%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C 2200 %D9%88%D8%A7%D8%AA %D8%A8%D9%88%D8%B4 BOSCH BGL8GOLD %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

جاروبرقی 2200 وات بوش BOSCH BGL8GOLD

قیمت: 10,900,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+50,000 تومان)

قیمت جاروبرقی کیسه دار بوش بانه کالاقیمت و مشخصات جاروبرقی 5 لیتر BGL8GOLD
  قیمت و مشخصات انواع جاروبرقی بوش در بانه کالافروشگاه بانه کالا عرضه انواع جاروبرقی کیسه ای
خرید جاروبرقی کیسه دار 5 لیتر بوش از بانه کالا
جاروبرقی کم مصرف بوش با موتور کمپرسورخرید جاروبرقی کم مصرف بوش در بانه24


نگاه اجمالی به جاروبرقی کیسه ای 2200 وات بوش BGL8GOLDIR

از جمله جاروبرقی های جدید کمپانی بوش می توان به مدل BGL8GOLD اشاره کرد. این جاروبرقی از نوع کیسه ای به شمار می رود و ظرفیت کیسه آن 5 لیتر است. بنابراین امکان جاروکردن طولانی مدت را به کاربر می دهد. کیسه نوع Type G در این محصول استفاده می شود. لازم به ذکر است همراه این محصول 5 عدد کیسه اضافی هم عرضه شده است که تا مدتها نیاز شما را تامین می کند. توان این محصول 2200 وات بوده و قدرت فوق العاده ای هنگام تمیز کاری از خود نشان می دهد. قابلیتهای پیشرفته به کار رفته در این محصول المانی سبب کاهش صدا و مصرف برق آن شده در حالی که عملکرد آن ارتقا پیدا کرده است. موتور این محصول از نوع کمپرسور HiSpin است. پره های آن هم از طراحی بهبود یافته ای برخوردار بوده و عملکردی کاملا ایرودینامیکی دارد. بنابراین قادر است حجم بالایی از هوا را به گردش دراورد. فناوری In ‘genius Gold Edition توانایی تمیزکاری بی نظیری را به این محصول بخشیده است. قدرت مکش دستگاه به کمک ولوم چرخشی قابل تنظیم است. البته این ولوم امکان روشن/خاموش کردن دستگاه را هم به کاربر می دهد. فیلتر بهداشتی این محصول از نوع HEPA 13 است. این فیلتر ضد الرژی بوده و ذرات میکروبی و گرد و غبار موجود در هوا را با درصد بالایی جذب می کند. به این شکل هوایی بسیار تمیز از خروجی جاروبرقی به اتاق باز می گردد. این فیلتر را می توان شسته و بارها مورد استفاده قرار داد. لوله همراه این محصول به جای لوله های خرطومی پلاستیکی متداول از نوع لوله های کنفی بسیار مقاوم است. این لوله در برابر فشار و پهن شدن بادوام بوده و پاره یا سوراخ نمی شود. مدتهای طولانی این لوله سالم خواهد ماند. علاوه بر اینها زیبایی جذابی هم دارد. دسته واقع بر لوله تلسکوپی طراحی ارگونومیک داشته و مانع از خستگی زود هنگام موقع کار با این محصول می شود. همچنین می توانید ابعاد لوله تلسکوپی را تغییر داده و متناسب با قد خود تنظیم کنید. لازم به ذکر است در پشت این محصول محلی برای پارک و قرار دادن عمودی لوله تلسکوپی در نظر گرفته شده است. این محصول از پلاستیک محکم ساخته شده و رنگ سیاه و طلایی در ترکیب رنگ بندی آن به کار رفته است. در کل ظاهری جذاب و کاربر پسند یافته است. ابعاد چرخها کوچک بوده و به راحتی بر روی سطوح مختلف قابا حرکت هستند. چهار عدد چرخ کوچک با طول عمر بالا در زیر این دستگاه قابل مشاهده هستند. نوار لاستیکی اطراف دستگاه مانع از افتادن خط و خش بر روی سطوح حساس هنگام برخورد و تماس با جاروبرقی می شود. این قابلیت سلامتی جاروبرقی و لوازم اطراف را تضمین می کند. این ویژگی اصطلاحا Air Bumper نام گرفته است. از قابلیتهای دیگر این محصول می توان به سیستم Quattro Power(عملکرد قویتر با مصرف برق کمتر و صدای پایینتر) و همچنین سیستم Power Protect(حفظ قدرت مکش دستگاه حتی هنگام پر بودن کیسه) اشاره کرد. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 

مشخصات کلی
مدل BGL8GOLD
کشور سازنده
آلمان
شرکت سازنده بوش - BOSCH
نوع کیسه ای/
توضیحات: پاکت نوع G ALL به ظرفیت XXL
رنگ ترکیب مشکی و طلایی
ابعاد و وزن
ابعاد 465x307x240 میلی‌متر
وزن 7.5 کیلوگرم
مشخصات فنی
توان
  • میانگین توان مصرفی: 2200 وات
  • محدوده توان مصرفی: 2000 تا 2500 وات
  • توان کاری: 650 وات
  • برچسب انرژی: A
  • ولتاژ کاری: 220 تا 240 ولت
  • فرکانس برق ورودی: 50 هرتز
طول سیم
12 متر
شعاع کاری 15 متر
گنجایش مخزن(کیسه) 5 لیتر
محدوده صدا 70 تا 75 دسی بل
ویژگیها و امکانات
جنس بدنه پلاستیک بسیار مقاوم
نوع عملکرد ولوم چرخشی برای تنظیم قدرت + دکمه روی ولوم جهت روشن/خاموش نمودن دستگاه
نوع فیلترفیلتر HEPA
تعداد سریها و پاروییدو عدد سری، یک عدد پارویی
تعداد چرخ4 عدد چرخ فلزی(استیل) کوچک با ماندگاری بالا
سایر
  • موتور پیشرفته و قدرتمند با تکنولوژی کمپرسور
  • لوله کنفی بسیار مقاوم
  • لوله تلسکوپی
  • دستگیره آرگونومیک
  • پاکت جاروبرقی
  • قدرت مکش قابل تنظیم
  • نشانگر الکتریکی پر بودن مخزن
  • سیم جمع کن خودکار
  •  60% قدرت مکش بیشتر برای عملکرد بهتر جاروبرقی
  • سیستم PowerProtect: تکنولوژی کارای بوش برای تمیزی فوق العاده با کمترین مصرف انرژی
  • سیستم QuattroPower: برای نهایت کارایی تمیزکنندگی، حتی زمانی که کیسه گردوغبار پر باشد
  • سیستم Air Bumper: برای جلوگیری از ایجاد خط وخراش بر روی دیوار و مبلمان به هنگام کار
  • سیستم Silent Clean Premium
  • ویژگی های مختلف نگهداری و پارک آسان
  • قابلیت مانور بالا، با بدنه ای نرم برای حفاظت از سطوح حساس
  • بهره مندی از سیستم Silence Sound: مواد عایق جدید و ایجاد جریان هوای بهینه جهت کاهش صدای تولید شده
  • اقلام همراه: نازل توربو، نازل شکاف، نازل داخلی، برس مبلمان، ابزار قابل تنظیم سطوح


طراحی جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR: 

جاروبرقی 2200 وات بوش BGL8GOLDIR سری 8 یک محصول جدید با قابلیتهای پیشرفته به شمار می رود. این مدل کیسه ای بوده و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. با رنگ مشکی و طلایی ترکیب بسیار چشم نوازی یافته است. توصیه می شود از تمیز کردن بدن با پارچه خشک پرهیز گردد تا نمای زیبا و درخشنده جاروبرقی همیشه بماند. علاوه بر ظاهر کاربر پسند همچنین کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بدنه این جاروبرقی ضد خش است. دسته های ارگونومیک با ابعاد مناسب کار کردن با آن را راحت نموده اند. تعداد چهار چرخ کوچک زیرین حرکت روانی را بر روی هر سطحی به همراه دارند. چرخهای فلزی همچنین از استحکام بالایی برخوردار هستند. کیسه 5 لیتری به شما امکان می دهد مدت طولانی از ان استفاده کنید بدون اینکه نیازی به تعویض باشد. به این شکل هزینه های جانبی و دردسر تعویض کیسه کم خواهد شد. لوله کنفی نسبت به لوله های خرطومی پلاستیکی هم ظاهری زیباتر دارد و هم اینکه مقاوم تر است. نوارهای ضربه گیر بخشهای مختلف کمک می کنند هنگام جارو کردن و برخوردهای احتمالی، سطوح حساس مانند مبلمان و یا دیوار خط و خش نخورده و اسیب نبیند. این جاروبرقی از شعاع کاری 15 متر برخوردار است و امکان جاروکردن مساحت زیادی را فراهم می کند. با خرید این جاروبرقی باکیفیت مدت زمان بسیار طولانی بدون خرابی و یا افت قدرت مکش می توانید از آن استفاده کنید. 

BGL8GOLD بوش خرید جاروبرقی از بانه
بانه24 خرید BGL8GOLD دارای صدای پایین


قابلیتهای جاروبرقی 2200 وات BGL8GOLDIR بوش: 

جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش به عنوان یک محصول جدید قابلیتهای پیشرفته و کاربردی زیادی دارد. موتور کارامد این جاروبرقی قادر است با مصرف برق کم قدرت مکش بسیار بالایی تولید نماید. فناوری Quattro Power کمک می کند جاروبرقی 60 درصد قدرت مکش بیشتر داشته باشد. بنابراین حتی زمانی که کیسه تقریبا پر است از قدرت مکش کاسته نشده و دستگاه همچنان با مکش بالا فعالیت می کند. همچنین سیستم Power Protect سبب می شود دستگاه بازدهی بالایی داشته باشد و با مصرف برق کمتر قدرت مکش بیشتری ارائه دهد. صدای تولید شده توسط این جاروبرقی به لطف طراحی ویژه موتور و توربین و سیستم عایق بندی کارامد بسیار پایین امده است. فیلتر بهداشتی HEPA از امکانات برجسته دیگر این محصول است. این فیلتر قادر است 99.9 درصد الودگیهای موجود در هوای خروجی را جذب کند. بنابراین هوای خروجی نه تنها الودگی نداشته بلکه از هوای معولی اتاق هم تمیزتر خواهد بود. فیلتر قابل شستشو بوده و می توان بارها آن را به کار برد و هزینه های جانبی را کاهش داد. جاروبرقی های برخوردار از فیلتر HEPA برای کسانی که حساسیت و آلرژی دارند گزینه ی مناسبی به شمار می روند. در صورت پرشدن کیسه نشانگر ویژه پر بودن مخزن به شما اطلاع خواهد داد. با تعویض به موقع کیسه هم کارایی بالا می رود و هم عمر دستگاه افزایش می یابد. در ادامه برخی دیگر از این قابلیتها ذکر می گردد: 

خرید جاروبرقی قدرتمند و کم مصرف بوش از بانه کالا
  • Profi Accessories: این ویژگی به لوازم کاربردی جاروبرقی اشاره دارد که نظم و سرعت بیشتری به کار نظافت با این وسیله می بخشد. سری‌های مختلف همراه این محصول نظافت گردوغبار هوا و یا گوشه‌های دیوار، مبلمان، پرده و غیره را بسیار آسان می کنند. 
  • Silent Clean Premium: این ویژگی به زبانه‌ها و محل اتصالات اشاره دارد. این قفلها بر روی لوله تلسکوپی و لوازم جانبی چون سریها قرار گرفته و سبب تعویض و بسته شدن آسان قطعات در هم می شود. به لطف این قفلها قطعات به خوبی در هم قفل شده و هیچ سروصدایی ایجاد نخواهند کرد. 
  • Quattro Power: فناوری Quattro Power مشتمل بر ترکیبی جذاب و استثنایی از موتور کمپرسور His-pin و سیستم جداسازی گردوغبار بوده که باعث افزایش کیفیت عملکرد(تمیزکاری)، بهبود فیلتراسیون هوای خروجی، کاهش مصرف انرژی و پایین آمدن سروصدا می شود. این فناوری همچنین به حفظ قدرت مکش در گذر زمان کمک می کند. 
BGL8GOLD قیمت در بانه کالا
قیمت جاروبرقیهای بوش در بانه کالا BGL8GOLD




برچسب محصول: جاروبرقی 2200 وات بوش BGL8GOLD بانه کالا, جاروبرقی کیسه ای BOSCH BGL8GOLD, خرید جاروبرقی 2200 وات BGL8GOLD, خرید جاروبرقی از بانه, قیمت جاروبرقی بوش در بانه کالا, جاروبرقی بوش BOSCH BGL8GOLD,

جاروبرقی 2200 وات بوش BOSCH BGL8GOLD


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید