یخچال فریزر دو قلوی ال جی مدل B414 و F411 قیمت بانه کالا خرید

بازگشت سبد خرید

یخچال فریزر دوقلوی ال جی مدل B414 و F411

قیمت: 83,000,000 تومان - فروش ویژه ✰✰✰✰✰


سفارش از طریق واتساپ

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش معتبر و کتبی در سراسر ایران (+1,000,000 تومان)


یخچال دو قلوی ال جی مدل 27 فوت در سایت بانه 24 با قیمتیخچال دو قلوی ال جی مدل بی 414 سایز 27 فوت در بانه 24
مشخصات یخچال دو قلوی ال جی مدل بی 414 در بانه 24 سایز 27 فوتقیمت در سایت بانه 24 یخچال دو قلوی ال جی سایز 27 فوت



بانه 24 خرید یخچال دو قلوی ال جی 27 فوتبانه 24 خرید یخچال دو قلوی ال جی 27 فوت قیمتقیمت یخچال دو قلوی ال جی سایز 27 فوت در بانه 24 و خرید و مشخصاتخرید یخچال دو قلوی ال جی در بانه 24 سایز 27 فوت و قیمت ارزان
مشخصات و قیمت یخچال دو قلوی ال جی سایز 27 فوت در بانه 24قیمت ارزان و خرید آسان یخچال دو قلوی ال جی 27 فوت در بانه 24

یخچال فریزر 27 فوت دوقولوی ال جی در بانه 24خرید آسان یخچال دو قلوی ال جی مدل بی 414 سایز 27 در باه 24




معرفی اجمالی یخچال فریز 40 فوت ال جی مدل B414 –F411

شرکت نام آور و بسیار نوآور ال جی LG درزمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریز، محصول یخچال فریزر دوقلوی 40 فوت را با نام B414 –F411 را در سال 2021 روانۀ بازار کرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این یخچال فریزر دوقلوی ال جی ظرفیت بالای آن است. که این ویژگی امروزه به دلیل تنوع مواد غذایی مورد استفاده کاربران، فقط مورد پسند خانواده‌های پرجمعیت نیست و خانواده‌های کم جمعیت نیز از چنین یخچال و فریزری، با اطمینان کامل استقبال می کنند. این یخچال دوقلوی ال جی  766 لیتر ظرفیت دارد که 411 لیتر آن مربوط به یخچال F411  و 355 لیتر آن مربوط به فریزر B414 است. به خصوص اینکه جاداری این یخچال فریزر 40 فوت ال جی باعث نشده است که جای زیادی اشغال کند و طوری منعطف طراحی شده است که با اشغال کردن فضایی کم، به خوبی در بین کابینت‌های آشپزخانه جا می گیرد و زیبایی چشمگیر و مینیمالش آن را به جزو ضروری و تفکیک ناپذیر یک دکوراسیون زیبا تبدیل کرده است. علاوه بر طراحی زیبای این یخچال، کیفیت بالای مواد به کار رفته در آن این مزیت را دارد که تا مدت ها همچنان ظاهر زیبای خود را در آشپزخانه حفظ می کند و کاربر آن مجبور نیست برای عوض کردن یخچال خود هزینه کند. موتور اینورتر هوشمند در یخچال فریزر ال جی 40 فوت مدل B414 –F411 علاوه بر کارایی و قدرت بی نظیرش تا 10 به کاربران تضمین ماندگاری و عدم استهلاک می دهد. قابلیت گردش هوای چند نقطه‌ای  Multi Air Flowو فناوری Linear coolin، کشوهای Moist Balance Crisper، قابلیت Express Freezing  از دیگر ویژگی های قابل توجه این یخچال محصول ال جی است که در ادامه توضیحات آن را خواهید خواند. همچنین شرکت ال جی با آگاهی از اهمیت امکان اتصال وسایل خانگی به وای فای یخچال دوقلوی  F411-B414 را هوشمند طراحی کرده است که از Smart Diagnosis  و LG ThinQ Application پشتیبانی می‌کند تا از این طریق کاربر بتواند یخچال خود را به گوشی مبایل خود متصل کند و از این طریق هم از عیوب آن هر چه سریع تر و بدون صرف هزینه‌های اضافه مطلع شود و هم اینکه از راه دور بتواند تنظیمات یا هر دستوری را روی یخچال خود عملی کند. 


 مدل و اطلاعات ساخت
مدل B414-F411
کشور سازنده کره- مونتاژ چین
شرکت سازنده ال جی - LG
سال تولید 2021
 مشخصات عمومی
نوعیخچال فریزر دوقلو
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/
عملکرد عالی/
صرفه جویی در مصرف انرژی/
طول عمر بالا/
گارانتی ده ساله/
رنگنقره‌ای
نور دهیال ای دی-LED
مصرف انرژی+A
 گنجایش - ابعاد
حجم766
ارتفاع1860
عمق 707
پهنا 595
 یخچال
طبقات 5
طبقات درب5
کشو2 عدد
جهت باز شدن دربطرفین(دارای دو درب در بخش بالایی)
لامپLED
سایر
  • کشوی Big Fresh Zone مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال
 فریزر
طبقات3
طبقات درب2
کشو4
جهت باز شدن درب-
قابلیت بدون برفک
لامپLED
سایر
  • یخ ساز دستی
  • قابلیت تنظیم دمای فریزر
 مشخصات فنی
جنس بدنهاستیل نقره ای
نمایشگرLED لمسی
- نمایش دمای یخچال فریزر
- کنترل دمای یخچال فریزر
- نمایش وضعیت فیلتر آب
- نمایش وضعیت قفل درب
- نمایش وضعیت شبکه بی سیم (WiFi)
فیلتر بهداشتی - Hygiene Fresh
آنتی باکتریال/
بدون بو/
سایر ویژگی ها
کشوی Moist Balance Crisper با ویژگی حفظ رطوبت و جلوگیری از خشک شدن مواد غذایی (مخصوص میوه و سبزیجات)
حداکثر فضا با Large Capacity
قابلیت Express Freezing جهت ایجاد سرمایش سریع در فریزر و یخ ساز
قابلیت Express Cool جهت ایجاد سرمایش سریع در یخچال
تکنولوژی +Door Cooling جهت سرمایش سریع تر مواد غذایی موجود در درب یخچال
استفاده از گاز R-600a
عایق سیکلوپنتان
دارای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات
تضمین عملکرد و کارایی موتور Smart Inverter Compressor تا 10 سال توسط ال جی
کلاس آب و هوایی T (گرمسیری)
کشوی Big Freezing Zone برای حفظ رطوبت مواد غذایی و ماندگاری طولانی مدت آن‌ها
سیستم خنک کننده Multi Air Flow جهت حفظ دمای یکنواخت داخل از طریق دریچه های تعبیه شده در یخچال و فریزر
برنامه LG ThinQ برای کنترل و مدیریت یخچال فریزر از طریق موبایل (مخصوص موبایل های اندرویدی و iOS)
تکنوولوژی LINEAR Cooling جهت حفظ و کنترل دقیق دما در داخل یخچال و فریزر با نوسان 0.5 درجه سانتیگراد
طبقات یخچال از جنس شیشه حرارت دیده
سیستم ضد برفک Total No Frost



جریان هوای چندگانه Multi Air Flow  در یخچال دو قلوی ال جی  F411-B414

یکی از موارد بسیار مهم و اساسی برای یک یخچال به طور کلی حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی است. فناوری گردش هوای چندگانه Multi Air Flow  در یخچال 40 فوت F411-B414 از طریق چندین دریچه تعبیه شده هم در بخش یخچال و هم در بخش فریز هوای یکنواخت و خنک را در سراسر فضای یخچال به جریان درمی‌آورد و از این طریق کاربران با این یخچال مواد غذایی خود را با کیفیت طعم و بوی روزهای اول خرید در دسترس دارند.


یخچال فریزر دوقلوی ال جی سایز 27 در بانه 24

با یخچال دو قلوی ال جی F411-B414 مواد غذایی را به مدت طولانی‌تر نگهداری کنید.

علاوه بر اینکه حفظ طراوت و طعم تازگی مواد غذایی برای یک یخچال بسیار مهم است در کنار آن مدت زمان تازه ماندن آنها هم جزو کارکردهای اصلی یک یخچال فریزر مطلوب است. شرکت ال جی در این مورد از فناوری ویژۀ خود یعنی فناوری Linear coolin نیز استفاده کرده است. این سیستم خنک کنندۀ هوشمند و کارآمد با کاهش نوسانات دما طعم و شکل مواد غذایی را حفظ می‌کند. درواقع با این فناوری درجه حرارت داخل یخچال به صورت خودکار کنترل و تنظیم می‌شود و به صورت مداوم هوایی خنک و یکدست در فضای داخلی یخچال و فریزر به جریان درمی‌آید.


قیمت یخچال فریزر ال جی 27 فوت دوقلو در بانه 24

محفظه Moist Balance Crisper در یخچال دو قلوی ال جی F411-B414

یکی از چالش‌های تولیدکنندگان و کاربران یخچال در گذشته نبود رطوبت کافی در داخل یخچال و فریزر بود که باعث می شد پروسۀ خراب شدن میوه و سبزیجات سریع تر اتفاق بیفتد. شرکت ال جی با قرار دادن محفظۀ Moist Balance Crisper در یخچال مدل  F411-B414 این چالش را به طور کامل حل کرده است. در کشوی Moist Balance Crisper  با حفظ رطوبت داخلی، هوایی یکدست  و خنک جریان  می‌یابد که این جریان هوای ایده‌آل بافت و طعم میوه را به مدتی طولانی‌تر حفظ می‌کند. این حفظ رطوبت و هوای ایده آل کشو از طریق دو جعبه مشبک صورت می‌گیرد.


مشخصات خرید در بانه 24 یخچال فریزر ال جی 27 فوت دوقلو

سیستم NO FROST در یخچال دو قلوی ال جی  F411-B414

در گذشته یکی دیگر از دردسرهای واقعاً مهم کاربران یخچال و یخچال فریزر پاک کردن برفک بود که علاوه بر وقت گیر بودن، در مدت زمان خاموشی یخچال مواد غذایی هم فاسد می‌شدند. سیستم ضد برفک NO Frost  در یخچال فریزرها از جمله در یخچال‌های ال جی یک نوآوری واقعاً کاربردی و راحت کننده برای کاربران است و امروزه مشتریان، خریدن یخچالی بدون این قابلیت را متصور نیستند. کمپرسور اینورتر در یخچال ال جی 40 فوت مدل F411-B414 با حذف نوسانات شدید دمایی که باعث ایجاد برفک می شوند این مشکل را به طور کامل حل کرده است. سازوکار این کمپرسور به این شکل است که هوای سرد را مدام در فضای داخلی یخچال فریزر جریان می دهد و دما در داخل یخچال تقریباً ثابت می‌ماند. همین تثبیت دما مانع از ایجاد ذرات کریستالی یخ یعنی همان برفک می‌شود. علاوه بر صرفه جویی در صرف وقت و انرژی برای تمیز کردن برفک، اشغال نشدن فضای یخچال نیز از دیگر فواید این سیستم کار رفته در یخچال F411-B414 است.


یخچال دوقلوی 27 فوت ال جی در سایت بانه 24 قیمت و خرید


کمپرسور اینورتر خطی یخچال دو قلوی ال جی F411-B411

کمپرسور اینورتر برای افزایش کارایی خنک کنندگی در یخچال‌ها به کارمی‌رود. کمپرسور اینورتر خطی Linear Inverter Compressor قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. گاز خنک کننده R600a که جزو گازهای بدون ضرر برای محیط زیست است در این کمپرسور به کار رفته است. از ویژگی‌های اساسی اینورتر خطی یخچال F414-B414 این است که به دلیل داشتن قطعات کمتر و درنتیجه ایجاد اصطکاک کمتر، در مقایسه با کمپرسورهای متداول استهلاک کمترو درنتیجه از نظر اقتصادی و مصرف انرژی بسیاربه صرفه تر نیز هست. شرکت ال جی با ادعای ضمانت 10 ساله برای این کمپرسور انحصاری‌اش اطمینان کاربران خود را نسبت به خود قطعی‌تر کرده است. کاهش اصطکاک در کمپرسور Linear Inverter  یخچال ال جی F414-B414 در کاهش سر و صدا نیز که فاکتوری مهم برای کاربران است تأثیر بسزایی داشته است.

کمپرسور اینورتر در یخچال فریزر دوقلوی ال جی 27 فوت در سایت بانه 24

سیستم هوشمند در یخچال دو قلوی ال جی مدل F411-B414

یخچال‌ و فریزر دوقلوی 40 فوت ال‌جی F414-B414 با فناوری و هوش مصنوعی نوین (ThinQ)، به تمام معنا خود را با زندگی عجین شده کاربران با دنیای اینترنت سازگار کرده است. یخچال F414-B414 با قابلیت اتصال به Wi-Fi به کاربر خود این امکان را می‌دهد که یخچال خود را از فاصلۀ دورهم کنترل کند. همچنین کاربر با نصب  اپلیکیشن  LG ThinQ در گوشی هوشمند خود می‌تواند یخچال خود را به گوشی وصل کند و تنظیمات و دستورات مدنظر خود را از فاصلۀ دور روی یخچال خود اجرا کند. سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis  که یخچال  F414-B414 از آن پشتیبانی می‌کند به کاربر این امکان را می‌دهد که خیلی زود از نقص یخچال خود اطلاع پیدا کند و برای آن اقدام لازم را انجام دهد واین خود به معنای صرفه جویی در هزینه های تعمیر نیز هست.

یخچال دوقلوی فریزر ال جی 27 فوت در سایت بانه 24 قیمت و خرید آسان

طراحی جذاب یخچال دو قلوی ال جی F411-B414

یخچال دو قلوی ال‌جی 40 فوت مدل F411-B414 از دو بخش مجزا با ظرفیت تقریباً بالا برای نگهداری مواد غذایی طراحی شده است. حجم خالص یخچال 411 لیتر و حجم خالص فریزر 355 لیتر است. پنج عدد قفسۀ شیشه‌ای مقاوم، محکم و حرارت دیده در قسمت یخچال و دو کشوی شیشه‌ای شفاف برای نگهداری میوه و سبزی در پایین قفسه‌های شیشه‌ای قرار گرفته است. در بخش فریزر نیز چند کشوه شیشه‌ای شفاف و چند قفسه قرار دارد. شرکت ال جی با به کار بردن لامپ کم‌مصرف LED و بسیار بادوام در این مدل، علاوه بر مقرون به صرفه کردن، هدفش زیبا جلوه دادن آن نیز بوده است. لامپ LED در قسمت صفحه نمایشگر علاوه بر زیبایی، این امکان را به کاربر خود می دهد که دما را کنترل و تنظیم کند. قابلیتeasy open  یعنی امکان باز شدن آسان و خوشدست بودن دستگیره‌های آن که یخچال مدل F411-B414 به آن مجهز شده است. با این قابلیت که تقریباً امنیتی است با باز شدن یخچال ابتدا دستگیره کمی به بیرون کشیده می‌شود تا قفل در باز شود.


قیمت مشخصات خرید یخچال 27 فوت ال جی فریزر در بانه 24


برچسب محصول: 

یخچال فریزر دوقلوی ال جی مدل F411-B414، یخچال فریزر دوقلوی ال جی ارزان بانه، قیمت یخچال  LG , خرید یخچال فریزر F411-B414  2021، از بانه 24، بانه کالا هور یخچال فریزر 40 فوت، یخچال فریزر  F411-B414 ال جی LG عرضه در بانه کالا
 

یخچال فریزر دوقلوی ال جی مدل B414 و F411


بر مبنای انتخابتان، شما ممکن است به موارد مشابه زیر علاقمند باشید


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24

نحوه ی خرید از بانه 24

بانه کالا هور| بانه 24 ، خرید تلویزیون بانه ، خرید ساید بای ساید بانه ، لوازم خانگی بانه

نحوه ی خرید از بانه کالا هور- بانه 24

روش اول : پرداخت بیعانه و تسویه در محل

شما پس از انتخاب کالای مورد نظر خود از وبسایت یا برنامه ی آندرویدی ما برای خرید مراحل زیر را خواهید داشت

1.هزینه ای به عنوان بیعانه پرداخت خواهید کرد. (معمولا 500/000 تا 5/000/000 تومان با توجه به قیمت و اندازه کالا و مسافت شما از بانه)

2. کالای مورد نظر شما با پیک ما، از بانه حرکت کرده و به مقصد شما ارسال خواهد شد . زمان ارسال از 1 الی 4 روز با توجه به مسافت و فاکتورهای دیگر متغییر خواهد بود

3. پیک ما کالای مورد نظر را برای شما تست خواهد کرد(هر محصولی که قابلیت تست داشته باشد: تلویزیون، سینما خانگی، جاروبرقی) و تا از سالم بودن آن مطمعن نشوید هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد.


توجه1: قیمت های بازرگانی هور(بانه 24) قیمت عمده میباشند و به سراسر ایران به صورت تکی نیز ارسال خواهند شد.

توجه2: اجناسی مانند یخچال فریزر معمولی، ساید ، لباسشویی، ظرفشویی و کولرگازی که قابلیت تست توسط پیک ما را ندارند توسط شرکت های گارانتی کننده ای که با ما قرارداد دارند نصب خواهند شد و چنانچه در هنگام نصب توسط شرکت مشکلی داشته باشند نصاب موضوع را به اطلاع ما خواهند رساند و ما نیز موظف به تعویض کالا در مدت 48 ساعت خواهیم بود ناگفته نماند احتمال خرابی کالا هنگام نصب کمتر از یک هزارم درصد است.

شماره کارتها جهت واریز بیعانه

5130   3385   8310   5859
بانک تجارت

5723   7114   9974   6037
بانک ملی

هردو بنام سینا یاسینی


پس از واریز بیعانه با یکی از شماره های فروشگاه تماس گرفته و شماره پیگیری یا ارجاع واریز را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا با ثبت سفارش شما در سیستم مراحل ارسال کالا به مقصد آغاز شود.

روش دوم: پرداخت آنلاین (خرید اینترنتی)

 پس از انتخاب کالای مورد نظرخود، می توانید با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، کالا را به سبد خریدتان منتقل نمایید. پس از اضافه کردن کالاهای مورد نیاز خود به سبد خرید، می‌توانید با کلیک بر روی سبد خرید در قسمت بالای سایت و انتخاب گزینه "نهایی کردن خرید"، وارد مرحله پرداخت شوید.

• اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. تمامی اطلاعات فرم را به صورت کامل پر نمایید . پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.


ورود به صفحه اصلی سایت بانه 24
آدرس وبسایت : www.baneh24.com
Email: info@baneh24.com
بازگشت

سبد خرید