یخچال ساید فرنچ سامسونگ RF25 مدل SAMSUNG RF25A5202SL قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید فرنچ سامسونگ RF25 مدل SAMSUNG RF25A5202SL

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)

قیمت انواع یخچال فریزر سامسونگ در بانه rf25 طرح فرنچخرید یخچال 26 فوت طرح فرنچ سامسونگ rf25
یخچال ساید سامسونگ rf25 عرضه در بانه کالاقیمت یخچال فرنچ سامسونگ rf25  بانه کالا هور
خرید یخچال فریزر سامسونگ طرح فرنچ از بانه کالاانواع یخچال فریزر سه درب سامسونگ خرید از بانه


یخچال فریزر  26 فوت ساید سامسونگ RF25 فرنچ: 

یخچال فریزر سامسونگ RF25 در اندازه 26 فوت تولید شده است و با فضای ذخیره وسیع خود می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده پرجمعیت باشد. این محصول از تولیدات برتر و جدید 2021 این کمپانی کره ای به شمار می رود. این یخچال فریز طراحی بسیار زیبایی دارد و در رده یخچال فریزهای ساید سه درب طرح فرنچ French قرار می گیرد. موتور قدرتمند و کارامد اینورتر دیجیتال Digital Inverter به شکل مداوم فعالیت می کند تا دمای یخچال را بر روی مقدار ثابتی نگه دارد. این امر تاثیر بسیاری بر حفظ و نگهداری مواد غذایی می گذارد. این موتور کم مصرف بوده و دارای رده انرژی A است. همچنین عملکردی بسیار آرام و کم صدا دارد. سطح صدای آن 40 دسی بل است که بسیار پایین محسوب می شود. این یخچال فریزر دو بخشی بوده که بخش بالایی با دو درب به یخچال و بخش پایینی با یک درب کشویی به فریزر اختصاص یافته است. داخل فریزر دو عدد کشو وجود دارد که کشو پایینی به درب متصل است. این یخچال فریز می تواند حجم بالایی از مواد غذایی متنوع را در نهایت طراوت و تازگی برای مدتهای طولانی در خود نگه دارد. این یخچال طراحی هوشمندی دارد و به شما امکان می دهد مواد غذایی مختلف را به گونه ای بچینید که هم دسترسی راحتی به آنها داشته باشید و هم از نهایت فضای داخلی استفاده کنید. در پایین یخچال دو عدد کشو وجود دارد که از قابلیت تنظیم دما و رطوبت برخوردار هستند. این کشوها برای ذخیره میوه و سبزیجات کاربرد دارند. فناوری Twin Cooling Plus با حفظ رطوبت مورد نیاز سبب می شود میوها و شبزیجات برای مدت طولانی تری طروات و تازگی خود را حفظ کنند. بالای کشوها سه طبقه شیشه ای مقاوم قرار دارند که ارتفاع آنها قابل تنظیم است. همچنین سه طبقه بر روی درب سمت راستی و سه طبقه دیگر بر روی درب سمت چپی به چشم می خورد. بخش فریزر از دو عدد کشو بر روی هم تشکیل شده است. البته کشوها به کمک جداره هایی تقسیم شده اند. قابلیت انجماد سریع Power Freeze سبب می شود مواد غذایی در زمان بسیار کوتاهی منجمد شده و در نتیجه مدت طولانی تری سالم بمانند. با فشار تنها یک دکمه مواد غذایی موجود به کمک هوای سرد به نقطه انجماد خواهند رسید. فریزر از قابلیت No Forest برخوردار بوده که با حذف هوای گرم سبب می شود هیچ گونه برفکی ایجاد نشود. از قابلیتهای دیگر این یخچال می توان پنل ADA را نام برد. شما در این قسمت می توانید به سهولت دمای یخچال و فریزر را تنظیم کنید. این بخش داخل یخچال قرار گرفته است تا از دسترس کودکان به دور باشد. سیستم روشنایی این یخچال از نوع لامپهای LED است که هم روشنایی خوبی دارند و هم کم مصرف و بادوام هستند و به علاوه گرمای ناچیزی هم تولید می کنند. این لامپها تمام بخشها و گوشه های یخچال را روشن کرده و دید خوبی به کاربر می دهند. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلRF25 نام تجاری
RF25A5202SL مدل کامل
کشور سازنده کره
کشور مونتاژ کننده تایلند
سال ساخت 2021
 مشخصات عمومی
نوعساید 3 درب فرنچ French
گاز خنک کنندهR600a
موتورکمپرسور اینورتر دیجیتال DIGITAL INVERTER/
موتور پر قدرت بی سروصدا/
رنگسیلور(نقره ای)
نور دهیال ای دی LED
مصرف انرژیA/
مصرف سالیانه: 478 کیلو وات ساعت/
 گنجایش - ابعاد
ظرفیت کل470 لیتر/ 26 فوت
وزن99 کیلوگرم
ارتفاع1776  میلیمتر
عمق 765  میلیمتر
پهنا 817  میلیمتر
 یخچال
طبقات 3 عدد
طبقات درب6 عدد(سه عدد درب راست + سه عدد درب چپ)
کشو2 عدد(با قابلیت نگهداری ویژه میوه و سبزی)
ظرفیت یخچال354 لیتر
جهت باز شدن دربدو طرفه(دارای دو درب راست و چپ)
لامپLED
سایر
  • دارای کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
  • کشو مخصوص میوه و سبزی
 فریزر
کشو2 عدد
ظرفیت فریزر116 لیتر
جهت باز شدن دربدرب کشویی با قابلیت باز شدن به سمت جلو
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخساز خودکار
  • آبریز
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • قابلیت تصفیه آب
  • قابلیت انجماد سریع
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
سیستم خنک کنندهTwin Cooling Plus
صدا40 دسی بل
سایر ویژگی ها
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • قابلیت تصفیه آب
  • دارای سیستم آب ریز 
  • مجهز به سیستم یخ ساز خودکار
  • انجماد سریع توسط Power Cool & Freeze
  • سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus
  • دارای طبقه های قابل تنظیم
  • دارای دو کشو مخصوص میوه سبزیجات
  • کنترل و تنظیم دما(یخچال و فریزر) توسط صفحه پنل ADA
  • بدنه مقاوم در برابر لکه و اثر انگشت
  • هشدار باز ماندن درب
  • قفل کودک
  • دستگیره های توکار
  • سازگار با محیط و کم مصرف
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • Smart ThinQ


موتور اینورتر دیجیتال یخچال فریزر سامسونگ RF25 فرنچ

یخچال فریزر سامسونگ RF25 فرنچ از کمپرسور اینورتر دیجیتال برخوردار است. کمپرسورهای Digital Inverter به شکل مداوم فعالیت کرده و دمای یخچال را همواره ثابت نگه می دارند. همچنین با فراهم کردن قابلیت انجماد سریع دما را در زمان بسیار کوتاهی به سطح مطلوب می رسانند. این ویژگیها تاثیر بسیار زیادی در حفظ و نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی تر دارند. این کمپرسورها به گونه ای طراحی شده اند که مصرف پایین و صدای بسیار کمی داشته باشند. این موتورها از قابلیت تنظیم سرعت خود برخوردار هستند و بازدهی بسیار بالایی هم دارند. بر خلاف موتورهای دیگر که تک سرعته بوده و برای حفظ دما به دفعات روشن/خاموش می شوند(این کار علاوه بر مصرف انرژی زیاد دمای یکنواختی هم ایجاد نمی کند)، می توانند سرعت خود را تنظیم کرده و دمای یکنواخت تری ایجاد کنند، بدون آنکه نیازی به خاموش شدن باشد. این موتور می تواند سرعت خود را در هفت سطح مختلف تنظیم نماید و دمای بسیار یکنواختی در طول زمان ایجاد کند. از ویژگیهای دیگر این کمپرسورها عملکرد بدون برفک و یخ زدایی است. این یخچال هیچگاه برفک نمی زند. این امر به نوبه خود تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق دارد. 

RF25 سامسونگ 26 فوت طرح فرنچ خرید از بانه کالابانه کالا RF25 سامسونگ دارای یخساز خودکار


قابلیت Twin Cooling Plus در یخچال سامسونگ RF25: 

یخچال RF25 فرنچ به قابلیتهای پیشرفته متعددی مجهز است. از جمله می توان سیستم خنک کنندگی Twin Cooling Plus را نام برد. این سیستم مشتمل بر دو عدد آداپتور بوده که امکان کنترل و مدیریت مستقل دمای یخچال و فریزر را فراهم می کند و نوسانات دمایی را به حداقل می رساند. این سیستم عملکردی فوق العاده دارد و مواد غذایی را در رطوبت کافی نگهداری می کند و شرایطی به وجود می آورد که مواد غذایی مدت طولانی تری طعم و طراوت خود را حفظ کنند. سیستم خنک کننده ی دوگانه Twin Cooling Plus هم هوای خنک داخل فریزر را تامین می کند و هم هوای مرطوب داخل یخچال را و به این شکل هم مواد غذایی داخل فریزر منجمد می شوند و هم مواد غذایی و میوه و سبزیجات داخل یخچال با حفظ رطوبت سالم و تازه می مانند. این فناوری به شما امکان می دهد دمای بخشهای یخچال و فریزر را مستقل و در طیف وسیعی تنظیم نمایید. سنسورهای ویژه ای برای سنجش دما به کار رفته اند تا با اندازه گیری دمای بخشهای مختلف بتوان دمای این بخشها را بر روی مقادیر تنظیم شده توسط کاربر حفظ کرد. شما می توانید از بین 7 عملکرد تعریف شده برای این دستگاه گزینه مناسب را انتخاب کنید. این امر علاوه بر حفظ بهتر مواد غذایی همچنین مصرف برق را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. 


بانه کالا یخجال فریزر RF25 سامسونگ دارای سرمایش سریع


طراحی یخچال فریزر ساید سامسونگ RF25 فرنچ: 

یخچال فریزر RF25 سامسونگ در دسته ساید سه درب فرنچ طراحی شده است. این دستگاه دو بخش دارد، بخش بالایی مشتمل بر دو درب به یخچال و بخش پایینی مشتمل بر یک درب به فریزر اختصاص یافته است. بیشترین حجم به یخچال(354 لیتر) و باقیمانده به فریزر اختصاص داده شده است(116 لیتر). این یخچال فریزر بسیار زیبا، کارامد و در عین حال دارای قیمت مناسبی است. این محصول نقره ای رنگ بوده و به راحتی با هر نوع دکوری ست می شود. بدنه ی این یخچال کاملا صاف و مسطح است و از دستگیره های توکار بهره می برد(فرو رفتگی های داخلی). دستگیره کشیده فریزر به شما امکان می دهد این بخش کشویی پهن را به راحتی باز کنید. بسیار شیک و عالی است و نمایی مدرن به منزلتان می بخشد. بدنه از استیل ضد زنگ ساخته شده و با قابلیت ویژه ی خود در برابر لک و اثر انگشت بسیار مقاوم است. با ظاهر شدن هر گونه لک و اثری به راحتی می توانید آن را رفع کنید. طبقات شیشه ای بسیار مقاوم از ارتفاع قابل تنظیم برخوردار هستند. کشوها و طبقات مختلف مدیریت چیدمان مواد غذایی را فراهم می کنند. می توانید حجم بالایی از مواد غذایی را درون یخچال قرار دهید و دسترسی راحتی هم به آنها داشته  باشید. دو عدد کشو پایینی یخچال برای نگهداری میوه و سبزیجات کاربرد دارند و با قابلیتهای ویژه خود می توانند این دسته از مواد خوراکی را برای مدتهای طولانی تری حفظ کنند. با تنظیم مناسب دما و رطوبت این کشوها مواد غذایی حساس مدت طولانی تری سالم باقی می مانند. داخل فریزر دو عدد کشو ریلی قرار دارد. هر کدام از این کشوها به کمک جداره هایی طبقه بندی شده است تا مواد خوراکی و فراورده های گوشتی متنوعی را درون آنها بچینید. آبریز و یخساز خودکار از قابلیتهای برجسته دیگر این محصول است. این یخچال فریزر از قابلیت اتصال به آب شهری برخوردار بوده و همواره آب خنک و یخ تازه در اختیارتان می گذارد. یخساز یخ را به شکل قالبهای مکعبی کوچک ذخیره می کند. با فشار دادن دکمه مربوطه بر روی پنل دستگاه یخساز خودکار شروع به فعالیت کرده و هیچ اقدام اضافه دیگری نیاز نخواهد بود. قابلیت EASY ACCESS DISPENSER به شما امکان می دهد به سهولت آب آشامیدنی خنک در اختیار داشته باشید. کافیست اهرم مربوطه را فشار دهید تا آب خارج شود و در مدت کوتاهی لیوان و پارچهای بزرگ را پر از اب کند. لازم به ذکر است قسمت یخساز از آبریز جداست و در بخش فریزر یک محفظه برای یخ قرار داده شده و به صورت اتوماتیک یخ ها در آن جا ذخیره می شوند. کنترل پنل این محصول با نمایشگر LED در فضای داخلی قرار دارد و از دسترس کودکان به دور است. با باز کردن درب یخچال نمایشگر LED بر روی دیوار آن قابل مشاهده است. این بخش از دکمه های لمسی بهره می برد و کاربری راحتی دارد. این یخچال فریزر همچنین به قفل کودک مجهز است. پایه های این محصول جابه جایی آن را بسیار تسهیل نموده اند. 

یخچال فریزر 26 فوت سامسونگ قیمت و مشخصات در بانهانواع یخچال فریزر سامسونگ سه درب طرح فرنچ RF25








برچسب محصول: یخچال فریزر 26 فوت سامسونگ RF25 طرح فرنچ, یخچال فریزر سامسونگ ارزان بانه, قیمت یخچال ساید SAMSUNG RF25, خرید یخچال فریزر  فرنچ French از بانه 24, بانه کالا هور یخچال فریزر 26 فوت RF25 سامسونگ, یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RF25  عرضه در بازرگانی هور

یخچال ساید فرنچ سامسونگ RF25 مدل SAMSUNG RF25A5202SL


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید