اتوبخار 2300 وات فیلیپس PHILIPS GC2990/20 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

اتوبخار 2300 وات فیلیپس PHILIPS GC2990/20

قیمت: اتمام موجودی


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+50,000 تومان)

بانه کالا قیمت اتو دستی GC2990/20 فیلیپسیانه کالا عرضه اتوبخار 2300 وات GC2990/20
خرید ارزان اتوبخار دستی از بانه GC2990/20اتوبخار 2300 وات GC2990/20 بانه24

بانه24 قیمت و مشخصات اتوبخار فیلیپس


بررسی اجمالی اتوبخار 2300 وات فیلیپس GC2990/20: 

اتوبخار GC2990/20 فیلیپس دارای توان 2300 وات بوده و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید لباسهای خود را با آن اتو نماید. با توان بالا در زمان کمی اماده بخاردهی می شود. وسایل مختلفی از جمله اتوهای مخزن‌دار، اتو پرسی و بخارگرها برای رفع چروکهای لباس استفاده می شوند که در این میان اتوهای بخار رایج ترین به شمار می روند. اتوبخار فیلیپس GC2990/20 با قابلیتهای کاربردی متعددی که دارد می تواند کمک زیادی به آراستگی ظاهری شما نماید. شما می توانید به کمک ولوم بزرگ بخش میانی اتو به سهولت قدرت دستگاه را مطابق نیاز تنظیم نماید. مخزن این دستگاه 320 لیتر ظرفیت داشته که می توان آن را از طریق دریچه جلویی اتو پر کرد. همچنین میزان اب موجود در مخزن از طریق بدنه شفاف آن قابل مشاهده است. این اتو از قابلیت بخار دهی پیوسته 40 گرم بر دقیقه و بخار دهی لحظه ای 140 گرم بر دقیقه برخوردار است. در جلو دسته دکمه ویژه تنظیم میزان بخاردهی دستگاه به چشم می خورد. همچنین با فشار دادن دکمه مخصوص بخاردهی لحظه ای بخار با سرعت و حجم بالا از منافذ زیرین اتو بیرون می اید. این امر برای رفع چروکهای عمیق با سهولت بیشتر و در زمان کمتر بسیار مفید عمل می کند. بر روی دسته دکمه ویژه اسپری آب هم در نظر گرفته شده است که می تواند در رفع چروکهای عمیق موثر واقع شود. نوک این اتو از طراحی ویژه ای برخوردار است. طراحی باریک آن کار اتو کردن درزها و جیبها و اطراف دکمه ها را بسیار اسان می کند. این محصول به قابلیت رسوب گیری مجهز است. بنابراین از تجمع رسوب داخل مخزن جلوگیری شده و بازدهی دستگاه به مرور زمان کاهش پیدا نمی کند. این اتو ظاهری ساده و کلاسیک داشته و در طراحی آن از ترکیب رنگ سفید و آبی بهره گرفته اند. بدنه آن از پلاستیک محکم ساخته شده است. کفی اتو از جنس استیم‌گلاید بوده که در برابر خط‌ و خش بسیار مقاوم است و حرکت روانی روی سطح انواع پارچه ها دارد. بافت ریز روکش پارچه ای کابل برق مقاوت ان را در برابر اسیب دیدگی ناشی از خم و راست شدن های مداوم، بسیار بالا برده است. 
شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه24 خریداری نموده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی کرده تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلGC2990/20
شرکت سازنده فیلیپس - Philips
کشور سازنده/مونتاژ کننده طراحی هلند / ساخت اندونزی
 مشخصات عمومی
نوعاتوبخار
رنگابی
توان2300 وات
ابعاد و وزن
وزن1.25 کیلو گرم
ابعاد312x147x127 میلی‌متر
مشخصات اتو
جنس کفسرامیک استیم گلاید
جنس بدنه پلاستیک مستحکم
بخار دهی پیوسته40 گرم در دقیقه
بخار دهی لحظه ای
140 گرم در دقیقه
گنجایش مخزن آب
320 میلی لیتر
توان مصرفی2300 وات با امکان گرم شدن سریع
طول سیم1.5 متر
برق ورودی240-220 ولت / 50-60 هرتز
سایر ویژگی ها
  • تنظیم آسان دمای اتو با صفحه چرخشی بزرگ
  • اسپری آب
  • بخاردهی عمودی
  • سیستم ضدچکه
  • سیستم ضد رسوب(فاقد مخزن رسوب)
  • طراحی تیز نوک کفی برای اتو کردن راحت تر بین دکمه ها و جیب و ...
  • دهانه ورودی بزرگ جهت پر کردن آسان تر مخزن
  • امکان استفاده از آب شهری
  • دارای طراحی زیبا و ارگونومیک
  • قرار گیری باثبات در حالت عمودی
  • کفی ضد خش - تمیز کردن آسان کفی - نچسب
  • عدم برق افتادن پارچه ها ( به شرط رعایت دمای مناسب برای هر پارچه )
  • سیم گردان
  • کابل برق بادوام و مقاوم برای حفظ ایمنی و طول عمر بیشتر


طراحی اتوبخار فیلیپس مدل GC2990/20: 

اتوبخار GC2990/20 فیلیپس از توان 2300 وات برخوردار است. با توان بالا در زمان کوتاهی اماده بخار دهی شده و عملیات اتو کردن را سرعت می بخشد. این اتو در مدت 2 دقیقه اماده اتو کردن می گردد. با این توان همپای اتوهای صنعتی و اتو پرس ها رقابت می کند. مخزن آب آن 320 میلی لیتر ظرفیت دارد. کفی ساخته شده از جنس استیم گلاید SteamGlide  قابلیت سرخوردن بالایی ایجاد می کند و بر روی انواع پارچه ها حرکت روانی دارد. این کفی همچنین در برابر خش بسیار مقاوم است. این امر سبب سهولت کار کردن با این اتو شده است. سطح صیقلی و صاف کفی از آسیب رساندن به پارچه جلوگیری می کند. بدنه ان از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. ظاهری شیک دارد و در طراحی آن از رنگ سفید و آبی بهره گرفته اند. جزییات ریز و هوشمندانه نشانه طراحی حرفه ای آن است. بخش مخزن شفاف بوده تا حجم اب داخلی قابل مشاهده باشد. ابعاد و وزن مناسب(1.2 کیلوگرم) سبب سهولت در استفاده و حمل آن شده است. طول سیم دو متر بوده و آزادی عمل بالایی به همراه می اورد. قسمت انتهایی سیم قابلیت چرخش دارد. این ویژگی مانع از پیچ خوردن سیم هنگام کار می شود. 

بانه24 خرید اتو فیلیپس دارای مخزن 320 میلی لیتر


قابلیتهای اتوبخار فیلیپس GC2990/20: 

از جمله قابلیتهای اتوبخار فیلیپس GC2990/20 می توان به سیستم‌ ضد چکه، ضد رسوب، افزایش حجم بخار، قابلیت پخش بخار عمودی، اسپری آب، تنظیمات خودکار، صرفه جویی در مصرف برق و ... اشاره کرد. همه ی اینها موارد مهمی هستند که در انتخاب اتوی مناسب هنگام خرید باید مورد توجه قرار داد. این اتو از مخزن 320 میلی لیتر برخوردار بوده و می تواند با سرعت 40 گرم در دقیقه به صورت پیوسته و یا 140 گرم در دقیقه بصورت لحظه ای بخار تولید کند. قابلیت بخار عمودی این وسیله به شما امکان اتو کردن لباسهای عمودی و اویزان را می دهد. همچنین از این ویژگی می توان برای اتو کردن پرده ها بهره جست و عمیقترین چروکها را به کمک بخار آب از میان برداشت. یکی از قابلیتهای اتوبخار GC2990/20 رسوب گیری آن است. بنابراین شما می توانید به راحتی از اب شهری استفاده نمایید بدون اینکه نگران رسوب گرفتن مخزن داخلی و افت کارایی اتو در گذر زمان باشید. به کمک سیستم ضد چکه می توان بدون نگرانی از لک شدن لباس ها، انواع پارچه های لطیف را با دمای پایین اتوکشی کرد. لازم به ذکر است در اتوهای معمولی با افزایش دمای آب و رسیدن به نقطه جوش قطرات اب از مخزن خارج شده و سبب ایجاد لک بر روی لباسها می شود. این اتو با توان 2300 وات اتو کردن لباس های ضخیم با چروک های عمیق را به راحتی امکان پذیر ساخته است، امری که تنها از عهده ی اتوهای با قدرت بالا بر می آید. 

فیلیپس GC2990/20 اتوبخار دستی خرید از بانه
GC2990/20 دارای سیستم ضد چکه


عملکرد آسان اتوبخار 2300 وات فیلیپس GC2990/20: 

اتوبخار GC2990/20 از عملکردی آسان برخوردار است. می توان قدرت و دمای دستگاه را به کمک ولوم میانی تنظیم نمود. این ولوم بزرگ بوده و استفاده راحتی دارد. در اطراف این ولوم عبارتهایی وجود دارد که از روی انها کاربر می تواند دمای مناسب را با توجه به نوع لباس انتخاب کند. شما باید متناسب با نیاز دما را تنظیم نمایید. با انتخاب درست دما مانع از سوختن، اسیب دیدن و یا برق افتادن لباسها شوید. اگر از جنس پارچه زیاد مطمین نیستید توصیه می شود از دمای کم و بخار زیاد استفاده کنید تا نتیجه بهتری بدون اسیب دیدن بافت لباس بگیرید. بخار گرم بهتر از کفی داغ می تواند پارچه ها را صاف نماید. بر روی دسته یک دکمه اسلایدی قرار گرفته که به کمک آن می توانید میزان بخار دهی را تنظیم نمایید. به کمک این دکمه امکان قطع کردن کامل بخاردهی هم وجود دارد. با استفاده خشک از اتو پارچه های حساس اسیب پذیر نخواهند بود. از ویژگیهای دیگر این اتو می توان به قابلیت اسپری آب داخلی اشاره کرد. عملیات اسپری کردن هم به سهولت از طریق دکمه ویژه ای روی دسته انجام می گیرد. با فشار دادن دکمه ویژه اسپری اب از منفذ جلو اتو با حالت اسپری خارج شده و بر روی لباس پخش می شود. این امر می تواند کمک زیادی در رفع چروکهای عمیق و لباسهای پر از چین و چروک نماید و اتوکشی را سرعت بخشد. شما بر روی دسته می توانید سه دکمه را مشاهده کنید(یکی از آن ها برای بخار آب لحظه ای، یکی دیگر برای اسپری آب و دیگری برای تنظیم عملکرد اتو). 

GC2990/20 با قابلیت بخاردهی لحظه ای 140 گرم
قیمت و مشخصات اتوبخار در بانه GC2990/20


طراحی کفی اتوبخار فیلیپس GC2990/20: 

از قابلیتهای برجسته اتوبخار فیلیپس GC2990/20 می توان به طراحی ویژه کفی آن اشاره کرد. لازم به ذکر است در اتوهای معمولی ممکن است در گذر زمان کفی اتو خش افتاده و سبب اسیب زدن به لباسها شود و یا جنس کفی به گونه ای باشد که در صورت چسبیدن مواد مختلف به آن تمیزکاری مشکل بوده و سبب افت کیفیت کار شود. طراحی کفی این اتو بر همه مشکلات فوق فایق امده است. کفی SteamGlide سطح بسیار صافی دارد و به راحتی و روانی بر روی سطح انواع لباسها حرکت می کند و همه چروکها را از بین می برد. این کفی در برابر خش خوردن مقاومت بسیار بالایی هم دارد. همچنین تمیز کاری آن بسیار راحت بوده و می توان ان را مثل روز اول برق انداخت. طراحی ان هم هوشمندانه است. نوک آن تیز بوده و کار اتو کردن مناطق غیر مسطح لباس را بسیار راحت می نماید. حفره های خروج بخار هم بسیار دقیق و منظم قرار گرفته اند تا بالاترین بازدهی را داشته باشند. این سوراخها سبب پخش یکنواخت بخار آب بر روی سطح پارچه می گردند. امکان خروج بخار آب با سرعت 140 گرم بر دقیقه از این منافذ ممکن شده است. 

قابلیت Steam Glide در اتوبخار فیلیپس خرید از بانه




برچسب محصول: اتوبخار فیلیپس PHILIPS ساخت هلند, اتو فیلیپس مدل GC2990/20, خرید اتو دستی بانه, قیمت اتو PHILIPS بانه کالا, مشخصات اتو فیلیپس مدل GC2990/20, اتوبخار 2300 وات فیلیپس GC2990/20, 


اتوبخار 2300 وات فیلیپس PHILIPS GC2990/20


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید