%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1 %DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C 24000 %D8%B3%D8%B1%D8%AF %D9%88 %DA%AF%D8%B1%D9%85 %D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%B1 %D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%84%DB%8C EVVOLI EVDC 24K %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA %D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87 %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7 %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF

بازگشت سبد خرید

کولر گازی 24000 سرد و گرم اینورتر ایوولی EVVOLI EVDC-24K

24 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+200,000 تومان)

خرید کولر گازی ارزان در بانه evvoli evcis-md


نگاه اجمالی به کولر گازی سرد و گرم اینورتر ایوولی  EVDC-24K : 

از جمله کولرهای گازی کارامد و ارزان قیمت بازار و در عین حال بسیار با کیفیت بازار می توان به کولر گازی دیواری اینورتر ایوولی مدل EVVOLI EVDC-24K  اشاره کرد. مدل مورد اشاره ما از ظرفیت 24000 BTU برخوردار بوده و قابلیت سرمایشی/گرمایشی دارد، به عبارتی هم در فصل گرما و هم در فصل سرما می تواند برای خنک کردن و یا گرم کردن محیط استفاده شود. کلاس آب و هوایی این مدل T1(مناطق معتدل) است و با توجه به ظرفیت 24000 آن می تواند در محیطهایی با ابعاد تا 85 متر مربع به کار گرفته شود. کولرهای گازی نسبت به مدلهای آبی از قدرت و کارایی بیشتر و مصرف پایینتر برخوردار هستند. مدلهای دیواری هم فضایی اشغال نمی کنند و هم اینکه زیبایی خاصی به محیط مورد استفاده می بخشند. مدلهای دیواری از دو بخش تشکیل شده اند، پنل داخلی با قابلیت نصب بر روی دیوار و بخش بیرونی به اسم موتور یا کمپرسور. این مدل سفید رنگ بوده و طراحی بسیار زیبایی دارد. از ویژگیهای اصلی کولر گازی ایوولی EVVOLI EVDC-24K می توان به گاز R410a و کمپرسور قدرتمند و کم مصرف روتاری اشاره کرد. این مدل از مصرف بسیار پایینی برخوردار است(رده مصرف ++A) و هنگام کار صدای بسیار کمی ایجاد می کند(40 دسی بل). این مدل در حالت سرمایش 10.2 آمپر و در حالت گرمایش 10.1 آمپر جریان می کشد که جز کم مصرفترین مدلهای موجود در بازار به شمار می رود. گاز پیشرفته R410A علاوه بر ایجاد بازدهی و قدرت خنک کاری بالا و کاهش مصرف برق، همچنین فاقد زیانهای زیست محیطی و آسیب به لایه ازن است. این گاز در فشار کمی مایع می شود که در نتیجه باعث افزایش بازدهی این محصول و کاهش مصرف برق آن می گردد. از قابلیتهای دیگر این دستگاه می توان به تنظیم جهت باد در چهار جهت(به شکل دستی)، قابلیت پرتاب باد تا 10 متر، تایمر 24 ساعته، قابلیت وای فای و امکان کنترل با گوشی، ریموت کنترل همراه، نمایشگر، قابلیت تشخیص دما، فیلتر گرد و خاک، حالت خواب، عملکرد سرمایش سریع(حالت توربو)، امکان تنظیم سرعت فن، پره های ضد فرسایش، رطوبت زدایی، محافظ برق و ... اشاره کرد. به لطف برخورداری از فیلتر تصفیه گرد و خاک هوای سالمی را در محیط به گردش در می آورد و با حذف عوامل الرژی زا تاثیر بسزایی بر روی سلامتی افراد می گذارد. 

شما عزیزان می توانید این محصول باکیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از سایت بانه 24 خریداری کرده و از مزایای ویژه پس از فروش ما بهره مند گردید. با ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا بیشتر با این محصول آشنایی پیدا کنید: 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدل ++EVVOLI EVDC-24K-A
کشور سازنده چین، به سفارش ایتالیا
شرکت سازنده ایوولی - EVVOLI
 مشخصات کلی
نوعاسپلیت دیواری تک پنل
کلاس آب و هواییناحیه آب و هوایی معتدل T1
گاز خنک کنندهR410A
موتورروتاری
رنگسفید
پنل داخلی
تعداد1 پنل
صدا40 دسی بل
ابعاد  1132x330x232 میلیمتر
کندانسور/کمپرسور
نوعروتاری
گازR410A
اینورتردارد
مشخصات فنی
عملکرد
سرمایشی / گرمایشی
رده مصرف انرژی A
ظرفیت سرمایش24000 BTU/h
ظرفیت گرمایش25000 BTU/h
ظرفیت کل24000 BTU/h
میزان پرتاب باد10 متر
برق
ولتاژ 220 تا 240 ولت تکفاز
فرکانس 50 تا 60 هرتز
حالت سرمایش 10.2 آمپر
حالت گرمایش 10.1 آمپر
قابلیتها
ابعاد فضای قابل استفادهتا 85 متر مربع
قابلیت تنظیم سرعت فندر دو سطح کم و متوسط
قابلیت تعویض مد Modeعملکرد در مدهای سرد، گرم، باد و مد چرخشی
قابلیت تنظیم جهت بادAIR FLOW(چپ و راست): دستی
SWING(بالا و پایین): دستی
سایر ویژگی ها
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای وای فای و امکان کنترل با موبایل
  • سیستم تشخیص دما
  • عملکرد سرمایش سریع(توربو)
  • سیستم کاهنده رطوبت(رطوبت زدایی)
  • تایمر 24 ساعت
  • حالت خواب
  • فیلتر گرد و خاک
  • تمیز کننده خودکار
  • مناسب مناطق گرمسیری
  • کمپرسور قدرتمند
  • محافظ برق
  • پره های ضد فرسایش
  • کم مصرف و بهینه
  • بسیار آرام و کم صدا
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
  • اقلام همراه: دفترچه راهنما، ریموت کنترل


طراحی کولر گازی 24000 ایوولی EVVOLI EVDC-24K اینورتر

کولر گازی سرد و گرم ایوولی EVVOLI EVDC-24K از طراحی مدرن و بسیار لوکس و زیبا برخوردار است. این دستگاه سفید رنگ بوده و به راحتی با محیط اطراف هماهنگ می شود. با ابعاد 1132x330x232 میلیمتر یک محصول جمع و جور به شمار می رود که در هر فضایی می تواند استفاده شود. علاوه بر طراحی، کیفیت ساخت آن هم بسیار خوب است. در این مدل از بهترین قطعات و مواد استفاده شده و بنابراین طول عمر بالایی دارد. می توانید این کولر گازی را هم در هوای گرم و هم در هوای سرد برای خنک کردن و یا گرم نمودن محیط به کار بگیرید. با میزان صدای 40 دسی بل یک محصول بسیار آرام و کم صدا به شمار می رود. در کنار صدای پایین مصرف برق آن هم پایین است. به کمک ریموت کنترل همراه به آسانی می توانید قابلیتهای مختلف دستگاه را به کار بگیرید. همچنین برخی مدلها قابلیت وای فای داشته و می توان به کمک گوشیهای هوشمند ان را کنترل نمود. از ویژگیهای دیگر این محصول می توان به گاز R410a، سیستم تشخیص دما، پره های ضد فرسایش(مقاوم در برابر گرما، سرما و خوردگی)، رطوبت زدایی، تصفیه هوا، تایمر 24 ساعته، محافظ برق و ... اشاره کرد. بر روی پنل داخلی نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است و داده های مورد نیاز از قبیل دما را در اختیار کاربر می گذارد. 




عملکرد کولر گازی 24000 اینورتر ایوولی EVVOLI EVDC-24K  : 

کولر گازی ایولی EVVOLI EVDC-24K  از قابلیتها و امکانات متنوعی بهره می برد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. این مدل به کمپرسور روتاری مجهز شده است. این نوع در محیطهای با دمای تا 42 درجه سانتی گراد کارایی عالی از خود نشان می دهند. کمپرسورهای روتاری(دورانی) به جای حرکت پیستونی با حرکت چرخشی 360 درجه ای گاز مبرد را فشرده و خنک می نمایند. بنابراین این موتورها صدای کمتر و مصرف پایینتری دارند. به لطف محافظ برق داخلی، موتور در برابر نوسانات ولتاژ برق و یا قطع و وصل شدنهای ناگهانی ایمن شده است. به کمک عملکرد سرمایش سریع(قابلیت توربو) این کولر گازی می تواند هوای سرد را با سرعت زیاد تولید کرده و در تمام محیط پخش کند و در نتیجه در مدت زمان کوتاهی هوای محیط خنک شده و به دمای مطلوب می رسد. با توجه به آنکه محیطهای مرطوب معمولا گرمتر به نظر می رسند و همچنین رطوبت باعث کاهش اثر خنک کنندگی کولر گازی می شود، در این مدل از سیستم رطوبت زدایی برای حل این مشکلات استفاده شده است. این قابلیت در فصول بارانی و یا محیطهای با رطوبت زیاد بسیار مفید عمل می کند. در این مدل می توان سرعت فن را در دو حالت تنظیم نمود. در محیطهای با رطوبت کم از سرعت بالا و در محیطهای با رطوبت زیاد از سرعت پایین استفاده کنید تا سطح رطوبت محیط مناسب گردد و محیط بهتر خنک شود. همچنین به شکل دستی می توان جهت جریان باد را به کمک دریچه ها در جهتهای چپ و راست(AIR FLOW) و یا بالا و پایین(SWING) تنظیم کرد و به این شکل امکان تنظیم دمای محیط به صورت متعادلتر همراه با مدیریت بهتر انرژی فراهم شده است. این محصول از مدهای کاری مختلفی بهره می برد. در کل کولرهای گازی ممکن است از حالتهایی چون حالت سرمایشی(ویژه فصول گرم)، حالت گرمایشی(ویژه فصول سرد)، حالت فن Fan(ویژه فصل بهار که نیازی به تغییر دما نیست و بیشتر عوض کردن هوای اتاق ملاک است)، حالت خشک Dry(ویژه مناطق شرجی برای حذف رطوبت)، حالت خودکار(تنظیم خودکار دما با توجه به دمای محیط) و ... برخوردار باشند. کولر گازی ایوولی  از مدهای کاری سرد، گرم، باد و چرخشی بهره می برد. به کمک قابلیت تایمر می توانید عملکردهایی مثل خاموش شدن را بری زمان خاصی تنظیم نمایید. 

EVVOLI EVCIS-MD خرید از بانه دارای کمپرسور روتاری


  • گاز خنک کننده R410a: گازهایی که معمولا در کولرهای گازی برای خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرند(یا می گرفتند) عبارتند از نوع قدیمی R22، نوع R32 و نوع R410. این گاز در اصل خود متشکل از دو گاز R35 و R125 است که به دلیل نقطه جوش پایین و تحمل دمای محیطی بالای 60 درجه از بازدهی و توان عالی برخوردار بوده و آن را برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب ساخته است. لازم به ذکر است که این گاز به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد، پیشرفته ترین و کارامدترین گاز در نوع خود است. این گاز سبب می شود در مصرف برق صرفه جویی به عمل آمده و با ارایه بالاترین قدرت خنک کنندگی، دستگاه در کمترین زمان ممکن قادر به خنک کردن محیط باشد. این گاز بر خلاف نوع R22 مشکلات زیست محیطی از جمله تهدید لایه ازن را هم ندارد. این گاز در سیستمهای بزرگ و قوی مورد استفاده قرار می گیرد که این سیستمها به دلیل کندانسور بزرگتر نسبت به مدلهای قدیمی استفاده کننده از گاز R22 با کندانسور کوچک،  در مصرف برق بسیار بهینه و به صرفه عمل می نمایند. 

  • انتخاب کولر گازی مناسب مناطق مختلف: با توجه به مصرف بالای کولرهای گازی باید سعی نمود تا گزینه مناسب را انتخاب کرده و در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد و بر عمر دستگاه هم افزود. این امر می تواند تا 10 درصد مصرف را کاهش دهد. سه کلاس آب و هوایی رایج هستند: T1 ویژه مناطق معتدل، T2 ویژه مناطق خنک و T3(تروپیکال) ویژه مناطق گرم و حاره ای که نوع مناسب هر محصول در مشخصات و برچسب انرژی آن درج شده است. نوع معتدل برای مناطق شمالی و همچنین تهران و کرج عالی هستند. این مدلها می توانند در دمای محیطی تا 43 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 46 درجه) از خود کارایی مناسب نشان دهند. نوع گرمسیری برای بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خوزستان کارایی دارند. این دستگاهها تا دمای محیطی 52 درجه سانتی گراد(مدلهای جدیدتر تا 55 و 60 درجه) هم قادر هستند عملکرد مناسب و بی مشکلی از خود ارایه نمایند. 

  • متراژ کاری: واحد BTU/H برای ظرفیت کولرهای گازی به کار می رود. متراژ محیط مورد استفاده یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب کولر گازی مناسب است. انتخاب ظرفیت باید متناسب با متراژ محیط مورد استفاده و ویژگیهای آن باشد تا بهترین کارایی و بالاترین بازدهی حاصل شود. انواع دیواری در ظرفیت های 7000 تا 36000 تولید می شوند. ظرفیت 7000 برای محیط های کمتر از 10 متر مربع، ظرفیت 10000 برای 10 تا 18 متر مربع، ظرفیت 12000 برای 10 تا 24 متر مربع، ظرفیت 18000 برای 18 تا 40 متر مربع، ظرفیت 24000 برای 50 تا 80 متر مربع و ظرفیت 36000 برای 80 تا 120 متر مربع می تواند جوابگو باشد. برای متراژهای بالاتر می توانید مثلا از نوع ایستاده با ظرفیت بیشتر استفاده نمایید(البته این مقادیر تقریبی بوده و عوامل دیگری هم تاثیر گذار هستند). 

  • مصرف کولرهای گازی: شاید در نگاه اول به نظر آید که مصرف کولرهای گازی بالا است، اما بنا به دلایلی عکس این مطلب صادق است و این نوع از سیستمهای تهویه مصرف پایینی هم دارند. کولرهای گازی در کل بازدهی بسیار بالاتری دارند و دمای محیط را در زمان کمتری به مقدار مطلوب می رسانند که این امر تاثیر زیادی در کاهش مصرف دارد(این محصولات معمولا دارای رده انرژی A یا B هستند). علاوه بر این کولرهای گازی فاقد نیاز به آب بوده و از این لحاظ هم به کاهش مصرف کمک قابل توجهی می کنند. 




برچسب محصول: کولر گازی 24000 ایوولی  اینورتر EVDC-24K , خرید کولر گازی سرد و گرم ایوولی اینورتر فوق کم مصرف A++ مدل EVDC-24K , قیمت کولر گازی ایوولی EVVOLI EVDC-24K , خرید کولر گازی 24000 از بانه ایوولی کم مصرف اینورتر ++EVDC-24K-A

کولر گازی 24000 سرد و گرم اینورتر ایوولی EVVOLI EVDC-24K


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید