تبلت سرفیس پرو Microsoft Surface Pro 7 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

تبلت سرفیس پرو Microsoft Surface Pro 7

10 روز مهلت تست و ضمانت برگشت کالا در صورت داشتن هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری

لپ تاپ 12 اینچ Surface Pro 7 خرید از بانهخرید ارزان از بانه کالا Microsoft Surface Pro 7
Surface Pro 7 تبلت 12 اینچ مایکروسافتقیمت Microsoft Surface Pro 7 در بانه کالا
تبلت مایکروسافت Surface Pro 7 خرید از بانهMicrosoft Surface Pro 7 قیمت تبلت استوک در بانه


نگاه اجمالی به لپ تاپ سرفیس پرو مایکروسافت Microsoft Surface Pro 7: 

لپ تاپ سرفیس پرو مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 7 یک کامپیوتر سبک و باریک و در عین حال قدرتمند و کارامد است. این تبلت با قطر نمایشگر 12.3 اینچ یک محصول بسیار جمع و جور با حمل اسان به شمار می اید. ظاهر ان بسیار شبیه مدلهای پیشین سرفیس پرو بوده و تفاوت چندانی حس نمی شود. ابعاد ان 8.5 × 201 × 292 میلیمتر و وزن ان تنها 775 گرم است. بنابراین به راحتی می توانید ان را همراه خود به هر جایی ببرید. این محصول تبدیل شونده چند کاره می تواند به عنوان تبلت و یا لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرد. به راحتی می توانید صفحه کلید را به ان متصل کرده و یا جدا نمایید. مجهز به نمایشگر لمسی است. قابلیت لمسی این محصول می تواند از ده فرمان لمس همزمان پشتیبانی کند. همچنین امکان استفاده از قلم دیجیتالی فراهم است. نمایشگر دارای کیفیت تصویر 2K است. بنابراین تصاویر بسیار واضح و پر از جزییاتی را به کمک 5 میلیون پیکسل رنگی به نمایش در می اورد. از قابلیتهای سخت افزاری این محصول می توان پردازنده نسل دهم اینتل مدل Ci5-1035G4 با 6 مگابایت کش و سرعت 1.1 تا 3.7 گیگاهرتز، رم 8 گیگابایتی DDR4، هارد SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و گرافیک اینتل مدل Intel iris plus را نام برد. بنابراین یک محصول با قابلیتهای سخت افزاری رده بالا با کاربری حرفه ای به شمار می رود. عملکرد پردازنده مرکزی و رم بسیار خوب است و هنگام اجرای برنامه‌ های حرفه‌ ای با مشکل رو به‌ رو نخواهید شد. به این شکل عملکرد یک تبلت/لپ تاپ را همزمان خواهید داشت. لازم به ذکر است گرافیک آن آنبورد بوده و نباید این مدل را با یک لپ‌ تاپ یا کامپیوتر با گرافیک مجزا مقایسه کرد. به لحاظ درگاههای ارتباطی در حد لپ تاپهای رایج نیست اما با داشتن پورتهای USB 3.0 و USB-C می تواند به طیف گسترده ای از ابزارها و لوازم جانبی وصل شده و عمده نیازهای کاربران را براورده سازد. شما می توانید به سهولت لوازم جانبی مدرن را به این تبلت متصل نمایید. این محصول همچنین دارای شیار کارت حافظه و جک 3.5 میلیمتری صدا است. البته از سیم کارت پشتیبانی نمی کند. از قابلیتهای ارتباطی بی سیم این وسیله می توان به بلوتوث داخلی نسخه 5.0 و وای فای نسخه 6 اشاره نمود. این محصول دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. بنابراین در کنفرانسهای ویدیویی کیفیت تصویر خوبی را انتقال می دهد(کیفیت HD). دوربین اصلی امکان فیلم‌ برداری با کیفیت Full HD را فراهم می کند. از قابلیتهای امنیتی این محصول می توان به امکان تشخیص چهره اشاره کرد. بلندگوهای استریو با صدای دالبی صوت رسا و دقیقی را به گوشهای مخاطب می رساند. از ویژگیهای برجسته این محصول می توان به باتری توانمند ان اشاره نمود که قادر است تا 10.5 ساعت شارژ نگه دارد و به شما امکان می دهد مدت طولانی این لپ تاپ را همراه خود داشته باشید. شتاب‌ سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ و مغناطیس سنج از دیگر قابلیتهای این محصول همراه هستند. 
شما عزیزان می توانید این لپ تاپ را با قیمتی بسیار مناسب و مزایای پس از فروش ویژه از سایت بانه24 خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست، سپاسگزار این اعتماد هستیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدلMicrosoft Surface Pro 7
شرکت سازنده مایکروسافت - Microsoft
 مشخصات فیزیکی
وزن775 گرم
ابعاد8.5 × 201 × 292 میلیمتر
پردازنده مرکزی - CPU
سازندهاینتل - Intel
سریCore i5
مدلCi5-1035G4
نسل 10
محدوده سرعت 1.1 گیگاهرتز تا 3.7 گیگاهرتز
کش - Cache6 مگابایت
رم - RAM
ظرفیت 8 گیگابایت(قابل ارتقا تا گیگابایت)
نوعDDR4
حافظه داخلی(هارد - HARD)
ظرفیت256 گیگابایت
نوعSSD m2
توضیحات...
گرافیک
سازندهاینتل - Intel
مدل Intel iris plus
سایر...
نمایشگر
اندازه12.3 اینچ
نوعLED
کیفیت 2K/
1824 × 2736 پیکسل(267 پیکسل در هر اینچ)/
نسبت تصویر3:2
سایرقابلیت لمسی نمایشگر(تاچ) با امکان کار با قلم/
قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان/
مجهز به لایه‌ی محافظ گوریلا گلس 4 (Gorilla Glass 4)/
دارای 5 میلیون پیکسل/
باطری
نوع...
ظرفیت43.2 وات ساعت
توضیحات باتری عالی با نگه داری شارژ بالا(تا 10.5 ساعت)
امکانات
درایو نوریندارد-فاقد این قابلیت
وبکم
دوربین اصلی: 8.0MP rear-facing autofocus camera with 1080p full HD video
دوربین سلفی: 5.0MP front-facing camera with 1080p Skype HD video
کیبورد
تاچ
اسپیکر مجهز به بلندگوهای استریو با صدای دالبی (Stereo speakers with Dolby audio 1.6W)/
مجهز به میکروفون‌های استریو (Dual far-field Studio Mics)/
حسگرها شتاب‌ سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج
وای فای - WiFi - Wi-Fi 6: 802.11ax compatible
بلوتوث داخلی - نسخه 5.0
دکمه های فیزیکیVolume, Power
پورت 0.USB 31 عدد
سایر
  • USB Type-C
  • جک 3.5 میلیمتری صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه microSD
  • Compatible with Surface Dial off-screen interaction (سازگار با سرفیس دایال)
  • Surface Type Cover port (برای اتصال کیبورد سرفیس)
  • Surface Connect port
سایر مشخصات
گریدبسیار تمیز و در حد صفر(استوک نمایشگاهی با ۲ روز کارکرد)
ویژگیهانازک و سبک/
بدنه ساخته شده از منیزیوم/
کیفیت تصویر خیره کننده 2K/
مجهز به سنسور تشخیص چهره Windows Hello face authentication camera (front-facing)/
کاربریعمومی
سیستم عاملویندوز 10
اقلام همراهشارژر و کیبورد اورجینال


طراحی تبلت مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro 7: 

در کل مدلهای مختلف تبلت Microsoft Surface Pro دارای طراحی فوق العاده هستند. نهایت دقت در ساخت ان به کار رفته است تا محصولی بی نظیر باشد. از مواد باکیفیت در ساخت ان استفاده شده است. جنس بدنه از منیزیم است. البته مدل Microsoft Surface Pro 7 به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدلهای پیشین نداشته و عمده این تفاوت به درگاه USB-C مربوط می شود که امکان شناخت راحت تر ان از مدلهای پیشین را فراهم کرده است. با وجود طراحی عالی و جذاب ولی با توجه به سابقه چند ساله این طرح، انتظار تغییر و ارائه طرحی جدید می رفت که متاسفانه اینطور نشده است. به عنوان مثال هنوز حاشیه دور نمایشگر زیاد است و بهتر بود باریکتر می شد. 

Surface Pro 7 تبلت لمسی با کیفیت 2K


نمایشگر لپ تاپ سرفیس پرو Microsoft Surface Pro 7: 

لپ تاپ Microsoft Surface Pro 7 مایکروسافت دارای نمایشگر 12.3 اینچی است. با توجه به این اندازه محصولی بسیار سبک و جمع و جور با حمل راحت به شمار می رود. نمایشگر از کیفیت خیره کننده 2K برخوردار است. با این کیفیت تصاویری فوق العاده و غنی از جزییات را به چشمان بیننده می رساند. وضوح و شفافیت نمایشگر بالاست. این کیفیت 5 میلیون پیکسل رنگی را شامل می شود. نمایشگر قابلیت لمسی دارد و از ده فرمان لمس همزمان پشتیبانی می کند. امکان استفاده از قلم دیجیتالی هم همراه نمایشگر فراهم است. از ویژگیهای دیگر نمایشگر می توان به لایه محافظ گوریلا گلس 4 (Gorilla Glass 4) اشاره کرد. متاسفانه حاشیه دور نمایشگر باریکتر نشده است. قابلیت پخش HDR هم از این محصول رده بالا انتظار می رفت که عملی نشده است. 

Microsoft Surface Pro 7 خرید از بانه


درگاههای ارتباطی لپ تاپ Microsoft Surface Pro 7: 

تبلت Microsoft Surface Pro 7 به لحاظ درگاههای ارتباطی متنوع نیست اما عمده نیازهای کاربران را براورده می کند. به درگاه USB 3.0 و همچنین USB-C مجهز است که امکان اتصال به طیف وسیعی از ابزارهای جانبی را فراهم می کنند. این پورتها در طرف راست قرار دارند و به سهولت قابل استفاده هستند. جک 3.5 میلیمتری صدا، درگاه کارت حافظه، Surface Type Cover port(برای اتصال کیبورد سرفیس) و ... از قابلیتهای ارتباطی دیگر این محصول هستند. اگر این مدل به Thunderbolt 3 مجهز می شد بسیار عالی می بود. شما با استفاده از کارت حافظه می‌توانید ظرفیت این تبلت را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های این مدل استفاده از میکروفون‌های استریو است که صدای شما را با وضوح بالایی انتقال می دهد. در صورت تمایل می توان مداد و کیبورد را برای این محصول به شکل جداگانه تهیه نمود. 

خرید تبلت استوک از فروشگاه بانه24 سرفیس پرو 7


باتری تبلت سرفیس پرو مایکروسافت Surface Pro 7: 

لپ تاپ 12 اینچ Microsoft Surface Pro 7 دارای باتری عالی با نگهداری شارژ بالا است. این باتری تا 10.5 ساعت شارژ نگه می دارد و بنابراین مدت طولانی این تبلت سبک و جمع و جور را می توان همراه خود داشت. البته سخت افزار این مدل قویتر شده است ولی به همان نسبت باتری بهبود نیافته است. بنابراین تغییر چندانی در عمل نسبت به مدلهای پیشین حس نمی شود. در کل با توجه به عملکرد حرفه ای این تبلت و سخت افزارهای کارامد به کار رفته در ان، مدت 10.5 ساعت شارژدهی هم زمان عالی به شمار می آید. 

لپ تاپ/تبلت Surface Pro 7 مایکروسافت بانه کالا


مشاهده محصول در سایت مایکروسافت Microsoft


برچسب محصول: تبلت 12.3 اینچ سرفیس پرو 7 مدل Surface Pro 7, لپ تاپ مایکروسافت Microsoft ارزان بانه, قیمت تبلت Microsoft Surface Pro 7, خرید لپ تاپ از بانه24, بانه کالاهور لپ تاپ مدل Surface Pro 7, تبلت Microsoft عرضه در BANE24 بانه کالا - بانه 24

تبلت سرفیس پرو Microsoft Surface Pro 7


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید