%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 1800 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD BOSCH BGL8PRO5IR %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

جاروبرقی 1800 وات بوش BOSCH BGL8PRO5IR

قیمت: 14,900,000 تومان


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+150,000 تومان)

قیمت جاروبرقی بوش کمپرسور BGL8PRO5IR در بانهانواع جاروبرقی های کیسه ای در بانه BGL8PRO5IR
قیمت و مشخصات جاروبرقی در بانه 1800 وات بوشخرید جاروبرقی با کیفیت بوش از بانه کالا
BGL8PRO5IR بوش کمپرسور بانه24خرید جاروبرقی بوش کمپرسور 1800 وات


نگاه اجمالی به جاروبرقی کیسه ای 1800 وات بوش BGL8PRO5IR
جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR از بهترین جاروبرقی های بازار بوده که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. این مدل سال هاست که در لیست پرفروش ترین و آخرین مدل جاروبرقی بوش کمپرسور قرار دارد. این جاروبرقی پیشرفته از توان 1800 وات برخوردار است و می توان قدرت مکش را به کمک ولوم چرخشی متناسب با سطح و کاربرد مورد نظر تنظیم نمود. این جاروبرقی به موتور کم مصرف با تکنولوژی کمپرسور مجهز شده است. قدرت مکش بالای این جاروبرقی در کنار پارویی بی نظیر آن یک تمیز کاری فوق العاده را به ارمغان می آورد و می تواند هر سطحی را به بهترین شکل ممکن تمیز نماید. نوار پلاستیکی(نوار ضربه گیر به نام Air Bumper) دور جاروبرقی به شما امکان می دهد حساسترین سطوح مانند دیوارها و یا رویه مبلمان را تمیز نمایید بدون آنکه نگران خط افتادن بر روی آنها و یا آسیب دیدنشان باشید. این نوار ضربه گیر به خوبی از جاروبرقی و دیگر وسایل منزل هنگام برخورد با هم محافظت می کند. این محصول پیشرفته قابلیتهای زیادی دارد، از جمله: کیت اکسسوری حرفه ای، فیلتر ضد حساسیت و آلرژی، لوله ی کنفی(زیبا، کاربردی، با دوام) و ... را می توان نام برد. سیم بلند آن به شما امکان می دهد تا شعاع 15 متر را تمیز نمایید بدون آنکه نیازی به تعویض پریز برق باشد. این جاروبرقی 4 عدد چرخ فلزی کوچک دارد(چرخ استیل با لاستیک های پلاستیکی). دوام چرخها بسیار بالا است و سالها بی نقص باقی می مانند. چرخها روان بوده و با ابعاد کوچک خود کمک می کنند جاروبرقی هنگام کار به راحتی بر روی سطوح مختلف جابه جا شود. طراحی این محصول فوق العاده بوده و از کیفیت ساخت عالی برخوردار است و سالها می تواند بدون نقص کار کند. قدرت، دوام و کارایی به بهترین شکل در این جاروبرقی نمود پیدا کرده است. بدنه این جاروبرقی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و در برابر ضربه و خش بسیار مقاوم است. با رنگ تیتانیومی نمای جذابی دارد. ولوم چرخشی امکان تنظیم قدرت دستگاه را می دهد. دکمه روشن/خاموش هم در بالای ولوم قرار دارد. می توانید به محفظه کیسه و کابل برق به سهولت دسترسی داشته باشید. به کمک سیم جمع کن خودکار تنها با فشار یک دکمه سیم جمع شده و درون محفظه ویژه جای می گیرد. فیلتر ضد حساسیت و آلرژی همه ذرات گرد و غبار و میکروبی موجود در هوای خروجی را جذب می کند. لوله کنفی این محصول دوام زیادی در برابر پارگی و خم شدگی دارد. به لطف تکنولوژی Power Protect حتی هنگام پر بودن کیسه قدرت مکش آن کاهش پیدا نمی کند. فناوری Quattro Power فیلترینگ و گردش هوا را بهتر ساخته و صدا و مصرف برق دستگاه را هم به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین سیستم Silent Clean Premium که برای جا زدن آسان و قفل شوندگی قطعات کاربرد دارد. به کمک این ویژگی قطعات جاروبرقی به طور کامل در جای خود قرار گرفته و هیچ حرکتی نخواهند داشت. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


مشخصات کلی
مدل BGL8PRO5IR
کشور سازنده
آلمان
شرکت سازنده بوش - BOSCH
نوع کیسه ای/
توضیحات: پاکت نوع G
رنگ تیتانیوم(نوک مدادی)
ابعاد و وزن
ابعاد خالص: 480x320x280 میلی‌متر
بسته: ...
وزن خالص: 7 کیلوگرم
مشخصات فنی
توان
  • میانگین توان مصرفی: 1800 وات
  • محدوده توان مصرفی: 1500 تا 2000 وات
  • مصرف انرژی سالیانه: 28 کیلو وات ساعت
  • برچسب انرژی: A
  • ولتاژ کاری: 220 تا 240 ولت
  • فرکانس برق ورودی: 50 هرتز
طول سیم
12 متر
شعاع کاری 15 متر
گنجایش مخزن(کیسه) 5 لیتر
محدوده صدا 71 دسی بل
ویژگیها و امکانات
جنس بدنه پلاستیک بسیار مقاوم
نوع عملکرد ولوم چرخشی برای تنظیم قدرت + دکمه روی ولوم جهت روشن/خاموش نمودن دستگاه
نوع فیلترفیلتر UltraAllergy
تعداد سریهادو عدد
تعداد چرخ4 عدد چرخ فلزی کوچک برای طول عمر بالا
سایر
  • موتور پیشرفته و قدرتمند با تکنولوژی کمپرسور
  • لوله کنفی بسیار مقاوم
  • لوله تلسکوپی
  • دستگیره آرگونومیک
  • فیلتر HEPA
  • قدرت مکش قابل تنظیم
  • نشانگر الکتریکی پر بودن مخزن
  • سیم جمع کن خودکار
  • سیستم PowerProtect
  • سیستم QuattroPower
  • سیستم Silent Clean Premium
  • Air Turbo (مکش قدرتمند)
  • موتور فوق ساکت
  • محل قرارگیری لوله برای پارک و نگهداری
  • محفظه مخصوص لوازم جانبی
  • کیف ابزار حرفه ای شامل: نازل بسیار عریض برای شکاف ها، نازل مناسب برای روکش های پارچه ای، برس مناسب برای تمیزکاری اثاثیه و مبلمان، 4 عدد کیسه گرد و غبار
  • طراحی فوق العاده و بی‌نظیر
  • بدنه ضدخش و مقاوم در برابر ضربه
  • اقلام همراه: 1 عدد پارویی + 2 عدد سری
قیمت و مشخصات جاروبرقی در بانه BGL8PRO5IR

قابلیتهای جاروبرقی کیسه دار بوش BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR مانند دیگر محصولات این کمپانی آلمانی از قابلیتها و تکنولوژیهای سطح بالایی برخوردار است. جاروبرقی های این شرکت به جای لوله های نه چندان با دوام خرطومی به لوله های کنفی مجهز هستند. این لوله ها در برابر پارگی و یا خم شدگی و له شدن بسیار مستحکم هستند. همچنین ظاهر زیباتری دارند و صدای دستگاه را هم کاهش می دهند. از قابلیتهای دیگر این محصول می توان به فیلتر Ultra Allergy اشاره کرد. این فیلتر با درصد بسیار بالایی هوای خروجی را از گرد و خاک و ذرات الرژی زا پاک می کند و هوایی تمیز و بهداشتی در محیط به جریان در می آورد. این جاروبرقی برای محیطهایی که افراد بیمار و یا کودکان حضور دارند یک گزینه عالی به شمار می رود. این جاروبرقی هوای خروجی را با درصد فوق العاده 99.95 درصد از عوامل حساسیت زا پاک می کند. به لطف فناوری Power Protects این جاروبرقی قادر است حتی هنگام پر بودن کیسه قدرت مکش بالای خود را حفظ کند. این قابلیت با کشش یکنواخت هوا به داخل کیسه کارایی آن را بالا می برد. به این شکل نیازی به تعویض زود هنگام کیسه نبوده و هزینه های جانبی خرید کیسه کاهش می یابد. همچنین تاثیر زیادی در افزایش قدرت مکش دستگاه حتی زمان پر بودن کیسه داشته است. این جاروبرقی کمپرسی می تواند تا 60 درصد عملکرد بهتر ارائه دهد. سریهای این محصول حرفه ای بوده و به سهولت می توان آنها را تعویض نمود. همچنین از قابلیت قفل شوندگی برخوردار هستند و بطور کامل جا افتاده و جا به جا نخواهند شد. این امر به نوبه خود سبب افزایش بازدهی تمیز کاری دستگاه شده است. این قابلیت با نام Silent Clean Premium شناخته می شود. قابلیت دیگر Profi Accessories است، که لوازم جانبی همراه این محصول را شامل می شود. لوازم جانبی همراه بسیار حرفه ای و کارامد هستند. به کمک این ابزارها بازدهی تمیز کاری چند برابر خواهد شد. کیف همراه این محصول ابزارهایی چون نازل بسیار عریض برای شکاف ها، نازل مناسب برای روکش های پارچه ای، برس مناسب برای تمیزی مبلمان و اثاثیه و 4 عدد کیسه گرد و غبار را شامل می شود. قابلیت مفید دیگر که صدا و مصرف برق دستگاه را کاهش داده و عملکرد این محصول در زمینه کیفیت نظافت، فیلترینگ و گردش هوا را ارتقا داده است، ویژگی Quattro Power نام دارد. این قابلیت جریان هوای عالی ایجاد می کند که نتیجه آن جذب تمامی گرد و غبار سطوح و یک تمیز کاری بی نظیر با مصرف پایین برق خواهد بود. این سیستم مبتنی بر ترکیبی منحصر به فرد از موتور و سیستم کارامد جداسازی گرد و غبار این جاروبرقی است. 

اخرین مدل جاروبرقی بوش کمپرسور BGL8PRO5IR


موتور جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR: 

جاروبرقی BGL8PRO5IR دارای موتور کمپرسور Compressor با توان 1800 وات است. پروانه مکش جاروبرقی به لطف تیغه های آیرودینامیکی و جریان هوای کالیبره شده قدرت مکش بسیار بالایی ایجاد می کند. این جاروبرقی با کمترین میزان مصرف برق بالاترین کارایی را عرضه می نماید. بازدهی این جاروبرقی فوق اعاده است(کلاس انرژی A). با وجود توان 1800 وات اما می توان عملکرد آن را با جاروبرقی های 3000 وات ارزیابی نمود. این جاروبرقی اصلا داغ نمی کند و شما می توانید زمان طولانی با آن کار کنید و فضاهای وسیعی را با آن جارو بزنید بدون آنکه نگران پیش آمدن مشکلاتی از قبیل سوختن دستگاه و یا کاهش قدرت مکش آن باشید. جاروبرقی های بوش از جمله BGL8PRO5IR کارامدترین و بیصداترین موتورها را دارند. این موتورها دارای پوشش سه گانه هستند که در کنار پروانه مکشی با طراحی بسیار ویژه سبب شده است صدای این جاروبرقی در مقایسه با بقیه جاروبرقی ها بسیار کمتر باشد. در زیر بدنه نیز یک قاب ارتجاعی وجود دارد که به نوبه خود میزان قابل توجهی از صدا را جذب می کند. این جاروبرقی در بالاترین سطح کاری خود تنها 74 دسی بل صدا ایجاد می کند که به نسبت توان در مقایسه با دستگاههای مشابه بسیار آرام و به اصطلاح Silent به حساب می آید. عوامل دیگری نیز وجود دارند که در به حداقل رساندن صدای این جاروبرقی دخیل هستند، از جمله: سیستم بهبود یافته ی خروجی هوای جاروبرقی، قطعات با کیفیت استفاده شده در موتور جاروبرقی، طراحی منحصر به فرد لوله، طراحی بی نقص اتصالات جاروبرقی(با ممانعت کامل از خروج هوا صدایی هم تولید نمی شود) و سبک طراحی نازل را می توان نام برد. 

خرید انواع جاروبرقی کیسه ای در بانه بوش کمپرسور


طراحی جاروبرقی 1800 وات بوش مدل BGL8PRO5IR: 

جاروبرقی کمپرسور BGL8PRO5IR بوش از طراحی و کیفیت ساخت عالی برخوردار است. بدنه آن در برابر ضربه مقاوم و همچنین ضد خش است. رنگ آن تیتانیومی بوده و چهار عدد چرخ فلزی کوچک با تایرهای پلاستیکی در زیر آن قرار دارد. این چرخها بسیار بادوام هستند و سالها بی نقص کار می کنند و بر روی سطوح مختلف عملکردی روان دارند. سیم این جاروبرقی بسیار بلند است و به شما امکان می دهد تا شعاع 15 متر را به راحتی جارو کنید. لوله کنفی، لوله تلسکوپی با دستگیره ایرودینامیکی، نوار لاستیکی ضربه گیر دور جاروبرقی(محافظ جاروبرقی و اثاث منزل در برخوردهای احتمالی)، سری اضافه بسیار با کیفیت(گردگیر اثاث و مبلمان) و ... از دیگر ویژگیهای این جاروبرقی هستند. همراه این محصول یک کیف هم وجود دارد که لوازم جانبی داخل آن قرار می گیرند و به کمک آن از پخش شدن این لوازم جلوگیری می شود. 

قیمت جاروبرقی BGL8PRO5IR بوش 5 لیتری
BGL8PRO5IR خرید ارزان از بانه کالا


مشاهده محصول در سایت بوش BOSCH


برچسب محصول: جاروبرقی 1800 وات بوش BGL8PRO5IR بانه کالا, جاروبرقی کیسه ای BOSCH BGL8PRO5IR, خرید جاروبرقی 1800 وات BGL8PRO5IR, خرید جاروبرقی از بانه, قیمت جاروبرقی بوش در بانه کالا, جاروبرقی بوش BOSCH BGL8PRO5IR


جاروبرقی 1800 وات بوش BOSCH BGL8PRO5IR


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید