%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C 14 %D9%86%D9%81%D8%B1%D9%87 %D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%BE%D9%88%D9%84 Whirlpool WFC3C23PFX %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

ظرفشویی 14 نفره ویرپول Whirlpool WFC3C23PFX

مشاهده ی مدل مشابه در پایین همین صفحه

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+150,000 تومان) 

خرید از بانه کالا WFC3C23PFX ویرپولخرید ارزان از فروشگاه بانه کالا WFC3C23PFX
قیمت خرید ظرفشویی WFC3C23PFX در بانهویرپول WFC3C23PFX دارای سبد کارد و چنگال

ظرفشویی WFC3C23PFX با موتور دایرکت درایو

نگاه اجمالی به ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC3C23PFX: 

ماشین ظرفشویی WFC3C23PFX از جمله ظرفشوییهای پیشرفته و کارامد بازار به شمار می رود که توسط شرکت امریکایی ویرپول Whirlpool تولید شده است. این محصول با ظرفیت 14 نفره توانایی شستشوی تعداد زیادی ظروف در ابعاد و اشکال متنوع را دارد. شما می توانید از کارد و چنگال گرفته تا قابلمه های بزرگ را با این وسیله شستشو دهید. این محصول سه طبقه است و ظرفیت بالایی دارد. طبقه فوقانی می تواند تا شده و در مواقع لزوم امکان قرار دادن ظروف بزرگ را در طبقه پایینی فراهم کند. طبقات از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار هستند و به این شکل نوعی سیستم چیدمان هوشمند را در اختیارتان می گذارند. این دستگاه به سبد مخصوص کارد و چنگال مجهز است. از ویژگیهای برجسته ان می توان به موتور اینورتر دیجیالی اشاره نمود. این موتور قدرت و عملکرد بالایی دارد و میزان مصرف برق ان هم بسیار بهینه است. رده مصرف انرژی این دستگاه ++A بوده که گواه کم مصرف بودن ان به شمار می رود. موتور فاقد تسمه است و از عملکرد گیربوکس بهره می برد که اصطلاحا به دایرکت درایو Direct Drive مشهور است. طراحی ویژه موتور و متعلقات ان سبب شده است هنگام کار صدایی پایین از این دستگاه بشنوید. شدت صدای ان 43 دسی بل است. عمر موتور طولانی بوده و سالها این وسیله بدون مشکل کار شستشوی ظروف را انجام خواهد داد. میزان مصرف اب این محصول 9.5 لیتر در هر چرخه است که با توجه به ظرفیت 14 نفره ان جز دستگاههای کم مصرف به شمار می اید. این ظرفشویی 8 برنامه شستشوی متنوع دارد و دست شما را در انتخاب برنامه مناسب برای حصول کیفیت بهتر شستشو در شرایط مختلف باز گذاشته است. شروع با تاخیر(از 1 تا 24 ساعت)، پنل دیجیتالی لمسی بزرگ و خوانا، شستشوی Multi Zone و شستشوی پرفشار، فناوری Sensetive(جهت تشخیص میزان الودگی و تنظیم مصرف اب، مواد شوینده و مدت چرخه متناسب با ان)، PowerClean Pro(پاکسازی سخترین لکه ها بدون اسیب دیدن ظروف) و ... از قابلیتهای متنوع این محصول هستند. این ظرفشویی با رنگ نقره ای طراحی لوکس و زیبایی دارد. جنس بخشهای مختلف ان از فولاد ضد زنگ است و ماندگاری طولانی به این دستگاه می بخشد. بخشی از پنل بر روی قسمت جلویی درب قرار دارد. بیشتر بخشهای ان بر روی لبه بالای درب قرار گرفته به گونه ای که با بسته شدن در از دید پنهان می شود. 
شما عزیزان می توانید این ظرفشویی را با قیمتی بسیار مناسب و مزایای پس از فروش ویژه از سایت بانه24 خریداری کنید. اعتماد شما سرمایه ماست، سپاسگزار این اعتماد هستیم. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید: 


 مشخصات کلی
مدل WFC3C23PFX
کشور سازنده امریکا / مونتاژ لهستان
شرکت سازنده ویرپول - Whirlpool
نوع روکار
ظرفیت  14 نفره
رنگنقره ای
موتور اینورتر بدون تسمه
مشخصات انرژی و مصرف
برچسب انرژیA++
کلاس خشک کن B
مصرف برق266 کیلو وات ساعت در سال
مصرف آب در هر چرخه 9.5 لیتر
قفسه
تعداد سبد 3 سبد(با رنگ ابی کبالتی)
قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها
سینی کارد و چنگال
توضیحات
  • مجهز به سبد هوشمند تاشو جهت ایجاد فضای بیشتر برای ظروف بزرگتر
 شستشو
تعداد برنامه ها 8 برنامه
برنامه های شستشو
  • برنامه های شستشو 6th Sense: شستشوی حس ششم 60-50 درجه سانتیگراد (زمان شستشو: 1 ساعت و 25 دقیقه تا 3 ساعت)
  • Cristal: شستشوی کریستال 45 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 1 ساعت و 40 دقیقه)
  • Daily: شستشوی روزانه 50 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 1 ساعت و 30 دقیقه)
  • Eco 50: شستشوی اقتصادی 50 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 3 ساعت و 40 دقیقه)
  • Intensive: شستشوی قدرتمند 65 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 2 ساعت و 50 دقیقه)
  • Pre-Wash: خیساندن (مدت زمان شستشو: 12 دقیقه)
  • Rapid 30’: شستشوی سریع 50 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 30 دقیقه)
  • Silent: شستشوی در شب 50 درجه سانتیگراد (مدت زمان شستشو: 3 ساعت و 30 دقیقه)
 مشخصات فنی
شدت صدا
43 دسی بل
دماحداکثر دمای اب ورودی: 60 درجه سانتی گراد
ابعاد - وزن
ابعاد 60 پهنا / 85 ارتفاع / 59 عمق (سانتی متر)
وزن خالص: 47 کیلوگرم
ویژگیها و امکانات
جهت باز شدن درببه سمت پایین
نوع باز شدن دربدستگیره
نمایشگرLED دیجیتالی به همراه پنل لمسی
جنساستیل ضد زنگ
سایر
  • مجهز به سبد دسته دار
  • شستشوی خودکار
  • شستشوی سریع
  • سنسور فناوری حس ششم
  • تکنولوژی Sense PowerClean Pro (تمیز کردن سخت ترین کثیفی ها با حداقل مصرف)
  • شاخص زمان باقی مانده
  • سیستم تاخیر در شروع برنامه(حداکثر تا 24 ساعت)
  • مجهز به سنسور PLP2
  • سیستم عیب یاب و اعلام مشکل
  • تکنولوژی Sensitive و صرفه جویی در مصرف انرژی
    • طول سیم برق: 130 سانتیمتر
    • طول لوله ورودی آب: 155 سانتیمتر
    • طول لوله خروجی آب: 150 سانتی متر


طبقات سه گانه ظرفشویی ویرپول WFC3C23PFX: 

ظرفشویی 14 نفره WFC3C23PFX از سه طبقه تشکیل شده است و امکان چیدمان حجم بالایی از ظروف در ابعاد و اشکال مختلف را می دهد. طبقه پایینی برای ظروف بزرگ و کثیف است تا در معرض فشار اب بیشتری باشد. طبقه وسط مخصوص ظروف شیشه ای و طبقه بالایی ویژه ظروف کوچکی مانند کارد و چنگال طراحی شده است. طبقات بسیار انعطاف پذیر هستند و هر نوع ظرفی را به راحتی می توانید بر روی انها بچینید. طبقات قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و دست شما را هنگام چیدمان ظروف باز گذاشته تا با مدیریت هوشمند چیدمان بالاترین بهره برداری را از فضای موجود بکنید. این محصول دارای سبد ویژه اقلام کوچکی چون کارد و چنگال است. البته می توان این بخش را هم خارج کرده و فضای بیشتری در اختیار طبقات پایینی قرار داد. 

ویرپول WFC3C23PFX دارای سبد کارد و چنگال


برنامه های ماشین ظرفشویی ویرپول WFC3C23PFX: 

ظرفشویی WFC3C23PFX ویرپول با 8 برنامه شستشوی متنوع ظرفهای شما را از هر گونه لکه و الودگی پاک می کند. برنامه های متنوع در شرایط مختلف شستشوی بهینه ای را به ارمغان می اورند. می توانید متناسب با حجم ظروف، شدت کثیفی انها و دیگر موارد برنامه مناسب را انتخاب نمایید. شستشوی اقتصادی، شستشوی روزانه در دمای 50 درجه، شستشوی شدید در دمای 60 درجه، پیش شستشو، شستشوی ایمن ظروف شیشه ای، شستشوی سریع، شستشوی بیصدا و ... از جمله برنامه های موجود در این دستگاه هستند. در مواقعی که نیاز به شستن سریع ظرفها دارید می توانید از برنامه شستشوی سریع بهره ببرید. در این حالت در مدت 30 دقیقه ظرفهایی کاملا تمیز در اختیار خواهید داشت. شستشوی ایمن ظروف شیشه ای هم مانع از اسیب دیدن ظروف حساس شیشه ایی بر اثر فشار و تغییرات دمایی می شود. شما می توانید فرایند شستشو را بعد از اعمال تنظیمات مورد نظر به مدت 1 تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. سیستم شستشوی این وسیله از نوع روتاری یا چرخشی بوده که متشکل از یک پروانه دو پره با منافذ متعدد خروج اب است. 

WFC3C23PFX با قابلیت شستشوی سریع بانه24


قابلیت Sensetive در ظرفشویی WFC3C23PFX ویرپول: 

فناوری حس ششم 6th-Sense یا به عبارت دیگر Sensetive در ظرفشویی WFC3C23PFX ویرپول متشکل از حسگرهایی برای اندازه گیری میزان کثیفی ظرفها است که به بهینه سازی چرخه شستشو کمک زیادی می کند. این قابلیت به کمک داده های حاصل از این حسگر عواملی چون فشار اب، مقدار مواد شوینده و طول چرخه شستشو را تنظیم می کند. به این شکل تا میزان 50 درصد در مصرف دستگاه صرفه جویی به عمل می اید. 

ظرفشویی کم مصرف WFC3C23PFX بانه کالا


ویژگی PowerClean ظرفشویی 14 نفره ویرپول WFC3C23PFX: 

ظرفشویی پیشرفته WFC3C23PFX ویرپول ساخت امریکا بوده و قابلیتهای کارامدی را در خود جای داده است. قیمت ان در مقایسه با دیگر برندها و به نسبت قابلیتهای موجود بسیار مناسب است. یکی از ویژگیهایی که باعث کیفیت بالاتر شستشو و صرفه جویی شده است، فناوری PowerClean Pro نام دارد. در واقع سنسورهای موجود شدت کثیفی را سنجیده و میزان فشار اب را متناسب با ان تنظیم می کند. به این شکل صرفه جویی قابل توجهی حاصل می گردد. این قابلیت با یکبار شستشو همه الودگیها را رفع می نماید. این فناوری اب را گرم کرده، سپس اب داغ را با حالت اسپری بر روی ظرفها می پاشد. به این شکل به ظروف اسیبی نمی رسد و در عین حال همه چربیها و الودگیهای ان هم بر طرف می شود. 

شستشوی ایمن ظروف حساس با WFC3C23PFX


خشک کن با Auto Air در ظرفشویی WFC3C23PFX ویرپول: 

قابلیت Auto Air در ظرفشویی WFC3C23PFX ویرپول وظیفه خشک کردن ظروف را بر عهده دارد. پس از اتمام شستشو درب به صورت خودکار باز می شود تا هوای مرطوب داخلی تخلیه گردد. دما به 40 درجه می رسد و درب تا 10 درجه باز می شود، سپس فرایند خشک کردن شروع می گردد. دقت کنید به شکل سهوی یا عمدی مانع باز شدن درب نشوید و یا این امر اتفاق نیافتد(مثلا چیدمان غیر اصولی ظروف جلو باز شدن درب را بگیرد). 

فروشگاه بانه24 عرضه کننده WFC3C23PFX ویرپول


مشاهده محصول در سایت ویرپول Whirlpool


برچسب محصول: ماشین ظرفشویی 14 نفره ویرپول مدل WFC3C23PFX, قیمت ظرفشویی ویرپول در بانه, خرید ظرفشویی Whirlpool WFC3C23PFX بانه24, خرید آنلاین از فروشگاه بانه کالا, قیمت ماشین ظرفشویی در بانه, 


ظرفشویی 14 نفره ویرپول Whirlpool WFC3C23PFX


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید