایی داخلی با لامپهای LED تامین می شود. این لامپها کم مصرف بوده و فضای دید خوبی ایجاد می کنند. همچنین بر خلاف لامپهای قدیمی از خود گرما پخش نمی کنند. این یخچال فریزر 510 لیتر ظرفیت دارد که 366 لیتر برای بخش یخچال و 144 لیتر دیگر برای بخش فریزر در نظر گرفته شده است. با رده مصرف A++ جز محصولات با مصرف پایین دسته بندی می شود. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 

مشخصات یخچال فریزر بالا پایین در بانه r-v760puk7k


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلR-V760PUK7K
کشور سازنده ژاپن - هیتاچی
شرکت سازنده HITACHI
کشور مونتاژ کننده تایلند
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر دو درب بالا پایین
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر خطی کم مصرف
رنگسیلور(نقره ای)
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی++A
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت510 لیتر / 30 فوت
وزن114 کیلوگرم
ارتفاع1760 میلیمتر
عمق 740 میلیمتر
پهنا 855 میلیمتر
 یخچال
طبقات 4 عدد
طبقات درب6 عدد
کشو2 عدد
ظرفیت یخچال366 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت راست
لامپLED
سایر
  • محفظه ی نگهداری تخم مرغ
  • دارای کشو تنظیم رطوبت
 فریزر
طبقات2 عدد
طبقات درب2 عدد
ظرفیت فریزر144 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت راست
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخساز
  • قابلیت انجماد سریع
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
سیستم خنک کنندهجریان هوای چند گانه-Multi Air Flow
صدا43 دسی بل
سایر ویژگی ها
  • قابلیت بدون برفک True No Frost
  • جریان هوای چندگانه Multi Air Flow
  • سیستم خنک کننده دو فن Dual Fan Cooling
  • سیستم ضد باکتری
  • طبقات مقاوم پیرکس
  • دارای صفحه لمسی هوشمند تنظیم دما
  • دارای لامپ LED در قسمت بالا و پشت
  • کشو میوه و سبزی
  • پنل عایق حرارتی VIP
  • اخطار بازماندن درب
  • قفل کودک


موتور و سیستم خنک کننده ی یخچال فریزر هیتاچی R-V760PUK7K

از مشخصات بارز یخچال فریزر هیتاچی R-V760PUK7K می توان به کمپرسور اینورتر خطی Inverter اشاره کرد. این نوع از کمپرسورهای پیشرفته از قدرت و سرعت عمل بالایی برخوردار بوده و در مصرف انرژی هم صرفه جویی می نمایند. صدای این نوع از موتورها هم بسیار پایین است. این یخچال تنها 43 دسی بل صدا تولید می کند. می توان با انتخاب حالت ذخیره انرژی فعالیت کمپرسور را بسیار بهینه کرد. موتور اصطکاک کمی تولید می کند که این امر تاثیر زیادی در کاهش صدا و استهلاک آن و افزایش قدرت و بازدهی گذاشته است. موتور اینورتر بصورت دایمی کار می کند و در نتیجه نوسانات دمایی درون یخچال وجود نخواهد اشت. این امر تاثیر زیادی در حفظ سلامتی و کیفیت اصلی مواد خوراکی دارد. این دستگاه به سیستم خنک کننده فنهای دوگانه Dual Fan Cooling و سیستم جریان هوای چند گانه Multi Air Flow مجهز است(به عبارتی یک کمپرسور و دو اپراتور). همچنین از قابلیت LONG COOL KEEPER برخوردار است که سبب حفظ دما برای مدت طولانی می شود(حفظ سرما تا 12 ساعت در صورت قطع برق). فنهای قوی دو گانه هوای خنک تولید شده در کمپرسور را درون یخچال و فریزر به گردش در می آورند و سبب افزایش کارایی و بازدهی دستگاه می شوند. به علاوه این سیستم به فیلتر نانو تیتانیوم مجهز شده است. این فیلتر باکتریها و بوهای نامطبوع موجود در هوای درون یخچال را گرفته و در نتیجه هوای خنک و سالمی درون دستگاه به گردش در می آید و سلامتی و کیفیت مواد خوراکی برای مدتهای طولانی حفظ می گردد. دو عد سنسور ترمودینامیکی اکو در بخشهای یخچال و فریزر گردش هوای خنک را بررسی کرده و میزان هوای خنک ورودی را تنظیم می نمایند تا مانع کم و زیاد بودن میزان این جریان و در نتیجه صدمه دیدن مواد خوراکی شوند. 

خرید محصولات هیتاچی در بانه r-v760puk7k دو درب


فضای داخلی یخچال فریزر هیتاچی مدل R-V760PUK7K: 

یخچال فریزر هیتاچی R-V760PUK7K در مجموع 510 لیتر ظرفیت دارد که 366 لیتر برای بخش یخچال و 144 لیتر دیگر برای بخش فریزر در نظر گرفته شده است. این یخچال نسبت به محصولات هم رده خود دارای عمق بیشتر و فضای ذخیره سازی بالاتری است. در بخش یخچال دو کشو و 4 طبقه به چشم می خورد. بر روی درب بزرگ آن هم 6 طبقه جای گرفته است. بطری های بزرگ هم به راحتی در طبقه درب جای می گیرند، بدون آنکه نگران افتادن آنها باشید(طبقات ازمحافظهای پهنی برخوردار هستند). در بخش فریزر هم دو طبقه به علاوه دو طبقه بر روی درب آن به چشم می خورد. قفسه های شیشه ای محکم می توانند وزنهای سنگین را به راحتی تحمل نمایند(تا 100 کیلوگرم). این دستگاه دارای یک عدد یخساز متحرک(دستی) است. این یخساز بزرگ بوده و تعداد زیادی قطعه یخ را درون خود جای می دهد. قابلیت جابه جایی یخساز کمک می کند در صورت نیاز آن را بیرون اورده و فضای آزاد فریزر را بیشتر کنید. کشوهای مخصوص میوه و سبزی و انواع مواد خوراکی با قابلیت حفظ و کنترل رطوبت و هوای خنک ورودی(دما) به شکل مجزا، کمک می کنند سبزیجات و دیگر مواد خوراکی برای مدت طولانی تری سالم بمانند و کیفیت خود را حفظ کنند. قفسه ویژه میوه و سبزی به راحتی می تواند توسط دیواره ای به دو بخش تبدیل شود و در نتیجه فضای بهینه تری برای ذخیره مواد غذایی تشکیل گردد. 

r-v760puk7k یخچال 30 فوت قیمت در بانه 24 baneh


مشاهده محصول در سایت اصلی هیتاچی HITACHI


برچسب محصول: یخچال فریزر 30 فوت هیتاچی HITACHI RV760PUK7K, یخچال فریزر هیتاچی ارزان بانه, قیمت یخچال بالا پایین HITACHI RV760PUK7K, خرید یخچال فریزر دو درب از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 30 فوت HITACHI RV760PUK7K, یخچال فریزر دو درب هیتاچی مدل RV760PUK7K عرضه در بانه24 BANEH24 بازرگانی هور, 


یخچال فریزر 30 فوت دو درب هیتاچی HITACHI R-V760PUK7K


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید