%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 267 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD 2022 J267 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD GC J267 %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD

بازگشت سبد خرید

یخچال ساید ال‌ جی 287 سری جدید 2022 J287 مدل GC-J287

قیمت: 103,000,000 تومان


سفارش از طریق واتساپ

24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+500,000 تومان)  

مشخصات یخچال فریزر ال جی j287  قیمتخرید یخچال فریزر ساید J287  ال جی از بانه 24

خرید و قیمت J287یخچال فریزر ال جی قیمت J287

قیمت ارزان یخچال J287J287   قیمت J287 بانه کالا هور

قیمت J287 بانه کالا هور

نگاه اجمالی به یخچال و فریزر ساید بای ساید GC-J287

یخچال و فریزر gcj-287gnw  ال جی LG  در دسته‌بندییخچال‌های ساید بای ساید قرار می‌گیرد که شرکت ال جیدر سال 2022 روانۀ بازار کرد. یخچال GC-J287 با امکانات جدید و ویژه‌اش همچون دیگر یخچال‌ فریزرهای ال جی بعد از رونمایی در بازارهای جهانی خوش درخشید. این شرکت کره‌ای پرآورازه یکی از برترین سازندگان یخچال فریزر در جهان است. قبل از همه چیز باید گفت که مدل J287 با دیزاینی بسیار حرفه‌ای و دارا بودن تمام ویژگی‌های یک یخچال مدرن به خوبی خود را با دکوراسیون‌های امروزی تطبیق داده است. آبسردکن یخچال فریزر J287  با دارا بودن فناوری  UVnano  از جدیدترین کارایی یک آبسردکن برخوردار شده است. یک فیلتر برای GC-J287 ضدعفونی کردن آب خروجی  از امکانات جالب توجه این آبسردکن است. یخساز اتوماتیک این آبسردکن قطعات یخ را در کمترین زمان ممکن به صورت مکعبی و خردشده در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ظرفیت ناخالص و کلی 674 لیتر یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی  GC-J287SLSS  حجم قابل توجهی از مواد غذایی را سالم نگه می‌دارد. طراحی داخلی یخچال و فریزرJ287  به طور کاملاً متنوع انجام شده است تا انواع مواد غذایی در اندازه‌ها وشکل‌های مختلف را بتوان در آن جا داد بدون اینکه با نگاه کردن به آن متوجه این میزان جاداری یخچال و فریزر شد. فناوری  Door Cooling  با انتشار هوا، محتویات کنار درب را خنکگه می‌دارد. همچنین با فناوری ThinQ کاربر این امکان را دارد که یخچال و فریزر خود را از راه دور کنترل کند.


 مدل و اطلاعات ساخت
مدل  gcj-287gnw
کشور سازنده قطعات اصل کره - مونتاژ چین
شرکت سازنده ال جی - LG
سال تولید 2023
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر ساید بی ساید اینستاویو/
یخچال فریزر ساید بای ساید/
یخچال 3 درب
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگنقره‌ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی++A
 گنجایش - ابعاد
حجم674 لیتر ناخالص، 617 لیتر خالص
ارتفاع1790 سانتیمتر
عمق 735 میلی میتر
پهنا 913 میلی متر
 یخچال
طبقات 4
طبقات درب4
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات4 عدد(طبقات کوچک)
طبقات درب2
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش پایینی)
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز خودکار
  • تولید یخ حبه ای و خرد
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل نقره ای
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Hygiene Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها

2 کشوی Freezing Zone
آبریز و یخ‌ریز هوشمند UVnano
امکان مدیریت یخچال از اپلیکیشن LG ThinQ
سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Flow)
سیستم خنک کنندگی DoorCooling
قابلیت Express Cool/Freeze برای خنک کنندگی و انجماد سریع
قابلیت Smart Diagnosis
قابلیت دور این دور
کشو Fresh Zone
کنترل پنل داخلی
هوش مصنوعی ThinQ


ظاهر مدرن و سازمان یافته یخچال فریزر ال جی gcj-287gnw

شرکت ال جی با اینکه به تمام معنا ظرافت و نکات زیبایی یخچال J276 را در نظر گرفته است و به خوبی از عهدۀ متناسب کردن محصولش با شیک ترین و مدرن‌ترین دکوراسیون‌ برآمده است، در کنار آن، دوام بدنه و دوام زیبایی  یخچال  GC-J287 را با به کار بردن بهترین مواد ممکن در ساخت آن را نیز در نظر گرفته است؛ البته یخچال‌های این شرکت به طور کلی بعد از سال‌ها هم ظاهر زیبای خود را در بین دکوراسیون یک آشپزخانه حفظ می‌کنند. متریال فلزی به کار برده شده در بدنۀ یخچال J287 مقاومت بسیار بالایی دارد و رنگ نقره‌ای براق آن دقیقاً با یک دکوراسیون مدرن همخوانی دارد. ابعاد یخچال فریزر ال جی GC-J287 استاندارد است و با اینکه حجم قابل توجهی از مواد غذایی را در خود جا می‌دهد اما ظاهر آن متناسب  است و در بین کابینت‌های آشپزخانه به خوبی قرار می‌گیرد. این شرکت کمترین میزان المان را در محصول خود به کار برده است تا محصولش از ظاهری مینیمال که از مشخصۀ دکوراسیون‌های امروزی است برخوردار باشد. دستگیره‌های یخچال ال جی J287 پاکتی و توکار هستند  و علاوه بر اینکه زیبا هستند باز کردن درب یخچال با آنها بسیار راحت و خوشدست است. آبسردکن مشکی رنگ  نمای کلی بدنه را از حالت یکدست خارج کرده است و کاربر تنها با لمس آن به آب خنک تصفیه شده و قطعات یخ مکعبی دسترسی دارد. یکی دیگر از مواردی که این یخچال را زیباتر کرده است  و همچنین تمیزکاری آن را نیز راحت تر کرده، این است که کنترل پنل در قسمت داخلی یخچال تعبیه شده است.تک تکنولوژی اتصال به وای فای و پنل داخلی و کمپرسور خطی در این یخچال از دیگر امکانات بی نظیر یخچال J287 هستند که در ادامه با تفصیل بیشتر توضیح داده خواهد شد.


خرید  قیمت J287 بانه کالا هور

تکنولوژی Door-in-Door در یخچال فریزر ال جی GC-J287

فناوری هوشمندانه  Door-in-Door، در یخچال فریزرها به طور کلی، هم به دلیل زیبایی هم به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی درمیان کابران امروزی محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است.یخچال‌های ساید بای ساید ازجمله یخچال ال جی مدل J287  دو بخش مجزای یخچال و فریزر با دو درب مستقل دارند. شرکت ال‌جی با بهره‌گیری از دیزاین هوشمندانه  دور این دور نه تنها طراحی این دستگاه را ارتقاء داده است با این کار تا حد قابل توجهی هزینه‌های  مصرف انرژی را نیز  کاهش داده است.بر روی درب اصلی یخچال J287، درب مجزای دیگری نیزقرار دارد.  کاربر این مدل یخچال ال جی این امکان را دارد که در محفظۀ  روبروی درب مواد غذایی مانند نوشیدنی‌های خنک و انواع میان وعده را که بیشتر به آنها نیاز دارند قرار بدهند تا سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشند و مجبور نباشند درب اصلی یخچال را به دفعات زیاد باز و بسته کنند و درنتیجه میزان استهلاک و مصرف انرژی بسیار کمتر خواهد بود.


خرید یخچال ساید  قیمت J287 بانه کالا هور

کنترل پنل داخلی یخچال و فریزر GC-J287

کنترل پنل داخلی یخچال فریزر ال جی مدل GC-J287 که این محصول را متمایز کرده استدکمه‌های مختلفی برای تنظیم عملکرد یخچال دارد. کاربر با فشار دکمه Fridge می‌تواند دمای یخچال را بین 1 تا 7 درجه تنظیم کند. دکمۀ Freezer  نیزبرای تنظیم دمای فریزر بین 15 تا 23 درجه سانتی‌گراد تعبیه شده است. کاربر از طریق دکمۀ Self Car  در کنترل پنل، آب خروجی آبسردکن را  به کمک اشعهUV تصفیه می‌کند و از طریقدکمۀ Wi-Fi یخچال خود را به اینترنت متصل  می‌کند که این خود امکانات بی نظیری را برای کاربر یخچال فریزر J287 فراهم کرده است. دکمه‌های Express Cool وExpress Freeze در تنظیمات برای خنک کنندگی و انجماد سریع ساخته شده‌اند.با قابلیت Express Cool حجم خیلی زیادی هوای سرد با هدف خنک کنندگی نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی در یخچال تولید و پس از انتشار کافی هوای خنک، به صورت خودکارغیرفعال می‌شود. عملکردExpress Freeze بر روی پنل یخچال ال جی J287 برای انجماد سریع مواد غذایی به مدت 20 ساعت فعال و سپس به طور خودکار غیرفعال می‌شود.کاربر با نگه داشتن دکمۀ Lock سه ثانیه همۀ عملکردهای پنل را غیر فعال می‌کند.  نشانگر Water Filter  زمان تعویض فیلتر را به کاربر یادآوری می‌کند. در این قسمت دکمۀ Ice On/Off نیز به چشم می‌خورد.

آب سردکن پیشرفته با فناوری  UVnano در یخچال فریزر ال جی GC-J287 

سیاست شرکت ال جی در ساخت و طراحی یخچال فریزرهایش و از جمله یخچال J287 این است که علاوه بر امکانات اساسی که کارکرد اصلی یک یخچال فریزر است امکاناتی رفاهی تر و غیرضروری را برای محصولش در نظر می‌گیرد تا بازار مشتریان جهانی خود را بیش از پیش برای خود گرم کند. در همین راستا آبسردکن پیشرفته یخچال J287  با فناوری UVnano همراه شده است. فناوری UVnano  یک فیلتر پیشرفته برای ضدعفونی کردن آب خروجی دارد که  اشعه فرابنفش در نازل آبسردکن به طور خودکار 99.9 درصد از باکتری‌های موجود در آب را از بین می‌برد. این عملکرد به مدت 10 دقیقه درهر یک ساعت به طور خودکاردر یخچال J287 اجرا می‌شود. همچنین کاربر این امکان را دارد در هر زمان به صورت دستی عملکرد Self Care را از کنترل پنل فعال کند. آبریز و یخساز متصل به آب شهری در یخچال J287 به کاربر امکان می‌دهد خیلی سریع به یخ و آب خنک  وبه قطعات یخ خرده شده مکعبی دسترسی داشته باشد.


خرید یخچال   قیمت J287 بانه کالا هور

ظرفیت یخچال ساید gcj-287gnw

شرکت ال جی مطلوبیت جنبۀ ظاهری وطراحی داخلی یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی را همطراز هم پیش برده است و هیچکدام را فدای دیگری نکرده است.  یخچال GC-J287  بدون اینکه  ابعاد خارجی آن افزایش یافته باشد فضایی قابل توجه در بخش داخلی را برای کاربر خود دارد. می‌توان گفت که یخچال J287 گزینه‌ای ایده‌آل برای پاسخگویی به نیازهای یک خانواده پرجمعیت است؛چراکه  ظرفیت ناخالص و خالص یخچال و فریزر به ترتیب 674 و 611 لیتر است و آشکار است که این ظرفیت حجم قابل توجهی از مواد غذایی را نگهداری می‌کند.

طراحی داخلی یخچال ال جی gcj-287gnw

طراحی داخلی یخچال J287 طوری  سازمان یافته است  که در نگهداری مواد خوراکی در تنوع بالا برای کاربر بیشترین کارایی را داشته باشد و هر گروه از موادغذایی با توجه به میزان دمای مورد نیاز جای مخصوص به خود را  داشته باشند. در پایین‌تری بخش یخچال، دو کشوی Fresh Zone با اندازبزرگ با سقف مشبک و قابلیت جذب رطوبت، برای حفظ طراوت و تازگی میوه و سبزیجات طراحی شده‌اند. یخچال GC-J287 با در نظر گرفتن طبقه شیشه‌ای بالای درب، کلاً  4 طبقه شیشه‌ای مقاوم و حرارت دیده برای نگهداری اقلام خوراکی دارد. قفسه‌های روی درب یخچال برای نگهداری نوشیدنی‌ها و خوراکی هایی مانند بطری‌های آب، تخم مرغ، شیشه‌های مربا، بسته‌بندی مواد خوراکی و... طراحی شده است. بر روی این قسمت چهار محفظۀ شفاف با فاصله‌ی زیاد از هم قرار گرفته است و برای ایجاد روشنایی در بخش داخلی یخچال از چراغ LED استفاده شده است که این طراحی نسبت به سیستم های متداول روشنایی یخچال‌ها بسیار به صرفه‌تر است.

طراحی داخلی فریزر ال‌جی  GC-J287SLSS

خلاقیت شرکت ال‌جی در طراحی بخش فریزر در یخساز باریک  SpacePlus Ice System روی درب به خوبی آشکار است. طراحی باریک این قسمت طوری است که فضای داخلی آن بیشتر است و کاربر می‌تواند حجم بیشتری از مواد غذایی را در آن جا دهد. یخساز این یخچال با اینکه  ساختار خیلی باریکی دارد اما  در درب فریزر جا گرفته و به اندازه کافی هم یخ خنک را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.  یخساز قسمت به طور مستقیم به آب شهری متصل می‌شود. شرکت ال جی بخش فریزر یخچال ال‌جی GC-J287  را هوشمندانه‌تر از حتی بخش یخچال طراحی کرده است. در قسمت 2 فریزر دو کشو Freezing Zone قرار دارد که برای نگهداری گوشت، مرغ، ماهی و بسته‌بندی مواد خوراکی طراحی شده است. چهار طبقۀ شیشه‌ای مقاوم نیز برای نگهداری مواد خوراکی مختلف طراحی شده است. علاوه بر اینها بر روی درب فریزر نیز دو محفظه قرار دارد.

بانه 24  قیمت ساید J287 بانه

کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J287

کمپرسور اینورتر برای افزایش کارایی خنک کنندگی در یخچال‌ها به کارمی‌رود. کمپرسور اینورتر خطی Linear Inverter Compressor قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. گاز خنک کننده R600a که جزو گازهای بدون ضرر برای محیط زیست است در این کمپرسور به کار رفته است. از ویژگی‌های اساسی اینورتر خطی یخچال J287 این است که به دلیل داشتن قطعات کمتر و درنتیجه ایجاد اصطکاک کمتر، در مقایسه با کمپرسورهای متداول استهلاک کمترو درنتیجه از نظر اقتصادی و مصرف انرژی بسیاربه صرفه تر نیز هست. شرکت ال جی با ادعای ضمانت 10 ساله برای این کمپرسور انحصاری‌اش اطمینان کاربران خود را نسبت به خود قطعی‌تر کرده است. کاهش اصطکاک در کمپرسور Linear Inverter  یخچال ال جی J287 در کاهش سر و صدا نیز که فاکتوری مهم برای کاربران است تأثیر بسزایی داشته است.


مشخصات یخچال فریزر ال جی در بانه 24 مدل ساید بای ساید

یخچال GC-J287SLSS با خنک کنندگی پیشرفته

سیستم جریان هوای چندگانه Multi-Air Flow در یخچال ال جی J287 از دریچه‌های خنک کننده در بخش‌های مختلف یخچال برای عبور هوای خنک استفاده می‌کند. سیستم Multi-Air Flow موجب انتشار هوای خنک به صورت یکنواخت در فضای داخلی یخچال و فریزر J287 می‌شودو مواد خوراکی را در تمام قسمت‌های یخچال خنک نگه می‌دارد. یکی از چالش‌هاD یخچال‌ها این است کهزمانی که درب یخچال باز می‌شود مقدار زیادی هوای خنک هدر می‌رود  و این تا حدود زیادی سلامت مواد غذایی را به خطر می‌اندازد. با سیستم Door Cooling+  در سقف یخچال و فریزر و نزدیک به درب، شیارهایی برای عبور هوای خنک تعبیه شده است که این قسمت‌ها هوای سرد را به کناره‌های درب و بخش داخلی یخچال هدایت می‌کند. با Door Cooling+، محتویات درب با جریان هوای خنک، تازه می‌مانند و هوای سرد در فریزر به صورت یکنواخت‌تر به قفسه‌های بیشتر می رسد. همچنین با این فناوری افت دما در نزدیکی درب‌ها جبران می‌شود و بهترین حالت از خنک کنندگی در یخچال و فریزر ال‌جی J287 فراهم می‌شود.


یخچال فریزر ال جی مدل ساید بای ساید و دور این دور خرید در سایت بانه 24

 مدیریت هوشمند یخچال ال‌جی gcj-287gnw

یخچال‌ و فریزر ساید ال‌جی gcj-287gnw  با فناوری و هوش مصنوعی نوین (ThinQ)، به تمام معنا خود را با زندگی عجین شده کاربران با دنیای اینترنت سازگار کرده است. یخچال J267 با قابلیت اتصال به Wi-Fi به کاربر خود این امکان را می‌دهد که یخچال خود را از فاصلۀ دورهم کنترل کند. همچنین کاربر با نصب  اپلیکیشن  LG ThinQ در گوشی هوشمند خود می‌تواند یخچال خود را به گوشی وصل کند و تنظیمات و دستورات مدنظر خود را از فاصلۀ دور روی یخچال خود اجرا کند. مثلاً کاربر می‌تواند قابلیت Express Cool را فعال کند تا در هوای طاقت فرسای تابستان در کمترین زمان ممکن نوشیدنی مورد علاقۀ خود را خنک و دلپذیر بنوشد.  سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis  که یخچال J287 از آن پشتیبانی می‌کند به کاربر این امکان را می‌دهد که خیلی زود از نقص یخچال خود اطلاع پیدا کند و برای آن اقدام لازم را انجام دهد واین خود به معنای صرفه جویی در هزینه های تعمیر نیز هست.


قیمت ساید J287 بانه

برچسب محصول: 
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GC-J287، یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی ارزان بانه، قیمت یخچال  LG , خرید یخچال 287، فریزر InstaView ThinQ 2022 ، از بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 617 لیتر، یخچال فریزر J287 ال جی LG عرضه در بانه کالا
 

یخچال ساید ال‌ جی 287 سری جدید 2022 J287 مدل GC-J287


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید