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

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید چهار درب سامسونگ RF48 مدل SAMSUNG RF48A4010M9

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی  و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+400,000 تومان)

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در بانه rf48بانه24 خرید ارزان یخچال ساید سامسونگ rf48
قیمت یخچال فریزر 30 فوت سامسونگ RF48 در بانهقیمت یخچال بالا پایین در بانه مدل rf48 سامسونگ
قیمت و مشخصات یخچال RF48 در بانه کالا دارای ابریزقیمت و مشخصات انواع یخچال 4 درب در بانه کالا


یخچال فریزر ساید بای ساید 30 فوت سامسونگ مدل RF48: 

یخچال فریزر سامسونگ SAMSUNG RF48 در ظرفیت 30 فوت تولیبد شده است و با طراحی شیک و چشم نواز خود نمایی مدرن به اشپزخانه می بخشد. این یخچال فریز از نوع بالا پایین به شمار می رود. بخش بالایی با ظرفیت بیشتر به یخچال و بخش پایینی به فریزر اختصاص داده شده است. همچنین می توان آن را در رده ساید بای ساید جای داد، چون شاهد درب در طرفین آن هستیم. این یخچال فریزر در مجموع 4 درب دارد و برای هر کدام از بخشها دو درب در نظر گرفته اند که به طرفین باز می شوند. دستگیره ها از نوع مخفی و توکار بوده که نمایی شیک و زیبا به یخچال می بخشند. بدنه از استیل ساخته شده و در برابر زنگ زدگی و فشار مقاوم است و رنگ تیره براق چشم نوازی دارد. جنس ویژه بدنه لکه های حاصل از اثر انگشت را بر جای نمی گذارد. این یخچال فریزر به موتور پیشرفته اینورتر دیجیتال مجهز است و با مصرف پایین برق و صدای کم عملکردی قوق العاده از خود به نمایش می گذارد. همچنین طول عمر طولانی دارد و سالها بدون عیب و نقص فعالیت می کند. قابلیت Twin Cooling Plus هوا را درون بخشهای یخچال و فریزر به شکل مجزا به گردش در می آورد. به این صورت تمامی بخشها و گوشه کناره ها از هوای خنک و یا سرد با رطوبت کافی بهره مند می شوند و شما می توانید مواد غذایی خود را در هر جایی قرار دهید با اطمینان از اینکه به اندازه کافی خنک می گردد. فیلتر تصفیه هوا به انتشار هوایی خوش بو و عاری از ذرات الودگی درون یخچال کمک می کند. هوای خنک تمیز با رطوبت کافی سبب می شود مواد غذایی برای مدتهای طولانی تری ماندگاری داشته و طعم و طراوت اصلی خود را حفظ کنند. از ویژگیهای دیگر این یخچال فریزر می توان به قابلیت ضد برفک No Frost اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود مواد غذایی بهتر حفظ شوند و یخچال فریزر با برق کمتر عملکردی بالاتر از خود نشان دهد. همچنین دردسرهای پاک کردن یخچال از برفک و یخ را هم نخواهید داشت. به لطف سیستم خنک کننده دوگانه مواد غذایی درون این یخچال فریزر طراوت، طعم و بوی اصلی خود را برای مدتهای طولانی حفظ خواهند کرد. سیستم عایق جدید و قوی کمک نموده است حجم فضای داخلی افزایش یابد. حجم کل یخچال 333 لیتر و حجم کل فریزر 178 لیتر است. داخل یخچال سه طبقه پهن و دو کشو با قابلیت نگهداری ویژه میوه و سبزیجات به چشم می خورد. بر روی دربها هم 5 طبقه وجود دارد. درب سمت چپ یخچال آب ریز را شامل می شود. ظرفیت مخزن آبریز 4 لیتر است. داخل فریز 2 کشو و 4 طبقه کوچک در نظر گرفته اند. دربهای آن فاقد طبقه است. یخساز دستی بوده و می توان آن را از جای خود خارج نمود. بر روی نمای بیرونی درب سمت راست یخچال می توانید نمایشگر لمسی دما را مشاهده کنید. این یخچال فریز به قفل کودک و الارم باز بودن درب هم مجهز است. با فعال کردن حالت تعطیلات برای زمانهایی که به مدت طولانی در خانه نیستید، مصرف برق یخچال را پایین بیاورید. این یخچال فریزر قیمت بسیار مناسبی دارد و همه قابلیتهای ضروری را هم در اختیارتان می گذارد. به همین دلیل خرید آن را پیشنهاد می کنیم. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلRF48/
RF48A4010M9/
کشور سازنده کره/ مونتاژ تایلند
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال تولید 2021
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر بالا پایین/
یخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 4 درب/
گاز خنک کنندهR600A
موتورکمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor/
کلاس آب و هوایی: T
صدا: 42 دسی بل
رنگنقره ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی++A/
311 کیلووات ساعت در سال/
 گنجایش - ابعاد
حجمکل: 30 فوت/ 511 لیتر
خالص: 466 لیتر
وزنخالص: 99 کیلوگرم
کل: 109 کیلوگرم
ارتفاع1793 میلیمتر
عمق 740 میلیمتر
پهنا 833 میلیمتر
 یخچال
طبقات 3 عدد(طبقات بزرگ)/
ساخته شده از شیشه حرارت دیده/
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
حجم یخچالخالص: 326 لیتر
کل: 333 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • عملکرد(تابع) سرمایش قوی
  • ظرف ویژه تخم مرغ
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد(طبقات کوچک)
ساخته شده از شیشه حرارت دیده
طبقات دربندارد
کشو2 عدد
حجم فریزرخالص: 140 لیتر
کل: 178 لیتر
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش پایینی)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز دستی
  • یخساز قابل جدا شدن
  • عملکرد(تابع) انجماد قوی
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل
نمایشگر دارای نمایشگر و صفحه لمسی هوشمند تنظیم دما
سیستم سرمایشیTwin Cooling Plus
سایر ویژگی ها
  • نمایشگر دما(نمایشگر بیرونی)
  • تصفیه هوای مرکزی(خوشبو کننده)
  • سیستم رطوبت زدایی
  • آبریز و یخساز دستی(دارای مخزن 4 لیتری آب)
  • عملکرد(تابع) انجماد قوی
  • عملکرد(تابع) سرمایش قوی
  • حالت تعطیلات
  • دستگیره های مخفی توکار
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف


سیستم خنک کننده دو گانه در یخچال فریزر سامسونگ RF48: 

یخچال فریزر RF48 سامسونگ به کمک سیستم خنک کننده دوگانه Twin Cooling Plus به شکل مجزا هوای سرد را در تمامی بخشهای یخچال و فریزر به گردش در می آورد. به این صورت همه بخشها و گوشه ها از دما و رطوبت مورد نیاز برخوردار می گردند. در این شرایط مناسب مواد غذایی برای مدتهای طولانی تازه خواهد ماند. فیلتر تصفیه هوای به کار رفته در این بخش با تصفیه جریان هوا سبب می شود هر گونه ذرات الودگی و بوهای نامطبوع موجود در آن حذف شده و هوایی تمیز و خوشبو داخل یخچال فریزر به گردش دراید. با جلوگیری از انتشار بوهای بد، مواد غذایی بو و طعم اصلی خود را حفظ خواهند کرد. این سیستم دو گانه با ایجاد دو جریان مستقل هوا از ترکیب بوها و طعمهای مواد مختلف باهم جلوگیری می کند و سبب می شود موادخوراکی طراوت و کیفیت اصلی خود را حفظ نمایند. 

Twin Cooling Plus یخچال فریزر RF48


مخزن آب بزرگ یخچال فریزر سامسونگ RF48: 

یخچال فریزر سامسونگ RF48 قابلیت اتصال به آب شهری را ندارد اما از مخزن آب بزرگی برخوردار است. هر کدام از این حالتها معایب و مزایای خود را دارند. به کمک این مخزن از دردسرهای اتصال به اب لوله کشی خلاص خواهید شد. همچنین از بهم ریختگی اطراف هم جلوگیری می شود. شما ازادی عمل دارید یخچال فریزر خود را در هر جایی که دوست داشتید قرار دهید. نیازی هم به تعویض مداوم فیلتر نیست. مخزن آب آن 4 لیتر ظرفیت دارد بنابراین با هر بار پر کردن نیاز شما به آب خنک را برای مدت طولانی تامین می کند. در کل این یخچال فریزر بسیار بهینه و کارامد طراحی شده است. یخساز آن هم دستی بوده و در یکی از طبقات فریزر قرار دارد. می توان این یخساز را جدا کرده و به جای آن استفاده های دیگری از فضای مربوطه کرد. 

یخچال RF48 سامسونگ دارای ابریز خرید از بانه



یخساز دستی و قابل جدا شدن در یخچال RF48 سامسونگ: 

یخچال فریزر سامسونگ RF48 قابلیت اتصال به اب شهری و یخسازی اتوماتیک را ندارد اما در عوض از یخساز دستی با قابلیت جدا کردن بهره می برد. این یخساز در یکی از طبقات فریزر جای دارد و شما می توانید ان را خارج کرده و استفاده دیگری از این طبقه نمایید. این ویژگی برای زمانهایی مثل ماهای سرد سال می تواند مفید باشد. این طراحی هوشمند نوعی نواوری کاربردی به شمار می رود. 


بانه کالا RF48 دارای یخساز قابل جدا شدن


یخچال فریزر سامسونگ RF48 با موتور اینورتر دیجیتال: 

از نقاط برجسته یخچال فریزر سامسونگ RF48 می توان به موتور اینورتر دیجیتال اشاره کرد. این موتور با طراحی جدید انقلابی در این صنعت به وجود اورده است. طراحی ویژه ان با قطعات کمتر سبب کاهش اصطکاک و استهلاک و سر و صدا شده است. در عوض بازدهی و قدرت و دوام آن افزایش یافته است. این موتور ضمانت ده ساله شرکت سامسونگ را دارد. همچنین با مصرف کمتر برق عملکردی بهتر و آرامتر از خود نشان می دهد. این موتور یک قطعه متحرک دارد و حرکت رفت و برگشتی بسیار روان و یکنواختی ایجاد می کند. به علاوه توانایی تنظیم سرعت خود را داشته و به جای خاموش/روشن شدنهای مکرر با تغییرات سرعت خود به تنظیم و حفظ دمای تعیین شده می پردازد. این موتور با عملکرد خود ثبات دمایی بهتر و طولانی تری را با مصرف کمتر برق ایجاد می کند و باعث می شود مواد غذایی ماندگاری بیشتر و بهتری داشته باشند. لازم به ذکر است خاموش/روشن شدنهای مکرر برای رساندن دما به مقدار تعیین شده، برق زیادی مصرف می کند و نیز تغییرات دمایی بیشتری را هم به همراه دارد که تاثیر منفی بر مواد غذایی می گذارد. 

خرید از بانه کالا یخچال پیشرفته RF48 سامسونگ




یخچال فریزر سامسونگ RF48 با قابلیت انجماد سریع: 

یخچال فریزر سامسونگ RF48 به قابلیت انجماد سریع مجهز شده است تا مواد غذایی را در مدت بسیار کوتاه فریز نماید. این امر به ماندگاری طولانی تر و حفظ بهتر کیفیت اصلی مواد غذایی کمک زیادی می کند. در این حالت موتور با فعالیت زیاد خود مواد غذایی را در مدت کوتاهی به حالت انجماد در می اورد تا بو، طعم و کیفیت اصلی خود را بهتر حفظ کنند و روند فساد آنها کاهش یابد. در این صورت زمانی که شما مواد غذایی فریز شده را پس از مدت طولانی از یخچال فریزر خود بیرون می اورید گویی که آنها را تازه خریده اید و لذت بیشتری را از غذایی که با آنها می پزید خواهید برد. 

خرید ارزان و مطمین RF48 از فروشگاه بانه24




کشو ویژه میوه و سبزی Fresh Zone در یخچال فریزر RF48 سامسونگ: 

با توجه به حساسیت میوه ها و سبزیجات به میزان دما و رطوبت معمولا در یخچال فریزرهای پیشرفته از جمله مدل RF48 سامسونگ کشو ویژه نگهداری میوه ها و سبزیجات در شرایط ایده ال تعبیه می شود که اصطلاحا Fresh Zone نام دارد. این کشو با حفظ دما و رطوبت سبب می شود میوه ها و سبزیجات برای مدتهای طولانی تر سالم بمانند. در حالی که طراوت، عطر، طعم، بو و کیفیت اصلی آنها هم حفظ می گردد. کشو با قابلیت Fresh Zone دارای ساختاری مهر و موم شده است و در یک فضای تقریبا بسته دما و رطوبت مورد نیاز را برای محتوای داخلی فراهم می کند و از فساد آنها ممانعت می نماید. این کشو می تواند پیوسته میزان رطوبت را تشخیص داده و تنظیم کند. شما به کمک این کشو می توانید حجم زیادی از میوه ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید و هنگام استفاده میوه هایی با طراوت و تازگی و طعم اصلی میل نمایید. 

یخچال بالا پایین RF48 سامسونگ قیمت در بانه


یخچال فریزر RF48 سامسونگ با قابلیت ضد برفک: 

یخچال فریزر های امروزی به شدت نیازمند ویزگی ضد برفک No Frost هستند تا مورد پسند خریداران واقع شوند. وجود برفک عملکرد یخچال را کاهش داده و مصرف آن را هم بالا می برد. همچنین فضای زیادی را ضایع می کند و هر از گاهی هم شاهد دردسرهای لازم برای حذف یخ و برفک خواهیم بود که امری زمان بر هست. از همه بدتر اینکه کیفیت مواد خوراکی را هم به شدت کاهش میدهد و باعث خرابی زود هنگام آنها می شود. یخچال فریزر RF48 سامسونگ همانند دیگر محصولات به روز به قابلیت کاربردی و کاربر پسند No Frost مجهز شده است. این ویژگی با ایجاد دمای یکنواخت در همه بخشها مانع از ایجاد برفک می گردد. به این صورت مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم مانده و کیفیت و طعم اصلی خود را حفظ خواهند کرد. 

بانه سامسونگ RF48 با قابلیت ضد برفک No Frost




برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RF48, یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ ارزان بانه, قیمت یخچال چهار درب SAMSUNG RF48, خرید از بانه24 یخچال فریزر 30 فوت SAMSUNG RF48, یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ SAMSUNG عرضه در بانه کالا

یخچال ساید چهار درب سامسونگ RF48 مدل SAMSUNG RF48A4010M9


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید