لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل سامسونگ درب کریستال SAMSUNG WW80J5555FX1 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل سامسونگ درب کریستال SAMSUNG WW80J5555FX1

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران(+200,000 تومان)

خرید ارزان لباسشویی 8 کیلوی سامسونگ از بانهWW80J5555FX1 دارای موتور اینورتر دیجیتال بانه
بانه کالا عرضه لباسشویی اکوبابل سامسونگلباسشویی درب از جلو WW80J5555FX1 بانه
قیمت WW80J5555FX1 دارای نمایشگر LEDWW80J5555FX1 سامسونگ دارای موتور کم مصرف


نگاه اجمالی به لباسشویی 8 کیلوی اکوبابل سامسونگ WW80J5555FX1

لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ از تولیدات 2021 این کمپانی کره ای بوده و دارای امکانات و قابلیتهای متعددی است. این لباسشویی 8 کیلوگرم ظرفیت دارد و بنابراین می تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده متوسط باشد. این محصول به فناوریهای پیشرفته مجهز شده است تا هم کارایی دستگاه افزایش یابد و هم مصرف آب و برق ان کمتر شود. از جمله این فناوریها می توان به موتور اینورتر دیجیتال اشاره کرد. این موتور کم مصرف سبب شده است لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ در رده انرزی +++A قرار بگیرد. این موتور قدرتمند قادر است با سرعت 1400 دور بر دقیقه بچرخد و لباسها را از هر گوته الودگی پاک نماید. از ویژگیهای دیگر موتور صدا و لرزش پایین هنگام کار و طول عمر طولانی را می توان نام برد. قابلیت دیگر تکنولوژی حباب سازی است. این لباسشویی قادر است با ترکیب آب، هوا و مواد شوینده در مدت کوتاهی حجم بالایی از حباب را ایجاد نماید. این حبابها با سرعت زیاد در اعماق بافت لباسها نفوذ کرده و هر گونه لکه و الودگی را بیرون می کشند. به واسطه این حبابها شستشو حتی در دماهای پایین اب هم با کیفیت بالا انجام می پذیرد و سبب کاهش مصرف دستگاه می گردد. این لباسشویی با فناوری Bubble Soak لکه های عمیق و سر سخت را به راحتی از بین می برد. این محصول از 14 برنامه شستشوی مختلف برخوردار است که شما می توانید از طریق ولوم چرخشی متناسب با نیاز گزینه مناسب را انتخاب کنید. همچنین به تعدادی عملکرد اضافی همانند پیش شستشو و شستشوی قوی مجهز است. برنامه مفید شستشوی دیگ کار شما را اسان می کند چون دیگر نیازی به شستشوی دستی دیگ نخواهد بود. مسلما تمیزی دستگاه تاثیر مستقیمی بر روی تمیزی لباسها خواهد گذاشت و از بو گرفتن لباسشویی هم جلوگیری می شود. به کمک تایمر تاخیر می توانید زمان اتمام کار دستگاه را تعیین کنید. این قابلیت کمک می کند شروع به کار دستگاه را برای زمانهایی که در خانه نیستید طوری تنظیم نمایید که درست زمانی که به خانه بر می گردید لباسشویی شستن لباسها را به اتمام برساند. در این صورت دیگر لباسهای شسته شده مدت طولانی داخل دستگاه نخواهند ماند و بو نخواهند گرفت. قابلیت هوشمند عیب یابی نواقص روی داده برای دستگاه را تشخیص داده و اطلاع رسانی می کند تا با رفع به موقع آن مانع از اسیب دیدگی جدی دستگاه شد. با اتصال لباسشویی به موبایل هوشمند می توان از طریق برنامه ویژه از این نواقص اطلاع یافت. این برنامه راه حلهایی هم برای رفع آن ارائه می دهد و سبب عدم نیاز به حضور تکنسین و کاهش هزینه های جانبی می شود. این لباسشویی در دو رنگ سفید(مدل WW80J5555FW1) و اینوکس(مدل WW80J5555FX1) تولید شده است. با توجه به اهمیت بالای سامسونگ به جنبه طراحی محصولات خود این لباسشویی هم از طراحی زیبا و جذابیت خاص برخوردار شده است. درب آن در جلو قرار داشته و طراحی کریستالی براقی دارد که در نوع خود جدید به شمار می رود. 
شما می توانید این محصول پیشرفته و بسیار با کیفیت را با قیمتی مناسب از سایت بانه24 خریداری کرده و از خدمات و مزایای پس از فروش بی نظیر ما بهره مند گردید. اعتماد شما عزیزان سرمایه ما بوده، قدردان این اعتماد هستیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 

خرید از فزوشگاه بانه کالا لباسشویی درب از جلو سامسونگ


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلWW80J5555FX1
کشور سازنده کره / مونتاژ لهستان
شرکت سازنده سامسونگ - SAMSUNG
سال ساخت 2021
 مشخصات عمومی
نوعدرب از جلو
نصبروکار(مبله)
موتوراینورتر دیجیتال/
دارای ده سال گارانتی/
رنگاینوکس
رده بندی انرژیA+++/
 گنجایش - ابعاد - دور
ظرفیت کل8 کیلوگرم
وزنخالص: 61 کیلوگرم
کل: 63 کیلوگرم
ابعادخالص: 600x850x550 میلیمتر
کل: 670x890x660 میلیمتر
عمق 550 میلیمتر
پهنا 600 میلیمتر
دور موتور1400 دور در دقیقه/
قابلیت تنظیم سرعت(400، 800، 1200، 1400)/
میزان مصرف(آب و برق و ...)
مصرف آب 8100 لیتر در سال
مصرف برق 166 کیلو وات ساعت در سال/
برنامه های شستشو
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه های شستشو
  • شستشوی لباسهای کتانی Cotton
  • شستشوی سریع 15 Quick Wash
  • شستشوی روزانه Daily Wash
  • شستشوی لباسهای پشمی Wool
  • شستشوی لباسهای کودکان Baby Care
  • شستشوی البسه کتانی بزرگ E Cotton
  • شستشوی لباسهای مصنوعی Synthetics
  • شستشوی لباسهای ظریف Delicates
  • شستشوی ملافه Bedding
  • پوشاک تیره Dark Garment
  • Rinse + Spin
  • Spin
  • Super Eco Wash
  • برنامه ویژه شستشوی دیگ Drum Clean
گزینه های اضافی
  • Delay End پایان با تاخیر
  • پیش شستشو +Pre Wash
  • شستشوی شدید(متمرکز) Intensive
 مشخصات
میزان صدا
  • در حالت خشک کن: 79 دسی بل
  • در حالت شستشو: 62 دسی بل
دربدرب کریستالی براق(جدید)/
جهت باز شدن به سمت چپ/
درب مشکی رنگ/
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
درامجنس: استیل ضد زنگ
نوع: الماسه Diamond Drum
صفحه نمایشال ای دی LED/
سایر ویژگی ها
  • درب کریستالی جدید
  • فناوری Bubble Soak و لکه بری قوی
  • فناوری Bubble technology و حباب ساز
  • دارای تاخیر در زمان پایان کار
  • فناوری Easy Iron جهت اتوکشی آسان
  • مجهز به Quick Wash و شستشوی سریع
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
  • دارای StayClean Drawer و شستشوی مواد شوینده داخل محفظه
  • دارای حافظه ذخیره اخرین تنظیمات
  • شستشوی قوی با صدا و لرزش ناچیز
  • پیش شستشو
  • پنل الکترونیکی با نمایشگر LED و عملکرد دکمه
  • قابلیت تنظیم دما(20, 30, 40, 60, 90)
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • گزینه Intensive جهت لکه بری قوی
  • گزینه Drum Clean مخصوص شستشو و ضد عفونی کردن دیگ لباسشویی
  • تضمین عملکرد و کارای موتور با تکنولوژی Digital Inverter تا 10 سال توسط سامسونگ
  • قفل کودک
  • اقلام همراه: کشوی مواد شوینده، پایه لباسشویی، کابل برق، دفترچه راهنما،


فناوری حباب ساز در لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ: 

از جمله فناوریهای کارامد موجود در لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ می توان به قابلیت حباب سازی Eco Bubble اشاره کرد. این فناوری قادر است با ترکیب آب، هوا و مواد شوینده حجم بالایی از حباب را در مدت کوتاهی تولید کند. این حبابها با سرعت بیشتری در اعماق لباسها نفوذ کرده و کیفیت شستشو را بهبود می بخشند. حتی در دماهای پایین آب هم تمیزی بسیاری حاصل می شود. این امر تاثیر زیادی در کاهش مصرف انرژی دارد. این قابلیت عمیقترین لکه ها و الودگیها را از بافت لباسها پاک می نماید. این ویژگی علاوه بر صرفه جویی در مصرف مانع از اسیب دیدن بافت لباسها در شستشوهای مکرر می شود. 

لباسشویی 8 کیلوی WW80J5555FX1 بانه24


لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ با قابلیت Bubble Soak: 

فناوری دیگر WW80J5555FX1 سامسونگ قابلیت Bubble Soak است که یک لکه بری قوی ایجاد می کند و توانایی حذف انواع لکه ها را دارد. این قابلیت با تمیز کردن سخت ترین لکه ها لباسهایی بسیار پاکیزه تحویلتان خواهد داد. این فناوری همزمان با ترکیب اب و مواد شوینده حباب نیز تولید می کند. به این شکل مواد شوینده به شکل حبابهای موثر درون بافت لباسها نفوذ کرده و همه لکه ها را سست نموده و جدا می سازد و در خود حل می کند. با انتخاب این گزینه و زدن دکمه Bubble Soak یک برنامه 30 دقیقه به برنامه انتخاب شده اضافه می گردد که به راحتی قادر است سخت ترین لکه ها را از میان بردارد. 

WW80J5555FX1 سامسونگ عرضه در بانه کالا


موتور اینورتر دیجیتال لباسشویی سامسونگ WW80J5555FX1

از قابلیتهای پیشرفته لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ می توان به موتور کارامد اینورتر دیجیتال اشاره کرد. این موتور با مصرف کم برق قدرت و کارایی بالایی ارائه می دهد. همچنین صدای کمتری ایجاد می کند و از طول عمر بسیار طولانی برخوردار است. رده مصرف برق این دستگاه +++A بوده که گواه کم مصرف بودن آن به شمار می رود. همچنین سامسونگ این موتور را ده سال ضمانت کرده است که بیانگر کیفیت ساخت بالای آن به شمار می رود. این موتور می تواند تا بیست سال عمر مفید داشته باشد. قطعات قوی و باکیفیت به کار رفته در این لباسشویی سبب شده است هنگام کار صدا و لرزش پایینی ایجاد شود. 

بانه کالا خرید لباسشویی اینورتر دیجیتال سامسونگ


لباسشویی WW80J5555FX1 با قابلیت شستشوی محفظه مواد شوینده: 

از ویزگیهای مفید لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ که سبب راحتی کار کاربران آن هم شده است، می توان به قابلیت شستشوی بهداشتی محفظه مواد شوینده اشاره نمود. این امر باعث می شود بعد از پایان کار دستگاه هیچ اثری از باقی مانده مواد شوینده و دیگر موارد درون محفظه باقی نماند. این کار به کمک فشار قوی اب و ویژگی اب کشی انجام می شود. اب با فشار بالا وارد این محفظه شده و همه مواد شوینده را درون خود حل می کند و سپس وارد دیگ شستشو می شود. ورود حجم کافی مواد شوینده به داخل دیگ سبب شستشوی بهتر لباسها هم می گردد. با تمیزی کامل محفظه مواد شوینده از دردسر تمیز کردن آن پس از هر بار شستشو راحت خواهید شد. این امر طول عمر مفید لباسشویی را هم افزایش می دهد. 

لباسشویی پیشرفته WW80J5555FX1 سامسونگ بانه24


طراحی و قابلیتهای دیگر لباسشویی سامسونگ WW80J5555FX1: 

لباسشویی WW80J5555FX1 سامسونگ همانند دیگر محصولات این کمپانی بزرگ کره ای از ظاهری شیک و چشم نواز برخوردار بوده که نمایی زیبا و مدرن به محیط می بخشد. به راحتی می توان متوجه شد که شرکت سامسونگ اهمیت بالایی برای ظاهر محصولات خود قایل است. این لباسشویی 8 کیلوگرمی در دو رنگ سفید(مدل WW80J5555FW1) و اینوکس(مدل WW80J5555FX1) تولید شده است. با ظرفیت 8 کیلو جوابگوی نیازهای یک خانواده متوسط خواهد بود. این مدل از نوع لباسشوییهای درب از جلو به شمار می رود. درب به سمت چپ باز می شود. درب طراحی کریستالی براق بسیار زیبایی دارد(درب مشکی رنگ). این طراحی در نوع خود جدید به شمار می رود. در سمت راست بخش بالایی نمایشگر LED قرار گرفته و اطلاعات شستشو از طریق آن قابل مشاهده است. در مرکز هم ولوم چرخشی ویژه انتخاب نوع برنامه شستشو به چشم می خورد. ورودی محفظه مواد شوینده هم در سمت چپ است. 

لباسشویی درب از جلو WW80J5555FX1 خرید از بانه24


لباسشویی WW80J5555FX1 با قابلیت عیب یابی خودکار: 

لباسشویی سامسونگ WW80J5555FX1 هوشمند است و می تواند به موبایل هوشمند وصل شود. این لباسشویی به سیستم عیب یابی هوشمند Smart Check برای تشخیص و عیب یابی مشکلات دستگاه مجهز شده است. با نصب برنامه ویژه بر روی موبایل از نواقص روی داده برای دستگاه مطلع خواهید شد. این برنامه همچنین راه حلهایی ارائه می دهد و نیاز به تعمیرکار و هزینه های جانبی گزاف را تا حد زیادی رفع می کند. به کمک این قابلیت طول عمر دستگاه افزایش چشم گیری پیدا خواهد کرد. 

خرید از بانه لباسشویی سامسونگ با قابلیت عیب یابی هوشمند
سامسونگ مدل WW80J5555FX1 با فناوری حباب ساز




برچسب محصول: لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ WW80J5555FX1, ماشین لباسشویی 1400 دور WW80J5555FX1 بانه, قیمت لباسشویی سامسونگ در بانه کالا, خرید لباسشویی از بانه24, لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل سامسونگ SAMSUNG, لباسشویی اینورتر دیجیتال WW80J5555FX1 قیمت در بانه, 


لباسشویی 8 کیلویی اکوبابل سامسونگ درب کریستال SAMSUNG WW80J5555FX1


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید