یخچال ساید دو درب سامسونگ RS71 مدل RS71R54011L قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید دو درب سامسونگ RS71 مدل RS71R54011L

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی شامل نصب رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران(+400,000 تومان)

یخچال فریزر 32 فوت سامسونگ RS71 بانهخرید ارزان از فروشگاه بانه کالا RS71 سامسونگ
خرید ارزان RS71 سامسونگ با موتور اینورتربانه قیمت RS71 دارای یخساز و ابریز خودکار
یخساز اتوماتیک در یخچال سامسونگ RS71 بانهخرید ارزان از فروشگاه بانه کالا سامسونگ RS71

قیمت و مشخصات سامسونگ RS71 ظرفیت 660 لیتر


یخچال فریزر ساید بای ساید 32 فوت سامسونگ RS71: 

یخچال فریزر سامسونگ RS71 از طراحی ساید بای ساید برخوردار است و در ظرفیت 660 لیتر تولید شده و جوابگوی نیازهای یک خانواده پر جمعیت خواهد بود. سمت راست با ظرفیت 420 لیتر به یخچال و سمت چپ با ظرفیت 240 لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. این یخچال فریزر به موتور پیشرفته اینورتر دیجیتال Digital Inverter مجهز شده است. این موتور مصرف برق پایین و عملکردی قدرتمند دارد. با طراحی ویزه اصطکاک و استهلاک قطعات آن به میزان زیادی نسبت به موتورهای معمولی کاهش یافته است. به همین دلیل هنگام کار لرزش و صدای کمی ایجاد می کند و سالها دوام می اورد. شرکت سامسونگ موتورهای جدید خود را ده سال ضمانت کرده است که گواه کیفیت بالای آنهاست. این یخچال فریزر می تواند به آب شهری وصل شود و دارای فیلتر تصفیه آب است. با برخورداری از این قابلیت به آبریز و یخساز اتوماتیک مجهز شده است و همیشه آب خنک و یخ در اختیارتان می گذارد و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. این بخش بر روی درب فریزر قرار دارد. این یخچال فریزر از جریان هوای چندگانه برخوردار بوده و همچنین به کمک فیلتر بهداشتی هوای داخل یخچال را تمیز و خوشبو می کند و هر گونه ذرات الودگی و بوهای نامطبوع را با درصد بالایی از جریان هوا حذف می نماید. به لطف سیستم گردش هوا تمامی بخشها از سرمای کافی برخوردار می شوند و مواد غذایی در همه قسمتها سالم می مانند. هوای خنک و تمیز با رطوبت کافی سبب می شود مواد غذایی برای مدتهای طولانی تری ماندگاری داشته و طعم و طراوت اصلی خود را حفظ کنند. از ویژگیهای دیگر این یخچال فریزر می توان به قابلیت ضد برفک No Frost اشاره نمود. این ویژگی سبب می شود مواد غذایی بهتر حفظ شوند و یخچال فریزر با مصرف برق کمتر عملکردی بالاتر از خود نشان دهد. همچنین دردسرهای پاک کردن یخچال از برفک و یخ را هم نخواهید داشت. به لطف سیستم خنک کننده دو گانه مواد غذایی درون این یخچال فریزر طراوت، طعم و بوی اصلی خود را برای مدتهای طولانی حفظ خواهند کرد. طراحی هوشمندانه فضای داخلی مشتمل بر طبقات و کشوهای متعدد امکان به کارگیری حداکثر فضای داخلی را فراهم کرده است. این یخچال فریزر به کشو مخصوص میوه و سبزیجات مجهز است. طبقات از شیشه بسیار مقاوم ساخته شده اند. این یخچال فریزر دو درب دارد که به طرفین باز می شوند. دستگیره ها توکار و مخفی بوده و نمای لوکسی به این یخچال فریزر داده اند. بدنه استیل محکم و ضد زنگ از ویژگیهای دیگر این محصول به شمار می رود. ظاهری ساده و یکدست کمک نموده است به راحتی با هر نمایی هماهنگ شود. نمایشگر دیجیتالی در داخل یخچال فریزر قرار گرفته و از دسترسیهای غیر مجاز به دور است. این یخچال فریزر به قفل کودک و الارم باز بودن درب نیز مجهز است. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این یخچال باکیفیت آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلRS71/
RS71R54011L/
کشور سازنده کره/ مونتاژ چین
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال تولید 2021
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 2 درب/
گاز خنک کنندهR600A
موتورکمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor/
صدا: 41 دسی بل
رنگنقره ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A/
 گنجایش - ابعاد
حجمکل: 32 فوت/ 660 لیتر
خالص: 617 لیتر
وزن119 کیلوگرم
ارتفاع1744 میلیمتر
عمق 716 میلیمتر
پهنا 912 میلیمتر
 یخچال
طبقات 4 عدد
طبقات درب5 عدد
کشو2 عدد
حجم یخچال420 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت راست
لامپLED
سایر
  • کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات
  • قفسه نگهداری بطری
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد
طبقات درب2 عدد
کشو2 عدد
حجم فریزر240 لیتر
جهت باز شدن درببه سمت چپ
قابلیت بدون برفک - No Frost
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • عملکرد(تابع) انجماد سریع
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
نمایشگر دارای نمایشگر دیجیتالی
سیستم سرمایشیTwin Cooling Plus خنک کننده دو گانه/
Multi Air Flow جریان هوای چند گانه/
سایر ویژگی ها
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • یخساز و آبریز خودکار
  • تصفیه آب
  • تصفیه هوا Active Fresh Keeper
  • بو گیر مرکزی
  • عملکرد انجماد سریع
  • سیستم No Frost برای یخ زدایی
  • نمایشگر دیجیتالی
  • قابلیت تنظیم دما
  • آبریز و یخ ریز
  • دستگیره های مخفی توکار
  • آلارم(هشدار) درب
  • قفل کودک
  • کم مصرف


طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ RS71: 

یخچال فریزر سامسونگ RS71 در ابعاد 32 فوت تولید شده و کاملا مناسب نیازهای یک خانواده پر جمعیت است. طراحی ان در رده ساید بای ساید جای می گیرد. دو درب دارد، یکی برای یخچال در طرف راست و دیگری برای فریزر در سمت چپ. جنس آن از استیل محکم و ضد زنگ بوده و در دو رنگ نقره ای و سفید وارد بازار شده است. شما می تواند مدل نقره ای را در سایت بانه24 تهیه نمایید. این یخچال فریزر ظاهری ساده و یکدست دارد. حتی دستگیره های آن به شکل مخفی و توکار طراحی شده اند. بنابراین نمایی مدرن و شیک یافته و به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود. نمایشگر دیجیتالی در داخل قرار گرفته و این امر به نوبه خود باعث افزایش سادگی نمای بیرونی شده است. این یخچال فریزر به ابریز و یخساز خودکار مجهز است. این بخش بر روی درب فریزر قرار دارد. در این قسمت سه گزینه به چشم می خورد، یکی برای خروج آب، بعدی برای خروج یخ حبه ای و اخری برای خروج یخ خرد شده. این دستگاه 660 لیتر ظرفیت دارد که 420 لیتر آن برای یخچال بوده و 240 لیتر باقی مانده به فریزر اختصاص داده شده است. ابعاد آن بسیار جمع و جور است و شما می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. 

خرید از بانه کالا یخچال فریزر سامسونگ RS71


فضای داخلی یخچال فریزر 32 فوت سامسونگ RS71: 

یخچال فریزر RS71 سامسونگ از ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده پر جمعیت باشد. این یخچال فریزر طراحی داخلی هوشمندی دارد که سبب می شود بتوان از نهایت ظرفیت فضای داخلی استفاده کرد. شما می توانید حجم بالایی از مواد غذایی و ظروف و بطریهای مختلف را داخل آن جای دهید. این یخچال فریزر 32 فوت ظرفیت دارد که بیشتر آن برای یخچال در نظر گرفته شده است. به کارگیری فناوری SpaceMax در طراحی داخلی مشتمل بر ابتکارات متعدد، سبب افزایش قابل توجه ظرفیت مفید فضای درونی شده است. دیواره ها نازکتر طراحی شده اند و این امر تاثیر زیادی بر افزایش ظرفیت فضای داخلی گذاشته است. درون یخچال دو کشو با قابلیت نگهداری میوه و سبزی به همراه چهار طبقه به چشم می خورد. بر روی درب هم پنج طبقه در نظر گرفته شده است. دو تا از طبقات درب برای قرار دادن بطریهای بلند می توانند استفاده شوند. داخل فریزر هم دو کشو وجود دارد که برای نگهداری مواد یخ زده به کار می روند. همچنین چهار طبقه در فضای داخلی و دو طبقه بر روی درب قرار گرفته اند. بخش بیشتر فضای درب فریزر به ابریز و یخساز خودکار اختصاص یافته است. طبقات از شیشه های نشکن حرارت دیده ساخته شده اند. سیستم نوردهی مبتنی بر لامپهای LED روشنایی خوبی تولید می کند. این لامپها کم مصرف بوده و دوام بیشتری دارند. همچنین حرارت بسیار ناچیزی هنگام روشن بودن تولید می کنند. 

یخچال 660 لیتر سامسونگ RS71 ویژه خانواده پر جمعیت



سیستم All-Around Cooling در یخچال فریزر سامسونگ RS71: 

یخچال فریزر RS71 سامسونگ به سیستم گردش هوای All-Around Cooling مجهز شده است تا هوایی خنک را در همه بخشها به صورت یکنواخت به جریان دراورد. این سیستم دو جریان هوای سرد مستقل را درون یخچال و فریزر به گردش در می اورد. جریان هوا از میان فیلتر تصفیه عبور داده می شود تا همه ذرات الودگی و بوهای نامطبوع را از آن حذف کرده و هوایی تمیز و خوشبو درون یخچال فریزر به گردش دراید. این امر سبب می شود مواد غذایی طعم، عطر و کیفیت اصلی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. دریچه های متعدد در بخشهای مختلف تعبیه شده است تا انتشار هوا به خوبی انجام گیرد و دمای یکنواختی ایجاد نماید. ایجاد دما و رطوبت مورد نیاز بخشهای مختلف باعث ماندگاری طولانی تر مواد غذایی خواهد شد. از ویژگیهای این سیستم جلوگیری از انتشار بوی یک قسمت به بخشهای دیگر است. در این صورت مواد غذایی از تاثیرات این بوها در امان بوده و طراوت و طعم اصلی خود را بهتر حفظ خواهند کرد. این سیستم از قابلیت خنک کنندگی سریع برخوردار است. هنگام باز کردن درب و هدر رفتن سرما این سیستم قادر است در مدت کوتاهی وضعیت را به شرایط لازم برگرداند و محیط را دوباره خنک نماید. این امر روند فساد مواد غذایی را به میزان چشم گیری کند می کند. 

یخچال فریزر 32 فوت ساید سامسونگ مدل RS71


یخچال فریزر سامسونگ RS71 با موتور اینورتر دیجیتال: 

یخچال فریزر RS71 سامسونگ به موتور اینورتر دیجیتال مجهز شده است تا قلب این محصول با مصرف برق کمتر عملکردی قویتر از خود نشان دهد. بازدهی و طول عمر بالا در کنار لرزش و صدای کم از ویژگیهای این موتور است. مصرف انرژی این موتور A+ است.  طراحی ویژه این موتور و استفاده از قطعات متحرک کمتر سبب کاهش اصطکاک و استهلاک شده است. این موتور عملکردی بسیار روان و آرام دارد. این موتور پیوسته کار می کند و با تغییرات سرعت خود دما را در رنج ثابتی نگه می دارد و هر گونه تغییرات دمایی را به سرعت جبران می کند تا مواد غذایی بهتر حفظ شوند. لازم به ذکر است خاموش/روشن شدنهای مکرر برای رساندن دما به مقدار تعیین شده، برق زیادی مصرف می کند و نیز تغییرات دمایی بیشتری را هم به همراه دارد که تاثیر منفی بر مواد غذایی می گذارد. این موتور از ضمانت 10 ساله سامسونگ برخوردار است. 

قیمت و مشخصات RS71 در بانه Digital Inverter




یخچال فریزر سامسونگ RS71 با قابلیت خنک کنندگی سریع: 

یخچال فریزر سامسونگ RS71 از ویژگی خنک کنندگی سریع و همچنین انجماد سریع برخوردار است. در صورتی که دمای داخلی هر کدام از بخشهای یخچال یا فریز تغییر کرده و افزایش یابد این ویژگیها در مدت کوتاهی دما را به میزان تعیین شده می رسانند. این امر روند فساد مواد خوراکی را به میزان قابل توجهی کند می کند و سبب می شود مواد غذایی طعم و کیفیت اصلی خود را بهتر حفظ نمایند. ویزگی خنک سازی سریع در یخچال و ویژگی انجماد سریع در فریزر به کار رفته اند. این ویژگی همچنین کمک می کند خیلی زود به آب خنک و یخ دسترسی پیدا کنید و یا به سرعت دسر مورد علاقه خود را اماده نمایید. وقتی غذای گرم داخل یخچال می گذارید قابلیت خنک کنندگی سریع در مدت کوتاهی آن را خنک می کند. همچنین وقتی گوشت تازه درون فریزر قرار می دهید ویژگی انجماد سریع در مدت کوتاهی آن را منجمد کرده و مانند بستنی و یخ سفت می نماید. در زمان فعال شدن هر کدام از این ویژگیها موتور با قدرت بالایی شروع به کار کرده و هوای سرد را با سرعت به فضای داخلی تزریق می کند. 

RS71 سامسونگ با قابلیت خنک سازی سریع بانه



کشو ویژه میوه و سبزی در یخچال فریزر RS71 سامسونگ: 

با توجه به حساسیت میوه ها و سبزیجات به میزان دما و رطوبت معمولا در یخچال فریزرهای پیشرفته از جمله مدل RS71 سامسونگ کشو ویژه نگهداری میوه ها و سبزیجات در شرایط ایده ال تعبیه می شود. این کشو با حفظ دما و رطوبت سبب می شود میوه ها و سبزیجات برای مدتهای طولانی تر سالم بمانند، در حالی که طراوت، عطر، طعم، بو و کیفیت اصلی آنها هم حفظ می گردد. این کشو با ساختاری مهر و موم شده در یک فضای تقریبا بسته دما و رطوبت مورد نیاز را برای محتوای داخلی فراهم می کند. این کشو می تواند پیوسته میزان رطوبت را تشخیص داده و تنظیم کند. شما به کمک این کشو می توانید حجم زیادی از میوه ها را برای مدت طولانی نگهداری کنید و هنگام استفاده میوه هایی با طراوت و تازگی و طعم اصلی میل نمایید. 

خرید RS71 از بانه با قابلت Fresh Zone


یخچال فریزر RS71 سامسونگ با قابلیت ضد برفک No Frost: 

یخچال فریزر RS71 سامسونگ به ویژگی مفید و کاربر پسند No Frost مجهز شده است. چنین سیستمی در یک یخچال فریزر بیانگر کارامدی و پیشرفته بودن ان است. این یخچال فریزر با ایجاد دمایی یکنواخت در همه قسمتها مانع از تشکیل برفک می گردد. این قابلیت ویزگیهای زیادی دارد. مصرف برق کمتر، حفظ شدن بهتر مواد غذایی، عملکرد بهتر یخچال فریزر، کاهش دردسر پاک کردن برفک، عدم اشغال شدن فضای داخلی توسط برفک و ... از جمله این ویژگیهاست. برای پاک کردن برفک اغلب نیاز به خاموش شدن دستگاه است. در صورتی که پس از این کار مواد غذایی موجود را در جای مناسب قرار ندهید به سرعت فاسد می شوند. همچنین تشکیل برقک بر روی مواد غذایی کیفیت و ماندگاری آنها را کاهش می دهد. 

بانه 24 یخچال RS71 با قابلیت بدون برفک



یخچال فریزر سامسونگ RS71 دارای ابریز و یخساز خودکار: 

از قابلیتهای خوب یخچال فریزر RS71 سامسونگ می توان به قابلیت اتصال به آب شهری و امکان تصفیه اب اشاره کرد. این یخچال فریزر از ابریز و یخساز خودکار بهره می برد. بنابراین همیشه به اب خنک و یخ دسترسی خواهید داشت بدون اینکه دردسر پر کردن مخزن را داشته و یا نگران اتمام اب خنک و یخ باشید. یخساز موجود یخ را به دو صورت حبه ای و خرد شده در اختیارتان می گذارد. این بخش را شما می توانید بر روی درب فریزر مشاهده کنید. شما برای استفاده از این بخش باید ابتدا به کمک سه کمک موجود که در بالای خروجی قرار گرفته اند، گزینه مورد نیاز را انتخاب کنید. این سه دکمه یکی آب، یکی یخ حبه ای و دیگری یخ خرد شده را در اختیارتان می گذارد. دیگر نیازی به باز کردن درب یخچال برای دسترسی به یخ و آب نخواهید داشت. این بخش طراحی جمع و جوری دارد و بنابراین مقدار کمی از فضای داخلی را اشغال کرده و فضای بیشتری برای قرار دادن مواد غذایی باقی می گذارد. 

یخچال RS71 با قابلیت اتصال به اب شهری خرید از بانه


دیگر ویژگیهای یخچال فریزر سامسونگ مدل RS71: 

یخچال فریزر پیشرفته سامسونگ RS71 به قابلیتهای کاربردی متعددی مجهز است. از جمله ویژگیهای این یخچال فریزر می توان به فیلتر بهداشتی Active Fresh Keeper اشاره کرد. جریان هوای ایجاد شده با عبور از این فیلتر طی چند مرحله تصفیه شده و از انواع ذرات الودگی و بوهای نامطبوع پاک می گردد. هوای تمیز و مطبوع باعث ماندگاری طولانی تر مواد غذایی و حفظ بهتر طعم، عطر و کیفیت اصلی آنها می شود. این فیلتر می تواند ذرات گرد و غبار، باکتریها، قارچها و عوامل بوهای ناخوشایند را به طور کامل حذف نماید. با وجود چنین قابلیتی هنگام باز کردن یخچال هم شاهد بوهای زننده ناشی از فساد مواد غذایی نخواهید بود. از قابلیتهای دیگر این یخچال می توان به زنگ هشدار درب اشاره کرد. در صورتی که درب یخچال برای مدت طولانی باز باشد این زنگ هشدار فعال شده و کاربر را مطلع می سازد تا نسبت به بستن آن اقدام نماید. این امر از اتلاف سرما و هدر رفت انرژی و از همه مهمتر ضایع شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. این یخچال فریزر به قفل کودکان نیز مجهز است. با انتخاب این قفل امکان تغییر تنظیمات غیر فعال می گردد و ایمنی دستگاه حفظ می شود. این محصول عملکردی بسیار ارام و بیصدا دارد. صدای این یخچال فریزر تنها 41 دسی بل است و ابدا مزاحم خواب و استراحت شما نخواهد شد. 



مشاهده محصول در سایت سامسونگ SAMSUNG


برچسب محصول: یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS71, یخچال فریزر اینورتر دیجیتال سامسونگ ارزان بانه, قیمت یخچال دو درب SAMSUNG RS71, خرید از بانه24 یخچال فریزر 32 فوت SAMSUNG RS71, یخچال فریزر ساید سامسونگ SAMSUNG عرضه در بانه کالا, 


یخچال ساید دو درب سامسونگ RS71 مدل RS71R54011L


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید